globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nové SV 1000
3.1.2017 v 14:31
Tak mě tak napadá při pohledu na DUCATI Monster 1200, KTM Super Duke 1290 a další dvouvály, zda by jste uvítaly po obnově modelu SV 650 většího sourozence od SUZUKI? Myslím, že by to chtělo reakci na výše uvedené modely a přijít s novým SV 1000 nebo SV 1100 apod. Základ v TL a SV 1000 tady je a zájem o inovované SV 650 dává najevo, že by o většího sourozence mohl být zájem, co myslíte? Chtěli by jste takovou novinku a koupily by jste si jí? Nebo si myslíte, že je to zbytečný a trh je na tyhle typy přehlcený?

Naposledy editováno 03.01.2017 14:36:11
Předchozí
1 2
Následující

Nové SV 1000

3.1.2017 v 14:39 | Nahoru | #1
Myslím, že Suzuki je ráda že dejchá, natož aby investovala do velikých mašin. Všechny veliké mašiny (rozumněj nad 500 kubíků) jsou pro ní čistým prodělkem. GSXR si drží jen jako vlajkovou loď a mrzké příjmy realizuje na milionech nízkoobsahových motorkách do třetího světa. A i tak je na konci pravidelně v mínusu. Kdyby ji nedotovala automobilová divize, tak už dávko skapala. Vždyť i tu SV650 zjednodušili (výrobně zlevnili) jak se dalo a evoluce se spíš stala divergencí.

Nové SV 1000

3.1.2017 v 14:42 | Nahoru | #2
Já bych velký SVčko uvítal s otevřenou náručí. Alespoň by z Japonska zase vypadlo něco zajímavýho. Tím nechci říct, že bych si ho běžel koupit, to ne, ale aspoň by něco rozrazilo ty zástupy vysavačů. Ještě by se mohla přidat Honda s novým SPčkem. To by byla paráda, už na to ale nemaj koule.
Trh si žádá čtyři hrnky v řadě a user friendy sračky.

Nové SV 1000

3.1.2017 v 14:48 | Nahoru | #3
I kdyby vyjel potencionalne zlej litrovej dvouhrnek s hlubokym zvukem, kdejake ekokurvitko, palovovy mapy, protiprokluzy z toho udelaji uplne jinou motorku.

Nové SV 1000

3.1.2017 v 15:58 | Nahoru | #4
Už nové 650SV je hrozné, tak proč křísit další mrtvolu a snažit se z ní taky udělat zombie.

Naposledy editováno 03.01.2017 15:59:18

1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:01 | Nahoru | #5
Já bych do ní šel , jakej vývoj ,motor přece maj z Stroma a dvouvalce teď jsou na vzestupu...

Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:26 | Nahoru | #6
Nebo tohle



1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:43 | Nahoru | #7
Osobně bych do toho šel taky. Myslím, že o dvouválech je poslední dobou slyšet víc a víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:47 | Nahoru | #8

malčus77 píše: Já bych do ní šel , jakej vývoj ,motor přece maj z Stroma a dvouvalce teď jsou na vzestupu...

myslim ze Suzuki mela co delat, aby u V-stroma splnili Euro4. Aby ta 2V motorka vubec nekoho zajimala, musela by mit alespon 130 koni. To s timhle motorem Suzuki proste nezvladne, aby splnovala Euro4. A v roce 2021 zacne platit Euro5, takze kdyz uz tedy vyjet s novou motorkou, tak aby ten motor byl schopny zvladnout i E5. To je na vyvoj noveho motoru.

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:54 | Nahoru | #9
seikos> No to je jasný, že by na tom museli zamakat. Je jasný že tam přeci nenacpou 15 let starou koncepci motoru. Otázka ale zněla jinak.

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:56 | Nahoru | #10
jj máš pravdu. Už jednou u nás zakázali SV1000 prodávat a V-strom se drží díky sníženému výkonu aby splnil Euro4. Co by se asi stalo s novým litrem kdy by ho obnovili? Ne děkuji raději si nechám staré SV a budu udržovat jeho duši do skonání světa. Tahle motorka trestá a neodpouští a to se mi na ní líbí NEJvíce.

seikos píše: myslim ze Suzuki mela co delat, aby u V-stroma splnili Euro4. Aby ta 2V motorka vubec nekoho zajimala, musela by mit alespon 130 koni. To s timhle motorem Suzuki proste nezvladne, aby splnovala Euro4. A v roce 2021 zacne platit Euro5, takze kdyz uz tedy vyjet s novou motorkou, tak aby ten motor byl schopny zvladnout i E5. To je na vyvoj noveho motoru.

Nové SV 1000

3.1.2017 v 16:59 | Nahoru | #11
Me by se nove SV libilo... ale nekoupil bych ho, nejsem potencionalni kupec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 17:09 | Nahoru | #12

miki83 píše: Osobně bych do toho šel taky. Myslím, že o dvouválech je poslední dobou slyšet víc a víc.



Tak lidi si snad konecne uvedomuji, ze pro motorku lepsi motor neni.

R4 -
Horsi adheze zadniho kola
Vynasi ven zezatacky
Tezkopadnejsi ve vlasenkach (preklapeckach)

V2 +
Citelnej grip na zadku a to i po lehke ztrate adheze. R4 se hned roztoci do sracek a padate na hasana.
Motorka nema tendence vynaset a na preklapeni je hravejsi
A hlavne, ten kopace na vyjezdu, to zadnej R4 neumi.

Pak takove ty veci jako je zvuk a i design V2 suprbajku.

1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000

3.1.2017 v 17:30 | Nahoru | #13
Novy SVecko je hnusny jak noc Po shlednuti nazivo jeste horsi jak na fotkach...
Dikybohu za moju starou krasku!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 17:39 | Nahoru | #14

Hančaa píše: Novy SVecko je hnusny jak noc Po shlednuti nazivo jeste horsi jak na fotkach...
Dikybohu za moju starou krasku!

když už to říká i blondýna, to by si mohli z toho pánové v Japonsku něco vzít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 17:42 | Nahoru | #15
seikos>
Doufala sem, ze Gladius byl omyl, ale timto "navratem" SVa tomu dali korunu

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 17:43 | Nahoru | #16
seikos> co člověk to názor, to musíme respektovat
SLEEPER

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 17:45 | Nahoru | #17
Hančaa> počkej ale já mám na mysli nové SV 650 2017, ne Gladiuse, ten se mi taky moc nelíbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 18:05 | Nahoru | #18

miki83 píše: Hančaa> počkej ale já mám na mysli nové SV 650 2017, ne Gladiuse, ten se mi taky moc nelíbí.


Ano, pochopila sem na prvni dobrou

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 18:09 | Nahoru | #19
Hančaa>

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 18:20 | Nahoru | #20

SLEEPER píše: Tak lidi si snad konecne uvedomuji, ze pro motorku lepsi motor neni.

R4 -
Horsi adheze zadniho kola
Vynasi ven zezatacky
Tezkopadnejsi ve vlasenkach (preklapeckach)

V2 +
Citelnej grip na zadku a to i po lehke ztrate adheze. R4 se hned roztoci do sracek a padate na hasana.
Motorka nema tendence vynaset a na preklapeni je hravejsi
A hlavne, ten kopace na vyjezdu, to zadnej R4 neumi.

Pak takove ty veci jako je zvuk a i design V2 suprbajku.


zrovna u SV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 19:35 | Nahoru | #21

seikos píše: když už to říká i blondýna, to by si mohli z toho pánové v Japonsku něco vzít



tak ona je zatim jedina, kdo tady mel co odpovidat..., bo byla tazana, podle zakladatele tematu ..pak mozna jeste nejaky decka

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 20:55 | Nahoru | #22

gugo píše: tak ona je zatim jedina, kdo tady mel co odpovidat..., bo byla tazana, podle zakladatele tematu ..pak mozna jeste nejaky decka

každý názor se počítá Ale myslím že Suzuki je na názory veřejnosti stejnak totálně hluchá. Ukázali to už v roce 20013 když představili na EICMA prototyp litrového V-stroma. Lidi jim tam na to blili a žluťákům to bylo úplně fuk. Vydali ho tak jak byl. Se ani nedivím že jde Suzuki do kopru. I v té autobranži excelují. Chtěli vylézt na záda VW s TDI motory a nakonec namísto aby vydělali, museli VW zaplatit 3 miliardy euro jako odškodné. U Suzuki asi pracuje pár zaměstnanců z Jawy

Naposledy editováno 03.01.2017 20:58:20

(reakce na) Nové SV 1000

3.1.2017 v 22:15 | Nahoru | #23

SLEEPER píše: Tak lidi si snad konecne uvedomuji, ze pro motorku lepsi motor neni.

R4 -
Horsi adheze zadniho kola
Vynasi ven zezatacky
Tezkopadnejsi ve vlasenkach (preklapeckach)

V2 +
Citelnej grip na zadku a to i po lehke ztrate adheze. R4 se hned roztoci do sracek a padate na hasana.
Motorka nema tendence vynaset a na preklapeni je hravejsi
A hlavne, ten kopace na vyjezdu, to zadnej R4 neumi.

Pak takove ty veci jako je zvuk a i design V2 suprbajku.



Začínáš boj dvouvál vs čtyřvál?
Já myslím, že čtyřvál má prostě plynulejší, předvídatelný chod, lepší na okruhy a nízké náklony.
Ale pro normální ježdění na silnici je dvouvál větší zábava.

Já si vybral nedávno čtyřvál pro lepší spotřebu ve vyšších rychlostech a pro pohodovější cestování a myslím, že má i větší životnost.

Ale 2V má pěkný zvuk, připomíná mi to letadla


Naposledy editováno 03.01.2017 22:18:00

2 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000

4.1.2017 v 09:59 | Nahoru | #24
Kde V2 má fakt navíc, je vyýbušnost ve středních otáčkách, ovšem to je spojeno většinou s kratšími kvalty. Brutal V2 tu máme od Ducati a proti Duc nikdo stavět už konkurenci ve V2 nebude, ale stroje typu SV1000, VTRF, Falco atd.. mi na trhu fakt chybí. Cest-sport polokapotku V2 130-150koní 1000-1200ccm (na dnešní poměry) to bych možná koupil i nový

(reakce na) Nové SV 1000

4.1.2017 v 10:34 | Nahoru | #25
..Roko..> souhlas

(reakce na) Nové SV 1000

4.1.2017 v 13:31 | Nahoru | #26

..Roko.. píše: Kde V2 má fakt navíc, je vyýbušnost ve středních otáčkách, ovšem to je spojeno většinou s kratšími kvalty. Brutal V2 tu máme od Ducati a proti Duc nikdo stavět už konkurenci ve V2 nebude, ale stroje typu SV1000, VTRF, Falco atd.. mi na trhu fakt chybí. Cest-sport polokapotku V2 130-150koní 1000-1200ccm (na dnešní poměry) to bych možná koupil i nový

jak to? Super Duke GT 1290 by ti snad nestačil?

2 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000

4.1.2017 v 13:38 | Nahoru | #27
GT cena 460 tis.

(reakce na) Nové SV 1000

4.1.2017 v 15:04 | Nahoru | #28

miki83 píše: GT cena 460 tis.



Jsem ochoten dát dost za moto, ale 460 tis.????

1 reakcí na tento příspěvek Nové SV 1000

4.1.2017 v 15:04 | Nahoru | #29
Jak už jsem jednou říkal.. SV je leganda a předchozí model o objemu 650 byl hned po řadě GSXr skvělý tah od Suzuki. V poměru cena / výkon / zábava těžko hledal konkurenci. U litra je škoda, že ho zazdili levnýma komponentama a z toho se pak všechno odvíjí.. SV 1000 (S) s podvozkem z GSXr to by byla jiná báseň.. bohužel od začátku byla postavena, jako rozpočtovka Tzv. i nástupce by museli od základu změnit a úplně jinak k tomu přistoupit, aby vůbec mohlo konkurovat výše zmíněnému SuperDukovi, Tuonu atp..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové SV 1000

4.1.2017 v 15:26 | Nahoru | #30

miki83 píše: GT cena 460 tis.

tak KTM asi nebude nikdy s cenou na úrovni Suzuki. 460 je fakt hodně, na druhou stranu za ty prachy nemáš pouze značku, ale nejmodernější techniku. Navíc jak píše Roko, tak by chtěl 2V cesťáka co má 130-150k. Kolik by stál u Ducati nebo Aprilie? Stejně, možná i víc. A žluťáci už pořádný 2V neumí

Naposledy editováno 04.01.2017 15:28:25
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist