globalmoto_unor





Téma: Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu
Jezdím s motorkou VStrom 650 rv 2007 každý den do práce. Když začala zima a teploty spadly pod nulu, začalo toto chování:

Normálně nastartuju mašinu, krásně si drží volnoběh, jedu a po pár minutách se dostaví vynechávky, kdy motorka ztratí tah a začne cukat. Je to ráz na ráz, vynechá a pak se to hned rozjede, musím to držet v otáčkách aby mi to nechcíplo.. Pak zase jede nějakou dobu normálně a zase to udělá. Na volnoběh se spojkou či s neutrálem otáčky spadnou klidně až k 800ot./min a nebo to úplně chcípně - musím je na křižovatce udržovat ručně plynem. Někdy to otáčky drží zase v cajku. Je to nahodilé a nenašel jsem s ničím souvislost.

Poprvé to začlo dělat, když jsem jel do práce a teplota byla poprvé pod nulou - moje první jízda na Vsromu v mrazu. Cestou domů zpátky, když už teplota byla 5°C, to neudělala ani jednou. Myslel jsem že je tam nějaký chyba s přípravou paliva v případě mrazu. NIcméně jak jízdy do práce přibývaly, začlo to dělat furt - ať už bylo teplo, nebo mráz.

Zkoušel jsem diagnostický mod, ale ten mi žádnou chybu nehlásí.

Moje vodítka:

1. Senzor zařazené rychlosti by měl fungovat dobře, mám tam gipro a to ukazuju správný zařazený stupeň.
2. Řídící jednotka by si měla automaticky udržovat volnoběžné otáčky a musín nějak brát v potaz otáčky motoru, není teda přece možné, aby ta motorka chcípla na volnoběh. Otáčkoměr však ukazuje otáčky zdá se důvěryhodně.
Když motor vynechá, není to jeden válec, prostě chyba je určitě ve vstřikování paliva.
3. Zajímavé vodítko je, že to porpvé začalo dělat po pár minutách jízdě do práce, když bylo poprvé ráno pod nulou. Motorka parkuje normálně v teplé garáži.

A teď babo raď kde je chyba. Je tam asi 15 míst z kterých ŘJ získává data, zachumlaných ve změti kabelů, s někdy pochybně udělanýma odbočkama z hlavních kabelových žil.







Naposledy editováno 25.12.2016 17:14:08
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

23.12.2016 v 23:28 | Nahoru | #1
Pokud je Strom vzducháč tak v chladnějších podmínkách ti to chcípe kvůli studenému vzduchu. Ten stejný problém jsem měl na Shadowce 600. Povytáhni trošku sitič a uvidíš co to bude za jízdy dělat.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

23.12.2016 v 23:38 | Nahoru | #2
Není to vzducháč.

Měl jsem předtím Horneta karbec, jezdil jsem v zimě a všechno v pohodě.

Naposledy editováno 23.12.2016 23:41:27

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

23.12.2016 v 23:50 | Nahoru | #3

Voci45 píše: Pokud je Strom vzducháč tak v chladnějších podmínkách ti to chcípe kvůli studenému vzduchu. Ten stejný problém jsem měl na Shadowce 600. Povytáhni trošku sitič a uvidíš co to bude za jízdy dělat.


není vzducháč a nemá sytič.

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 00:08 | Nahoru | #4
Co vím, tak trpí vstřikovací čerpadlo ucpáním filtru. Už se to řešilo tady . Externí témata napři. zde , nebo tutaj. Začal bych cvičným prohozením nádrže s někým, kdo nemá problém. Pak budeš vědět najisto.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 01:02 | Nahoru | #5
Capt.Orr> To jsou symptomy uplne mimo misu s temi mymi.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 02:11 | Nahoru | #6
S timhle sem se pral celou letošní dovolenou,čim teplejší motor tim hůř držel volnoběžný otáčky,ale šlo to řešit plynem.Tipoval sem to na lamdu,nebo váhu vzduchu.Muj servisák, výbornej motorář k tumui řek jediný-když nic neukazuje diaknostika tak to může bejt špatná sinchronizace klapek nebo vstřik,nebo elektronika.Základ je zkontrolovat vstřiik a seřídit a pak řešit elektroniku.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 08:28 | Nahoru | #7
chbí popis nákresu...
jinak pokud to dělá při změně teploty tak bych vycházel z toho s čím teplota pracuje: teplotní snímač/pokud je/ - může ukazovat špatnou hodnotu v nízkých teplotách a přitom nemusí být detekována chyba/,nebo třeba snímač hmotnosti nasávaného vzduchu/tuším že je se snímačem teploty nasávaného vzduchu-teda pokud je/ a neposlední řadě velmi nepříznivě reagují na změnu teploty podávací čerpadla. takže podle popisu schématu můžeš začít kontrolovat. a až na to přídeš,tak to tu napiš ať pro příště víme. j.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 11:33 | Nahoru | #8
Nj, takže proběhne klasika, výměna sviček, filtrů, oleje, synchro, prostříknutí kontaktů a pak kdyžtak něco dalšího.

Moje další motorka bude asi xjr 1999 karburátor

Naposledy editováno 24.12.2016 11:34:35

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 12:02 | Nahoru | #9
Urcite mrkni na klapky a senzor klapek, delalo mi to neco podobneho, nakonec jsem vymenil senzor a od te doby ok :) ale zacalo to normalne v lete, tak zalezi jestli je ta zima symptom nebo nahoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 12:16 | Nahoru | #10
zabar> Takze menils TPS (throttle position sensor) nebo STPS (Secondary TPS)?

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 12:17 | Nahoru | #11
Mufiozo> TPS

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 14:13 | Nahoru | #12
No, udelal jsem takovou prohlídku, vzduch filtr je fest na vymenu a svicky cerne jak but. TrOchu vic me znervoznuje nanos karbonu na pistu, strcil jsem si tam sondu. Trochu min to Mel i Hornet a vubec se mi to teda nelibi, ale asi to neni porucha. Ono n kdo by se divil, vzhledem k tomu jak ten vstromacky motor umi vzit oleje. Takze obednam, kontakty u elektroniky prostriknu, jeste se podivam na filtr paliva a vubec vyplachnu nadrz.

Akorat nevim co vsechno je treba delat u vstrikovani, u karbce to bylo jasne. Musi se tusim synchronizovat klapky, mozna upravit TPS, ale vic me nic nenapada.

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 15:49 | Nahoru | #13
Připojit k diagnostice a za čtrthodiny uvidíš vše co tě zajímá.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 16:11 | Nahoru | #14
geloš> diagnostika nic neukazala jak jsem psal, proc za ctvrt hodiny?

Naposledy editováno 24.12.2016 16:11:54

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 16:19 | Nahoru | #15

Mufiozo píše: No, udelal jsem takovou prohlídku, vzduch filtr je fest na vymenu a svicky cerne jak but. TrOchu vic me znervoznuje nanos karbonu na pistu, strcil jsem si tam sondu. Trochu min to Mel i Hornet a vubec se mi to teda nelibi, ale asi to neni porucha. Ono n kdo by se divil, vzhledem k tomu jak ten vstromacky motor umi vzit oleje. Takze obednam, kontakty u elektroniky prostriknu, jeste se podivam na filtr paliva a vubec vyplachnu nadrz.

Akorat nevim co vsechno je treba delat u vstrikovani, u karbce to bylo jasne. Musi se tusim synchronizovat klapky, mozna upravit TPS, ale vic me nic nenapada.

To si asi bere olej jen ten tvuj ,ja mel ten samý v SV a bral tak deci na 6000km

2 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 16:25 | Nahoru | #16
Vstrom olej zere, http://www.motorkari.cz/tema/?t=115169
Najel jsem na nem 3k na vylete a pocitam ze si tak do 3dcl vzit mohl.

Nic proti tomu motoru nemám, to ani náhodou, jen taková honda cb1300 je trochu jiná liga, když svíčky s intervalem vymeny tusim 24k km jsou po tom najezdu čisté jak dětská prdelka.

Naposledy editováno 24.12.2016 16:34:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 16:38 | Nahoru | #17
Mufiozo> Nemyslím diagnostcký mód na přístrojovce.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 16:41 | Nahoru | #18

Mufiozo píše: Vstrom olej zere, http://www.motorkari.cz/tema/?t=115169
Najel jsem na nem 3k na vylete a pocitam ze si tak do 3dcl vzit mohl.

Nic proti tomu motoru nemám, to ani náhodou, jen taková honda cb1300 je trochu jiná liga, když svíčky s intervalem vymeny tusim 24k km jsou po tom najezdu čisté jak dětská prdelka.

NO podle odkazu právě moc nežere,ale to není k tématu a žraní oleje na blby chod vliv nemá ,teda pokud to není 2litry na 100 kiláku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 17:04 | Nahoru | #19
geloš> ty brďo tak nebuď tajemný jak hrad v Karpatech, já jinou diagnostiku na vstroma 650 ani nevygooglil, je tam akorát něco na dl1000 a vyšší kubatury od suzuki.

Naposledy editováno 24.12.2016 17:05:29

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 19:45 | Nahoru | #20
Mufiozo> Je treba OBD Tool od Healtechu ...

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.12.2016 v 19:51 | Nahoru | #21
Zalepené sítka ve vstřikovačích.Doporučuji nechat vyčistit vstřikovače.Měl jsem to samé na KLV 1000 a vymněnil jsem uplně všechno s kamarádové moto až jsem došel na ty vstřiky.Od té doby klid.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2016 v 11:45 | Nahoru | #22

Mufiozo píše: geloš> ty brďo tak nebuď tajemný jak hrad v Karpatech, já jinou diagnostiku na vstroma 650 ani nevygooglil, je tam akorát něco na dl1000 a vyšší kubatury od suzuki.


Proč tajemný? Myslel jsem, že se v motorkách trochu vyznáš, takže ti netřeba psát dlouhé statě. Za tvým obrázkem (který je ale zřejmě pro model K4-K6) následuje v servisním manuálu mnohostránkový popis, jak se multimetrem dají kontrolovat všechny čidla, snímače, TPS, servomotory, cívky, vstřiky atd., pro šikovného elektrikáře práce aspoň na půl dne. A nebo si domluvíš někde v servisu diagnostiku, motorka se připojí kabelem ke compu a vidíš jak vše funguje, jako celek, v reálném čase, za chodu motoru, opravdu by na to mělo stačit 15-30 minut. Prostě takhle se dá rychle a jednoduše prověřit minimálně polovina potenciálních příčin tvého problému. Co pak zbývá dále? Stav palivové pumpy, tlak paliva v systému a funkce vstřikovačů, o těchto komponentech nedostává řídící jednotka žádné informace. Ale když se přicpe filtr pumpy nebo sítka vstřikovačů, nemělo by se to projevit ve volnoběhu ale spíš při jízdě ve větším zatížení. No a nakonec mechanický stav škrticích klapek v sání, tomu se říká synchronizace nebo podtlaky, u V Stroma se ale neseřizují samotné klapky jako u karbeců, nýbrž vzduchové obtokové kanály a v určité fázi je potřeba diagnostikou odpojit jeden elektroventil.
Abych to shrnul :
- nasaď nový vzduch.filtr a vyčisti svíčky (nebo dej nové)
- nechej udělat diagnostiku
- změř manometrem tlak paliva
- přeměřit podtlaky, seřídit synchronizaci (můžeš aspoň ověřit i před diagnostikou, když už bude dole nádrž)
Tak jsem ti to doufám trochu vysvětlil.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.12.2016 v 13:41 | Nahoru | #23
geloš> Díky moc za info, hodně jsi mi pomohl. Jak jsem se do toho začetl, asi udělám jen základní údržbu, vyčistím ty síťky, benzínovou nádrž a čerpadlo, přeměřím ventily když už to musím celé odstrojit a kdyby to furt blblo, dám to někomu na servis, jinak bych asi ztrávil zimu nad servisním manuálem a podle toho co píšeš bych se neobešel ani bez koupě diagnostiky.

Budu-li mít štěstí, mohlo by to být zkondenzovanou vodou v benzínové nádrži, která v mrazech v předpokládám ledové trysce začala dělat neplechu

Dám vědět.

A nebo ze bych si koupil tu diagnostiku a trochu si pohrál?

Naposledy editováno 25.12.2016 13:48:44

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.12.2016 v 15:37 | Nahoru | #24
Tenhle obrázek ukazuje, které senzory hrají hlavní roli:












Teď když nad tím tak přemýšlím, když motorka začne chcípat nebo vynechávat, musím tam dát plný plyn a ono se to "vychrochtá" zpátky. Záoveň je to ráz naráz a nic mezi - prostě to nejede a naráz se to rozjede až to se mnou cukne. Na volnoběh to musím to držet lehce pod plynem, aby mi to nechcíplo, přičemž někdy když to chce na volnoběh chcípnout, pomůže zatůrovat, otáčky se pak usadí na nějakých těch 1200.
Předpokládám, že chcípání nebo nízké otáčky na volnoběhu a vynechávání při jízdě má na svědomí jedna a tatež chyba.

Myslím, že můžu vyloučit Throttle opening senzor - když je to totiž v tom stavu, že to chcípá na volnoběh, rukojeť plynu má zcela normální odezvu - kdyby blbnul, měl by s ním být problém a taky by jeho špatná funkce nevysvětlovala ty nízké otáčky.
Engine speed signal - ze senzorů je to hlavní adept. Spatně přečtené otáčky by mohly způsobovat to, že motorka při jízdě naráz ztratí tah i to, proč na volnoběh chcípá, ikdyž si má udržovat 1200ot./min. ESS nemá zastoupení mezi chybami v dealer modu, tzn. ŘJ nekontroluje jeho správnou funkci!
Air Temperature senzor by mohl rovněž dělat problém: "When intake air temperature is low, injection time (volume)
is increased." - tzn. kdyby špatně měřil teplotu, když je třeba mráz, vysvětlovalo by to, proč jsou nízké otáčky na volnoběh - dává moc chudou směs na tu kosu venku.

Výstupem z ŘJ pro vstřiky je impuls určité délky, vyslaný v určitém čase. Délka impulsu je dána hlavně: senzor plynu, otáčky motoru, tlak a teplota vzduchu (píšu obojí, protože na obrázku je sice jen senzor tlaku jako hlavní, ale dole v tabulce je už jen senzor teploty vzduchu...). Laikcý rozbor regulace:

Vstřiky jsou primárně řízeny plynem. Pokud je plyn 0%, očekávají se volnoběžné otáčky. Teoreticky by ŘJ stačily pouze tři údaje - poloha plynu pro délku impulsu, poloha klikové hřidele pro správné načasování vstřiku a minimální délka vstřiku pro volnoběh. Protože považuju vynechávání při jízdě a nedržení volnoběhu za poruchu stejného původu, bude mě zajímat jen volnoběh. Pro automatickou regulaci otáček při volnoběhu, by ŘJ měl teoreticky stačil jen údaj o otáčkách motoru. Zbývající senzory hrají podpůrnou úlohu. Co je divné je to, že otáčky motoru jdou tedy někam k 800ot./min anebo motorka úplně chcípne. Ikdyby blbnul jedno jaký senzor, pokud ŘJ vidí, že je volnoběh a otáčky jsou nízké, musí přece přidat. Jenže ono nepřidá a nechá klidně motorku chcípnout. Tady je otázka, jaký typ regulace je v ŘJ použit, ale každopádně tohle chování je divné.

Tak a teď mě napadla geniální myšlenka jak otestovat kde je chyba. Tady ten obrázek ukazuje a potvrzuje co jsem napsal o záklandích senzorech, které potřebuje. Je zde uvedeno co se stane, když nějaký senzor chybně funguje a motorka přejde do nouzového režimu, ve kterém se dá jet:







To znamená, že já schválně vypojím nějaký podpůrný senzor. Tím vlastně motorka přejde do nouzového režimu a já se tak zbavím všech podpůrných senzorů, vč. tlaku a teploty vzduchu, čímž vyloučím, že nějak negativně ovlivňují správnou funkci vstřikování. Potom s tím zkusím jezdit a schválně jestli to bude ještě blbnout.

A dále...

Kdyby byla na vině voda v nádrži, nevysvětlovalo by to ty kontinuálně nízké otáčky na volnoběh.
Rovněž kdyby chyba byla ucpaná síťka vstřikování (nevím vo co go), tak vstřiky jsou tam 2x a to by nemohlo proto způsobit, že motorka přestane naráz zcela táhnout - vždy by se to snad mělo týkat jednoho nebo druhého válce.

Funkci všech těchto 3 senzorů bych měl snadno ověřit diagnostikou, tady je jedna za 1700,- pro připojení k PC:

http://www.ebay.com/...s-DTCs-/281663182864

Vzhledem k tomu, že se nejedná o moc složité zařízení, je mi vcelku líto za to vyhazovat 5000,- jako u některých jiných vyrobcu.

Naposledy editováno 25.12.2016 16:33:43

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.12.2016 v 16:31 | Nahoru | #25
Zkus trochu přesněji popsat ten syndrom "motor přestane táhnout". Jedeš ustálenou rychlostí na nějaký plyn (čvrt, půl, více?) na nějaké otáčky (kolik?) a najednou přestane táhnout a motorka začne zpomalovat? Nebo třeba za jízdy ubereš plyn a po přidání to najednou nemá tu správnou odezvu?
Jinak diagnostika z EBAY asi umí to co potřebuješ, jen na přehledu modelů není uvedený V-Strom 650.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.12.2016 v 16:53 | Nahoru | #26
geloš>
1. Jedu ustálenou rychlostí řekněme na 4000ot./min. Motorka naráz začne škubat. Škubat = buď to táhne, nebo vůbec ne (vůbec ne = jakobych pustil plyn) a nic mezi. Intervaly jsou většinou mikrozáškuby, zřídka i několikasekundové. Řeším to tak, že zvednu otáčky motoru, aby mi to na silnici nedejbože nechcíplo. Zvednu je k 5500ot./min. Tam to sice škube pořád, ale zase motor má větší setrvačnost a tudíž mají vynechávky menší vliv.
2. Odezva na přidání plynu - není hladká jako normálně, je zde delší prodlení pro odezvu a posléze to spíše cukne. (víc nevím jak popsat, na to jsem se moc nezaměřil)
3. Vše co jsem popsal nedělá nonstop, ale řekněme 90% času.
4. Když motorku vytáhnu ráno z teplé garáže (20°C) a nastartuju, zpravidla správně funguje volnoběh. Když s ní následně jed do práce, škubání tam zpočátku není, ale začne po cca 5 minutách jízdy.
5. Když motorku startuju na parkovišti, kde celý den stála, a mrzne, ne vždy funguje volnoběh, ale když nefunguje, točí to ZPRVIDLA (což je zajímavé) cca 800ot./min
6. Někdy pomůže LEHCE motorku protůrovat a volnoběh se vzpamatuje a usadí na nějakých 1300ot./min.
7. Odezva plynu na nefungujícím volnoběhu je zcela bezproblémová.
8. Jak volnoběh, tak škubání za jízdy, s obojím začly problémy zcela naráz.

Naposledy editováno 25.12.2016 17:10:38

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

26.12.2016 v 16:13 | Nahoru | #27
Když teď nad tím přemýšlím, tak z té tabulky FAIL-SAFE modu je vidět, že se nastaví na fixní hodnotu i senzor polohy rukojeti plynu. Což je teda dosta divné, myslel jsem, že to je primární údaj. Je-li to tedy pravda, že TPS senzor hraje podpůrnou úlohu pro nastavení délky impulsu vstřiku, potom by to znamenalo, že primární roli hrají otáčky motoru. Tzn. ŘJ na základě otáček motoru upravuje délku vstřiku. Pak se tedy funkce plynu omezuje pouze na otevírání klapek. Ve FAIL-SAFE modu je TPS signal nastaven na plný plyn. To by snamenalo, že ŘJ jednotka tam asi pere bohatou směs redukovanou jen otáčkami motoru a jinak už vše záleží jen na přívodu vzduchu otevřenými klapkami.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

26.12.2016 v 16:14 | Nahoru | #28
Zdar, tak už jsem zase u compu.
Párkrát už jsem podobné zádrhely u Suzuki řešil, ale tvoje příznaky jak je popisuješ sedí k mým případům tak z poloviny. Vypadá to, že máš docela jasnou závislost na teplotě, zastudena horší než při odjezdu z teplé garáže, to by mohlo vypadat na nějaký bordel v palivu. Kdybys měl pocit, že je problém opravdu v elektronice, tak ti poradím jako první přeměřit multimetrem TPS, dělá se to poměrně snadno a vadný výstupní signal je dobře viditelný. A jestli bys chtěl vidět diagnostiku naživo, tak se v úterý a možná i ve středu chystám do práce v Opavě, domluvit se můžem přes PM.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

26.12.2016 v 17:19 | Nahoru | #29
Signál z TPS je opravdu primární údaj jak píšeš, celý systém řízení se často označuje alfa-n. Alfa=úhel otevření klapky=TPS, n=otáčky. Pouze se dá při selhání TPS motor jakž takž udržet v chodu. Při výpadku snímače otáček je motor definitivně odstavený.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

26.12.2016 v 22:10 | Nahoru | #30
Možná ti tohle pomůže.
Pro výpočet délky vstřikovacího impulsu ŘJ zpravidla potřebuje tyto údaje:
1) Otáčky motoru (CKP)
2) Poloha škrtících klapek (TPS)
3) Podtlak v sacím potrubí (MAP)
Z toho se vypočítá vstřikovací impuls který se ještě upraví podle údajů z lambda sondy. (O2)
Tvojí závadu může způsobovat něco co ŘJ nemá jak zkontrolovat, proto ti to žádnou závadu nevypsalo. Cukání může klidně dělat vynechávající zapalování na jednom válci, každopádně přeju hodně štěstí. Bude se ti to blbě hledat když to dělá jen někdy.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13

TOPlist