globalmoto_duben_nolan





Téma: Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1.11.2016 v 20:38
Zdravím všechny příznivce jedné stopy a zvlášť třídy MotoGP . Letošní rok byl opravdu pro tuto kubaturu vyjímečný, před posledním závodem už máme devět vítězů a přestupů je ještě více. Snad nejsledovanější je Lorenzův od Yamahy k Ducati. Už cirka půl roku zde na něj čtu jen samé posměšky, ale třeba já mu přeju úspěch . Rossi dokázal za dva roky u Ducati vybojovat tři pódia,- 2x druhé a jedno třetí místo. Bude Lorenzo úspěšnější, nebo nebude??? Za dva týdny už budem o něco "chytřejší" a za dva roky to bude tutový . Co Vy na to.....??
Anketa: Kdo bude mít víc pódií u Ducati?
Rossi
20%
13
Lorenzo
77%
50
stejně
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

16.4.2018 v 22:30 | Nahoru | #1
1100Virago> neměl Stoner monoblok slitina hliníku a Rossi carbon?? Jestli něco víš napiš celkem mě to zajímá když sem se koukal na Rossiho pády tak mě to hlava nabrala jako by tam byla neviditelná kosa která ho vždy sejmula

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

17.4.2018 v 21:18 | Nahoru | #2
Pepa1098: Ne, Desmosedici měly karbon už za Stonera, hliník má Panigale, z ekonomických důvodů.

Problém u Ducati bylo to těžiště vzadu. Tím se nedostatečně zatěžovalo přední kolo, nedávalo potřebnou odezvu a bylo těžší udržet pneumatiku v optimální teplotě. Z toho plynuly ty nečekané pády na předek - nepřicházelo prostě včas to varování, které jezdci znali od jiných značek. U Ducati zkoušeli laborovat s délkou kyvné vidlice, ale při prodloužení (a tím posunutí těžiště dopředu) měla motorka příliš velký rozvor a z něj plynula totální neochota zatáčet, při zkrácení zase docházelo k výraznému "pumpování" při akceleraci. Byla to prostě taková past na jezdce.

Stoner na ni měl unikátní recept, který vzešel z jeho zkušeností s ježděním dirt tracku: V nájezdech do zatáčky a při akceleraci "akorátně" přišlapával zadní brzdu. Tím jednak zvyšoval přítlak na přední kolo, které tím udržoval zahřáté, jednak potlačoval na výjezdu to pumpování. Dokázal tak částečně eliminovat slabiny podvozku v zatáčkách a využil silných stránek motorky - nejvýkonnějšího motoru a stability na rovinách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist