globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw
18.10.2016 v 00:04
Zdravím, chci se zeptat mám kawasaki 125 el 4t s výkonem 8,8 kw -> dá se otevřít motor na 10 - 11kw, je možné že by byl nějak ztlumený ? Dík za odpověď

Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

18.10.2016 v 00:11 | Nahoru | #1
Ne, je to běžný výkon takhle malých čtyřtaktů... škrcené jsou v této kubatuře dvoutakty, kvůli řidičáku omezenému na 11kw, když jejich nominálbí výkon je podstatně vyšší....

1 reakcí na tento příspěvek Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

18.10.2016 v 06:44 | Nahoru | #2
Otevřít se nedá páč není zavřen. Dá se jen lehce vytunit. Líbí se mně jak si každý pořídí čtyřtakt (to je přece jediná - nejlepší možnost) a pak se ptá "jak otevřít?

1 reakcí na tento příspěvek Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

18.10.2016 v 15:00 | Nahoru | #3
Provrtej vejfuk dej tam nálepky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

18.10.2016 v 15:05 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Provrtej vejfuk dej tam nálepky

to jako funguje? ty jo a funguje to i na litra

Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

18.10.2016 v 15:11 | Nahoru | #5
udelej si kit,tusim ze u 125 ctyrtaktu to jde zvednout az na 198ccm

(reakce na) Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

18.10.2016 v 20:50 | Nahoru | #6

matt píše: to jako funguje? ty jo a funguje to i na litra


Jo. Ale ne tolik.

Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

19.10.2016 v 09:16 | Nahoru | #7
jo jde bto na 250 ale kit stoji to něco kolem 25 000.- a to si můžeš koupit rovnou jinou motku.......

(reakce na) Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

19.10.2016 v 09:24 | Nahoru | #8

mito7 píše: Otevřít se nedá páč není zavřen. Dá se jen lehce vytunit. Líbí se mně jak si každý pořídí čtyřtakt (to je přece jediná - nejlepší možnost) a pak se ptá "jak otevřít?



Ono kdo se takto pta, tak je nakonec i lepsi, ze se k 2T ani nepriblizi

Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

19.10.2016 v 09:27 | Nahoru | #9
A jinak:





Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

19.10.2016 v 19:45 | Nahoru | #10
Tak mě by jen zajímalo jestli to de .. Kamarád má 125 4t v 10,5 kw ... Ale když ne tak ne, skusím si ji akorat vyčistit -> pročistit karbec atd. ... A nalepím nějaký plamínky na výkon třeba to trošku výkon přidá jinak dík za rady, ale 2t nechci ten zvuk se mi nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

26.10.2016 v 21:12 | Nahoru | #11
4T lze samozřejmě taky tunit, ale je to drahé (vačka, hlava). Ale slícování sacího potrubí, výfukového potrubí, laděný výfuk, vybroušení kanálků a výměna filtru vzduchu (úprava airboxu...) a přetryskování karburátoru taky něco přinese a dá se udělat levně i doma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

27.10.2016 v 10:00 | Nahoru | #12

mito7 píše: 4T lze samozřejmě taky tunit, ale je to drahé (vačka, hlava). Ale slícování sacího potrubí, výfukového potrubí, laděný výfuk, vybroušení kanálků a výměna filtru vzduchu (úprava airboxu...) a přetryskování karburátoru taky něco přinese a dá se udělat levně i doma.



ale je to drahé (vačka, hlava)
alebo bohove pracné (leštenie kanálov, zalícovanie)
a koniec koncov to pridá 150W, to môže rovno vymeniť žiarovky za LED a odľahčiť magneto, bude to podobná zmena (neciteľná).

Naposledy editováno 27.10.2016 10:01:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

27.10.2016 v 11:57 | Nahoru | #13

kilix píše: ale je to drahé (vačka, hlava)
alebo bohove pracné (leštenie kanálov, zalícovanie)
a koniec koncov to pridá 150W, to môže rovno vymeniť žiarovky za LED a odľahčiť magneto, bude to podobná zmena (neciteľná).



Pokud chce něco dělat, může dělat toto, čas je to jediné čeho mají mladí dost (ještě si to pamatuju). Vůbec bych mu v tom nebránil, naopak se to musí podpořit!

S tím magnetem by to mohlo být pravda, ale v dnešní době, kdy se používají zkratové regulátory, tak snížením příkonu akorát začne víc topit regulátor a motor to vůbec neodlehčí. To platilo dříve, dnes už bohužel ne. Šetří se kdajaké % úspor, ale zrovna v tomto se šlo proti úsporám.

(reakce na) Otevření 4t (lehce) na 10 - 11 kw

27.10.2016 v 12:43 | Nahoru | #14
mito7> to máš pravdu, už len to že je použité "magneto" znamená, že regulácia tam bude najskôr skratová. To som nedomyslel
budený altík asi pri takýchto motorkách nehrozí
(ale dobrý offtopic, radšej buďme ticho)

Naposledy editováno 27.10.2016 12:44:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vadný karburátor Kawasaki EL 125 Eliminator Guru22 4 21.11.2023 v 05:46 Guru22
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... Danda01 4 13.9.2023 v 12:39 Romansan
Kawasaki El250 a laděný výfuk Kawasaki EL 125 Eliminator kawasaki-man 2 3.4.2021 v 11:22 ja1
Nejdou blinkry na kawasaki eliminat... Kawasaki EL 125 Eliminator Vencacer 5 6.3.2021 v 12:32 Vencacer
Krabička na řídítkách Kawasaki EL 125 Eliminator Petan51 15 10.8.2020 v 23:04 Petan51


TOPlist