globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konektor pro vyhrivane gripy
13.10.2016 v 15:23
Nekde jsem cetl, ze Strom ma za chladicem konektor, ktery je vhodny pro pripojeni gripu, protoze jeho napajeni je spinane klickem. Mechanik ale rika, ze nevi, kde ten konektor je. Je za olejovym nebo vodnim chladicem? Jak jej lze najit a rozpoznat?

Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 15:59 | Nahoru | #1
ty jo, to je to tak těžký napsat do Google "v-strom hot grips connector" ?
Odpověď máš za 5 vteřin

1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 16:43 | Nahoru | #2
Tak snadne to neni. Kdyz to tak procitam, tak s nalezenim toho konektoru ma problem spousta lidi. Vzdal jsem to a rekl technikovi, at to pripoji podle navodu k tem gripum - tedy primo na baterku.

Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 17:09 | Nahoru | #3

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 18:10 | Nahoru | #4

Michago píše: Tak snadne to neni. Kdyz to tak procitam, tak s nalezenim toho konektoru ma problem spousta lidi. Vzdal jsem to a rekl technikovi, at to pripoji podle navodu k tem gripum - tedy primo na baterku.

nemusíš nic pročítat. Ono stačí se na Googlu podívat do obrázků, které ti vyjedou při hledání těchto slov. A je tam asi 30 obrázku kde je ten konektor nakreslený a je zcela zřejmé kde je

Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 21:06 | Nahoru | #5
A snese ten konektor ten odběr?

Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 21:10 | Nahoru | #6
A kolik si tak myslíš, že hotgripy žerou? Myslíš, že origo gripy nasávají z okolí volnou energii nebo mají účinnost 300%?

1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 21:21 | Nahoru | #7
V tom příspěvku je to i s vysvětlením pro Kroměříž:

S připojováním je to na Vstromu jednoduchý - za chladičem je připravený originální konektor, spínaný skříňkou s dostatečnou pojistkou - je mezi konektory na horní hraně chladiče, občas je černou izolačkou heftnutý ke kabelu, aby neplandal. Je hranatý s 2 dráty.
Sice se nedá koupit protikus, ale buď narveš dráty do toho konektoru, nebo ten konektor ucvakneš a dáš ty japonský konektory (nebo jiný) - trochu gynekologie, ale při odklopení chladiče (oba šrouby ven, pak chladič mírně vysunout doleva a půjde cca o 5 cm dolů, bez odpojování hadic apod.
To jenom tip pro montáž. Jinak na tento konektor je dobré dávat i třeba zásuvku na řidítkách, máš pak po problémech s vybíjením baterky
VSTROMKLUB.CZ administrátor.

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 21:43 | Nahoru | #8

spike-cz píše: V tom příspěvku je to i s vysvětlením pro Kroměříž:

S připojováním je to na Vstromu jednoduchý - za chladičem je připravený originální konektor, spínaný skříňkou s dostatečnou pojistkou - je mezi konektory na horní hraně chladiče, občas je černou izolačkou heftnutý ke kabelu, aby neplandal. Je hranatý s 2 dráty.
Sice se nedá koupit protikus, ale buď narveš dráty do toho konektoru, nebo ten konektor ucvakneš a dáš ty japonský konektory (nebo jiný) - trochu gynekologie, ale při odklopení chladiče (oba šrouby ven, pak chladič mírně vysunout doleva a půjde cca o 5 cm dolů, bez odpojování hadic apod.
To jenom tip pro montáž. Jinak na tento konektor je dobré dávat i třeba zásuvku na řidítkách, máš pak po problémech s vybíjením baterky
VSTROMKLUB.CZ administrátor.


Protikus se dá koupit přímu u Suzuki pod katalogovým číslem 36852-06G00



jen na druhém konci ušmiknout ten černý konektor a máš krásně vyvedené kabely



Naposledy editováno 13.10.2016 21:47:04

1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 22:10 | Nahoru | #9
Diky za odpovedi. Uz je namontovano. Mechanik konektor nasel. Zda se mi, ze to malo hreje. Jel jsem pul hodiny v 6 st. C na plny vykon a zadna slava ... Snad casem zkonstatuju, ze to je ok.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

13.10.2016 v 22:16 | Nahoru | #10

Michago píše: Diky za odpovedi. Uz je namontovano. Mechanik konektor nasel. Zda se mi, ze to malo hreje. Jel jsem pul hodiny v 6 st. C na plny vykon a zadna slava ... Snad casem zkonstatuju, ze to je ok.

v 6 stupnich to neni nic extra skoro u zadnych gripu. V takovehle zime jsem do toho ladoval 35W aby to dost hralo

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

14.10.2016 v 01:22 | Nahoru | #11
seikos> jj Oxfordy. 2x 30W a nesmí se sundavat ruce, jinak chladnou ( nemám blastry)

Konektor pro vyhrivane gripy

14.10.2016 v 18:49 | Nahoru | #12
Na bmw při 5 na první stupen. Origo jsou origo a hlavně bez pojistky.

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

14.10.2016 v 18:52 | Nahoru | #13

seikos píše: v 6 stupnich to neni nic extra skoro u zadnych gripu. V takovehle zime jsem do toho ladoval 35W aby to dost hralo

Kromě originálu, jestli MG je na nic, tak jsou tady spousta jiných motorek kterým to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy

14.10.2016 v 19:47 | Nahoru | #14
Dávat za originály aspoň pro Hondu 10t je nesmysl...ty oxfordy fungují i při -5ti když jedou na max...akorát to chce krapet jiný rukavice než v sezóně
E:je myšleno i pro jiné výrobce krom BMW...tam se majitel vytopí už při koupi tím pádem rukojetí netřeba

Naposledy editováno 14.10.2016 19:49:09

Konektor pro vyhrivane gripy

14.10.2016 v 19:53 | Nahoru | #15
MG není na nic. Je to otázka vkusu každého. Jezdím do práce i teď v tomto počasí a pouštím gripy na první stupeň a stačí, naopak se mi i potí ruce v rukavicích.

1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy

17.10.2016 v 20:55 | Nahoru | #16
Zdravím vespolek, nevíte jestli ten protikus konektoru obj. č. 36852-06G00 lze použít i na VStrom 650XT r.v. 2015? Kabel u chladiče s konektorem jsem tam našel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

18.10.2016 v 17:43 | Nahoru | #17
Jirka_S> Lze - ten protikus, co tu dával Seikos, je totiž konektor ke klaksonu pro Vstrom do 2011.
Vstrom od 2012 má sice klakson zapojený jinak, ale ten konektor je stejný, jako na starých stromech.

Já to řešil tak, že jsem původní konektor pro gripy oddělal a nahradil úplně jiným, vodotěsným a levnějším.

Jinak vstrom od 2012 má další předpřipravený spínaný 12V konektor v kápotě vpravo (uvnitř kapoty u pravého předního blinkru) - je to pro originální 12V zásuvku.

Naposledy editováno 18.10.2016 17:53:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

18.10.2016 v 17:53 | Nahoru | #18

Gahan37 píše: Dávat za originály aspoň pro Hondu 10t je nesmysl...ty oxfordy fungují i při -5ti když jedou na max...akorát to chce krapet jiný rukavice než v sezóně
E:je myšleno i pro jiné výrobce krom BMW...tam se majitel vytopí už při koupi tím pádem rukojetí netřeba



Ja si dal na vfr originaly a ano, jsou drahe, ale nesmysl to nebyl. U oxfordu mi vadilo, ze jsou silnejsi

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

18.10.2016 v 18:02 | Nahoru | #19
Veverčák> Ale zase Ty tu motorku neprodas takže v tomhle souhlasím že to smysl má...btw ty Oxfordy jsem za 3 roky provozu dodělal...

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

18.10.2016 v 20:32 | Nahoru | #20
HonzaMT> Díky za odpověď. Můžu vědět jaký typ konektoru jsi použil? To jsi musel asi sundat kapotáž aby jsi se k tomu dostal a předělal to na jiný konektor?

Ten konektor vpravo pod kapotou co píšeš (obj. č. protikusu tohoto konektoru by jsi neměl?), že je pro zásuvku a je spínaný, to znamená pokud bych chtěl napájet něco při vypnutém motoru, tak mi budou současně svítit světla při zapnutém kllíčku. Takže by ta zásuvka byla spíše určená pro odběr za jízdy a pokud bych chtěl napájet něco při vypnutém motoru, tak mít druhou co je napojená přímo na baterii.

Já to mám udělané od nové motky od Hamouze vyhřívané gripy a zásuvku přes pojistky přímo na baterii. Ty gripy chci předělat na ten spínaný konektor u chladiče.

1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy

18.10.2016 v 21:15 | Nahoru | #21
Použil jsem tyhle SuperSeal prumyslove konektory (přesný typ podle počtu drátů).
A ano, byla dole kompletně celá kapota, nádrž, vše :) Tahaly se komplet kabely od baterky dopředu. Kromě heftů se zapojovala i zásuvka a navigace. Mrkni třeba do mého deníku...

Konektor vpravo šel taky do háje a je tam ten viz. výše. Protikus na ten pravý se blbě shání (je taky drahý a vodotěsný). Kód nevím (jestli se prodává zvlášť?) - ale maj ho tady na Eastern Beaver - hledej 2P090WP-MT-SPB. Btw. na té stránce se dá objednat mnoho různých káblíků a vychytávek na VStroma (i ten konektor na hefty), ale není to úplně zadarmo :)

Já mám z toho pravého konektoru v kapotě napájenou navigaci. Zásuvku mám taky přes pojistku přímo z baterky. Hefty mám napájené z baterky, ale spínané přes relé z toho konektoru za chladičem (viz. deník).

(reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy

18.10.2016 v 22:42 | Nahoru | #22
HonzaMT> Díky za vyčerpávající odpověď, ty hefty udělám jak to máš ty..
Ještě uvažuji a psal jsi o tom(vlákno o spínání světel po zapnutí zapalování) o vřazení relátka k startovacímu tl. - údajně přes něj teče dost velký proud a odchází. Měl jsem to takhle udělaný na předchozí motce.

Naposledy editováno 18.10.2016 22:46:33

Konektor pro vyhrivane gripy

19.10.2016 v 09:07 | Nahoru | #23
Jj, ty světla jsem ale zatím neřešil. V USA to lidi dost předělávají, ale někomu to problém dělá, někomu ne. Tak nevím.
Plug n play zapojení na ty světla můžeš vidět na Eastern beaver - jsou zapojena na baterku a přes to tlačítko starteru je pak jen spínání relé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist