bmw_r1300gs_cartec





Téma: Svolávačka
6.11.2016 v 18:18
Zdravím,nevíte někdo,jesti byla svolávačka na 1098 rok 2007 ohledně praskání pístu ?
Předchozí
1 2
Následující

Svolávačka

6.11.2016 v 18:25 | Nahoru | #1
Určitě né to je u Ducati spotřební věc

Svolávačka

6.11.2016 v 19:07 | Nahoru | #2

Svolávačka

6.11.2016 v 21:21 | Nahoru | #3
Myslím že to snad byla svolávačka na brzdovou pumpu - v ní odcházel pístek

Svolávačka

15.12.2016 v 21:22 | Nahoru | #4
Díky

Svolávačka

15.12.2016 v 21:24 | Nahoru | #5
To není dobrý obchodní tah u motorky kterou prodáváš hlásit možnou výrobní vadu

Svolávačka

19.12.2016 v 14:27 | Nahoru | #6
Já jsem v klidu,píst mám vymněněnej. Mám fakturu i ten píst. Tak já jen,aby si dali kupující kdyžtak pozor.

Svolávačka

19.12.2016 v 15:17 | Nahoru | #7














Svolávačka

19.12.2016 v 15:20 | Nahoru | #8
Takže ten píst co vyndali byl vážně naprasklý?!? Na to se přišlo náhodou během té svolávačky nebo jsi tam jel sám?

Svolávačka

19.12.2016 v 15:23 | Nahoru | #9




2 reakcí na tento příspěvek Svolávačka

19.12.2016 v 15:27 | Nahoru | #10
Já to dal do servisu,protože to najednou začalo hrozně žrát olej. O tom,že na to byla svolávačka,jsem slyšel až dobu potom. Ale co jsem se dozvěděl tady,tak nebyla.

(reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 15:31 | Nahoru | #11
charli.1> Tak to byla celkem šťastná náhoda tou prasklinou ta spotřeba oleje určitě nebyla protože to je prasklé málo a není to mezi kroužkama tam bych to viděl spíš na ty gufera co ti taky měnili Pořád lepší přijet včas než čekat až co to udělá.

E: jenom bohužel tady v republice je málo kupců kteří jsou schopní ocenit servisovanou motorku i finančně

Naposledy editováno 19.12.2016 15:33:31

Svolávačka

19.12.2016 v 15:57 | Nahoru | #12
Ano,přímo tou prasklinou to jít nemohlo. Ale v servisu říkali,že se píst mohl díky té prasklině deformovat. Vzhledem k tlakům,které na něj působí. Každopádně dvě sezóny to nepolklo ani kapku.

Svolávačka

19.12.2016 v 16:00 | Nahoru | #13
Jj,v bazaru motoevropa nebo jak se to jmenuje mi nabídli celých 160. To si ji raději nechám do smrti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 17:32 | Nahoru | #14

charli.1 píše: Já to dal do servisu,protože to najednou začalo hrozně žrát olej. O tom,že na to byla svolávačka,jsem slyšel až dobu potom. Ale co jsem se dozvěděl tady,tak nebyla.



Teď nechápu jestli ta svolávačka byla všude, jenom v ČR ne nebo se to vůbec neřešilo. Měl jsem 1098S r.v.2007 a v necelých 6tis.km mi prasknul píst na vertikálním válci. Bylo to na vytočenou čtyřku, takže totální destrukce motoru. Opravovat byl nesmysl.Musel jsem vyměnit celej motor. Motorka už je prodaná, ale pokud bylo podobných problémů víc, nechápu, že na to neupozornili

Naposledy editováno 19.12.2016 17:33:57

Svolávačka

19.12.2016 v 17:42 | Nahoru | #15






Tady jsem ještě našel fotku toho pístu. Ten ulomenej kus pak prošel převodovkou a byl rozemletej na piliny. všechny osy měly házivost

(reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 17:44 | Nahoru | #16
doucha> O tom že na Octávkách 1.9 tdi na jednom typu motoru r.2006-2009 praskají ojnice se u nás taky nemluví a jinde po světě se to řeší jako výrobní vada

E: jinak koukám prasklina na pístu ve stejném místě...

Naposledy editováno 19.12.2016 17:45:25

1 reakcí na tento příspěvek Svolávačka

19.12.2016 v 19:26 | Nahoru | #17
Taky koukám,že je to ve stejným místě. Tak to jsem ještě dopadl relativně dobře.

(reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 19:58 | Nahoru | #18
charli.1> hele, to jsi jako v servisu nechal padesát litrů?

Svolávačka

19.12.2016 v 20:08 | Nahoru | #19
Jo,co jiného mi zbývalo ? Byl v tom i servis po 24000 km.

Svolávačka

19.12.2016 v 20:19 | Nahoru | #20
no panečku, to se ale prodraží. zlatej japončík, a to jsem kdysi dávno přemýšlel o makarónech. ještě že jsem zůstal při smyslech a nezrealizoval to, teď bych si vyškubal zbytek vlasů co mi zbylo na makovici!

1 reakcí na tento příspěvek Svolávačka

19.12.2016 v 21:32 | Nahoru | #21
No trochu dráž to vyjde,ale stojí to za to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 22:02 | Nahoru | #22

charli.1 píše: No trochu dráž to vyjde,ale stojí to za to



a můžu vědět v čem to je jiný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 22:34 | Nahoru | #23

mára929r píše: a můžu vědět v čem to je jiný?

Má to charakter, teda pokud s tím nejezdí nagelovanej hošan co si na každý zastávce u pumpy nedrhne mušku z plexi a kombi. V létě jsem bandu metroušů potkal na pumpě nad Štěchovičákem, jedná Pannigale pak 1098 a chudší příbuzné s Gsx1000R 2015 a všichni jak ze žurnálu, ani muška na mašině a na kombi a přijeli stejným směrem od Prahy jak já, já na moto i na kombi milion mušek (jen za tu jízdu že Stodůlek na Slapy) a oni museli jet tužku jak sviň, gumy ohoblovaný jen uprostřed, takový poserpruhy nemá ani listonoška na Koradu, ale machři jak svině Taky tam každej na ně koukal jak na zjevení... Oproti tomu potkáváme týpka na 996 a ten jezdí palici jak sviň a jeho mašina vypadá jak bitevník od Pearl Harboru po průletu napalmem a má to v pi.i

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 22:36 | Nahoru | #24
dewwil> Vidíš a od tebe to každý vezme v klidu..kdybych to napsal já tak nastane lynch jako od KKK
A poslechl bych si jak zbytečně vyrypuju

Naposledy editováno 19.12.2016 22:37:56

(reakce na) Svolávačka

19.12.2016 v 22:50 | Nahoru | #25
kutilsro> to ještě příjde...., ten lynch Ale ty motorky se mi líběj, to jako jo

Svolávačka

19.12.2016 v 23:09 | Nahoru | #26
Přesně tak,je to jiný. Hlavně to není ten kultivovanej řadovej čtyřvál. Taky jsem ho měl a už ho nechci. A kdo z japonců dělá u silnice jinou koncepci motoru ? Nikdo. Takže jedině starý stroje. TLR (to jsem měl a bylo super) nebo VTR.

1 reakcí na tento příspěvek Svolávačka

19.12.2016 v 23:15 | Nahoru | #27
Mara929r: u japoncu to nebyva zas az tak zasadne lepsi - treba praskani bloku na r6 (mozna ze na to trpela i r1) - kolik asi takova oprava stoji v yamaze? Nebo praskani ramu u suzuki?

4 reakcí na tento příspěvek Svolávačka

26.8.2017 v 15:21 | Nahoru | #28
Otázka prodeje vyřešena !!

(reakce na) Svolávačka

26.8.2017 v 16:12 | Nahoru | #29

assassin píše: Mara929r: u japoncu to nebyva zas az tak zasadne lepsi - treba praskani bloku na r6 (mozna ze na to trpela i r1) - kolik asi takova oprava stoji v yamaze? Nebo praskani ramu u suzuki?

Ale neměl by jsi zapomenout zmínit fakt, že Suzuki se k "praskání" rámů postavila čelem. Ne jako třeba Kawasaki...U Yamahy nevím. A co tady čtu, tak Ducati asi taky nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svolávačka

26.8.2017 v 16:13 | Nahoru | #30
charli.1> Hmm, škoda hezké motorky. Byla to chyba toho Poláka?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 6 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 1 7.5.2023 v 14:17 assassin
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
Diagnostika Ducati Ducati 1098 S Smrči-GSX-F 14 29.6.2022 v 09:24 10pavel15
Servis Ducati Ducati 1098 S Miroslav46 1 12.10.2020 v 21:09 Ivos


TOPlist