paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gas gas pampera 450 zkušenosti
29.12.2016 v 13:43
je tu nějaký majitel této moto? potřeboval bych nějaké info.

Naposledy editováno 30.12.2016 23:30:09

29.12.2016 v 15:54 | Nahoru | #1
Po chvíly jsem našel - zadej si v gg název tvý motky a za to napiš díly,vyskočí firma jako blázen, pokud e-shop selže, použij telefoní spojení a tam se domluv to je možnost A.
Možnost B: Prodej to na díly.

2 reakcí na tento příspěvek gas gas pampera 450 zkušenosti

2.1.2017 v 16:47 | Nahoru | #2
Rada hodná "motorkáře" z motorkářů
Samozřejmě GAS GAS zastoupení v Praze jsem si našel. Dokonce jsem tam i volal, ale přes svátky až do dnes tam nebyl žádný technik. Jak jsem psal v dotazu, hledáme majitele tohoto moto pro výměnu zkušeností, a ne chytráka, co mi poradí moto prodat na díly.
Např. vzduchový filtr seženu i na GAS GAS zastoupení, ale dělá se i druhovýroba (TWIN AIR atd...) která stojí míň než půlku. Jen nemůžu najít obj. kód atd. Myslel jsem si, že vlákno může pomoct budoucím majitelům. Každá moto má svá specifika a od toho je fórum.

2.1.2017 v 18:11 | Nahoru | #3
spacy> ale vůbec ne, je to úplně jiná firma, je vidět jak si se tím zabýval a na díly proto,že jich je jak šafránu, jak dílů, tak i majitelů a nefukční stránka zastoupení mě nijak taky nepřesvědčila o opaku, nebo potřebuješ navést za ručičku ?

1 reakcí na tento příspěvek gas gas pampera 450 zkušenosti

5.1.2017 v 00:45 | Nahoru | #4
Potřebuješ se s klukem vodit za ručičku? Díky, nejsem buzík.

5.1.2017 v 04:47 | Nahoru | #5
spacy> navést na místo , ne se vodit za ručičku, teplý představy si nech pro svý kamarády

6.1.2017 v 00:33 | Nahoru | #6
Promin, ale uzitek tvych prispevku je 00. Mozna jsi nikdy nemnel gas gas a rady typu, že gas gas je malo rozšížena motorka je pro mě k ničemu. Pokud přispiváš kvůli publiku, tak přispívej jinam. Zasral jsi to tu dost. Diky

6.1.2017 v 06:14 | Nahoru | #7

toto jsem měl celou dobu na mysli, tj. zcela určitě vypovídající hodnota první 0 ze 00, pokud selže e-shop tak tam zavolat, nic co bych nenapsal již v prvnim příspěvku a to bude ta druhá 0

pak budou určitě i zahraniční fóra, která by tě navedla.

jestli ti jdou takhle veškeré opravy tak je to smutný

nebudu ti to tu víc zasírat a uvolním místo tomu zástupu přispěvovatelů

6.1.2017 v 07:21 | Nahoru | #8
Zkus to tady
ale asi si tam uz byl...

Naposledy editováno 06.01.2017 07:22:25

7.1.2017 v 00:54 | Nahoru | #9
spacy> Zdar chlape .. Náhodou tady 1 majitel je .. a ano nekamenujte mne za to .: .. motorku nějakou dobu vlastním .. Koupil jsem ji bohužel od Pána který na motorku ani nesáhnul a byla sice málo ježděná , ale neopečovávaná .. takže časem odstraňuji vady. takže bych to začal asi takhle ... 1. motorka je super a ideální na to na co byla postavená , a to na hobby, nejslabší část téhle motorky bych řekl ano jsou to malý zdvihy ma to jen 200 vpředu a zadek taky nic moc .. byl bych radši za 220 ale co , ale tlumiče jsou na to jak jsou "krátký" tak kvalitní ve předu marzochi a vzadu ohlins je v poho . Ale co chci zmínit, tak uplně největší problém bych řekl je Hlava motoru !!!!!!! .... ta je bohužel nedořešená myslím si podle mojeho hlediska, popíšu muj problém .. motorku jsem koupil s najetýma 9500 km. moto v pohodě ale chcípalo, stačila vyměnit svíčka , jak jsem říkal 1. zanedbana věc, jezdila v poho ... ale .. asi v 11000 necelých sem motorku lechce vařil , ... říkal jsem si že jsem jí dal čouda a tak jsem zajel domu vyměnil kapaliny, zkontroloval pokud se něco nestalo . a zanedlouho potom se stal největší průser . prasklo vodítko ventilu přehřátím hlavy( kvůli podfouknutému těsnění pod hlavou) (nejspíš motor foukal do vody ale to se nedozvim) bohužel vodítka ventilů jsou u Pampery z nějakého tvrzeného materialu a jak známe u Kačen nebu Husarů že když už povolí vodítko Ventilu tak zustane na ventilu, ale u mojeho gasíka se rozlítlo na Srač*u , dostalo se do spalováku a udělalo to neplechu , Píst, oba sací ventily, zdvihátka ventilu taky prasklá, a trošku ohlazená sedla vaček, štěstí bylo že válec ( nikasil )v pohodě , jen trošku otřené v 1 místě což se dalo rozleštit ;) oprava stala komplet pokud se nepletu 14500,- to je tak muj poznatek i s opravou .. čaká mě hodně věcí .. spousta lidí mne odrazuje od Gasína hrozne rad bych sehnal novou hlavu , a valec do zásoby ,, a nechal si ho , protože musím říct jednu věc , i když to neni žádnej Japonec , Rakušan , nebo Ital s H, tahle motorka má svoje kouzlo ve výjezdech, když všichni padaj že nedošáhnou já nespadnu, já došáhnu z gasína krásně i ve strmáči, má krásnej tah a krásnej nárůst dostačujícího výkonu kterej by měl bejt kolem 36kw. na 114kg krásný, a hlavně mašina je suprově ovladatelná a řekl bych je i nedoceněná, za mě má 8b. z 10. uvidíme čim mě překvapí. ale řeknu ještě jednu věc .. mašina se svojema malejma tlumičema je super na Supermoto kolech :D ... v zatáčkách si sní pokraješ jak páán :D .., jinak díly by měli a jsou sehnatelný u Šebka v Praze. vstřícný a přesný ;) rychlý a bezproblémový ... pokud by měl kdokoliv dotaz ohledně tohohle Stroječku na zábavu .. ozvěte se ;) ..... sem na profil ;) motosportu zdar a enduru Bráp ;)

1 reakcí na tento příspěvek gas gas pampera 450 zkušenosti

7.1.2017 v 23:37 | Nahoru | #10
Zdar.ta má je udajně leštěnka od prvního majitele. Najeto 3 tisice.. Zatim nulové zkušenosti. Jen jsem s prstem v nose pojezdil brachu(drz-e)(nemohla za motorka) Na tak malej najezd jsem měl uz dve "zavady": povolene ulozeni pedalu brzdy a zavzdusnena spojka.dlouho stala, tak jsem menil olej v prednich tlumicich atd.Pred tim jsem mel exc 450 a xr 400.tlumice jsou o poznani mekci. ( vzadu je za 11000 jinej) ale jinak je to pritulna kočka. Jeduše: exc- dobrman,nekompromisni a rychlej, pampera: pritulna kočka a vyskrabe se vsude

7.2.2017 v 11:15 | Nahoru | #11
Pýtý> Ahoj, mám možnost koupit tento Pamperu 2010 v extra super stavu, tak bych se rád zeptal, jestli nevíš, zda tam byly stejné tlumiče i v tomto ročníku. Také mě trochu vyděsila ta závada na motoru. Chci tuhle motorku vyměnit za své Xtéčko a tam tyhle problémy neznám. Zjistil jsi, co bylo příčinou toho vaření? Dík za info.

8.2.2017 v 19:33 | Nahoru | #12
O tom problemu s hlavou jsem už četl na anglickém foru. Myslim, že ostrá FSE ma stejnou hlavu a tam jsem o tomto problému neslyšel. A ještě ny ten motor měl trpět na povolení šroubů od rotoru zapalování. Na to trpěli i DRZ400 (motor z toho motoru vychází) stačí šrouby zalepit. U mé to udělal už prodejce. Tlumiče nemůžu hodnotit zadní, ten mam jiný, lepší už od prodejce. Předek je sice měkčí, ale ma "pomalé" enduro v pohodě. Vyhovuje mi víc než na exc. Ve vyších rychlostech, na skocích atd bude mit ktm samozřejmě navrch. Jinak XT taky nemá "racing" tlumení.

20.2.2017 v 11:43 | Nahoru | #13
Triendu> ahoj omlouvám se za pár dní neaktivity , každopádně ... ano problem byl u mého stroje právě s tím podfouknutým těsněním a hlavně neřešením problémů které nastávaly př. třeba špatný filtr nečistoty v karbecu atd atd ... neudržbou ..(předešlý majitel). jinak koncept motoru je skoro totožný s DRZ400 jak bylo psáno pokud máš tu možnost nebál bych se koupit ... jsou to nedoceněný stroje ... každá motorka má svoje ! ... u KTM se serou nějaké věci u HQ jiné .. ale lidé už jsou zviklý a bere se to .. GasGas není tak profláklý ...tak se z toho dělá halo ... s těma tlumičema jak bylo zde psáno měkost atd .... udělal jsem to že jsem za 1500,- koupil 1,5cm delší tvrdší titanovou pružinu a zadek už mám tvrdý že motorka nesedá a funguje to krásně .. předek se dá řešit tím samým způsobem že se vymění péra .. ty jsem zatím neměnil ..
- po tom co jsem viděl motor rozebraný ... není tam nic složitého ke všemu krásný přístup. odvozuji : pokud předešlý majitel nedělal udržbu , neřešil to měl nájezd skoro 10000... já koupil motorku za krásný prachy něco jsem investoval je motor jako nový předpokládám že se správnou údržbou mašina vydrží a bude fungovat ...
-poslední věc! ... je to mašina za příznivou trhovou cenu něco málo do ní vložíš a bude sloužit podle mého ... rozhodl jsem se pro tohohle GG protože je to celkem nová motorka jednoduchá ted naprosto v pořádku .......a lepší než za ty samé peníze koupit ktm stavu "střep" a narvat do ní 2x až 3x tolik .(můj názor)

20.2.2017 v 11:48 | Nahoru | #14
spacy> podle mého jsou to klasický věci který si musí každý doladit a hlídat si je , po zkušenostech s motorkama : zavzdušnění spojky (špatný gumky v pumpě,špatná náplň u gg je to na dot4) a po koupi hned zkontrolovat tyhle hydraulický věci . brzdy kouknout na ventily ložiska v kolech povyměňovat pokud je třeba ale kouknout se aby jsi věděl co máš pod prdelí ;) :) , a s tím tlumičem jak už jsem předtim psal nemusel jsi investovat do nového stačilo vyměnit pružinu a nastavit tvrdost ;) .....ale je pravda je to mekčí .... todle gg bych přirovnal ke KTM freerie koncepcí stavbou výškou a tvrdostí tlumení

20.2.2017 v 11:58 | Nahoru | #15
btw : twin air tady mas odkaz ...tenhle do Pampery sedí ! http://shop.razzo.c...ir-filter-gasgas-07/
rozety sedí husqvarna . ted mam na GG 48z pokud chceš supermoto kola : sedí všechny s mírnejma upravama ktery maji vepředu osu 18mm a zadek20mm což odpovídá starším ktm a husqvarnám . vložky na dopasování do vidlic ti udělá každej druhej člověk se soustruhem ;) pokud chcete polepy mám na ně kontakt ;) stejně tak plasty a nemusíš objednávat z Itálie.

18.10.2017 v 10:33 | Nahoru | #16
tak má Pampera za sebou první Rumunsko. Zvládla bez problémů. Přední vidlice (šavle) jsem vyměnil za marzocchi magnum, co se dávali na KTM, a na první EC300. Tlumí parádně. Pasují bez bez jakýchkoliv úprav do původních brýlí a s původním kotoučem i kolem.
Motor (vršek) jsem měl ze zvědavosti rozdělaný. Měřil jsem tolerance hlavních dílů a vše je jak nové. Chystám se jen dát nový 2 kroužkový píst, co se dával do starších modelů. Mělo by to mít trochu lepší životnost. Originál píst GAS GAS jsem koupil za 100 dolarů.
Sháním náhradní zadní kolo, , ať nemusím stále přezouvat. Bude pasovat z husy TE410, 610?

5.8.2019 v 13:33 | Nahoru | #17
Pýtý> Ahoj prosim tě, mám taky GG fse 450 Pamperu a mám na tebe dotaz, vypadá to že tomu rozumíš, jak poznám že mám ventily na výměnu? Nebo když rozeberu hlavu poznám co je tam celkově špatně?
Díky za odpověď :)

5.8.2019 v 15:15 | Nahoru | #18
MarwX> nepoznáš , bohužel dá se tomu pouze předcházet preventivně , ale ventily stojí mezi 500-800ks což není hrozný, horší jsou vodítka ventilů které se rády rozpadávají, a ty jsou po 1200,-ks já už gasika vyměnil za tuctovou KTM exc350f 17' kvůli dostupnosti dílů, a jiným nárokům na bajk. Každopádne rád pomohu
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nastavení rozvodů Gas Gas Pampera 450 Jitenka 1 3.2.2020 v 10:29 domeze
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
"Neostré" enduro [1, 2, 3] Honda XR 400, Yamaha WR 450F, KTM Freeride 350, Suzu... Mr.Dreamer 90 12.6.2014 v 10:31 Alexanderovic