Naposledy editováno 13.12.2016 06:21:11
A obecně mají pravdu kluci výš, u "čopra" jde prioritně o krouťák a nejlépe v co nejnižších otáčkách a tady 100% platí: "obsah, ničím nenahradíš"
Naposledy editováno 12.12.2016 08:06:34
Druhou možností je bastlit. Pokud jsi zručný , máš čas a rád si hraješ, tak máš několik možností za relatvině málo pěněz (10 až 20 tisíc):
- nacpat tam celý motor buďto z VT750 = větší krouťák dole, ale výkonově stále nic moc
- nebo pak XRV 750, který by má 44 kW a v nízkých otáčkách od cca 2.5000 už jakž takž funguje
Protože všechny tyhle Hondí V2 motory 600 až 750 ccm jsou stavebnice, tak si dovedu představit, že na kartery VT 600 lze naroubovat věci z větších a silnějších typů. Jenže tady to chce už hodně znalostí a vybavenou dílnu, takže nejspíš tudy cesta nepovede.
1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš
1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš
mito7 píše: Co nevidět budou mít auta menší "obsahy" než motorky - viz nová Octavia 999ccm - 3válec.
Nebudou, už psali že konečně i automobilky samy přišly na to, že downsizing je slepá ulička. Při vyšších rychlostech mimo město je to na nic a do města je lepší něco s alternativním pohonem.
2 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš
Je to opravdu v kW? není to nahodou v PS? Šestistovka má 30kW, takže navýšení o více než polovinu mi připadá jako fikce, mám 1100virago, japon, nejsilnější verzi,86, a ta má 45 kW...
kubacech> Ještě jsi zapomněl na jiné vačky, větší karburátory, překopané svody, tlumič i airbox, hlavy s většími kanály, upravené zapalování ... Popřípadě NOX nebo alepoň na tu chvilku stratovací sprej
Naposledy editováno 12.12.2016 13:24:58
1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš
1 reakcí na tento příspěvek obsah ničím nenahradíš
Moje Shadow je dovoz z USA ,rv 1989,kde původní majitelka nechala motor překopat v nějaké USA Custom firmě k obrazu svému. Motor je převrtán na objem 648 ccm, jiné vačky ,jiný průměr ventilů,mám tři do válce jako původní verze ,ale ventil má o 3 mm větší průměr , dva karburátory s difuzorem zvětšeným o 3 mm ,přímo na motor odladěné tlumiče výfuku schované do trubek.Jsou kované písty , pístní kroužky z jiného materiálu . Motor má na brzdě ,která to měřila tady v Liberci ( jelikož jsem udaným hodnotám také nevěřil ) 46,8 kw a 64 Nm . Mám k tomu doklad z měření.
Je pravda , že nechat si tu takto upravit motor je cena dalšího stroje a možná i o něco víc . Na druhou stranu je fakt,že brzdy jsou slabé,ale je to jak se tu všude k podobným strojům píše . Nezatáčí to ,nebrzdí , a vlastně ani nejede. Já sám bych si ten motor nikdy upravit nedal,ale koupil jsem to tak . Kamarád který mi moto přivezl ,tam nějaký čas žil a motorku zná téměř od začátku ,kdy si ji majitelka pořídila. On si ji přivezl pro sebe ,ale po dvou letech se oženil , mají dvě děti a motorky šli do pozadí .Vrátí se až děti vyrostou,tedy myslí si to ,ale jeho žena je také motorkářka ,tak snad ano.
V karteru VT600 máš zřejmě naroubovaná střeva, kterými se v USA ladila Honda NT 650 GT Hawk, Wiseco pístní sadu a karburaci také z jiné verze tohodle motoru. Pak by tam těch 60 koníků mohlo zařehtat.
Před pár lety jsem si psal s jedním klukem, který sehnal nějaké podklady z USA, jak tam překopávali tyto V2 52st. motory.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow | 1Gabo | 4 | 24.1.2024 v 10:12 1Gabo |
Přední šavle Honda VT 600 Shadow | Slava5 | 10 | 5.1.2024 v 06:41 1Gabo |
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow | Tomáš_GSR | 12 | 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max |
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow | Voci45 | 1 | 20.10.2023 v 20:36 1Gabo |
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow | Horlet | 11 | 30.8.2023 v 09:59 crestik |