1 reakcí na tento příspěvek serizeni volnobehu
Bramborovy_kral píše: dobre sestelovany volnobeh u motorky by mel motor chcipnout pokud pustis riditka a do neceho narazis (bavim se o mirne nehode,u velke uz je to jedno)a mas zakvaltovano....ono bezici motorka a rozlitej benal je riziko (zazil jsem a motka shorela)
E:predstih-volnobeh..ale kdo cte pozorne tak vi odzacatku ze se bavime o volnobehu...samozrejme krome trollu
Tady dole v editu
1 reakcí na tento příspěvek serizeni volnobehu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) serizeni volnobehu
Bramborovy_kral píše: cinske stroje chcipaji i v beznych situacich,je to dano nekvalitnim materialem a vibracema...proto jsou levne...zkuste porovnnat cinske sroubky a maticky ci cinske loziska s nemeckejma a uvidite ten rozdil...u chiny se me bezne povoluje sroubek na volnobeh ci vzduch...a mnoho dalsich sroubku,tuhle me odpadl hlavni stojan protoze se povolila matka....proste cinske stroje jsou jiinaci a jinak reaguji...pri spravnem volnobehu 1000ot,pri prudkem zabrzdeni ci malem narazu a pusteni riditek se zarazenym kvaltem 90% cinskejch stroju chcipne...pri volnobehu 3000ot vetsina cinskejch sttroju maka dal aniz by se muselo zaseknout soupe....jenze to chytrolinove necinskejch stroju nemuzou vedet a reaguji zde jen aby se exibovalo jejich uslapnute ego
Tak ja mam ego pomerne v poradku, bez urazky bych se v tom rad vyznal.
To ze cinska motorka chcipne pri brzdeni ma byt jako vyhoda? nebo ucelova vychytavka??
Kdyz to slozis, vytece benzin tak aby to nezacalo horet?
K cemu jsou padova cidla?
Jak motorka pozna ze jsi pustil riditka?? a jak muzes prudce brzdit kdyz ty riditka nedrzis??
Diky za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) serizeni volnobehu
Tady pán král to trochu zamotal... myslím tím, že když mu to vadlo na 1k rpm a neudrželo to výkyv odběru výkonu, tak prostě vyhnal volnoběžný otáčky na 3t rpm ...jak prosté, že... musí se s tím pak bezvadně jezdit ... jen furt nechápu proč k tomu připlácnul předstih...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) serizeni volnobehu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) serizeni volnobehu
chtěl tím říct, že se pak může stát, že při něhodě to nechcípne tím že to zastaví... v 3t rpm má motor už docela slušnej zátah ... a protočí odlehčený kolo.... asi tak. Ono se nemusí z každýho hned a za každou cenu dělat debila ...
Jen fakt nevím proč bych si měl kupovat něco, kde bude 3t rpm volnoběh jedinou zárukou, že mi to nezdechne při dojetí na křižovatku na vymačklou spojku
Naposledy editováno 25.11.2016 13:48:16
t_freedom píše: Zlesa> no zkus si položit mašinu co má volnoběh na 3t rpm (stříkačku) a uvidíš jak dlouho pojede a co se pak stane...
chtěl tím říct, že se pak může stát, že při něhodě to nechcípne tím že to zastaví... v 3t rpm má motor už docela slušnej zátah ... a protočí odlehčený kolo.... asi tak. Ono se nemusí z každýho hned a za každou cenu dělat debila ...
Jen fakt nevím proč bych si měl kupovat něco, kde bude 3t rpm volnoběh jedinou zárukou, že mi to nezdechne při dojetí na křižovatku na vymačklou spojku
no zase tak strasny to nebude. Na blobnuti ala motogymkhana se tyhle otacky nastavujou celkem bezne a polozil jsem to docela dostkrat. Nic zvlastniho se nestalo.
Na velkym enduru si davam volnobeh vejs nez je doporuceny vyrobcem (v terenu) a taky se to vali docela casto a svete div se nic se nedeje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) serizeni volnobehu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) serizeni volnobehu
Ten předstih mi jasnej taky není... Ale co nadělám.
ps:ventily u chin jsou zradne,kvuli spatnejm matickam a vibracim se museji ventily delat casteji...take me motka na volnobeh chcipala a blbe startovala...udelal jsem ventily a chytala na brnk...na volnobeh predla jak kote...jednoduchej zazrak
Naposledy editováno 27.11.2016 06:18:25