A pak mám dodatek k technickým dotazům: Spousta strojů používá podobnou koncepci bez ohledu na výrobce. Za kým mám chodit pro rady? Má smysl takový obecný dotaz nějak svazovat s konkrétním typem? Věřím, že spousta zdejších lidí se prostě podívá na obrázek a hned chápe.
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyměnit podtlakový ventil s palivovým filtrem
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyměnit podtlakový ventil s palivovým filtrem
mamaha píše: ahoj vyndáš celou nádrž , otočíš dnen vzhůru a můžeš odšroubovat ventil . jak u mého neos50,,,,,,,,,,,
Ty máš neos, já mám teos, tak to asi máme podobný, díky. A ti Japonci byli vožralí, když vymysleli, že se musí vydat nádrž kvůli palivovýmu filtru???
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyměnit podtlakový ventil s palivovým filtrem
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyměnit podtlakový ventil s palivovým filtrem
krokoš píše: Čau, nádrž nemusíš demontovať, len vypusti benzín. Normálne ho odsaj vrchom hadicou a potom odpoj hadičku od karburátoru tade tečie benzín a druhú od sania tade vyrába motor podtlak a ten otvára palivový podtlakový ventil. V tej hadičke od podtlaku ústami vyrobíš podtlak a zvyšok benzínu to vytečie do pripravenej nádoby. Najskôr je len povolená tá spona, alebo poškodený o krúžok. Filter na čistenie paliva je namontovaný niekde na prívodnej hadičke paliva do karburátoru. Pozor pri spätnej montáži tie hadičky nepomiešaj a nezabudni ich nastrkať tam kde boli. Držím palce pri oprave.
Ahoj, díky za tu radu s nacucnutím pusou. To by mě nenapadlo a aspoň tak ověřím funkčnost podtlakového ventilu. Hlavně jsem zvědav, jestli to teda půjde spodem nebo musím tu nádrž opravdu vyndat. Každopádně zkusím tedy utáhnout tu sponu a třeba to pomůže.
A taky jsem si původně myslel, že filtr je na hadičce - ale tam žádný není. Ti Japonci ho opravdu nacpali rovnou do nádrže. Podle obrázku je to číslo 8.
mamaha píše: Ahoj u mého skůtru to spodem nešlo,brání tomu stěna kufru, filtr je na ventilu č,8 (pro upřesnění)
Filtr má č. 8 a je na ventilu, že? Tomu jsem se zdráhal uvěřit, ale je to tak. Nejradši bych ten filtr zahodil a dal tam takový ten klasický, průhledný, univerzální přímo někam na hadičku. Jenže pak by zase ventilem protékal nefiltrovaný benzín a mohl by se zanést
Zdá se mi to nebo je to naschvál udělané co nejkomplikovaněji a ať se to blbě opravuje? Například i ten podtlakový ventil se běžně dá nahradit jiným typem. Ale tady to nejde, protože zároveň slouží jako špunt nádrže.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco prokluzuje. Je to řemen variát... Yamaha XN 125 Teos, MBK DooDo 150 | jmart | 9 | 25.10.2021 v 13:35 janjohny |
špatné startování, nestabilní volno... Yamaha XN 125 Teos | jmart | 1 | 12.7.2018 v 21:37 jmart |
zalomený výfukový šteft (svorník) Yamaha XN 125 Teos | jmart | 5 | 8.9.2017 v 13:09 kubacech |
zaměnitelnost karburátorů Yamaha XN 125 Teos, MBK DooDo 150 | jmart | 1 | 5.11.2016 v 14:53 hagrid.hagrid |
Proč má být olej Non-friction modif... [1, 2] Yamaha XN 125 Teos, MBK DooDo 150 | jmart | 42 | 28.10.2016 v 11:33 macmanCZ |