globalmoto_duben_nolan





Téma: Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1.11.2016 v 20:38
Zdravím všechny příznivce jedné stopy a zvlášť třídy MotoGP . Letošní rok byl opravdu pro tuto kubaturu vyjímečný, před posledním závodem už máme devět vítězů a přestupů je ještě více. Snad nejsledovanější je Lorenzův od Yamahy k Ducati. Už cirka půl roku zde na něj čtu jen samé posměšky, ale třeba já mu přeju úspěch . Rossi dokázal za dva roky u Ducati vybojovat tři pódia,- 2x druhé a jedno třetí místo. Bude Lorenzo úspěšnější, nebo nebude??? Za dva týdny už budem o něco "chytřejší" a za dva roky to bude tutový . Co Vy na to.....??
Anketa: Kdo bude mít víc pódií u Ducati?
Rossi
20%
13
Lorenzo
77%
50
stejně
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

15.11.2016 v 22:08 | Nahoru | #61
No a kdyby chtěl někdo vidět jak mu to jde tak tady ukázka... ale zatím se na tom evidentně bojí


E: Ale technikům tu práci s ním teď nezávidím .... je ze všech co na Ducati kdy jeli nejmenší a nejlehčí ( Takže na něj zatím nemají žádné tabulky a nastavení k telemetrii ) a tipuju že budou mít co dělat aby měl na výjezdu ze zatáček při akceleraci dost přítlaku na přední kolo a jestli jim seberou na přítí rok stabilizační křidélka bude mít možná problémy i na rovinkách a budou mu muset do kapes sypat písek a nasekané olovo

Naposledy editováno 16.11.2016 09:30:49

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

18.11.2016 v 17:35 | Nahoru | #62
kutilsro> ,
dík za videjko , bylo pěkný ale už není zřejmě dostupný. Byl by to takový dokument prvního "očuchání" si Ducny. Ten první výjezd byl opravdu velmi opatrný, zřejmě s tím nechtěl hned fláknout Díky Jorgemu budem fandit i Ducati

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

18.11.2016 v 19:36 | Nahoru | #63
Kompletní první den testů je tady teda než to nenažraná Dorna zase smázne

Doporučuju to stáhnout dokud to jde chlapci od Dorny jsou rychlí a víc jak 2 dny to tam nevydrží...

Naposledy editováno 18.11.2016 19:54:06

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

18.11.2016 v 22:26 | Nahoru | #64
Tak jsem se podíval na graf a velice mě mile překvapil . Zatím co Lorenzovi věří 75% zde hlasujících lidí, tak Rossíkovi jen 25% Před rokem něco nemyslitelného, to dle tehdejších příspěvků by bylo tak 95% ku 5% pro Valeho. Je dobře, že už lidi nejsou fanaticky zaslepeni, sundali žluté brýle a jejich uvažování je spíš realistické. Ikdyž zrovna v tomto případě nikdo ještě neví, jak se Chorchému povede. Zřejmě vychází z toho, že snad už hůře jako multišampión na Ducati zajet nelze

2 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

19.11.2016 v 14:51 | Nahoru | #65
Nejsem si sice jistej jestli jsi to schopnej pochopit, ale Lorenzovi celkem logicky věří víc lidí, protože sedá na mnohem lepší materiál než tenkrát Vale, navíc je na něm teď, bez určení délky snažení, zatimco Vale už na Dukně tutově žádný pole nezajede.
Takže pravdu nemáš, lidi pořád zaslepený jsou a ty sám jsi toho nejzářnějšim příkladem.

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

19.11.2016 v 21:31 | Nahoru | #66

Demon3 píše: protože sedá na mnohem lepší materiál než tenkrát Vale..



No samozřejmě, ta motka je úplně jiná, jak napsal Lorenzův otec, v reakci na kvanta podobných žlutých plků, jak se to nedá srovnávat, atd.. ano, Jorge nesedí na stejné motorce, jako felčar v roce 2011 - Stonerova motorka vyhrála 25 závodů, zatímco ta současná jen dva

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

20.11.2016 v 16:09 | Nahoru | #67
Demon3> ,
můžu tě ujistit, že o mé schopnosti problematiky MotoGP opravdu nemusíš mít obavy . Vaše tvrzení (žlutých), že ta motka dnes je jiná, než ta kterou předával Stoner Rossíkovi je zavádějící. Samozřejmě, že je zcela jiná, jak zmiňuje Mad_Max , vše je jiné, motor, rám, gumy, elektronika, prostě vše. I ty časy se po šesti letech nedají srovnávat. Ale co se dá srovnávat je, jak si tenkrát vedl Vale vůči vítězi testů (Lorenzo), kolegům na Ducnách a i našemu Abájovi, který na tom tenkrát seděl poprvé. A srovnávat The Doctara s Lorenzem jak se s tím popasoval teď, to jediné je vypovídající.
Navíc, i člověk, který se o motogp zajímá jen letmo ví, že Ducna na kterou sedal Doctor byla ve všech porovnáních LEPŠÍ té, na kterou jde Lorenzo letos. Nebo to snad ještě někdo vidí jinak??

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

31.1.2017 v 21:19 | Nahoru | #68
Tak zítra nám končí druhé offi testy MotoGP v Sepangu, kdy můžeme porovnat, jak si na Ducnách vedou dva velcí rivalové, tedy Rossi v roce 2011 a Lorenzo v roce 2017. Před závěrečným zítřejším dnem jsou na tom přibližně stejně:
- 2011 Rossi jedenáctý + 1.085 na vítěznýho Simoncelliho a druhý ze šesti Ducatistů a Abája + 0.803 za Rossim
- 2017 (zatím) Lorenzo osmý + 1.032 za prvním Iannonem a čtvrtý z osmi Ducati a Karel jen + 0.497 za Lorenzem. Karel v obou případech šestnáctý.

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

31.1.2017 v 21:34 | Nahoru | #69
Zde ještě porovnání testů z podzimní Valencie. Z nich je jasně vidět, že Chorché je na tom lépe a to po všech ukazatelích :
a) Chorché ztrácí na Viňalese + 0.769 sec. a Valentíno před šesti lety na Lorenza +1.749, tedy o vteřinu víc
b) Chorché druhý z osmi Ducati, vlastně Valentíno taky, ale od zadu
c) Abája ztrácí na Rossiho (2010) pohých + 0.032 sec. a na Lorenza (2016) už + 1.955 sec. V obou případech je poslední na Ducati



Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

31.1.2017 v 21:45 | Nahoru | #70
Jo hezky,jenze testy nejsou zavod ...a tam nekteri zaostavaji.

1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

6.2.2017 v 20:52 | Nahoru | #71
Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi?
To je otázka!Rossi preberal Ducati,na ktorej vedel zajazdiť akurát Stoner. A ŽE TO,KURVA,VEDEL.....
Áno,Rossi sa strápnil,tým,že na tej istej motorke nedokázal zajazdiť to,čo Kejsi. Ako trápne sa ukázali hlavne tie veľkohubé vyhlásenia z jeho tábora pred podpisom zmluvy. Sám to neskor priznal.
Lorenzo preberá motorku,ktorá je síce viac "user friendly",ale na tú starú inak nemá.Nevyhráva totiž závody,nie je v hre o titul. Od doby,kedy odišiel Stoner,je na druhej koľaji.Teraz sa od Jorgeho očakáva,aby ju dostal zasa na špicu. Čo bude teda strápnením sa a čo nie?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 07:50 | Nahoru | #72
Capan> to je fakt těžký hodnotit... já to vidim tak že Vale přebíral motorku, která byla na sestupný tendenci vývoje a Vale prostě viděl že je potřeba razantní změna, aby se zase začali posouvat dopředu. Motor byl ok a bylo potřeba zapracovat na podvozku a evidentně to nešlo ze dne na den a pár slepejch uliček se našlo... mohl prostě přijít, nechat motorku jak je, zkusit se přizpůsobit a vyhrát třeba 2-3 závody, což ale Vale určitě nechtěl a stopro mířil výš a tudíž zariskoval a hold to nevyšlo. Nicméně si troufnu tvrdit že Vale byl ten prvotní impuls, kterej udal další směr vývoje a Ducati je od tý doby zase rok od roku lepší, a když už je skoro na vrcholu, tak tam přijde Lorenzo, takovej trochu nástup do rozjetýho vlaku...

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 08:49 | Nahoru | #73
Johnny83: Motor byl OK co se výkonu týkalo, ale nebyl OK kvůli rozměrům a rozložení hmotnosti. Proto žádné změny podvozku nedokázaly eliminovat neochotu Ducati zatáčet - měla prostě příliš dlouhý rozvor a snaha to obejít zkrácením zadní vidlice způsobovala nestabilitu při akceleraci (proslulé "pumpování"). Teprve Gigi dal pohonnou jednotku přepracovat tak, že dosáhl větší kompaktnosti a centralizace těžiště přesunutím převodovky zpoza motoru pod něj, což umožnilo potřebné zkrácení rozvoru a standardnější chování motorky. Experimenty předtím byly v podstatě jen slepou uličkou a ztrátou času a peněz, na což bohužel doplatil ve své druhé sezóně i Abraham, protože podpora jeho týmu ze strany Ducati se smrskla téměřn na nulu.

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 11:14 | Nahoru | #74
Virago: díky za info on taky Stoner ve snaze bejt na tý motorce pořád konkurenceschopnej za to zaplatil zdravím...

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 17:35 | Nahoru | #75
Johnny,s tým Valem celkom nemáš pravdu.Citujem ťa:"...mohl prostě přijít, nechat motorku jak je, zkusit se přizpůsobit a vyhrát třeba 2-3 závody, což ale Vale určitě nechtěl... "
Práveže presne toto chcel,presne o toto sa snažil a nedokázal to. Sám to verejne priznal.
Prerábka začala až potom.

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.2.2017 v 23:57 | Nahoru | #76
A co na to Jorge?
"Mym cilem neni pokouset se zlepsit Valentinovy vysledky.Bylo jine obdobi s jinymi lidmi u Ducati.Ted je mototorka jina,pneumatiky jsou jine,je jina doba.
Jezdci jsou jini,technicky sef je jiny a proto i pravdepodobne vykon motorky.
Nesrovnavam to a neupiram svou pozornost na to, co se stalo v minulosti.
Nikdo nezna budoucnost, ale myslim, ze neselzu. Nevim, jake urovne brzy dosahneme, ale jsem si jisty, ze driv, nebo pozdeji budu velmi konkurenceschopny a budu vyhravat zavody."

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

8.2.2017 v 09:56 | Nahoru | #77
No,dobre to tenJorge povedal...Všetko je iné,ale jedno rovnaké: všetci,vrátane neho,čakajú,že bude vyhrávať a dá titul. Tak to bolo aj s Rossim.

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

8.2.2017 v 12:13 | Nahoru | #78
Capan: nevim no, hádat se nechci, zase tolik do toho nevidim, ale řekl bych že pokud by Valemu stačilo si sednout na motorku a jezdit tak by tolik nelpěl na tom, aby s ním všude přestupoval Burgess... spolu dokázali z nejhorší herky v poli udělat nejlíp ovladatelnou mašinu (Yamaha), a o totéž se později pokusili i u Ducati, leč tentokrát už neúspěšně... částečně za to mohla i mentalita italů, kteří neuměli pracovat systematicky postupně část po části ale rozesrali a změnili hned všechno najednou... to tak trochu dokazuje i Ferrari v F1, který si svoje nejlepší období prožilo v době, kdy ve vedení stáje žádnej ital nebyl (Montezemola nepočítám)

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

8.2.2017 v 12:16 | Nahoru | #79
nicméně jak jsem psal hned v prvním příspěvku, srovnávat ty dva přestupy nemá vůbec cenu... navíc, přestože Lorenza moc nemusim (ale uznávám ho jako mistra čistý stopy) a fandil jsem vždycky víc Valemu, tak letos mu budu jakožto majitel Ducati přát úspěch, i když na titul to zatim nevidim a samozřejmě i Dovimu, Bautistovi, Petruxovi a Abájovi. Redding a Baz mě moc neberou

e: zapomněl jsem na Barberu, ten by mohl taky občas něco slušnýho zajet
e2: a jsem moc rád že už se na ty Ducatky bude dát letos aspoň koukat

Naposledy editováno 08.02.2017 12:18:51

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

8.2.2017 v 20:15 | Nahoru | #80

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.4.2017 v 19:17 | Nahoru | #81

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

8.4.2017 v 12:32 | Nahoru | #82
Chtělo by to ještě dodat, že zatímco Rossi dojel sedmý, jako nejlepší Ducati, a nikdo před ním neodstoupil, tak Lorenzo 11, a to ještě odstoupilo před ním 5 závodníků. A to se před tím tak smál do helmy, jak mu Ducati vyhovuje.

A historie si už navždy tento nedůstojný začátek bude pamatovat.

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

8.4.2017 v 18:24 | Nahoru | #83
Toto sú predčasné úvahy. Nezabúdajme na Doviho. Je to veľmi dobrý jazdec a vyzerá to,že Ducati bude ťahať práve on.

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

9.4.2017 v 14:07 | Nahoru | #84
Na konečnou odpověď na otázku zakladatele tohoto vlákna je ještě brzy, ale zatím to předběžně vypadá že ANO

1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

29.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #85
Našel jsem zajímavej rozhovor, kde JR popisuje jak těžká je jízda na Ducati. Je to jen v překladači, ale jde tomu rozumět

po pěti světových titulů, Jorge Lorenzo se musel naučit jezdit znovu a frustrovaný Španěl otevírá o tom, co a kde jeho otázky na koni pocházejí z

Citace:
To jistě bylo není začátek sezony Jorge Lorenzo a Ducati snil. Věci nejenže přišel k uskutečnění, ale tam je dojem, že tam jsou časy, kdy se věci pohybují dozadu více než útočníků. Je zde velký tlak. Po fiasku přes víkend na GP of the Americas v Austinu, drsné výroky obsluhovala normálně klidného Andrea Dovizioso týkající se nedostatku organizace v poli Ducati prokázal, že věci jsou na okraji v Ducati garáži. Je ironií, že v této bouři, ten člověk, který vypadá, že má hlavu o něm nejvíce, je obvykle „náročnější“ Jorge Lorenzo.

Sport Rider: Vždycky jsi byl velmi silný mozkový jezdec. Jak se vám daří emocionální situace, stejně obtížné, jako ta, kterou jste procházejí? Myslíte si, mluvit s někým, podívejte se na nějakou pomoc?

Jorge Lorenzo: No, pravda je, dal jsem to všechno na sebe. Nemám psycholog nikdo. Mám dost zkušeností vědět, že se jedná o sport, myslím, někdy tam jsou momenty, které věci nespadají dohromady z různých důvodů. V tomto případě je tento důvod je zcela jasné: změna motocykl, který je mnohem obtížnější, než jsem čekal.

SR: Omlouvám se, že trvají na tom, ale to by nemělo být tak snadné, aby měl někdo sdílet těžké časy s. Obvykle všichni máme někoho, kdo nás podporují, ať už profesionální nebo někdo jiný blízko nás. Zejména za to, že elitní sportovec, jsem překvapen, že tato osoba neexistuje ve vašem životě.

JL: No, jsem zvyklý na absorbování své problémy a zapomínání je, když musím na ně zapomenout, přemýšlet o něčem jiném, když je čas na to přemýšlet o nich, a analyzovat je, když je čas k analýze. Je to otázka dávat kousky skládačky na místě, dokud všichni do sebe zapadají a odtud věci, začít pracovat. Je mi jasné, že neexistuje nic, co přijde ke mně najednou, ale bude pocházet ze zlepšení jednu desetinu v době od půl desáté do jedné desetiny. Až nakonec se stále blíž a blíž k místu, kde chcete být.

SR: Před dvěma lety, v roce 2015, také měl velmi obtížný start do šampionátu. Pak si šel do Jerezu a zvítězil, a po závodě jste poznamenal, že je rozdíl mezi předchozími závody bylo, že jste se rozhodl pro „jízdu instinkt.“ Může tyto dvě situace srovnávat? Můžete vidět řešení současných problémů, stejným způsobem, tím, že nechá jít, a ne dávat tolik myslel na věci?

JL: Můj instinkt mě jezdit jako [Jsem na] Yamaha. U Yamahy, pokud jste tlačí příliš tvrdý, můžete jít pomalu. Viděli jsme to v mnoha případech, jako u (Ben) Spies, kteří dělali dobře brzy, ale pak měl těžký čas, nebo s (POL) Espargaró, který je velmi agresivní jezdce, který mu brání v odchodu rychle. Jezdci, kteří šli rychleji s Yamahou byly jemnost jezdců ... (Colin Edwards), Valentino nebo sám. U Yamahy, co musíte udělat, je trochu zpomalit na začátku, protože motocykl není vám umožní brzdit ani velmi agresivně ani příliš pozdě, a vystupte na brzdy brzy a otevřete plyn brzy. S Ducati, je to přesně naopak: Musím být velmi vědomi toho, že musím brzdit později důrazněji, generovat větší přenos váhy. Na druhou stranu musím použít zadní brzdu, která s Yamahou jsem nikdy použit; Brzdění motocyklu posunutím zadní kolo. To je opakem Yamaha. Také, se točit tento motocykl trochu víc, budete muset otevřít plyn agresivně a učinit z něj sklouznout trochu ve středu rohu. U Yamahy, to nefungovalo ... je to úplně jiný svět. Je to jako hrát ve velmi útočné fotbalové ligy a najednou budete muset jít hrát v Itálii, kde hrajete v podstatě v defenzivě.

SR: Brzdění, zatáčení a zrychlení; ve třech fázích rohu, jste vždy vystupoval v posledních dvou, a ti byli síla vaší jízdy. S Ducati, na druhou stranu se zdá, že budete muset obětovat zatáček a zlepšit brzdění; Je to pravda? Že obětujete roh ke zlepšení při brzdění?

JL: To záleží. Podíváte-li se na (Alvaro Bautista), on je také silný v zatáčkách, a když se podíváte na Dovizioso, on má jen brzdění a bez zatáček. Je to spíš otázka je trochu více agresivní s brzdami a na plyn, a používají většinou zadní brzdy. V podstatě je více tekutina vstupující do roh, zadáním roh rychleji namísto uvnitř rohu. Na konci, jezdec, který rohy dobře bude mít vždy několik dalších kilometrů [rychlosti]. Možná, že se nedostane na úroveň v zatáčkách, které jsem měl s Yamahou, teď moje zatáčkách je asi 5 KPH pomalejší, ale udělám to i v jiných oblastech, jako je zrychlení. Musím se co nejvíce z našeho výkonu motoru a naši dobrou správu řízení anti-koše; Na druhé straně, dobrá stabilita při brzdění mi umožňuje brzdit později ... musím kompenzovat to, co jsem ztratil ve středu rohu brzděním později a zrychlování lépe.

SR: Kontrola jezdce, kteří přišli na Ducati v posledních letech od Yamahy-Rossi, Dovizioso a Cal Crutchlow, že výsledky ukazují, že všichni měli adaptační problémy. Zajímáte se o srovnání s nimi?

JL: Porovnání Rossiho výsledky dolu je velmi zavádějící, protože v roce 2010 byly čtyři silné motorky. Ostatní byli světelných let daleko a pokud jste skončil 45 sekund zpět jsi pátý nebo šestý; A teď, pokud jste skončili v té [téže] dálce jste patnáctý. Existuje tolik soutěžní kola, tolik mužů a žen. Je také pravda, že dnes Ducati je úplnější než Rossi Ducati, ale naopak, opakuji, existuje mnoho dalších oficiálních a dobré jízdní kola, než předtím.

SR: Všechny Ducati jezdci se shodují, že Desmosedici je velmi fyzický kolo. Můžete vysvětlit, co to přesně znamená? Proč se Ducati opotřebení pneumatik více než ostatní kola? Kde je to náročnější?

JL: Kolo teď prostě nezastaví, když budete tahat brzdy. To je důvod, proč Ducati jezdci použít zadní brzdu hodně, takže to setrvačnost, že motocykl má neunavuje své zbraně tolik, protože to vyžaduje hodně síly paží. Pak motor je velmi nervózní, a to zejména při vysokých rychlostech. Ve skutečnosti, budete také muset použít trochu zadní brzdy uklidnit kole se v některých zatáčkách. V těchto dvou fázích, při brzdění a při akceleraci při vysoké rychlosti, kolo je více fyzických. Místo toho, na rovinkách je kolo mnohem stabilnější, se pohybuje méně, tam si můžete trochu odpočinout ... Ale ano, Obecně platí, že pneumatiky vás více, a na koni ho dělá váš tep bít rychleji.

SR: Museli jste změnit svou obvyklou metodu fyzické přípravy pro toto kolo?

JL: Ano, mám více svalů teď jsem silnější.

SR: Mentálně to musí být těžké přijmout, že styl jízdy, který vám dovolil vyhrát 5 titulů, především tři v MotoGP, se již pracuje. Nesmí být snadné přijmout.

JL: vnímám situaci jako velmi náročný cíl, výzvu, že pouze (Casey) Stoner podmanil. Je také pravda, že v době, kdy kolo bylo velmi komplikované, ale v roce 2007 moc výhoda vzhledem k Yamaha a Honda byla minimální. Měl také pneumatiky Bridgestone, což ve srovnání s Michelin udělal obrovský rozdíl, a to zejména na přední straně. V roce 2008 získal nějaké závody, v roce 2009 také několik, a některé v roce 2010, ale to nebylo stejné jako v roce 2007. Pouze Stoner byl schopen trvale vyhrávat závody a vyhrát titul, jednou [s Ducati]. Ano, je pravda, že v této chvíli Bautista se velmi dobře přizpůsobily kole, Dovizioso bude rychlejší než já, a také (Danilo) Petrucci (Scott) Redding a zbytek, ale myslím, že když najdu cvaknutí I že moje hladina může být něco vyšší než tyto jezdce. Ve skutečnosti by mělo být případ teď, protože po tom všem Ducati mi podepsal za to! Ale já pevně věřím, že když jsem se dostat pochopit, jak jít rychle se tento motocykl, jak se mi podařilo pochopit všechny kola jsem jel v mé kariéře, můžu vzít jeden krok více než to, co jiní produkují.

SR: Z toho, co jste vysvětloval, jak to udělat, je jasné, ale teď budete muset přesunout od teorie k praxi.

JL: Použití je nejsložitější! (Smích) Každý, kdo mluví může být velmi statečná, ale pak budete muset [uvést plán do akce].

SR: Jak se váš vztah s (šéf crew) Cristian Gabarrini? To je další nový prvek ve své práci.

JL: výborně, velmi dobře, že je nejklidnější člověk, který přenáší největší jistotu, že jsem zažil až do tohoto bodu. Je to velmi dobrý profesionální a velmi dobrý člověk.

SR: Je způsob práce se italský tým velmi odlišné ve srovnání s v japonském garáži? Vidíte velký rozdíl v charakteru a mentality, pokud jde o práci?

JL: Na Ducati, budete mít méně času zkusit něco. Nepotřebují k tomu mnoho testů s tolika kilometrů. To je dobré pro rychlost, ale může to být špatné, protože ten kus může selhat snadněji.

SR: Další věc, kterou budete muset zvyknout.

JL: Ano, ale přítomnost (Gigi) Dall'Igna dělá všechno mnohem organizovanější.

SR: S Dovizioso být napřed v Kataru a Argentina je dobré znamení, že jo? To znamená, že motocykl má potenciál.

JL: Ano, pro Dovi, který málem vyhrál v Kataru, stejně jako Bautista, který skončil na 6 sekund za Viñales v Argentině. Šest sekund v 25 kolech, to znamená, že dvě nebo tři desetiny na kolo. Není to nic moc; Kolo není více než dvě desetiny pomalejší než Yamaha.

SR: Ptal jsem se, co se Márquez Viñales dělá s Yamahou, že jste nebyli dělat, a on mi řekl, že Viñales brzdil pozdě, ale neztratil svou rychlost v zatáčkách. Všimli jste si, jestli je to tak?

JL: S Bridgestone, pravdou je, že jsem dosáhl velmi vysoké úrovně, ale s Michelin bylo velmi nekonzistentní. To záviselo na pneumatikách mi dali a podmínky na trati; Nedostal jsem být tak pravidelný jako u Bridgestone. Viñales místo je konzistentní ve všech obvodech a je to proto, že ví, jak používat brzdu zadního kola. Nepoužil jsem ji s Yamahou, že to není tak nutné, jak to je s Ducati, například, ale Viñales dělá, a že mu pomáhá, aby hmotnostní přední tolik. Brzdění pouze přední straně je velmi efektivní a ve vodě, například, je to velmi dobré, protože vás brzda s oběma koly. Přeji si, abych pochopil tento trik a aplikuje ji na Yamaze, protože jsem mohla zpomalil později a já bych neměl vždycky měl ten handicap při brzdění. Jistě loni ztratil jsem kvůli tomu. Pro Maverick, v okamžiku, kdy je nutné začít dobře a stojí ho chytit tempo v prvních kolech. Ale myslím, že je to skvělý jezdec, a to především proto, že jeho zadní brzdy technikou a je úplnější, než jsem byl loni.

SR: Víš Valentino lépe než kdokoliv jiný, jak si vysvětlit, že v závodě je schopen jít sedm desetin rychlejší než v praxi, jak se to stalo například v Argentině?

JL: (Usmívá se) Já nevím, je to velká otázka, že jen on zná odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

29.4.2017 v 18:35 | Nahoru | #86
doucha> Tady "origo" :) Clanek

(reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

29.4.2017 v 18:56 | Nahoru | #87

Chapadlo píše: doucha> Tady "origo" :) Clanek



Jo to je lepší

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

29.4.2017 v 23:27 | Nahoru | #88
Dobre ty,doucha .

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.11.2017 v 20:14 | Nahoru | #89
Zdravím ,
skoro sedm měsíců uteklo jak voda a za týden už bude sezóna 2017 minulostí. Tak už by se dalo pomalu rekapitulovat, kdo z rivalů Rossi - Lorenzo byl úspěšnější na Ducati. Dalo by se říct, že oba tedy nic moc, jak se říká jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet Ale vypadá, že Chorché si vedl o poznání lépe

Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??

7.11.2017 v 21:04 | Nahoru | #90
Tak srovnávat se to moc nedá protože oba jezdili každý jinou ducati navíc konkurence se mění ale pokud budeme brát v potaz výsledky a čísla tak opravdu Jorge je na tom líp.
I když ve srovnání s Dovim je to trošku pro někoho zklamání. Né že né!

Uvidíme co příští rok, spzetka a teď už i Max Biaggi povídají, že pojede o titul!

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist