globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D
4.11.2016 v 08:38
.....

Naposledy editováno 02.07.2017 17:16:27
Předchozí
1 2
Následující

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 08:52 | Nahoru | #1
Nechal bych je být

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 09:02 | Nahoru | #2
Neopravuj nic co není rozbité.

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 09:09 | Nahoru | #3
Dobre, to jsem chtel slyset dekuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 09:47 | Nahoru | #4
RAMIR: Preventivně můžeš pootočit věnce o 90 stupňů. Vymačkává se to v předozadním směru a pootočením do strany máš v nejnamáhanějším místě zase hladkou plochu.

(reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 11:01 | Nahoru | #5

1100Virago píše: RAMIR: Preventivně můžeš pootočit věnce o 90 stupňů. Vymačkává se to v předozadním směru a pootočením do strany máš v nejnamáhanějším místě zase hladkou plochu.

Přesně, tohle jsem dělal na crosech. Pokud se ti nesekájí řidítka v přímém směru, tak jezdi.

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 11:02 | Nahoru | #6
Jezdi jenom po zadním a ty ložiska Ti vydrží navěky (pokud nezreznou)

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 11:52 | Nahoru | #7
Tak je tam necham :D

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 12:30 | Nahoru | #8
spíš bych skontroloval ložiska v kyvce a na zadnim kole+rozeta

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

4.11.2016 v 13:09 | Nahoru | #9
Ty budu davat new

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

5.11.2016 v 09:15 | Nahoru | #10
Všechno záleží i na kilometrech co to má najeto. Jestli víš že ta mašina má pade...a máš to rozdělaný...proč to neudělat? Ten českej způsob dělat všechno až když se to rozbije není vždy úplně nejlepší. Některý věci se dají dělat i preventivně. Neříkám že po 20tkm...ale mezi 50 a kilo to prostě stejně přijde. A věř že určitě v době plný sezóny a ve chvíli kdy někam budeš chtít jet...

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

5.11.2016 v 11:02 | Nahoru | #11
tohle je věc, která o sobě dá včas vědět a nerozpadne se to ze dne na den... namazat, pootočit a tradá... Proč do toho investovat, když nejsou ko

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

5.11.2016 v 15:38 | Nahoru | #12
no nestačím se divit co tady píšete.Pootočit ložiska a jede se dál to snad ne.Nechtěl bych zažít na kruháku až se ty kuličky vlezou do tý díry a ty na výjezdu ven se budeš točit dokola a ta práce to rozebrat ,pootočit a složit tak už tam dám nový a mám zase na pade pokoj.Stejně se kupují válečková ložiska a ty vydržej víc než kuličky i když jezdíš po zadním.

(reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

5.11.2016 v 15:43 | Nahoru | #13
nx650> mě to taky moc nedává smysl. Na čem má šetřit. Já mám kurva drahý misky.... 350czk za jedno.... Strašná darda. Stejně je největší voser ta práce s tím...

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

6.11.2016 v 18:20 | Nahoru | #14
No otacet to nebudu protoze to uz bych to mohl rovnou udelat to je jasny jde mi spis o tu praci
Dat nova loziska v pohode ale co tu misku je lisovana nebo jak ? Bude stacit nahrat aby sla dolu ?

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

6.11.2016 v 20:52 | Nahoru | #15
No, ty "divoké dopady" předního kola na silnici po mnoha jízdách "na bejka",
"odnesou" většinou vrtání v hlavě rámu, především je-li tento hliníkový . . .

(reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

6.11.2016 v 21:10 | Nahoru | #16
RAMIR> ty ložiska jsou miskový... To je komplet. Ven to vyrážíš na "prase" ... Dovnitř velmi opatrně.... Vyčistit ohřát krk a ložiska klidně do mrazáku(ale většinou to ani není potreba) ... Utahovat na moment... Nepřetáhnout... Jak to vymačkneš je to špatný... Žádná trága, ale můžeš si je zdeformovat...

Naposledy editováno 06.11.2016 21:11:47

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 06:11 | Nahoru | #17
Aha ja myslel ze i origo budou stejny jako ty co se prodavaji v tom pripade to udelam urcite

(reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 06:47 | Nahoru | #18
RAMIR> hele já nevím co je stejný k čemu a co se prodává ... Ale my jsme otevřeli krk, kouknul na značení loziska, objednal... Přišlo to logicky komplet, protože misky se vymačkávaj a o ty hlavně jde.
Vyměnilo se a jezdí se...
Bacha na to dotahování... Dotahni to na moment a pak jezdi...pak si to třeba ještě sedne a dotahuje se opět a opět...nepřetáhni to na začátku.

Naposledy editováno 07.11.2016 06:47:53

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 12:04 | Nahoru | #19
Ninja ( ale která ? ) žeby " tam " měla axiální kuličkový / miskový a ne už kuželíkový ložiska ...

Naposledy editováno 07.11.2016 12:05:32

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 12:51 | Nahoru | #20
No je to zx9r 2000

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 14:15 | Nahoru | #21
Takže http://www.motorcyc...wasaki_zx9r%2000.htm ( ? )

KAŽDOPÁDNĚ " TY NOVÝ " MOTOCYKLY JSOU HROZNĚ KOMPLIKOVANÝ ( KDYŽ JIM NESTAČÍ DO ŘÍZENÍ DVĚ OBYČEJNÝ KUŽELÍKOVÝ LOŽISKA )
Osm stovek za horní a tisícovka za dolní originál ale není zas taková katastrofa ...

http://www.cmsnl.com...t/F2120.html#results

Horní ložisko 92045 :

http://www.cmsnl.com...451382/#.WCB6Ejp96ig

Dolní ložisko 92045A :

http://www.cmsnl.com...451384/#.WCB9dzp96ig

Naposledy editováno 07.11.2016 14:21:36

(reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 14:47 | Nahoru | #22
IvanDvoutakťák: Dal bych tam sadu od AllBalls, za necelých dvanáct stovek i s prachovkami.

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 16:48 | Nahoru | #23
vyměň... taky jsem se krásně naučil jezdit po zadním,, ložiško krásně lupalo.. a kuželíkový toho víc snesou.... a teď to hlavní: mašina se změní k nepoznání! U mě jsem najednou cítěl informace od předku, kde mi předtím ty vymlácený ložiska sebraly 90% informací... pocit stejnej jako když nazuješ novou sadu pneumatik místo ojetejch placek, bez prdele

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 17:15 | Nahoru | #24
Nevim jak pro Kwaka ale aftermaket kuzeliky AllBalls pro Goldwing GL1800 jsou prebaleny cinsky sity od KHL maj to na sobe i napsany. Nejpozdeji do 20 tkm jsou vymlaceny misky , jsou jak z blata to oem kulickovy koyo vydrzej 2krat tolik. Skoda prace. Od ty doby me nic od tyhle " prebalovny " nesmi do dilny Pochybuju ze pro Kwaka bude neco jineho resp lepsi kvalita.

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 18:06 | Nahoru | #25
tak měl jsem v planu tam hodit ty valečky a teď už zase nevím :D ale rozhodně už jsem si jistej že dám nové protože jsem nahodil new pneu na předek i zadek + bude repas vidlic + centrálního tlumiče takže bych nerad aby to náhodou nějak kazilo ložisko řízení

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

7.11.2016 v 18:40 | Nahoru | #26
Obecně mají v kuželíkových ložiskách MNOHOnásobně větší kontakt valivé elementy (= kuželíky)
s plochou vnějších i vnitřních kroužků (jsou to vlastně úsečky) , než BODOVÉ kontakty kuliček
a tak je únosnost kuželíkových ložisek neporovnatelně větší než u ložisek kuličkových !

"Kvalitu" těch čínských neznám, ale většinou k poškození nových kuželíkových ložisek dochází
neodbornou montáží, když jsou příliš utažena,už při prvních pohybech řízení kuželíky vytlačí veškeré
mazivo ze svých oběžných drah na kroužcích a koroze pak "dokoná dílo zkázy" ...
Vždycky jsem používal lithiovou vazelínu do vodních čerpadel, kterou z ložisek "nevystrnadí" ani
kdybyste umývali proudem horké vody ... !

U všech motocyklů platí taky nutnost DOKONALÉHO usazení kroužků ložisek,
především těch vnějších, ve vrtáních (= otvorech) "krku" rámu nahoře a především dole,
kde ložisko nese podstatně větší zátěže .
Úplné usazení nastane až po nějakém počtu ujetých kilometrů, kdy je nutné dotažení zopakovat .

Největší pozornost je však nutno věnovat precizní DEMONTÁŽI starých kroužků,
aby nedošlo k poškození vrtání v hlavě (především u hliníkového ! ) rámu !!!

Každý zkušený (!) MOTOCYKLOVÝ servisman ví, jak správně kuželíková ložiska "utáhnout"
a to i bez použití momentového klíče !
Prostě s citem dotáhne, až se odlehčená přední vidlice (s demontovaným kolem) přestane
tahem za řidítka samovolně v ložiskách otáčet a poté matici povolí, aby při zatáhnutí
za řidítka sama pozvolna "padla" až do úplného levého / pravého rejdu .
Toto samozřejmě nelze dělat s motocyklem na předním stojanu s čepem v otvoru dolních brejlí
a musí se samozřejmě rozpojit tlumič řízení .

Naposledy editováno 07.11.2016 18:57:48

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

8.11.2016 v 05:21 | Nahoru | #27
Budu to utahovat momentakem takze by to melo byt ok Ja mel hlavne strach ze nepujdou vyndat ty krouzky co jsou v krku rizeni uz jsem to delal u hodne motorek a nemel sem momentak a bylo to pokazdy ok da se to i odhadnout ale to byl pokazdy stroj co ma max nekde kolem 80 a ne skoro 300 u tohohle sem prave trochu nervozni abych to neposral :D

Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

8.11.2016 v 09:11 | Nahoru | #28
Nějakej úplně obyčejnej soustruh vše ulehčí tak, že vytočíš z jakéhokoliv materiálu dvě "tlusté" 10 mm(?) podložky
průměrů o cca 0,5 mm menších než mají vnější kroužky. Pak zakoupíš ve "Feroně" závitovou tyč M10 (např.)
cca o 100 mm delší než hlava řízení rámu a posléze příslušnými podložkami a maticemi ty vnější
kroužky (pochopitelně potřené olejem) "naženeš" společně / postupně do otvorů pro vnější kroužky
určených ... Jen je třeba být pozorný zpočátku, aby se některý z kroužků při náběhu do otvoru "nevzepřel" !
Tento jednoduchý "přípravek" lze samozřejmě použít pro jakákoliv ložiska řízení

Naposledy editováno 08.11.2016 09:15:25

1 reakcí na tento příspěvek Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

8.11.2016 v 09:50 | Nahoru | #29
Presne takhle to chci delat ale me jde spis o sundani koukal jsem do manualu a po rozmontovani zustane jeden krouzek nasazenej na spodku spodnich bryli a ten sundam jak kdyz ze spodu je oprenej a nemuzu ho vyklepnout

(reakce na) Lozisko rizeni vymenit nebo ne :D

8.11.2016 v 10:22 | Nahoru | #30

RAMIR píše: Presne takhle to chci delat ale me jde spis o sundani koukal jsem do manualu a po rozmontovani zustane jeden krouzek nasazenej na spodku spodnich bryli a ten sundam jak kdyz ze spodu je oprenej a nemuzu ho vyklepnout



v odlitku bryli nekdy byva "zamek" na odpaceni krouzku treba sroubovakem... ja si vetsinou do krouzku riznu drazku na 2 stranach malou bruskou - dremelem a pak uz to mirnym poklepem poladis :)

ad momentak - nevim jak dobre to tim jde utahnout, protoze utahnes lozisko na moment, das kontramatku a prestoze spodni podrzis aby se nehla(nebo je tam aretacni podlozka) tak po dotazeni kontramatky se to sevre, ze nejde rizeni plynule. podle me je reseni co pise Ivan - tzn zvednout kolo (nejlepe i sundat, aby nedelalo setrvak) a zahejbat krkem, kdyz je po dotazeni velkej odpor tak jeste jednou atd... me to vzdycky vychazi na nekolik pokusu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1

TOPlist