globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: obsah ničím nenahradíš
zdar borci,nevíte o někom,kdo by dokázal navýšit výkon na shadow 600 evropa na cca 48kW,jak to má vítězslav_Máří na jeho americké verzi?

Naposledy editováno 13.12.2016 06:21:11

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 07:37 | Nahoru | #1
OT - je to objem, obsah je v knížce, nebo čtvercu

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 07:46 | Nahoru | #2
Kup si 1100 a mas vystaráno nebo napis rovnou Viť.M....mohl by vedet rovnou on....každopádně zvyšovat výkon něčemu co srovnatelně nebrzdí se mě zdá pošetilé

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 07:58 | Nahoru | #3
nejlevnější a nejoptimálnější zvýšení výkonu je nová motorka To co do toho narveš se Ti nikdy nevrátí a ten výkon který by jsi chtěl tam stejni nikdy nebude Nevím jak je to u čoprů apod., ale u sportů a nakedů je to třeba 30tis. a max 8koní z toho vyplývá: kup motorku se větším obsahem

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 08:02 | Nahoru | #4
mám tu jednoho "suchara" na prodej.- VZ 1600. tak kdyby si měl zájem... tady už nic nahrazovat nemusíš a má i perfektní brzdy. j.

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 08:03 | Nahoru | #5
48kw z VT600 je nepovedený vtip nesmíš to žrát i s navijákem i "vydolování" 48PS bude chtít u VT600 hodně odborné péče a samozřejmě starší verzi (tuším do r.1999) s dvěma karburátory...
A obecně mají pravdu kluci výš, u "čopra" jde prioritně o krouťák a nejlépe v co nejnižších otáčkách a tady 100% platí: "obsah, ničím nenahradíš"

Naposledy editováno 12.12.2016 08:06:34

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 08:08 | Nahoru | #6
Nemas ai kupovat krumpl ale motorku ty obsahu

obsah ničím nenahradíš

Skvělá odpověď, děkuji! 12.12.2016 v 09:48 | Nahoru | #7
Vykašli se na to a kup jinou motorku. To jsou nejlevnější a nejrychlejší koně.

Druhou možností je bastlit. Pokud jsi zručný , máš čas a rád si hraješ, tak máš několik možností za relatvině málo pěněz (10 až 20 tisíc):
- nacpat tam celý motor buďto z VT750 = větší krouťák dole, ale výkonově stále nic moc
- nebo pak XRV 750, který by má 44 kW a v nízkých otáčkách od cca 2.5000 už jakž takž funguje

Protože všechny tyhle Hondí V2 motory 600 až 750 ccm jsou stavebnice, tak si dovedu představit, že na kartery VT 600 lze naroubovat věci z větších a silnějších typů. Jenže tady to chce už hodně znalostí a vybavenou dílnu, takže nejspíš tudy cesta nepovede.

obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 09:50 | Nahoru | #8
Na Shadow 600 jsem jel jen jednou v životě a už nikdy více bych si tenhle zážitek nechtěl dopřát,

1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 10:13 | Nahoru | #9
Co nevidět budou mít auta menší "obsahy" než motorky - viz nová Octavia 999ccm - 3válec.

1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 11:58 | Nahoru | #10
dík,hoši,co jsem taky čekal,žejo.takže ještě jednou:neví někdo o firmě,která to umí????a ještě k tomu nadpisu-samozřejmě jsem myslel obsah knížky...

(reakce na) obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 12:03 | Nahoru | #11

mito7 píše: Co nevidět budou mít auta menší "obsahy" než motorky - viz nová Octavia 999ccm - 3válec.



Nebudou, už psali že konečně i automobilky samy přišly na to, že downsizing je slepá ulička. Při vyšších rychlostech mimo město je to na nic a do města je lepší něco s alternativním pohonem.

(reakce na) obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 12:36 | Nahoru | #12
emánek27> Neliší se US a EU verze třeba jen hlavama nebo vačkama?

2 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 13:00 | Nahoru | #13
zdar borci,nevíte o někom,kdo by dokázal navýšit výkon na shadow 600 evropa na cca 48kW,jak to má vítězslav_Máří na jeho americké verzi?
Je to opravdu v kW? není to nahodou v PS? Šestistovka má 30kW, takže navýšení o více než polovinu mi připadá jako fikce, mám 1100virago, japon, nejsilnější verzi,86, a ta má 45 kW...

(reakce na) obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 13:03 | Nahoru | #14
rancher> Proč by to nešlo? Normálně zvětšíš vrtání, snížíš zdvih a celý válec, tím získáš vyšší max otáčky a tím i výkon ...když to uděláš správně

(reakce na) obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 13:04 | Nahoru | #15
rancher> Samozřejmě, že 48 kW u VT600 je bez totálního překopání motoru nesmyslná hodnota.
kubacech> Ještě jsi zapomněl na jiné vačky, větší karburátory, překopané svody, tlumič i airbox, hlavy s většími kanály, upravené zapalování ... Popřípadě NOX nebo alepoň na tu chvilku stratovací sprej

Naposledy editováno 12.12.2016 13:24:58

1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 13:13 | Nahoru | #16
Kuci zapomeli ste mu poradit to nejdulezitejsi!!! Honda = montaz turbonatoru svitici lebka na blatniku blinkry ve tvaru krize hroty misto tezitek trasne az po zem operku az do nebe a najednou to ma 200koni!!! U byt ti dvacet a met sportovni sestku pochopil bych to ale snazit s mockamotoru vydolovat dalsich temer 20kw me prijde smesne....ano pujde to ald bude te to stat vic co by te stalo porizeni noveho stroje!!!

(reakce na) obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 13:30 | Nahoru | #17
HornisGSX> na lebku bacha, aby ho potom někdo nepovažoval za nacistu

1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš

12.12.2016 v 22:38 | Nahoru | #18
Tak abych vše uvedl na pravou míru , nechal jsem odemknout vlákno .

Moje Shadow je dovoz z USA ,rv 1989,kde původní majitelka nechala motor překopat v nějaké USA Custom firmě k obrazu svému. Motor je převrtán na objem 648 ccm, jiné vačky ,jiný průměr ventilů,mám tři do válce jako původní verze ,ale ventil má o 3 mm větší průměr , dva karburátory s difuzorem zvětšeným o 3 mm ,přímo na motor odladěné tlumiče výfuku schované do trubek.Jsou kované písty , pístní kroužky z jiného materiálu . Motor má na brzdě ,která to měřila tady v Liberci ( jelikož jsem udaným hodnotám také nevěřil ) 46,8 kw a 64 Nm . Mám k tomu doklad z měření.

Je pravda , že nechat si tu takto upravit motor je cena dalšího stroje a možná i o něco víc . Na druhou stranu je fakt,že brzdy jsou slabé,ale je to jak se tu všude k podobným strojům píše . Nezatáčí to ,nebrzdí , a vlastně ani nejede. Já sám bych si ten motor nikdy upravit nedal,ale koupil jsem to tak . Kamarád který mi moto přivezl ,tam nějaký čas žil a motorku zná téměř od začátku ,kdy si ji majitelka pořídila. On si ji přivezl pro sebe ,ale po dvou letech se oženil , mají dvě děti a motorky šli do pozadí .Vrátí se až děti vyrostou,tedy myslí si to ,ale jeho žena je také motorkářka ,tak snad ano.

(reakce na) obsah ničím nenahradíš

13.12.2016 v 01:50 | Nahoru | #19
Vítězslav_Máří> Jo, to by mohlo sedět, psal jsem to v příspěvku č. 7 a 15.
V karteru VT600 máš zřejmě naroubovaná střeva, kterými se v USA ladila Honda NT 650 GT Hawk, Wiseco pístní sadu a karburaci také z jiné verze tohodle motoru. Pak by tam těch 60 koníků mohlo zařehtat.
Před pár lety jsem si psal s jedním klukem, který sehnal nějaké podklady z USA, jak tam překopávali tyto V2 52st. motory.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist