bmw_r1300gs_cartec





Téma: Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1.11.2016 v 20:38
Zdravím všechny příznivce jedné stopy a zvlášť třídy MotoGP . Letošní rok byl opravdu pro tuto kubaturu vyjímečný, před posledním závodem už máme devět vítězů a přestupů je ještě více. Snad nejsledovanější je Lorenzův od Yamahy k Ducati. Už cirka půl roku zde na něj čtu jen samé posměšky, ale třeba já mu přeju úspěch . Rossi dokázal za dva roky u Ducati vybojovat tři pódia,- 2x druhé a jedno třetí místo. Bude Lorenzo úspěšnější, nebo nebude??? Za dva týdny už budem o něco "chytřejší" a za dva roky to bude tutový . Co Vy na to.....??
Anketa: Kdo bude mít víc pódií u Ducati?
Rossi
20%
13
Lorenzo
77%
50
stejně
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

15.4.2018 v 14:41 | Nahoru | #1
Chceš porovnávat to co v podstatě nejde. Myslím že už vypovídá i něco o tom když u ducati jezdil Rossi a spadl v každé mírné zatáčce tak v tu dobu ducati žádala o pomoc na vývoji nového rámu pana Fukurawu který je již v důchodu a dříve pracoval pro yamahu a ten spolupráci odmítl. Prostě ducati šla po technické stránce podvozku špatným směrem. A teť mají v podstatě stejný rám jako všichni ostatní a ne něco ve předu přichycené na motoru a pak zase kyvka přišroubovana v zadu na motoru z neproveřenych materiálů. Takže kdyby seděli na stejném stroji tak se to dá porovnávat ale takto ne a faktem je že když odešel Rossi tak v ducati vyhodili část vedení pro divizi motogp (aby se toto neopakovalo)a aby vedení spolupracovalo s informacemi jezdce a obráceně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

15.4.2018 v 18:22 | Nahoru | #2
Pepa1098: To je hodně nepřesně napsané. Pominu-li, že pan Fukurawa se ve skutečnosti jmenuje Furusawa, tak rám Ducati nebyla skutečná příčina, proč ji bylo tak obtížné zvládat. Byla to délka motoru s uspořádáním do L a kvůli ní těžiště příliš vzadu. Proto se nni po přechodu na deltabox Rossiho výsledky nezlepšily. Pokrok nastal až v době, kdy Dall'Igna nechal motor přepracovat do kompaktnější podoby přesunutím převodovky dospodu místo za motor.

Monokok jako takový fungoval dobře - v první sezóně s ním Stoner získal 8 pódií, z toho 4 vítězství, a to ještě tři závody vynechal kvůli zdravotním problémům. O rok později vyjezdil deset pódií a získal tři vítězství. Casey později popisoval, že model 2010 vyžadoval naprosto odlišné nastavení než model 2009 a než přišli na správný způsob, ztratili větší část sezóny, jinak by byly výsledky ještě lepší. Takže v rámu to opravdu nebylo a monokok dneska dobře funguje u Ducati Panigale ve WSBK.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist