globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zase Vape...
24.11.2016 v 21:31
Mám Vape na Jawce 250,zatím je to bez problémů ale chci se zeptat která část tohoto kouzelného zařízení odchází?Stalo se Vám někomu že mu něco z dílů Vape přestalo fungovat a po kolika km to asi bylo?A četl jsem tady že cívka musí být pružně uložená jinak brzy odejde.V balení Vape byl na uchycení cívky plech silný 2,5mm a nezdá se že by to bylo nějak pružné...
Předchozí
1 2
Následující

Zase Vape...

25.11.2016 v 07:50 | Nahoru | #1
Na VAPE neodchází běžně nic. Mám toho s ním najeto docela dost a všechny poruchy znám zatím jen z vyprávění. Principiálně je nejnáchylnější snímač signálů, který stejně každej na delší cesty vozí v kapse. Pak se občas někomu prej odporoučela cívka (zapalovací trafo). Pružné uložení nevyžaduje, mám všechno na tom plechu, co je v balíčku VAPE, na rámu a bez jediného problému, včetně někdy dost extrémního nasazení. Regulátor by měl být někde, kam se k němu dostane trocha vzduchu na chlazení, ale na panelce ho mám v kastlíku u baterky a je leta klid. Takže bych byl bez obav.

Zase Vape...

25.11.2016 v 08:22 | Nahoru | #2
Na vape běžně neodchází nic, na koupené 559 je x let provozované bez baterky, na 354 třetím rokem bez problémů. Pohádky o poruchách znám jen z doslechu prý snímač, prý cívka ....

1 reakcí na tento příspěvek Zase Vape...

25.11.2016 v 11:25 | Nahoru | #3
Mám Vape na 362 7 let, najel jsem za tu dobu tak 12 tis a dosud žádný problém nebyl, moji známí to mají namontované přibližně stejně dlouho, nic se na Vape nepoškodilo, řeší se jen utřesený nebo prodřený dráty nebo špatný ukostření, který ale s Vape nesouvisí. Na dovolenou vozíme celá banda jeden náhradní snímač a cívku z nějakého staršího typu Vape - pro sichr.
Regulátor na 362 mám venku, na ČZ 455 ho mám u baterky v kastlíku a žádný problém dosud nebyl.

Zase Vape...

25.11.2016 v 14:48 | Nahoru | #4
Když se uloží cívka v rámu pružně, dost podstatně se prodlouží její životnost.
Mám v plechovém držáku, který je k rámu přivařený, větší dírky a v nich gumové průchodky.
Cívka je chycená delšími šroubky s velkýma podložkama.
Takový jednoduchý silentblok.




Držák je mimo osu tak, aby cívka v ose byla - mezi ní a nádrží budiž nějaká vůle.
Na Teře takové zapalování je a když kleklo, servisák se divil, že po tak dlouhé době...
Na motorce mě odešel regulátor. Nedobíjel.Vyměněno v záruce.
V kastlíku mám nejaké dírky, aby tam byl přece enom trochu průvan. Pro jistotu...
Další závada - na rotoru se odlepily magnety.
Tak jsem je dal přibližně na původní místo a přilepil vteřinků.
Kdybych jel někam dál, vemu si celé zapalování náhradní.
Protože to funguje - co máš sebů, to se nikdy nepokazí...

Naposledy editováno 25.11.2016 14:50:08

1 reakcí na tento příspěvek Zase Vape...

25.11.2016 v 18:26 | Nahoru | #5
Jediný ci dělalo problém byly ty odlepující se magnety v době, kdy Vape tak nějak začínalo. Už dobrejch 5 let vape dělá rotory se zalitejma magnetama a neznám nikoho komu by něco na vape odešlo a to jezdíme taky poměrně "dost".

Zase Vape...

25.11.2016 v 19:36 | Nahoru | #6
Kuba350: a to ještě odlepující se magnety ještě nebyly ani tolik vinou výrobce, jako "takymontérů", kteří demontáž rotoru z čepu řešili dvojicí šroubováků namísto stahováku. Pak občas něco uletělo a nadělalo paseku na statoru, protože šroubováková metoda se lepeným magnetům moc nelíbila...

1 reakcí na tento příspěvek Zase Vape...

26.11.2016 v 01:41 | Nahoru | #7
Vape je super Teď jsem řešil takový malý detail. Dělájí vape ve více provedení? Novější rotor už nemá nýty(unašeč) a starši ano? Popřípadě, kdy začali dělat provedení bez nýtů? Nebo jen prodejci neaktualizovali fotky na eshopu? Teď chci koupi Vape na 353-mám koupit sadu na dvojválec? Pokud odejde jedna cívka, tak jde jen přehodit VN kabel na druhou cívku a jede se dál nebo jsou obě cívky KO?

(reakce na) Zase Vape...

26.11.2016 v 08:02 | Nahoru | #8

jawa354 píše: Vape je super Teď jsem řešil takový malý detail. Dělájí vape ve více provedení? Novější rotor už nemá nýty(unašeč) a starši ano? Popřípadě, kdy začali dělat provedení bez nýtů? Nebo jen prodejci neaktualizovali fotky na eshopu? Teď chci koupi Vape na 353-mám koupit sadu na dvojválec? Pokud odejde jedna cívka, tak jde jen přehodit VN kabel na druhou cívku a jede se dál nebo jsou obě cívky KO?


to je 1 kus..indučka a z ní 2 vn kabely -odejde to celé a nejde

Naposledy editováno 26.11.2016 08:03:41

Zase Vape...

26.11.2016 v 09:41 | Nahoru | #9
Díky za poznatky..... Takže na velkou jízdu potřebuji pro jistotu:regler,vinutí statoru,rotor a snímač.Ten zbytek by mi ležel doma (takových věcí co asi nikdy nepoužiju mám asi tak 5000kg... ) Jenže vyplatí se vůbec koupit jen uvedené díly nebo je lepší koupi celou sadu a zbytek "uskladnit"?

Zase Vape...

26.11.2016 v 10:53 | Nahoru | #10
Pokud to chápu dobře, tak se oplatí koupit celé vape jako ND po dílech to vyjde o 1500-2000 Kč více, co je jiného u 12V a 6V? jen ta náhrada induček? rotor, snímač a stator je stejný ale co regulátor a cívky?
na JM psali, že se na jednoválec má dát vape na dvojválec, že prý když odejde cívka stačí vyměnit kabel.... Dobré vědět, že je to blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase Vape...

26.11.2016 v 16:17 | Nahoru | #11

chlup2 píše: Mám Vape na 362 7 let, najel jsem za tu dobu tak 12 tis a dosud žádný problém nebyl, moji známí to mají namontované přibližně stejně dlouho, nic se na Vape nepoškodilo, řeší se jen utřesený nebo prodřený dráty nebo špatný ukostření, který ale s Vape nesouvisí. Na dovolenou vozíme celá banda jeden náhradní snímač a cívku z nějakého staršího typu Vape - pro sichr.
Regulátor na 362 mám venku, na ČZ 455 ho mám u baterky v kastlíku a žádný problém dosud nebyl.


A nemohl bych s tou Vaší bandou někdy jet také?Jak jedu někam na Jawě tak nemám nikoho.Každý má minimálně "litra nebo vrtuli" a nepojede do světa na Jawce.Ještě by si lidi mysleli že je nějaký chudák....

Zase Vape...

26.11.2016 v 17:26 | Nahoru | #12
mě snímač odešel na 6V verzi během nějakých +-40000km, ale bylo to někdy lehce po r. 2000, třeba už je to lepší.

A znám i k.o. cívku, kde to ale bylo s největší pravděpodobností neukostřením druhého vývodu cívky, to pak dovede být celkem rychlý.

(reakce na) Zase Vape...

27.11.2016 v 01:04 | Nahoru | #13
sekáčmagor>
Ahoj magore. Koncem května jedeme na víkendovku do autocampu Hnačov u Klatov na sraz socialistických vozidel. Dám ti vědět.
Pokud se nebudeme vzájemně děsit , tak pak jedeme na přelomu 07-08 na týden do Alp, poprvé
Umím si v pohodě představit, že jedeš s náma, ale asi by to chtělo se vzájemně očuchat dopředu třeba na tom Hnačově nebo na jarním Vykuřování kůrovce na Šumavě (asi poslední sobota v dubnu).

Zase Vape...

28.11.2016 v 20:44 | Nahoru | #14
Ta obava je asi zbytečná, nemá se moc co pokazit, já preferuji variantu s baterkou ale lze i bez. Projeli s tím jižní ameriku a asi bez problémů.

Zase Vape...

28.11.2016 v 22:34 | Nahoru | #15
míro ty jsi přece anti-vape mám tu dát odkazy na jiné fora?
ale jsem rád, že tě panela vyškolil a preferuješ taky vape+baterku, tak jako my
jo, když se něco pokazí, tak to přece koupíš na každé benzínce nebo v malém motokrámku třeba v Rakousku
Pokud by měli vape jako sponzorský dar a něco by se pokazilo, myslíš si, že by na to nadávali? A víš, jaké vezli vůbec ND, protože já ne....

Zase Vape...

29.11.2016 v 18:24 | Nahoru | #16
jezdím pouze regionální trasy a dynamo mě nevysplouchlo ani jednou, pominu li dávno zapomenutý skvarek kladívka. Abych jel s J do rakouska německa atp. na to jsem malej magor. Rotor mám 634 75w a jezdím svižně. Dobiji to jaks taks, netvrdím ze dokonale. Vyrvat srdce motoru a narvat tam altik na to nemám náturu. U cz150 altik za altik už takový barbarství není. Mj do jawky kterou jsem si slozite vydělával za studii si dám sám co uznam za dobrý. Můžu tady mít svůj názor..... NEBO NE.

1 reakcí na tento příspěvek Zase Vape...

29.11.2016 v 19:33 | Nahoru | #17
Ale jo měj svůj názor(jen ho neměň každý den ), jenže ostatním nadáváš do debilů a jiných sraček.. Pokud s tebou nesouhlasí....
Přečti si ty komentáře po sobě, vůbec to na sebe nenavazuje-z ostatních diskuzí, co komentář, to originál Myslel jsem, že po tom, jak se ti jeden nejmenovaný člen vysmál, tak se sem na forum nevrátíš a ty jsi si dal jen tři měsíce přestávku Měníš názory každý den, jeden den je vape na p.ču a používajího jen k.k.ti, kteří neumí seřídit předstih-to jsi napsal..... A druhý den jsi opsal názor někoho jiného, jen aby jsi se připojil do další diskuze... Jak jsem napsal panela doporučil vape+baterku-ty jsi napsal, že to to kravina a tady to napíšeš...
Taky si složitě vydělávám při studiích už čtyři roky a vůbec si nestěžuji a budu v tom pokračovat bez toho, abych to každému cpal, jak ty
Taky jsem se zasmál včera u diskuze u výroby jaw v Indii Je vážně rozdíl 50 a160 tisíc, a taky je rozdíl mezi starou hnusnou panelkou a novou mašinou-podle tebe podprůměrnou, tak já nevím, co potom je a byla panelka.....

Zase Vape...

29.11.2016 v 19:46 | Nahoru | #18
tady je odkaz na jednu moc užitečnou diskuzi http://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9135228 doporučuji přečíst

(reakce na) Zase Vape...

29.11.2016 v 22:15 | Nahoru | #19
kuba350> ...šak já ten vergl už taky nejaků dobu mám...přes deset roků určitě a VAPE sem tam dal hned, jak sem to kůpil...
Když ti gábl od dynama k baterce třikrát změní barvu ...tak sem to hnízdo chobotnic, keré mělo býti el. instalací vyrval a natáhal znova...
Pavle,mě ten magnýtek odcukl zřejmě taky po kontaktu se statorem, ale aby se tak stalo, nemusels tu demontáž provádět prasečí metodou...prostě to lehce zavadilo a po ptákách.
Nicméně od té doby si dávám bacha a v pohodě.
Mě totiž ani ve snu nenapadlo, že ty magnety sů na rotoru enom tak přisoplené, tak sem to sundával "normálně"...no a ono se s tým musí jak s malovaným vajcetem...

Naposledy editováno 29.11.2016 22:20:06

Zase Vape...

29.11.2016 v 23:17 | Nahoru | #20
...a eště mě napadla jedna věc - mě se totiž tenkrát rozesralo qalitní ložisko na klice tak, že to udělalo na silnici čáru.
Klika se hnula, kontrolovali sme ju a musela se poklepat.
Tak esli tým cukem se ty magnety (dva) neurvaly...páč právě po této demontáži sem na to došel...

Naposledy editováno 29.11.2016 23:18:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase Vape...

30.11.2016 v 18:05 | Nahoru | #21
jawa354> zbytečný se vracet k jiný diskuzi,každej co chce ať má. Já musím z jara zřejmě omrknout předstih a mělo by to být ok. J nemám k ujeti 5000/rok, ale hlavně pro to,aby se uchovala jako historický kousek tak nějak. Kdo jezdí furt, nebo často, tak je vape výhodou, ale myslím že s hist. Motorkama uz se má jezdit spíš po srazech apod. Na denní ježdění bych to viděl na jiný moto klidně bazarovku 4T do 40 tis. Atp.
Mj. Když je vpředu 25w a nejezdí se v noci, tak to je celkem ok. Letos jsem byl na cca 2 akcích Trebova a Policka. Problém co se vyskytl byla vůle v řízení, lehce povolená matice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase Vape...

30.11.2016 v 18:32 | Nahoru | #22
mira592> Moje řeč!!! Historický motocykl je pouze na neděli do kostela

Zase Vape...

30.11.2016 v 20:45 | Nahoru | #23
Známý má asi cca 15-18moto, řekl že pro dvouval je elektronický zapalování dost zásadní ale u jednovalu je to vcelku jedno, zejména pokud se jezdí méně. Mě je jasný, že sem tady vždy ten nejblbejsi, ale mám i jiný zájmy jak moto, od toho se odvíjí pohled na věc.

Zase Vape...

1.12.2016 v 13:21 | Nahoru | #24
No nechcu rýpat, ale pokud je v motorce obyčejná baterka, néni dobré ju nechávat - tu motorku - ležet...

1 reakcí na tento příspěvek Zase Vape...

1.12.2016 v 13:48 | Nahoru | #25
míro592-ano, máš i jiné zájmy, tak se věnuj radši jim
4T za 40K je nejhorší, co může být....
Panelka je historický kousek? Děláš si srandu, psal jsi přece, že Véčka na poválky nepatří
Vracet se zpět na starší diskuze nemá cenu? Proč by né, když se tu může napsat dalších tisíc příspěvků na stejné téma...
25W na denní svícení stačí ale jeď s tím někdy v noci navíc zapalování 45W už má s žárovkou 25W celkem problém
Běž se zabavit radši seřizováním předstihu, nebo pošli zapalko na repas
Kolik, že to stálo? 500 regulátor a 800 repas, k tomu tak 250 poštovné, ale nechápu těch 800 za co je? vždyť jsi psal, že ten regulátor zapojí žák 8.třídy...
pokud to dobře chápu přesoustružení rotoru, výměna kondenzátoru+kladívka 800?

Zase Vape...

1.12.2016 v 18:08 | Nahoru | #26
Tohle už nebudu číst.

Zase Vape...

2.12.2016 v 12:53 | Nahoru | #27
Se divím, že číst vůbec umíš
Ale asi jsi to četl, protože se tě to dotklo

Zase Vape...

2.12.2016 v 13:09 | Nahoru | #28
Ještě se tě zeptám, proč máš na profilovce novodobou mašinu od jawy, když na novodobou jawu hážeš sračky? Nechápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase Vape...

2.12.2016 v 14:13 | Nahoru | #29

kuba350 píše: mira592> Moje řeč!!! Historický motocykl je pouze na neděli do kostela


Potřebuji kontakt na majitele stroje co se tam válí.Díky.

Zase Vape...

2.12.2016 v 14:25 | Nahoru | #30
Myslím, že je to přímo Kuby kterej sem tu fotku dával
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist