Téma: k1300s dotaz - pri 4500ot/min kope zadni kolo
12.9.2016 v 21:01
Dobry den,
Chtel bych se zeptat zda je normalne, dneska při acelerace, okolo ty 4500ot/min mi trochu koplo zadni kolo.
jsem si myslel ze byla najaka dira ale pak jsem jel na dalnice a při 2stupen a acelerace (abych jel 130Km/Hod) okolo ty sami otáčky me to koplo zas.
Dekuji za odpovedi.
Ps. kardan je OK (jsem menil oleje a prohlidl jsem si ho a je OK)
Chtel bych se zeptat zda je normalne, dneska při acelerace, okolo ty 4500ot/min mi trochu koplo zadni kolo.
jsem si myslel ze byla najaka dira ale pak jsem jel na dalnice a při 2stupen a acelerace (abych jel 130Km/Hod) okolo ty sami otáčky me to koplo zas.
Dekuji za odpovedi.
Ps. kardan je OK (jsem menil oleje a prohlidl jsem si ho a je OK)
1 reakcí na tento příspěvek k1300s dotaz - pri 4500ot/min kope zadni kolo
normální to určitě není.
podobně se projevovala převodovka těsně před smrtí na k1200.......,ale k1300 by už měla mít převodovky v pořádku...
jo,ještě dodám,že problém s rozvodovkou(ty to nazýváš kardanem,což je špatně) mnohem dříve než šponama v oleji odhalíš tak,že vytáhneš snímač ABS.je v něm magnet,takže on ty špony celkem úspěšně pochytá-olej vypadá čistý , vytáhneš snímač a na něm koule kovových pilin.......
podobně se projevovala převodovka těsně před smrtí na k1200.......,ale k1300 by už měla mít převodovky v pořádku...
jo,ještě dodám,že problém s rozvodovkou(ty to nazýváš kardanem,což je špatně) mnohem dříve než šponama v oleji odhalíš tak,že vytáhneš snímač ABS.je v něm magnet,takže on ty špony celkem úspěšně pochytá-olej vypadá čistý , vytáhneš snímač a na něm koule kovových pilin.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) k1300s dotaz - pri 4500ot/min kope zadni kolo
Dolph-cz> kdyby to bylo kardanem jak pise,tak na to snad otacky motoru nemaji vliv, ne?
Kopání mezi 4500-5000 tis, který je takový normální (ale pochybuju, že bys ho teda nepozoroval už dříve) mi dělá v případě že tam mám Natural 95 (nikoliv doporučovanou 98) a právě v 4500-5000 se otvírá přívěra ve výfuku a to způsobuje takový kopanec, protože detonační čidlo přenastavuje zapalování - je to jako výkonová díra, ale jako kopnutí od zadního kola mi to nikdy nepřišlo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Akrapovic db kiler BMW K 1300 S | Leosisko | 21 | 24.6.2023 v 08:32 T00M |
zadní brzda BMW K 1300 S | honya77 | 3 | 29.7.2022 v 08:39 OndraCB |
Olej v kardanu BMW K 1300 S | honya77 | 18 | 5.3.2022 v 06:50 parek67 |
K1300S pujceni stroje BMW K 1300 S | Nikasil1 | 8 | 16.3.2021 v 14:36 kizunask |