bmw_r1300gs_cartec





Téma: Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger
 
17.9.2016 v 18:30
Čau,

za studena drží volnoběh v pořádku, ale při zahřátí chcípá. Když přidám plyn, tak otáčky neklesají okamžitě. Když hodně přidám volnoběh, tak nechcípá, ale jak přidám plyn, jde do šílených otáček (klidně 5000) a nejde dolů. Co s tím?

Díky

Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger

17.9.2016 v 18:32 | Nahoru | #1
někde ti to přisává vzduch. nejspíš

Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger

17.9.2016 v 19:02 | Nahoru | #2
Mezi karbcem a hlavou nebo u vzduch. filtru? Nemůže to být špatným seřízením bohatosti? Karburátor je nově měněný, motorka má 20 km, předtím od roku 2007 stála.

Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger

17.9.2016 v 19:25 | Nahoru | #3
nebo taky na klice. blbě seřízený to bejt může,ale dálkově ti s tím asi nikdo moc nepomůže. jestli to stálo 9 let,tak koukni na přírubu,jestli je ta guma ok a potom na tu kliku. myslím gumu mezi karburátorem a tou hlavou,co je vlastně válec.

Naposledy editováno 17.09.2016 19:29:55

1 reakcí na tento příspěvek Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger

18.9.2016 v 10:54 | Nahoru | #4
Takže předpokládám, že základní problém by mohl být chudá směs? Ke klikový hřídeli se dostávat nehodlám , nadělal bych víc škody než užitku...,

(reakce na) Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger

18.9.2016 v 17:35 | Nahoru | #5
dfrau10> ono to zní hrozně složitě,ale není na tom co zkurvit. sundáš dekly,spojku,zapalování a jsi tam. nejdřív ale zkontroluj cestu z karbce do válce,je to snadný a pokud jsi neměnil tu gumu,může bejt zpuchřelá. vždycky udělej jen jednu věc a vyzkoušej to,jinak se nikdy nedovíš,čím to bylo.

Po zahrátí nedrží volnoběh Garelli 125 Tiger

26.8.2017 v 13:31 | Nahoru | #6
Tak jsem se k tomu po roce zase dostal, nastavil jsem karbec na základní nastavení a zjistil, že si můžu hýbat s volnoběhem i s nastavením směsi jak chci, ale pořád to běží stejně. Jediný, co je rozdíl, je obohacovací obvod (nemám tam škrtící klapku, ale obvod). Mezi karbcem a hlavou to nesaje, guma je v pohodě. Předpokládám, že to saje někde v motoru, taky se to pořádně hřeje - všechno příznak chudý směsi? Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist