globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie, Mýty a fakta
Ahoj,

dávám sem odkaz na dobře napsaný a komplexní článek o bateriích, snad se už přestanou řešit Chiméry

Baterie, jak na ně
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 13:10 | Nahoru | #1
nevím, ale to je snad vědecká práce a tohle nikoho nezajímá. Mělo by se tam napsat, že nové směry jsou, že třeba při zrychlování se altík odpojí od zátěže a vše jde z akumulátoru a né napsat, že po nastartování je akumulátor jen dobíjen. Dál jsem nečetl, ale jinak je to dobře naspaný.

2 reakcí na tento příspěvek Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 13:32 | Nahoru | #2
Jeďte lepší ze při zrychlování se z altiku stane motor mám školení BOSCH VARTA EXIDE a DELPHI akumulátory startéry alternátory a powermanagment a start stop osobních vozidel a když to někomu říkám tak mi stejně půlka lidi nevěří to co oni tvrdí už jen o údržbě akumulátorů natož o tom zbytku

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 15:18 | Nahoru | #3
petrumr> Dal jsem to sem pro ty, kteři se chtějí opravdu něco dozvědět. Google studenti mne nezajímají a ti si budou stejně pořád mlýt svou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 16:06 | Nahoru | #4

irmscher1000 píše: Jeďte lepší ze při zrychlování se z altiku stane motor mám školení BOSCH VARTA EXIDE a DELPHI akumulátory startéry alternátory a powermanagment a start stop osobních vozidel a když to někomu říkám tak mi stejně půlka lidi nevěří to co oni tvrdí už jen o údržbě akumulátorů natož o tom zbytku


popravdě se mě to tvrzení také nezdá. Můžeś to, prosím, nějak upřesnit?
Já mám ampérmetr na zemnícím kabelu baterie a nic podobného nepozoruji.

Naposledy editováno 31.12.2016 16:11:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 17:21 | Nahoru | #5

irmscher1000 píše: Jeďte lepší ze při zrychlování se z altiku stane motor mám školení BOSCH VARTA EXIDE a DELPHI akumulátory startéry alternátory a powermanagment a start stop osobních vozidel a když to někomu říkám tak mi stejně půlka lidi nevěří to co oni tvrdí už jen o údržbě akumulátorů natož o tom zbytku


ta půlka asi totiž má problémy pochopit, co jim vlastně chceš říct-pokud teda mluvíš stejně blbě jako píšeš....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 18:14 | Nahoru | #6
se-se> Ty jo, máš čas na řízení za tím velínem?:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 18:21 | Nahoru | #7

Tally-ho2 píše: se-se> Ty jo, máš čas na řízení za tím velínem?:)


je to suprový - mrknutím sleduji všechny hodnoty a stále vím co se děje- napětí, proud, teplota oleje, tlak v pneu, vstřikování. Při práci s tabletem nebo kamerami výrazně zpomalím

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 18:26 | Nahoru | #8

se-se píše: ...... Při práci s tabletem nebo kamerami výrazně zpomalím


počkej, až tě předjede ten odchytovej autobus na kamioňáky - ten ani nezastaví, páč ty fízlové nebudou věřit vlastním očím

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

31.12.2016 v 18:32 | Nahoru | #9
.

Naposledy editováno 01.01.2017 11:33:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 10:09 | Nahoru | #10

se-se píše: popravdě se mě to tvrzení také nezdá. Můžeś to, prosím, nějak upřesnit?
Já mám ampérmetr na zemnícím kabelu baterie a nic podobného nepozoruji.

ty jako máš mezi - polem baterky a kostrou(rámem) ampérmetr? nebo jen pro něco?

Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 10:19 | Nahoru | #11
Jinak neříkám, že je to špatně napsaný, ale v dnešní době zastaralé a pro ty co dělají rukama zbytečný, ty záludnosti znají a mladí se nebudou špinit.

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 10:20 | Nahoru | #12

fockewulf píše: ta půlka asi totiž má problémy pochopit, co jim vlastně chceš říct-pokud teda mluvíš stejně blbě jako píšeš....

Proč by mu nerozumněla? Píše dobře.

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 10:42 | Nahoru | #13

petrumr píše: ty jako máš mezi - polem baterky a kostrou(rámem) ampérmetr? nebo jen pro něco?


přesně tak mezi baterkou a rámem, samozřejmě že je to CMOS milivoltmetr na kabelu jako bočníku

Naposledy editováno 01.01.2017 10:43:30

Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 13:59 | Nahoru | #14
skoda se na Novej Rok rozcilovat, ale PETRUMR prece vi a umi vsechno!

Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 19:13 | Nahoru | #15
Sorry píšu z mobilu sem tam si to píše co chce

Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 19:40 | Nahoru | #16
U motorek zadny odpojovani altiku nehrozi - ciste specifikum moderních aut. Ale jestli tu chcete resit auta - proc ne, jen to bude dost zavádějící

1 reakcí na tento příspěvek Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 20:14 | Nahoru | #17
Článek dobrý, ale pro motorky nepoužitelný. Ty mají skratový regulátor dobíjení

1 reakcí na tento příspěvek Baterie, Mýty a fakta

1.1.2017 v 21:20 | Nahoru | #18
clanek je dobre napsanej, ale tusim, ze v tech mytech je citace neceho co jsem psal ja a evidentne pisatel nepochopil o co slo - souvislosti byly pomerne jasne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 06:30 | Nahoru | #19

dakarista píše: Článek dobrý, ale pro motorky nepoužitelný. Ty mají skratový regulátor dobíjení



??? Hodne evropských moto má propustný regulátor, japonci zkratový... Můžeš tu argumentaci nějak vysvětlit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 06:33 | Nahoru | #20

assassin píše: clanek je dobre napsanej, ale tusim, ze v tech mytech je citace neceho co jsem psal ja a evidentne pisatel nepochopil o co slo - souvislosti byly pomerne jasne.



Další tajemnej...reakce typu "citace neceho....co jsem psal...pisatel nepochopil"...

To byly uplne zbytecny vety, napsal jsi neco s uzitnou hodnotou zmrzleho lejna

Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 10:04 | Nahoru | #21
Také přidám jedno lejno, koupil jsem tu nejlevnější baterku značky bosch v autokelly a uschoval jsem si doklad o prodeji...když po 2 letech baterka klekla, odnesl jsem jí na reklamaci a dostal jsem za ní novou....a vo tom to je....

1 reakcí na tento příspěvek Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 10:21 | Nahoru | #22
V tom článku mě vcelku dost naštvala věta: "dosahují dnešní akumulátory tohoto typu poměrně dlouhé životnosti okolo 4 let při velice příznivé ceně." Asi je autor zmasírován dnešní nabídkou aku, které občas ani nepřežijí záruku 2 roky. Nevím, byl jsem zvyklý na to, že baterka v autě/motorce je věc, na kterou se nemusí šáhnout klidně i 10 let.

Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 10:33 | Nahoru | #23
Mam v masine baterku Yuasa r.v. 2007 a myslim, ze by jeste jeden rok dala, i kdyz priznavam, ze kdyz se s tim delsi dobu nejede, tak uz to neni ono a proto budu menit, aby me nekde za carou nevysplouchla. Ale 9 let provozu je 9 let provozu

1 reakcí na tento příspěvek Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 11:27 | Nahoru | #24
Na akumulátory je záruka půl roku

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 11:32 | Nahoru | #25

Jasek píše: Na akumulátory je záruka půl roku


Když jsem brával Yuasy z Micronixu, tak dávali 24 měsíců. Co se zeleným ekofašistům podařilo změnit Mendělejevovu tabulku tak, že Pb už asi není olovo a kvalita aku šla výrazně dolů, tak nevím. Je možné, že i 6 měsíců je pro výrobce aku šibeniční termín

Naposledy editováno 02.01.2017 11:33:15

Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 11:45 | Nahoru | #26
6 měsíců na ztrátu kapacity
24 měsíců na výrobní vady - takže třeba prasknutí obalu apod.

Takže co tady píše mzxy je buď pouhá provokace, nebo měl sakra štěstí - že mu uznali něco na co neměl nejmenší nárok. Akorát nechápu proč to dává jako radu pro ostatní.

článek perfektní, sice je tady už 12x a je starý 10 let, ale proč ne

tady je podobný
http://www.mjauto.cz/akumulator

Naposledy editováno 02.01.2017 11:53:46

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 11:56 | Nahoru | #27

vilemx píše: V tom článku mě vcelku dost naštvala věta: "dosahují dnešní akumulátory tohoto typu poměrně dlouhé životnosti okolo 4 let při velice příznivé ceně." Asi je autor zmasírován dnešní nabídkou aku, které občas ani nepřežijí záruku 2 roky. Nevím, byl jsem zvyklý na to, že baterka v autě/motorce je věc, na kterou se nemusí šáhnout klidně i 10 let.



Mám v autě baterku Bear power a už jí bude 9 roků. Letos jsem k vánocům dostal od otce nabíječku CTEK MXs 3.8 a tak jsem jí začal používat a světe div se, baterka je OK a to jsem jí během těch 9 let nabíjel normální nabíječkou tak 3x. Jinak ta nabíječka je fakt luxusní a řekl bych pro MF motobaterie nezbytná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #28

Kawa75 píše: Další tajemnej...reakce typu "citace neceho....co jsem psal...pisatel nepochopil"...

To byly uplne zbytecny vety, napsal jsi neco s uzitnou hodnotou zmrzleho lejna



sorry, ale s tebou se do technickejch diskuzi uz poustet nebudu, uz jsem mel jednou tu cest a je to hazeni hrachu na zed.

navic kdyz je ten clanek tak komplexni, tak kde jsou Lithium Iontove baterky? ktere uz se dnes davaji do motorek uz v serii....

Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 12:06 | Nahoru | #29
Elaborát zajímavej a včera jsem ho celej přečet. Jen s jedním bych nesouhlasil. Když jsme kupoval novou suchou přednabitou MF baterku Varta, tak se jen naplnila, nechala odstát, zavřela a změřila. Dle manuálu by se zavřená nabíjela jen pokud by měla méně jak 12,6 V. Tak mi přijde divný, že by se měla bezúdržbovka nabíjet po nalití otevřená...

(reakce na) Baterie, Mýty a fakta

2.1.2017 v 13:53 | Nahoru | #30

Kawa75 píše: ??? Hodne evropských moto má propustný regulátor, japonci zkratový... Můžeš tu argumentaci nějak vysvětlit?



Tak takhle, 90% motorek má ztrátový regulátor, protože nemají alternátor jako v autě. Mají jen 3f vinutí a buzení jsou magnety, takže výstupní výkon je závislý na otáčkách a nelze jej nijak regulovat. A regulátory fungují na principu, že přebytečnou energii promění v teplo neboli zkratují na kostru. ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16299 25.3.2024 v 23:36 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 4 23.3.2024 v 18:13 Italy777
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Výměna gufera kliky Moto Guzzi Brev... Moto Guzzi Breva 1100, Moto Guzzi Breva 850, Moto Gu... ArtistaCZ 9 11.2.2024 v 19:17 MG1151

TOPlist