globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba FZ1S na FZ1N
4.10.2016 v 17:29
Čau všichni, pročetl jsem všechny témata o FZ1 a nenašel jsem nikoho, kdo by řešil podobně stupidní nápad jako já.

Mám FZ1 Fazer 2006 a krom swapu brzd a podvozku z R1 a zpřevodování chci ještě přestavit Hyldu na naked. Zatím jsem ve fázi studování co vše je třeba. Vím o podsedlovce, krytu nádrže, světlech, lešení a těch všech designových prvcích, ale zajímá mě pár dalších věcí. Podsedlový plasty pasujou na stávající rám nebo je třeba vyměnit celej ten systém včetně uchycení sedel a všeho? Budíky jsou stejný? Jejich uchycení a zapojení? Nevím detailně jak je řešený lešení předku. Taky kabelovej svazek dopředu k budíkům, světlu a blinkrům bude jinej ale zajímá mě kde je napojenej. Já ho mám vyvedenej na levý straně pod airboxem a když sundám kapoty a napojím tam svazek z Nka tak celá ta změť konektorů a kabelů tam zůstane. Kde to maj vyvedený naháče? Další věc je chladič. Mám to odstrojený a přijde mi tak blbě vytelenej z motorky do všech stran. Je stejnej nebo ne? Taky mám pod budíkama dvě relátka, z nichž jedno je na automatický světla, druhý nevím. Ty tam maj nahatý FZ1 taky? Je tam místo?

Kdyby měl někdo rady a postřehy, případně díly který potřebuju, sem s nima.

PS: přestavbu chci proto, že jsem s ní trochu lehnul na letišti a teď mám půl roku čas si s ní hrát a chci nahatou. Prodej a koupě Nka nepřichází v úvahu protože do týhle jsem nasypal strašnej kotel peněz a už jen toho motoru se nemůžu vzdát abych na něčem jiným začínal odznova. Rád si s tím hraju a veškerý tyhle úpravy jsou vratný, dosavadní úpravy se mi už nezaplatí a na prodeji bych prodělal hrozný litry. Tak dík za pochopení.










1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 19:52 | Nahoru | #1
neprojdes technickou, to je ti jasny?

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 20:07 | Nahoru | #2
Není jednodušší to prodat a koupit enko?

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 20:14 | Nahoru | #3
KubaLC8> je mi to jasný. Oficiálně neprojdu 😉

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 20:15 | Nahoru | #4
Jindřej> na to jsem odpověděl rovnou v příspěvku. Jednodušší to je, ale mně se to nevyplatí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 21:36 | Nahoru | #5
otřesmozek> Takhle do toho ale zahučíš další rachejtli a nakonec budeš mít velice drahou motorku a ozdobu.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 21:42 | Nahoru | #6
Možná uz si koukal..Ale mrkni na parsdepot tam mas vše rozkleslene. .

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 22:14 | Nahoru | #7
Jindřej> v motorce už mám přes 220 hadrů a zkoušel jsem ji hodit na inzerát a za 100, což není ani pořizovací cena, to nikdo nechtěl. A jelikož ten motor je celej ve fakt výborný kondici, vše jsem na něm dělal já z origo dílů tak pro mě nemá smysl to prodat a kupovat jinou FZ1. Koukal jsem i po jiných, ale FZ1 mi sedí nejvíc. A proč prodávat tuhle s vymazleným motorem a doplňkama a začínat od základu s jinou? Pokud půjdu cestou použitých dílů tak mě to vyjde levněji přestavit. Abych se dostal na výkon co mám, stav motoru co mám a úpravy co mám, zahučel bych tam pořízením jiný FZ1 za stejný prachy, div ne víc. Kvůli nedostatku financí jsem přestavbu rozložil do 3 etap. Teď přes zimu proběhne proměna na naked a pak postupně začnu nahazovat vidle a brzdy z R1, zadní tlumič taky jinej, pak ještě další navýšení výkonu a zpřevodování. Až tohle bude hotový a vyladěný tak jak mi to bude vyhovovat, proběhne ještě koncovej designovej upgrade a tím končím. Odhadem ještě lehce přes kilo do ní naházím a tím končím. Nevyplatí se to ale já si se všema motorkama prostě potřebuju hrát no...

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

4.10.2016 v 22:16 | Nahoru | #8
Demon90> tam to teprve budu zkoumat. Ale vůbec nejlepší by bylo kdyby se nějakej borec s FZ1N ze západních čech stavil na kafe ať to můžu omrknout. Zatím největší vítr mám z toho kabelovýho svazku. Abych nedělal komplet elektriku...

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 08:35 | Nahoru | #9
Kup el. svazek z Nka a nemusíš nic řešit a bude tě to stát pár korun....takto se s tím namrdáš a hovno z toho.

zadní podsedlák má stejné lešení, jen se ty plasty jsou trošku delší, ale i tak by to mělo sedět.

Kupovat vidle z R1 asi nemá moc cenu....raději udělej vnitřky vidlí a máš to stejné, jen Ti zůstane axiální uchycení brzd. třmenů, ale pokud nelítáš na dromu, tak to asi nemá cenu.

Výkon? Ten je Ti k prdu, lepší je přece krouťák Mám PCV,upravené sání, decat,laďák, je to hodně znát, ale že by to bylo jak R1 tak to vůbec. To by jsi musel celou hlavu + zápalko nebo prog. jednotku třeba RapidBike nebo Ignitech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 09:26 | Nahoru | #10
Sonicek> chci koupit celej svazek z Nka, jen řeším jeho napojení do motorky. Jestli má Nko elektriku vyvedenou taky vlevo zpod airboxu. Pak bych jen zapojil a pohoda. Ale když tam nebudu mít masku tak přímo ty konektrory k napojení svazku budou nezakrytý. Tzn. že vývod zpod airboxu s konektorama musí bejt jinak než má Sko.

A ty vidle chci dávat hlavně kvůli brzdám, chci tam šestipístky. Origo brzdy jsou mýmu stylu jízdy těžce nevyhovující tak aspoň nějaká malá změna k lepšímu.

No a ten výkon... ta motorka je prostě líná v první řadě to zpřevoduju a pak se uvidí. Chci ji trochu oživit

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 10:06 | Nahoru | #11
když budu brát v potaz jen finance, tak si myslím, že ta přestavba na N vyjde stejně draho jako to namašlit zpět na S (fazera).
Ale Ty bys rád asi nahatou že?

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 10:35 | Nahoru | #12
otřesmozek> se podivej na partsdepot jak je el. obvod vedenej.

jj brzdy jsou bída, taky jsem to řešil....teď tam mam rad.pumpu braking x19, pancířky PP, dvousměs race destičky...ohřáté je to hned, a brzdí to už celkem slušně, líp jak R1 06 co jsem zkoušel.

Pokud máš moto s origo převodem tak se nediv, že Ti to nejede......jinak pokud uděláš všechny úpravy tak stejně 10-15 koní co z toho dostaneš ani moc nepoznáš. Kup jiné sací hrdla na krouťák, AIS zaslep, uprav tvar klapek, pak zbytek co mám já + svody a nech to naladit, narveš do toho 30tis a ve výsledku to pojede o trošku líp.

Raději to prodej a kup si něco jiného pokud hledáš výkon.

Já bych raději oželil max výkon a přidel Nm ve spodku.....páč si myslím, že u naháče jsou důležitější věci než výkon.

Jinak pokud si dá předek komplet z R1 tak počítej že motorka bude dost nahrbená na přední kolo + kombinace zadní gumy xxx/55 R17 Ti z toho sice udělá mrštnou mašinu, ale bude to střasně divoký na předku....si vyzkoušej jen jinej profil na zadku co to dělo do provozu. Na dromu to funguje, ale jinak

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 10:40 | Nahoru | #13
jinak co jsem koukal, tak s tím tvým jezdeckým stylem to taky nebude tak horký, aby jsi potřeboval brzdiče z R1 Už jen podle stupaček co máš v origo stavu ještě s hlásičema, tak taková střelba to zase nebude žejo protože já je odřu i na rovince

PS: omluv mě pokud se pletu

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 10:40 | Nahoru | #14
Laduj> přesně tak. Veškerý díly ze svýho Ska mám, jen povařit držáky masky a světla. Ale chci změnu ze dvou důvodů. Potřebuju kutit a vymejšlet a teď po pádu mám půl roku času si s tím hrát a navíc při mým stylu jízdy se občas stane že někde lehce lehnu. Dávám pozor takže to jsou většinou jen škrábance ale nechci to furt opravovat už si píšu s nějakým kolumbijcem ohledně padacího rámu. Na týhle FZ1 dělám jen základní blbiny abych ji nezničil. V plánu je taky nějakej samo domo speciál na letiště, ale tenhle stroj je srdcovka a chci ho vymazlenej podle svých představ a jedinečnej. Zatím co se týče úprav, kopíruju částečně ostatní a kombinuju tak jak potřebuju. Zakončím to finálním lakem. Teď jednám s firmou která se zabývá hydrografikou takže už teď je mi jasný, že z Hyldy bude spíš takový to koukátko s kzerým vyjedu do provozu a k tomu pořídím nějakej střep typu starej Speed Triple nebo něco s čím se nebudu bát pleskout o zem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 10:44 | Nahoru | #15

Sonicek píše: jinak co jsem koukal, tak s tím tvým jezdeckým stylem to taky nebude tak horký, aby jsi potřeboval brzdiče z R1 Už jen podle stupaček co máš v origo stavu ještě s hlásičema, tak taková střelba to zase nebude žejo protože já je odřu i na rovince

PS: omluv mě pokud se pletu



Pokud koukáš na foto červený, tak ta je zastaralá. Měl jsem ji teprv chvilku. Z levý stupačky mám půlku a z pravý jsem ubrousil asi 2 cm. Po dvou sklouznutích jsem trochu zpomalil a taky mě drtila mladá. Takže se spokojím s jízdou do hran gumy. Ještě loni na podzim jsem se vyžíval ve výjezdech ze zatáček bokem, dnes už mi to gumy a opatrnost nedovolí. Jinak stupačkdy už mám druhý

PS: na profil jsem vložil 2 videa. Teprv se učím ale myslím že postupuju dobře

PS2: taky jsi musel řezat stojánek protože překáží v náklonu?

Naposledy editováno 05.10.2016 10:54:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 11:05 | Nahoru | #16
otřesmozek> už tam nemám nic co by překáželo, ale i tak musím ještě koupit přepákování, bez toho se nedá na okruhu jezdit, pořád taháš stupačky po zemi...stojan je na nic, copak jsem si koupil cesťáka

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 11:15 | Nahoru | #17

Sonicek píše: otřesmozek> už tam nemám nic co by překáželo, ale i tak musím ještě koupit přepákování, bez toho se nedá na okruhu jezdit, pořád taháš stupačky po zemi...stojan je na nic, copak jsem si koupil cesťáka



Tak okruhy nejezdím ale přepákování musí bejt, FZ1 má stupačky proklatě nízko. Já si zvykl dřít stupačky tak, že když jsem to na ní položil, automaticky jsem ještě přiklopil a pak se mi mezi ní a motor nevešla noha takže úspěšně dřu dalsí boty. No a pak jsem začal dřít policajta a automaticky taky přiklápěl a 2x to na něj za jízdy postavil takže se musel zkrátit. Dnes už na to kašlu. Občas škrtám tou půlkou stupačky ale už to nehrotím. Na jízdu v běžným provozu je to tak akorát

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

6.10.2016 v 09:19 | Nahoru | #18
Jo a jedna Fz1n byla ted v pivovaru asi si byl..Žluta a ta mela dost úprav..Tak mozna nekdo z plzenska taky.

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

6.10.2016 v 09:34 | Nahoru | #19

Demon90 píše: Jo a jedna Fz1n byla ted v pivovaru asi si byl..Žluta a ta mela dost úprav..Tak mozna nekdo z plzenska taky.



Nebyl jsem tam ale jestli je to ona tak jsem ji potkal na letišti ve Lnářích. Ten už to měl všechno pěkně vychytaný ale nestihli jsme si toho moc říct.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

6.10.2016 v 15:52 | Nahoru | #20
Kup nejaky co nejlevnejsi Nko, prehazej do toho vymazleny dily z ty tvoji lehly, a co ti zbyde prodej za cenu srotu. Je to zdaleka nejrozumnejsi a nejlevnejsi cesta abys dosahnul toho co chces (a jeste to bude legalni).

Vic na to neni co napsat.

(a nebo z toho proste zas postav polokapotu a jezdi dal).

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

6.10.2016 v 16:23 | Nahoru | #21

Ozzy_ píše: Kup nejaky co nejlevnejsi Nko, prehazej do toho vymazleny dily z ty tvoji lehly, a co ti zbyde prodej za cenu srotu. Je to zdaleka nejrozumnejsi a nejlevnejsi cesta abys dosahnul toho co chces (a jeste to bude legalni).

Vic na to neni co napsat.

(a nebo z toho proste zas postav polokapotu a jezdi dal).



Jako nejlevnější řešení mi to nepřijde. Ty díly se podle mýho průzkumu na netu zas tolik neprodávaj abych se jich pak zbavil. Bouraný Nko jsem nikde nenašel a jinak se hejbou kolem stovky. Díly který jsem na to postupně našel se vlezou do 20k což už se docela dá. Díly z tý mojí už jsem hodil na inzerát tak se mi ještě pár korun vrátí.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

11.10.2016 v 08:42 | Nahoru | #22

Přestavba FZ1S na FZ1N

11.10.2016 v 08:49 | Nahoru | #23
jinak to celý co děláš je dle mě úplný nesmysl a vyhozené peníze a práce pro práci..

Přestavba FZ1S na FZ1N

11.10.2016 v 08:49 | Nahoru | #24
luxus

Přestavba FZ1S na FZ1N

11.10.2016 v 08:51 | Nahoru | #25
Tohle přesně bych ještě potřoboval na svoji motorku vidle, rychloplyn, YSS a jsem spokojenej

(reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

12.10.2016 v 20:18 | Nahoru | #26

nikod píše: fz1n s předkem ze zx10



Z týhle motorky mám brzdy. Znám ji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker


TOPlist