Téma: Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1.11.2016 v 20:38
Zdravím všechny příznivce jedné stopy a zvlášť třídy MotoGP . Letošní rok byl opravdu pro tuto kubaturu vyjímečný, před posledním závodem už máme devět vítězů a přestupů je ještě více. Snad nejsledovanější je Lorenzův od Yamahy k Ducati. Už cirka půl roku zde na něj čtu jen samé posměšky, ale třeba já mu přeju úspěch . Rossi dokázal za dva roky u Ducati vybojovat tři pódia,- 2x druhé a jedno třetí místo. Bude Lorenzo úspěšnější, nebo nebude??? Za dva týdny už budem o něco "chytřejší" a za dva roky to bude tutový . Co Vy na to.....??
Anketa: Kdo bude mít víc pódií u Ducati?
Rossi
13
Lorenzo
50
stejně
2
Hej Pity, uz me to neda, vsechny tvoje profilovky jsem "chapal", ale ted se musim zeptat. Co je tvoje hobby? Nechapu, proc se fotis s takovym clovekem. A kdyz se fotis, tak proc to vystavujes? Rozum zustava stat, soudruzi!
k tomu clanku od PITY,myslim ze Rossi mel prvni rok na Duc mensi konkurenci.dve yamahy,dve hondy,a to bylo vse.ted je to o hodne vic naslapnute,takze asi Jorge vychazi lip.a jeste neco,jorge odjezdil na cele hodne kol,vale ani jedno myslim
Tak tu máme po prvních letošních testech a Ducati zatím vypadá nadějně Uvidíme, jak se povede v polovině února a zda Dovi nastoupí s křidélky, které loňskou sezónu testoval Chorché. Zatím "rudý dvojplošník" paráda
Po prvních testech, ikdyž zatím jen testech, ale přesto:.... Jorge první a Dovi čtvrtý
Po prvních testech, ikdyž zatím jen testech, ale přesto:.... Jorge první a Dovi čtvrtý
1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
Chceš porovnávat to co v podstatě nejde. Myslím že už vypovídá i něco o tom když u ducati jezdil Rossi a spadl v každé mírné zatáčce tak v tu dobu ducati žádala o pomoc na vývoji nového rámu pana Fukurawu který je již v důchodu a dříve pracoval pro yamahu a ten spolupráci odmítl. Prostě ducati šla po technické stránce podvozku špatným směrem. A teť mají v podstatě stejný rám jako všichni ostatní a ne něco ve předu přichycené na motoru a pak zase kyvka přišroubovana v zadu na motoru z neproveřenych materiálů. Takže kdyby seděli na stejném stroji tak se to dá porovnávat ale takto ne a faktem je že když odešel Rossi tak v ducati vyhodili část vedení pro divizi motogp (aby se toto neopakovalo)a aby vedení spolupracovalo s informacemi jezdce a obráceně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
Pepa1098: To je hodně nepřesně napsané. Pominu-li, že pan Fukurawa se ve skutečnosti jmenuje Furusawa, tak rám Ducati nebyla skutečná příčina, proč ji bylo tak obtížné zvládat. Byla to délka motoru s uspořádáním do L a kvůli ní těžiště příliš vzadu. Proto se nni po přechodu na deltabox Rossiho výsledky nezlepšily. Pokrok nastal až v době, kdy Dall'Igna nechal motor přepracovat do kompaktnější podoby přesunutím převodovky dospodu místo za motor.
Monokok jako takový fungoval dobře - v první sezóně s ním Stoner získal 8 pódií, z toho 4 vítězství, a to ještě tři závody vynechal kvůli zdravotním problémům. O rok později vyjezdil deset pódií a získal tři vítězství. Casey později popisoval, že model 2010 vyžadoval naprosto odlišné nastavení než model 2009 a než přišli na správný způsob, ztratili větší část sezóny, jinak by byly výsledky ještě lepší. Takže v rámu to opravdu nebylo a monokok dneska dobře funguje u Ducati Panigale ve WSBK.
Monokok jako takový fungoval dobře - v první sezóně s ním Stoner získal 8 pódií, z toho 4 vítězství, a to ještě tři závody vynechal kvůli zdravotním problémům. O rok později vyjezdil deset pódií a získal tři vítězství. Casey později popisoval, že model 2010 vyžadoval naprosto odlišné nastavení než model 2009 a než přišli na správný způsob, ztratili větší část sezóny, jinak by byly výsledky ještě lepší. Takže v rámu to opravdu nebylo a monokok dneska dobře funguje u Ducati Panigale ve WSBK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1100Virago> neměl Stoner monoblok slitina hliníku a Rossi carbon?? Jestli něco víš napiš celkem mě to zajímá když sem se koukal na Rossiho pády tak mě to hlava nabrala jako by tam byla neviditelná kosa která ho vždy sejmula
Pepa1098: Ne, Desmosedici měly karbon už za Stonera, hliník má Panigale, z ekonomických důvodů.
Problém u Ducati bylo to těžiště vzadu. Tím se nedostatečně zatěžovalo přední kolo, nedávalo potřebnou odezvu a bylo těžší udržet pneumatiku v optimální teplotě. Z toho plynuly ty nečekané pády na předek - nepřicházelo prostě včas to varování, které jezdci znali od jiných značek. U Ducati zkoušeli laborovat s délkou kyvné vidlice, ale při prodloužení (a tím posunutí těžiště dopředu) měla motorka příliš velký rozvor a z něj plynula totální neochota zatáčet, při zkrácení zase docházelo k výraznému "pumpování" při akceleraci. Byla to prostě taková past na jezdce.
Stoner na ni měl unikátní recept, který vzešel z jeho zkušeností s ježděním dirt tracku: V nájezdech do zatáčky a při akceleraci "akorátně" přišlapával zadní brzdu. Tím jednak zvyšoval přítlak na přední kolo, které tím udržoval zahřáté, jednak potlačoval na výjezdu to pumpování. Dokázal tak částečně eliminovat slabiny podvozku v zatáčkách a využil silných stránek motorky - nejvýkonnějšího motoru a stability na rovinách.
Problém u Ducati bylo to těžiště vzadu. Tím se nedostatečně zatěžovalo přední kolo, nedávalo potřebnou odezvu a bylo těžší udržet pneumatiku v optimální teplotě. Z toho plynuly ty nečekané pády na předek - nepřicházelo prostě včas to varování, které jezdci znali od jiných značek. U Ducati zkoušeli laborovat s délkou kyvné vidlice, ale při prodloužení (a tím posunutí těžiště dopředu) měla motorka příliš velký rozvor a z něj plynula totální neochota zatáčet, při zkrácení zase docházelo k výraznému "pumpování" při akceleraci. Byla to prostě taková past na jezdce.
Stoner na ni měl unikátní recept, který vzešel z jeho zkušeností s ježděním dirt tracku: V nájezdech do zatáčky a při akceleraci "akorátně" přišlapával zadní brzdu. Tím jednak zvyšoval přítlak na přední kolo, které tím udržoval zahřáté, jednak potlačoval na výjezdu to pumpování. Dokázal tak částečně eliminovat slabiny podvozku v zatáčkách a využil silných stránek motorky - nejvýkonnějšího motoru a stability na rovinách.
Tak hádanka je rozluštěna. Na Ducati je Lorenzo lepší než Rossi. Včerejším vítezstvím přímo v jámě "žluté" (Mugello) získal svoje 4 pódium s Ducati. Rossi měl za dva roky pouhé tři pódia a ani jedno vítězství
Pro Chorchého, ikdyž se to nezdá, hovoří i to, že v loňské sezoně byl 7x lepší jak Vale. Naproti tomu Vale na Duc v roce 11 dojel max.3x lépe jak JL99.
Pro Chorchého, ikdyž se to nezdá, hovoří i to, že v loňské sezoně byl 7x lepší jak Vale. Naproti tomu Vale na Duc v roce 11 dojel max.3x lépe jak JL99.
Josef58 - Statisticky máš samozřejmě pravdu, ale myslím, že se to nebude Rossiho příznivcům moc líbit a jistě tě za to mít rádi nebudou a najdou si argumenty jak to zpochybnit! Kdysi jsem tady četl, jak se tady probíralo, že byl Stoner v éře osmistovek úspěšnější než Valentino a i v litrech porazil Rossiho víckrát než on jeho a i když to byla pravda, stejně to většina příznivců BOŽSKÉHO Valentina nebrala!
Naposledy editováno 05.06.2018 00:48:51
Naposledy editováno 05.06.2018 00:48:51
2 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
Jsou zajimavy vase myslenkovy pochody, kdyz tady porovnavate neporovnatelne. Ducati neznamena znacka uspechu/neuspechu. Neni to berna mince. Kdo vyhral na jednom, nemusi na druhym. Zavod od zavodu jiny podminky, jiny nalady. Vubec nechapu, co se tady resi
1 reakcí na tento příspěvek Ztrapní se Lorenzo na Ducati víc jak Rossi??
Rosho - Právě! Jsme jen za první třetinou MS....... Aby se nakonec Lorenzo nezapojil do boje o titul!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.