bmw_r1300gs_cartec





Téma: Monster 796 vykon? predelat na zavody?
 
25.10.2016 v 10:07
Zdravim zvazuju nakup Ducati Monster 796 a prestavet na okruhovku. Ale mam dva dotazy. Prodejci uvadeji ruzny vykon v rozsahu myslim 58 az 64 kw. Vi nekdo zdali se tato motorka skutecne vyrabela s ruznym vykonem od toho roku 2010?
A dal by me zajimaly negativni zkusenosti co na to nejvic odchazi.
Diky

Naposledy editováno 25.10.2016 19:32:55

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 10:20 | Nahoru | #1
Verim, ze zrovna v tvem pripade to nebude hlavni problem, ale obecne Monster zrovna nebyla okruhovka a uprava na ni je asi dobre cviceni, ale tim to asi bude hasnout. Jinak Ducati = Italie = elektronika, takze jedine doufat, ze nebude moc prset

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 10:38 | Nahoru | #2






Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 10:54 | Nahoru | #3
Ten rozdílný výkon je u spousty motorek např. i u straších Fireblade měl jsem 4 kousky a tři z nich měli psaný rozdílný výkon a jeli všechny stejně...tak těžko říct jestli je to jen tah výrobce uspokojit zákazníky nebo legislativu v určité zemi a nebo jestli je tam opravdu zásah do výkonu jinde než na papíře

1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 17:04 | Nahoru | #4
Stejně se divím, že ty osmikila pustěj do závodu twinů do 650. Asi se od nich moc neočekává, když kralujou Kawy.

(reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 18:47 | Nahoru | #5
Dablicek200Mph> taky to moc nechapu navic to ma 803ccm divny. Ale v serii to ma o 11kw vic coz je fakt o hodne a dostat 11kw navic do kawy stoji dost penez. Proto me to zajima

1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 20:31 | Nahoru | #6
V Irsku ...domově kde se zrodili twiny by jsi tohle měl jen na výstavku...jezdit by jsi tam na tom nemohl...ale tak nějak jsme v česku že takže 803 ccm nikomu nevadí

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 22:05 | Nahoru | #7
a neni ty italie na to tvoje flakani o zem skoda?

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 22:12 | Nahoru | #8
Cucka:
Jsi nějaká urejpaná ženština či co

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 22:17 | Nahoru | #9
Od doby co Ducati převzalo Audi už to serou jak Baťa cvičky a už jsou to až na pár top modelů skoro tuctovky, dřív byl svátek potkat Ducati a dnes je vidět na každý vyjížďce... Takže když s tím Fear flákne tak je to celkem jedno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 22:24 | Nahoru | #10

gorkin píše: V Irsku ...domově kde se zrodili twiny by jsi tohle měl jen na výstavku...jezdit by jsi tam na tom nemohl...ale tak nějak jsme v česku že takže 803 ccm nikomu nevadí


Nic ve zlém, ale v tom případě jdou proti mezinárodním pravidlům Irové, ne Češi.

Podle regulí supertwinů pro rok 2016 jsou (stejně jako podle českých pravidel) přípustné vodníky do 650 ccm a vzducháče do 820 ccm:

"8) Engine:
Original cylinder head, rods, pistons, valves, cylinders may be modified but the capacity must not exceed 650cc for water cooled engines or 820cc for air-cooled engines. (800cc for single cylinder machines)"

1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 22:37 | Nahoru | #11
Škoda pěkný motky.Proč nezkusíš kapotu 848,netřeba nic upravovat a nejsou drahý.

(reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 22:51 | Nahoru | #12
JiříII.: Možná proto, že kapota 848 nevyhovuje pravidlu, že vzducháče musí mít objem do 820 kubíků a vodníky do 650? Takže pořídit vodník který má daleko víc asi není to správné řešení.

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 23:00 | Nahoru | #13
Jak říká můj známý co jezdí závody RR,

S motorkou na ryby jezdit třídu Twin je pěkně na houno a to, že to má být nejlevnější a nejdostupnější ježdění v našem RR je lež jak věž..
Zkrátka bejvávalo.

Kdo chce a má nějaké peníze jezdit pouze pro potěchu RR závody, tak proč ne, ale jezdit na byť trochu slušně udělaným Twinu cca kolem 10-15 místa je docela výsměch, když se nemůžeš pohybovat do TOP 1. 10ky.

Líbí se mi, jak všichni průřezem všech obsahových tříd dodržují technická pravidla co a jak má vypadat na motocyklu samotném.
Hlavně co se týče obsahu motoru a jiné fičury uvnitř.
Nejvíce mě může ale dojmout situace, kdy na závodech nechají odjet nějakého závodníka všechny měřené tréninky a potom mu přijdou suše sdělit, že na něj někdo podal protest a závod tedy vůbec nemusí absolvovat a když, tak bez nároku na body a možná i stoupnout si na bednu.
Po zaplacení startovného atd. je to přinejmenším pořádná prasárna od druhých a je to hlavně frustrující situace.

Nevěřím tomu, že v našem RR jsou všichni tak čistí jak někteří o sobě prohlašují.
Měli by raději tito lidé z řad závodníků včetně jejich doprovodů držet hubu a krok s ostatními a být rádi, že závody mají hojnou účast startujících v dané třídě a že se lidi vlastně budou mít na co koukat.

Toď můj názor.

Zdar S

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

25.10.2016 v 23:28 | Nahoru | #14
Ty osmikila mají na rovinkách jasně navrch, ale ten motor asi nebude moc nadšený z toho, že pojede neustále naplno. Vzducháč musí pracovat v mnohem vyšším rozpětí teplot a všechno uvnitř tak musí mít mnohem vyšší vůle. Pokud s tím jezdíš na půl plynu, je to ok, ale na plnohodnotné závodění to moc nevidím...

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

26.10.2016 v 09:17 | Nahoru | #15
nebylo by lepší koupit / postavit klasickýho twina?
nic proti duc duc ale na závodění a už vůbec na servis to asi nebude uplně ideál..

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

26.10.2016 v 12:13 | Nahoru | #16
Sic tomu prd rozumim, ale taky mi twin neprijde jako nejlevnejsi zavodeni. Jelikoz je to slaby, tak se do toho musi sypat a rozdily v zavodech sou pak velky, diky tomu, ze kdo ma vatu, ma i vysledky. (Jasne Fíre, tvy tusim 12. misto na seriovce v horicich je skvelej vysledek, ale sam si rikal, jak jsou ty vykonovy rozdily cejtit...) Podle me by melo vetsi smysl jezdit to na seriovy sestce, nebo litru
Jestli se teda furt bavine o "levnym" zavodeni, a jestli mas furt ty sikovny ruce jako si mival pred crashem v moste:)

Naposledy editováno 26.10.2016 12:17:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

31.10.2016 v 19:02 | Nahoru | #17
1100Virago> zrovna tyhle závody v Anglii jsou jediné, kde je to povoleno a právě z těchto vycházely i ty české (protože pan Google asi jiný řády nenašel a zahrnuje to tak širší paletu motocyklů se kterýma si ovšem nikde jinde nezajezdíš). Vzhledem k tomu, že u toho mají i jednoválce do 800cc, tak bychom rovnou mohli zrušit Mona a spojit to, kdyby se ty řády převzaly úplně přesně.

Přečti si řády na TT (TT Lightweight)
, Ulster a NW200 str 17, 650cc a novější roku 2007
což jsou velké mezinárodní závody pod FIM
nebo irské pod národní asociací MCUI str 12-13 650cc Supertwins , mají i produkční "stock" twiny s minimem úprav, ale jede se to pouze na okruzích
Belgická trophy : Belgičani taky vzducháče nemají, ale zase si zvedli limit na 690ccm

Naposledy editováno 31.10.2016 19:05:28

1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?

31.10.2016 v 19:21 | Nahoru | #18
Jo, kašlem na pravidla, hlavně že jede víc motorek....TOP

Pro mě je frustrující, že si ty podvody vůbec někdo dovolí a když je oprávněně na někoho podanej protest , tak "unterwassermann" je nakonec ještě za chudáčka a ten kdo ten protest podal za kripla co provedl "prasárnu"...tohle uvažování je totál postavený na hlavu!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

31.10.2016 v 19:37 | Nahoru | #19

Veronika-Suzuki píše: Jo, kašlem na pravidla, hlavně že jede víc motorek....TOP

Pro mě je frustrující, že si ty podvody vůbec někdo dovolí a když je oprávněně na někoho podanej protest , tak "unterwassermann" je nakonec ještě za chudáčka a ten kdo ten protest podal za kripla co provedl "prasárnu"...tohle uvažování je totál postavený na hlavu!!



No, stejně tak na druhou stranu, když máš motorku, každý vidí, že nejede, ale někdo podá protest a ty musíš půlit motor.

(reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

31.10.2016 v 20:09 | Nahoru | #20
Mr.Dreamer> To musíš. Ale dostaneš to zaplaceno, pokud je ten protest neoprávněný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

31.10.2016 v 22:00 | Nahoru | #21

Veronika-Suzuki píše: zrovna tyhle závody v Anglii jsou jediné, kde je to povoleno a právě z těchto vycházely i ty české...


Dík za reakci. Já měl za to, že ACU je něco jako český AČR a že ta pravidla jsou platná pro všechny závody které se jedou pod jeho hlavičkou - tak jak je to u nás.

1 reakcí na tento příspěvek Monster 796 vykon? predelat na zavody?

1.11.2016 v 06:24 | Nahoru | #22
Tak udelejte tridu seriovych motoru,ty zablombovat.A pokud chcete jet mezinarodni zavody,tak si prehodte motor.

(reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

1.11.2016 v 10:22 | Nahoru | #23
1100Virago> to ano, ale to samé je i MCUI v Irsku, kde ta třída vznikla, každá asociace si může řády upravit jak chce, ale osobně si myslím, že by se mělo vycházet ideálně z řádů soutěží mezinárodních, které jsou pod FIM a to je třeba TT nebo NW200.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

1.11.2016 v 10:32 | Nahoru | #24
Murkin> Já s tím problém nemám, ale to už bych volila možnost mít ty třídy dvě. Productiontwin a Supertwin jako je to v Irsku. Dokud by nebylo produkčních twinů dost, tak by se to mohlo jet spolu, vyhlášení zvlášť a do budoucna osamostatnit. Kdo chce investovat, požene se za výkonem, což je u twinů momentálně neustálý vývoj a kdo nechce, tak si nechá zaplombovat sérii. Těžko říct, jestli by se přelili jezdci z jedné kategorie do druhé, nebo by se dokázaly obě naplnit (myslím že jo).

edit: jo a přehodit motor, to píšeš, jak kdyby by to byla otázka chvilky a nic dalšího není třeba (brzda atd...), což ty bys měl vědět nejlíp...potřebuješ kšefty?

Naposledy editováno 01.11.2016 10:36:13

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

1.11.2016 v 10:36 | Nahoru | #25
tak sériové twiny by přilákalo více jezdců, kteří v současné době nechtějí závodit s vidinou zadních pozic, protože se sériovým twinem to na víc nebude, semtam může zajet lepší pozici, ale pravidlem to nebude

Monster 796 vykon? predelat na zavody?

1.11.2016 v 10:40 | Nahoru | #26
No tak se obraťte na CAMS a AČR, dejte dohromady pravidla, třeba převzít ty irské produkční twiny, přeložte do češtiny a požádejte o vypsání této třídy, kontaktujte organizátory jednotlivých závodů na přírodních okruzích, jestli by to zařadili do harmonogramu a získejte od nich podporu.
Dále zjistěte, jakým způsobem by proběhlo plombování a kdo by to, že se jedná o sérii, kontroloval/plomboval. Když to stihnete ještě letos, tak příští rok už to může být.

Naposledy editováno 01.11.2016 10:47:58

(reakce na) Monster 796 vykon? predelat na zavody?

1.11.2016 v 11:05 | Nahoru | #27

Veronika-Suzuki píše: Murkin> Já s tím problém nemám, ale to už bych volila možnost mít ty třídy dvě. Productiontwin a Supertwin jako je to v Irsku. Dokud by nebylo produkčních twinů dost, tak by se to mohlo jet spolu, vyhlášení zvlášť a do budoucna osamostatnit. Kdo chce investovat, požene se za výkonem, což je u twinů momentálně neustálý vývoj a kdo nechce, tak si nechá zaplombovat sérii. Těžko říct, jestli by se přelili jezdci z jedné kategorie do druhé, nebo by se dokázaly obě naplnit (myslím že jo).

.

edit: jo a přehodit motor, to píšeš, jak kdyby by to byla otázka chvilky a nic dalšího není třeba (brzda atd...), což ty bys měl vědět nejlíp...potřebuješ kšefty?



Tak zrovna u tohodle motocyklu je to opravdu chvilka.
A samozrejme staci prehrat nastaveni jednotky,coz je take chvilka.
A ano musela by se motorka nabrzdit dvakrat,aby bylo nastaveni na serii a na upravenej motocykl.
Dekuji za optani,prace mam dost

Naposledy editováno 01.11.2016 11:08:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist