Tak přátelé,přestavbu řidítek jsem konečně dokončil a pro ty kteří to chtěli vidět atd. o tom trochu poreferuju.Takže jak už jsem psal na začátku cena cca 5,5 tis. za sadu od ABM se mi zdála drahá,obzvlášť když je člověk schopen si to vyrobit sám.Když se podíváte na tu sadu ABM tak jsou ty brýle uchycený pouze maticí čepu řízení.To se mi,ale zdálo málo a tak jsem udělal výkres brýlí s uchycením i k vidlicím.V práci jsme ty brýle vyřízli na vodním paprsku z AL plechu tl.25mm.Následovalo frézování na tloušťku 18mm(to probíhalo na místním učilišti,kde jsou rádi když můžou učňům něco ukázat)Potom brýle putovaly na elox do spřátelené fabriky
Mezitím jsem koupil řidítka a držáky řidítek,který jsem musel jak se později ukázalo zfrézovat z původní výšky 25mm na nějakých 10mm,protože byly prostě moc vysoký a při plným rejdu jsem řidítkama ať byly natočený jakkoliv vždycky ťukl do kapoty.Po návratu brýlí z eloxu jsme na ně ještě laserem vypálili logo Honda.No a pak už zbývalo to "jen dát dohromady"
Jako první problém se ukázaly hadice brzd a spojky,který jsem musel navést trochu jinak a pak to bylo OK.Největší zlo ale byly lanka od plynu.Už jsem nevěděl kudy je navést aby nebyly krátký,ale nakonec se to taky povedlo.Původní zrcátka jsem nahradil zrcátky Magazi,které jsou širší a řešil jsem je v mém jiném příspěvku.Ale originál zrcátka by taky sačily(myšleno šířkou)No a teď jak to vyšlo cenově: řidítka+držáky cca 1900,- včetně dopravy.Řezání brýlí+materiál:zdarma
.Frézování:flaška slivovice
Elox:tam nechtěli ani tu slivovicu,takže zdarma
To ,že jsem ještě měnil ložiska řízení,páčky,gripy a závažíčka,přidával usb zásuvku k tomu samozřejmě připočítávat nelze,protože bez toho by to taky jezdilo.Takže to celkově vyšlo na cca 2000Kč.Přikládám pár fotek(bez sedla,který je v DDT)Je mi jasný,že všem se určitě líbit nebude,ale mě se to líbí a to je důležitý
Jak se na tom jede někdy příště až budu mít sedadlo