globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatný start
3.12.2016 v 15:28
Zdravím, už delší dobu řeším moje špatné starty u moto. Když jsem moto koupil v létě karbce a podtlaky byly špatné. Nechal jsem seřídit karbce, podtlaky a dělaly se ventily. Moto pěkně startovala i jela. Když začátkem řijna začalo studenější počasí, tak to i s motorkou bylo horší. Občas prostě nechytla ikdyž jsem pár vteřin držel startér. Pak chytla a hned chcípla a pak už najela. Řekl jsem si, že se může stát a zatím to nebudu řešit. Ale dál a dál to bylo horší, pak už se mi povedlo i úplně vybít baterku. Znova jsem ji nabil a opět stejné problémy. Prvně byl zrak upřen na starou baterku, která tam už může posílat malý startovací proud, ikdyž napětí bylo OK. Minulý týden jsem se konečně rozhoupal a vyměnil baterku. Nyní je problém takový, že dlouho držím startér, aby se něco vůbec začalo dít. Pak motor, třeba jen "probublne" na úplně maličký moment, že to jde jen taktak zaslechnout, na další pokus vyletí otáčky např k 3 tisícům a pak to zas chcípne. To samé se děje na po třetí,čtvrté, páté (pokaždé trvá těch pár vteřin držení startéru, než to vůbec něco udělá). A až na x-tý pokus otáčky vyletí, klesnou na 800-1000 chvíli to má takový ten zvuk před chcípnutím když jsou malé otáčky, ale nakonec se to udrží a vyletí to zpět na 3 tisíce a jede výš a výš, jak to správně má jít. Moto nechám vybublat třeba půl hoďky a i přes zahřátý motor to má odezvu na plynu a otáčky klesají dolů pomalu. Teď přemýšlím nad tím, jakým směrem se vydat dál při hledání problému.
Myslím si, že startér mohu vyloučit, protože to vždy něják chytne, ale motor se neudrží.
Je to snad špatnou směsí ? Jsou opět rozjeté karbce, nebo podtlaky?
Děkuji za přečtení tohoto vyčerpávajícího problému a děkuju všem co se pokusí poradit.

Naposledy editováno 03.12.2016 15:31:37

Špatný start

3.12.2016 v 15:34 | Nahoru | #1
Problém bude ve směsi. V první řadě zkontroluj vzduchový filtr ("papírový" vyfoukat vzduchem, pěnový vyprat a naolejovat, v nejhorším v obou případech vyměnit), potom to bude chtít dobře seřídit karburátory - hladiny v plovákovkách, volnoběžná směs, synchronizace. Nebylo by od věci karburátory i vyndat a vyčistit, ale většinou to není potřeba. Řeším teď podobné obtíže, ale v mém případě to není tak hrozné, jak píšeš.

Naposledy editováno 03.12.2016 21:57:35

Špatný start

3.12.2016 v 15:54 | Nahoru | #2
Vzducháč mám letos v létě nový, takže si myslím, že kontrola ani není nutná.
Díky

Špatný start

3.12.2016 v 19:03 | Nahoru | #3
Kolik jsi na něm najel? Může přisávat vzduch, třeba přes příruby, když motor pojede, postříkej příruby nějakým hořlavým sprejem, třeba čističem brzd, jestli se zvýší otáčky, máš jasno

Špatný start

3.12.2016 v 20:05 | Nahoru | #4
Najel jsem asi jen 3000 km. Diky za tip, ale osobne si myslim ze je mnohem pravdepodobnejsi, ze ty karbce a smes byly udelany spatne, nez tady toto. Ale rozhodne zkusim diky

Špatný start

4.12.2016 v 21:00 | Nahoru | #5
Řešil jsem něco podobného a byly to zasrané karbce a příruba, která si přisávala luft. Vyčistil jsem karb a vyměnil přírubu a bylo po problému!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E SimsonS51Enduro 3 31.3.2024 v 08:31 dewwil


TOPlist