Zminovanou Z300 mam vystavenou v inzeratu a ne a ne ji prodat. Nechapu v cem je problem. Takze si rikam, ze ma vize mizi v dali a i kdyz ji jednou prodam, tak si budu nejspise muset koupit uz dozivotni stroj, pac jestli se tak jako tato nyni inzerovana moto budounprodavat i dalsi, tak na to nebudu mit nervy.
Jak to delate vy, kdyz si chcete odzkouset vice stroju a zvolit co vam sedi? Ktere motorky se nejlepe prodavaji? Jaky cenovy rozsah obecene? Jaka znacka?
2 reakcí na tento příspěvek Dobre prodejna motorka
Teraz si už len sem tam požičiam predvádzačku, prípadne nejaku kamarátovu.
2. Kupuj nejvice tuctove stroje co ma kde kdo (hornet, fazer, SV650, ...) - pokud nutně nepotřebuješ být originál tak to má důvod proč je všude hornetů jak nastláno, je to hodně zábavná motorka... aspoň pro mě
3. Nevybocuj z rady exotickyma modelama nebo znackama - můžu podepsat, před rokem jsem dovezl z DE tohle nakonec mě to moc nezaujalo a následně koupil CX500 kterou si asi nechám :) čekal jsem že se do půl roku prodá a nic, pár zájemců kteří se byli podívat, většina to měla na caffe přestavbu a když to viděli na živo tak jim to bylo líto přestavovat takže pešek pro mě ale trochu jsem byl i rád (poslední chtěl vzít drátěnku a nádrže hezky do rezu.....)
4. Kupuj jedine litry a vyse....na ty se kupec vzdy najde, nizsi kubatury jsou pro decka - to netuším jestli to tak je nebo není , třeba kamarád se zaměřuje na GN250 a najde se opravdu hodně lidí co o to mají zájem, to se ale bavíme o cenách 30-40 k s tím že je to lehce retro. Což zrovna není tvůj případ
V tvém případě a obecně u nových strojů narážíš na to že "ušetřit pár tisíc ale kupovat už vojetinu" se lidem kteří mají mají podobný obnos moc nechce. Zároveň, to můžeš brát jako svou nerozvážnost že si na začátek šel do nové motorky a prostě budeš muset cenou výrazně dolů pokud tedy nutně potřebuješ rychle prodat. Stejné je to u auta, vyjedeš ze salonu objedeš blok a hned má auto cenu o 200k níže kdyby jsi ho chtěl prodat...
zelva0007: vydrž do jari, nikam sa neponáhlaj. Brejlovec nech manželke za 79t kúpi elektrický bicykel
Za 79 to predáš aj o rok.
zelva0007 píše: Animals21> Ty jsi termin ostre/tupe enduro nekde vygooglil? Urcite ne, pac ja taky nic nenasel a tak jsem se zeptal jake jsou specifikace toho ci onoho. Nakonec jsem stejne zjistil ze zadna specifikace neni a je to jen jakysi lidovy nazev pro lepsi a horsi (ale zni to agresivneji to ostre ze, tak to kazdy trouba co sezral vsechnu moudrost pouziva )
Neresme porad to Kawu. Pisu to uz po nekolikate, ale stejne na ni zase zabruslis, coz me vede k dojmu, ze tuhle konverzaci stejne nectes peclive.
Jinak to co pises o svych motorkach (hornet a speed) vypada ze horneta jsi mel rok a speeda ted taky rok. Co jsi mel pred tim, nez jsi se k hornetu dopracoval?
Kategorie ostre/tupe enduro je pomerne jasne ohranicena, zavodni motorky s udrzbou predepsanou v mth a bez zaruky (obvykle prodavane ve stavu v jakem nesmi na silnici a s homologacnim pribalem v krabici) - vs motorky co maji vse potrebne k provozu na silnici, servisni intervaly v tisicich km...
Před lety,ještě za svobodna,jsem si koupil jako první velkou GS500.Jsem na stav moto docela puntičkář a nesnáším jakékoliv kosmetické vady....Byla fakt vymazlená,téměř nejdražší v nabídce a stála tehdy 50 tisíc.Na místě jsem ukecal slevu na 46.Nacpal jsem do ní ,během té doby co jsem ji měl,ještě za servis,gumy,oleje,odškrcení,......téměř 16 tisíc....No,přišla rodina a tedy po třech a půl sezonách jsem ji musel prodat.Nebudu to rozepisovat ani nějak omlouvat,ale šla z domu po půl roce na inzerci nakonec za 39 a půl.............také z důvodu již končící technické a baterky po smrti.Už jsem prostě na to neměl čas.
Dnes,po letech bych rád opět něco pořídil.Prostě mi to nedá.Jenže pořád nejsou peníze nazbyt.Furt musím kupovat na přání státu něco důůůůůůůůležitějšího,jako třeba nový kotel kvůli emisní třídě,čistička odpadních vod,a kdo ví,co ještě příjde..........
A také obecně už si nemůžu dovolit cpát do motorky za poprodejní servis,nebo pak třeba zase tolik tratit.Když bych třeba špatně koupil,nebo chtěl jít do silnější a musel znovu prodávat.
Inzeráty sleduji poslední dva tři roky téměř denně.Co kdyby náhodou někdo prodával super stroj pod cenou Vlastně je to již jen taková moje záliba.Stejnak na moji mašinu snů nikdy nenašetřím.
Cena motorek se drží hodně vysoko.Klesá to velmi pomalu.Každý se při prodeji koukne na nabídky ostatních a nasadí úplně stejnou,nebo vyšší cenu.
Nejlépe je to vidět na cenách BMW.Tam i stroj z roku1998 stojí kolikrát víc,co jiná japonská motorka ve stejném obsahu z roku 2002.Nebo třeba konkrétně Yamaha Bulldog 2002 - víc a o roku 2006 a víc ani nemluvě.Tam se prodejci předhánějí,že kdo si o ni řekne víc.Padají tam cifry 80 - 85 furt jak z tiskárny Ikdyž,tady jsem již zaznamenal průlom.Letos na konci sezony se poprvé objevily nabídky za 72...a to už je zajímavá situace.T o nikdy nebylo.
Yamaha FZ6,Bandit 650,GSR 600,Kawa 750.....tohle všechno koupíš letos za 80 a příští rok to zase za 80 prodáš...možná za 79
Kromě GSR se všechno dělá ve verzi "S" a "N".Verze "S" se dá pořídit a nabízí se se o hodně levněji a také padá na ceně více.Konkrétně třeba FZ6 S se nabízí za kartelových 65 a víc jak přes kopírák. Ale dá se pořídit levněji.Zrovna nedávno se objevila ve stejném stavu a výbavě za 57 a to už je dobrý kup.
To samé velkoobjemové choppery.Tam se to pořád drží a neklesá.Spíše to můžeš prodat i dráž.Tady ale cena není důležitá.Cílová skupina zájemců pro tyto stroje nemá s penězi problém.
Nejvíce klesají na ceně sporty a třeba takový VTR 2002 se dá sehnat i za 40 tisíc ve fakt pěkném stavu.To se až divím.Honda VFR 2004 a víc se také již dostává do zajímavých částek.
O cenách SV 650 a Bandit 600,Kawasaki ZR 7 v cenách okolo 40 tisíc se nemá cenu bavit.To už neklesne.To už je cena náhradních dílů a TP.
Když budeš psát inzerát,tak motorku pěkně umýt,naleštit.Nafotit někde v hezkém a uklizeném prostředí.Nejlépe napsat,servisní historii.Co a kdy jsi měnil.Fakt to do inzerátu podrobně napsat.Takové motorky jsou do týdne pryč.Gumy,pokud jsou sjetý,nebo je tam ploška,radši vyměň.ušetří to spousta dohadů se šťouraly.Baterka nemusí být nová,ale musí to aspoň chvilku spolehlivě startovat.
Pak už je jen potřeba si nasadit správnou prodejní cenu.Co jsi do toho nacpal za servis,nebo za doplňky,ti nikdo nezaplatí.Prostě se musíš vejít do nějakého stavu a průměru ceny na inzerci.Z toho mě taky napadá,že do motorky moc necpi a nevymýšlej zbytečnosti.Udržuj tovární originál stav.Hlavně pozor na pády ze stojánku,škrábance,protržená sedla,to cenu a prodej dost znevýhodní.....Nasaď si nějakou vyšší cenu,ale ne nejvyšší a čekej.Dohoda na místě se vždycky pak dá nějak ukecat a pár tisícovek dolů tě už nevytrhne.Život je krátký a je zbytečné se hrabat v maličkostech.
Pokud nechceš tratit,musíš dobře a levně koupit.To je základ.Koupit novou,nebo drahou není problém.Hledat na inzerci a sledovat nabídky.Sem tam nabízí někdo,kdo neví a nezná,není vychcanej a potřebuje rychle prodat.Pak máš šanci,že pokud ji nějak výrazně neojedeš a nepoškodíš,tak ji můžeš ke konci sezony i třeba s nějakým ziskem prodat.
Prostě ti přeji,ať se ti tvoje sny podaří a hodně šťastných kilometrů.
Naposledy editováno 28.12.2016 13:19:38
1 reakcí na tento příspěvek Dobre prodejna motorka
Teď musíš čekat na jaro, pak někdo drobný s A2 koupí málo dostupný jetý maloobjem, třeba i za 90tkč (ten kdo nemá 120, ale 70 a zbytek si pujčí).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobre prodejna motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobre prodejna motorka
P-M-T-K píše: kutilsro> Většina lidí nemá peníze,tak jsou NUCENI kupovat "levné a olítané šunty".........To,že pak do toho zahučí během pár let a budou muset platit servis klidně i 40% pořizovací ceny aby to daly do nějakého provozuschopného stavu,to už je věc jiná.
Tohle je právě ten problém..pokud na něco nemám tak si to nekupuju Stačí se podívat do sekce motorky tam je toho milion ..rozpadlo se mi to co s tím?..Jak si sám sprayem nastříkat kapoty nemám na lakovnu, neřadí, nestaruje, jak si složit blok motoru doma na koleně a pod.
A s tím spojené témata jak vrátit prodávajícímu to a to i když to koupili za cenu šrotu Díky těmhle lidem jsem přestal střídat motorky protože na to nemám nervy abych když prodávám motorku za kilo řešil telefonáty dám 6Otis víc nemám....
I když se nijak netajím tím, že nemám rád Pepu Šilera a jeho kecy v jednom souhlasím .... když chci mít opici musím mít na banány
jde o to být trochu soudný a slušný člověk.Já bych si také rád koupil a líbí se mi stroje za dejme tomu 80 - klidně 150 +......jenže na to nemám.Zadlužovat se,abych přeplatil.Tak na to si vydělaných peněz sakra vážím.Prostě platí laciná dvakrát placená.
2 reakcí na tento příspěvek Dobre prodejna motorka
Jak tu nekdo poznamenal, pomerne blba cilovka, protoze mlady na to nemaj (a nez na to za rok, dva vydelaj, uz maji skoro velky acko) a stary to vetsinou nezajima.
Ja osobne jsem ten inzerat preskocil hlavne kvuli tomu, ze jednak za to chces dost (fungl nova stoji 120 a kdybych to zacal resit, asi by jeste dolu sli, nevim...) a druhak to vypada, ze to prodavas po chvilce, coz vypada dost neduveryhodne (teda bez urazky, ale napadne to asi vetsinu lidi, prodavat neco po par mesicich), ackoliv vim, ze u motorek to tak neobvykle neni.
To jen k tomu podivovani, ze to nejde prodat. No a samozrejme je leden, na jare to pujde ;)
Jeste bych se chtel zeptat, tyhle jeste nemaji vsechny ve standardu ABS, ze?
Jak tu už bolo napísané, funglovka Z300 stojí 120 tis., ty chceš +-100 za takmer dvojročný stroj...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R | gsrx | 27 | 25.3.2024 v 11:15 Koudy01 |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |
Zavazadla Triumph Street Triple 765 Triumph Street Triple R | Iantaris | 4 | 8.6.2023 v 19:53 Roubi_R1 |
Vypnutí ABS u street triple 675 Rx ... Triumph Street Triple R | pavelkawa | 0 | 31.7.2022 v 18:48 pavelkawa |