bmw_r1300gs_cartec

Téma: S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí

29.9.2016 v 07:32
Ahoj všem, protože už mě nebaví hledat hladký asfalt a malý provoz, rozhodl jsme se pro výměnu silniční motorky za malé "Cenduro". S motorkou se chci pohybovat po silnicích 3. tříd a sbírat zkušenosti na polních a lesních cestách a stezkách. Prostě takové enduro výlety do přírody. Hledám parťáka nebo parťáky kteří se nebojí svoje stroje umazat blátem, chtějí se naučit jezdit i mimo asfalt a hledají podobně smýšlející motorkáře Uvítám jak krátké projížďky tak celodenní výlety. Typu motorek se meze nekladou když bude mít vhodné obutí

Naposledy editováno 29.09.2016 07:33:35
1 2 3 4 5 6 7... 24

29.9.2016 v 07:51 | Nahoru | #1
Jsem z Turnova tak můžem někdy pojezdit, ale u bolky nic neznám, žádný polňačky

29.9.2016 v 08:06 | Nahoru | #2
Do Turnova to mám kousek, často tam jezdím na SVčku. Můžeme hledat nové cesty z Turnova na Boleslav a obráceně. Zatím bohužel ještě nemám enduro, snad příští týden. V sobotu se jedu na jedno kouknout.

29.9.2016 v 08:29 | Nahoru | #3
Já se rád přidám. Na co se jedeš kouknout?

29.9.2016 v 11:15 | Nahoru | #4
tricetsest> Kawasaki KLE 500. Pro začátek chci něco malýho. Vím že výkon není všechno, tak mi to bude stačit. Sem ale zvědav na průběh výkonu.

29.9.2016 v 14:48 | Nahoru | #5

29.9.2016 v 18:51 | Nahoru | #6
Zdar já měl XT 600 r.89 ( v terénu slušná , ale jízda na Lipno děs a běs ) , Dominátora 650 ( v terénu solidní a vcelku obratný a kupodivu se s ním dá i cestovat oproti starému XT ) , XRV 750( stará dobrá Afrika ta umí od každého něco ) tu asi nejdéle a na ni nejvíce km a můžu říct že i ten jednoválec má něco do sebe hlavně potom v těžším terénu . Jinak teď mám těch moto raději více a na blbnutí v terénu mám ostrou 300 2t a to už je jiná pohádka to ty asi nehledáš .

Naposledy editováno 29.09.2016 18:55:40

29.9.2016 v 19:21 | Nahoru | #7
bum64bac> Díky za porovnání. Hned jsem to zkouknul.

29.9.2016 v 19:24 | Nahoru | #8
pavelgsxrv> Dnes jsme na jednu vyvoněnou Afriku koukal ale 160 k mi přišlo sakra dost za starou dobrou Afriku. Už jsme doma nadhodil něco jako dvě motorky a těžce mi to neprošlo. Takže to bude jedna trochu universální. Zatím to vypadá na KLE 500. I když dnes jsem koukal na BMW F 650 GS a taky to nebylo úplně špatný.

29.9.2016 v 19:43 | Nahoru | #9
To F 650 GS jedině Dakar a to novější model také si pořád drží svou cenu jinak staré Afriky od r.93 a víš se dají najít okolo 75 tis. a nebo XTZ 750 super tenere pěkný byl i jednoválec XT 660 Z ty staré modely okolo 96-98 poslední měli dve kulatá světla.

29.9.2016 v 20:21 | Nahoru | #10
pavelgsxrv> starý yamahy nejsou vzhledem nic moc. Zatím koukám na KLE a F650. Dakarů je celkem málo. No uvidíme co se poštěstí koupit.

Naposledy editováno 29.09.2016 20:21:32

29.9.2016 v 21:52 | Nahoru | #11
a co takhle KLR 650 ? Záleží na co to chceš, jestli i cestovat nebo lítat okolo komína na drapákách

29.9.2016 v 22:48 | Nahoru | #12
wáca> KLR je super motorka, ale kdybych se rozhodl jet někam dál tak by to nebylo moc pohodlné. Pořád se chci pohybovat i na silnici a občas vyrazit na výlet někam dál než jen 50 km od baráku. Jednou bych rád vyrazil třeba do Alp na šotoliny nebo na Ukrajinu. Ale nevím jestli se mi to někdy podaří.

30.9.2016 v 07:36 | Nahoru | #13
Čau, jestli na tom chceš i cestovat, pak bych ty starý jednovály vynechal a určitě ne dominátora (výměna oleje po 3tis.km!). Radši nějakej dvouvál (to KLE, TA, AT, ST750), nebo báwo, ale do terénu asi jen ten dakar.

30.9.2016 v 07:54 | Nahoru | #14
A já bych zase doporučil Biga :.-), já ho sice cpu každému, ale je to tím, že mám na něm hodně odjeto.
Ano , pro delším cestováním z toho bolí zadek, ale to z každé motorky. Osobně jsem na něm projel půlku Evropy a nikde mě ta motorka nenechala. Do terénu podle mě taky ideální.
I když jsem pořídil BMW, tak Biga jsem si nechal. Je to prostě asi láska...

30.9.2016 v 09:38 | Nahoru | #15
Rescoo> Moc pěkná fotka. Big je taky možnost ale srdce mě k němu nějak netáhne. Asi to bude tím že je to jednoválec nebo působi tak moc obtloustle.

30.9.2016 v 15:54 | Nahoru | #16
No prave BIGa bych videl jako dobreho kandidata

30.9.2016 v 17:01 | Nahoru | #17
Asi dulezitejsi než motorka jsou vhodné gumy, mít moto dost opadakovanou a bejt smirenej s tím že občas něco ulomis.
U nás kolem Liberce jezdíme na cendurech v terénu celkem dost, různé stroje od Lc4, 950SER, přestavěný Transalpy až po bojler v podobě XTZ750😂, všichni ale na ostrejch gumach. Když se budeš s náma chtít projet, ozvi se, někdy jezdíme i lehčí věci.

30.9.2016 v 18:04 | Nahoru | #18
TomElefant750> počítám s tím že bude motorka padat, takže ochranný rámy určitě dostane. Gumy budou určitě špalky. Zřejmě Mitas E-09, E-010. ale to se musím ještě poradit. Do Liberce bych určitě dorazil. Je to docela kousek. Zítra se jedu podívat na moto, tak třeba to dopadne a konečně vyrazím do terénu.

30.9.2016 v 18:52 | Nahoru | #19
Držím palce ať dobře poridis. Jinak já jezdím C02 vzadu a vepředu to střídám, Céčka od Mitasu nebo nějaké Dunlopy.
Pošlu ti pak do PM telefon, ať se můžem domlouvat.
Jinak za 14 dní pořádáme s kámošem off akcí pro cendura (Krocan), nevím ale jestli je ještě místo.
Čau,Tom

30.9.2016 v 20:15 | Nahoru | #20
TomElefant750> číslo už mi došlo, díky. Nevím jestli stihnu do 14 dnů pořídit moto, přihlásit, obout správný gumy a ještě se naučil jezdit v terénu. Máte nějaký stránky ke krocanovi abych se podíval jaký je plán a průběh?

2 reakcí na tento příspěvek S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí

30.9.2016 v 20:30 | Nahoru | #21
Jsem kopyto a neumím sem na tabletu zkopírovat odkaz,ale když si dáš do guuglu Krocan 2016 tak tě to tam hodí. Je to pod strankama kamaradovy firmy Rockway. A je tam i vyjížďka pro začínající - koukal jsem Teda že je plno, ale ještě se po víkendu vyskrtaj lidí kteří nezaplatili.

30.9.2016 v 21:10 | Nahoru | #22
TomElefant750> díky, už jsem to našel. Našel jsem si i pár videí na youtube a verze 1 pro zkušený enduristy bych asi opravdu nedal, i když to vypadá velmi dobře. Stage 2 už bych dal. Budu rád když letos stihnu pořídit motorku a připravit ji do terénu. Když vidím ty videa tak jsem neskutečně namlsanej na enduro.

2.10.2016 v 10:54 | Nahoru | #23
Už jsem se rozhoupal a přivezl si domů KLE 500. Už se těším až vyrazím do terénu. Ale než se tak stane tak ještě musím zvládnou přepis a nové obutí. Takže jaké jsou rady na pneu. Moje představa zatím předek Mitas E-07 s otočeným vzorkem a zadek Mitas E-09 Dakar. Co mi kdo doporučí?

2.10.2016 v 11:56 | Nahoru | #24
09Na zadku dobrý, ale jelikož začáná podzim tak to bude mokrý a měký, tak ti ta 07 na předku bude jen ujíždět a budeš se jen trápit. 09 Na předek taky ne, aspoň TKC80...já třeba koupil metzeler unicross a zatím dobrý i na silnici. Jen zas zaostává zadek

2.10.2016 v 13:35 | Nahoru | #25
Díky za radu. Zadek asi bude 09 Dakar. Díval jsem se na Metzelerku a přišla mi docele hodně off. Rychlostní limit 130 km/h mi příjde že to nebude žádná sláva na silnici. Ještě jsem koukal na rozdíl mezi TKC 80 a mezi Mitas e-10. Příjdou mi docela podobné ale zatím jsem nenašel žádné srovnání.

2.10.2016 v 18:36 | Nahoru | #26
Gratuluju ke koupi, ať dobře slouží. Gumu kup něco jako Dunlop D952 nebo Mitas C21, vůbec se těch špalků neboj, přes kilo se na tom jet dá a na Klepadle ti 5 tisíc vydrží, když budeš mít předek lepší než zadek tak tím nic nezkazís.
My dnes najeli 130 km v terénu v rámci najíždění Krocana.

2.10.2016 v 21:29 | Nahoru | #27
TomElefant750> Díky. Koukal jsem na Dunlopy a nedělají se v mém rozměru. C21 bych sehnal jen na předek. Ale začíná se to rýsovat. Asi to bude buď kombinace C-21 předek, C-02 zadek nebo varinata E-10 předek a E- 09 Dakar zadek. Musím se rozhodnou jestli víc univerzál nebo natvrdo terén. Mám z toho docela těžkou hlavu. Na druhou stranu zima se blíží a vzhledem k příznivé ceně můžu na léto koupit univerzálnější pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí

2.10.2016 v 22:39 | Nahoru | #28

Simitom píše: Moje představa zatím předek Mitas E-07 s otočeným vzorkem a zadek Mitas E-09 Dakar. Co mi kdo doporučí?

Proč E-07 "s otočeným vzorkem"? I když je obuješ tak jak mají být, tak jsou na prd. Tak proč to ještě zhoršovat otáčením?

Jestli to myslíš s terénem jen trošku vážně, tak dej dopředu tu C-21.

2.10.2016 v 22:49 | Nahoru | #29
_zdenda_> Od E-07 už jsme upustil. Protože přecházím ze silnice tak se trošku bojím jak zvládnu zatáčky na C-21 a C02. Jsem zvyklý klopit zatáčky a obávám se jestli mě tyhle gumy podrží. Céčková řada od Mitasu proti Ečku lepší v blátě, ale nevím kolik toho v blátě odjezdím. Pořád se rozhoduju mezi kombinací C-21 předek, C-02 zadek nebo varinata E-10 předek a E- 09 Dakar zadek.

2 reakcí na tento příspěvek S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí

3.10.2016 v 18:31 | Nahoru | #30
No asi si tím stejně musíš projít sám - lidi který s náma občas jezdej taky napřed tvrdili že jim E07/09/10 stačí,do jednoho už jezdej ostrý gumy.
Prostě pokud chceš jezdit terén a ne jen polnacku k rybníku tak potřebuješ gumy které zvládnou mokrou trávu a bahno, a to Éčka nejsou.