bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm
10.9.2016 v 05:54
Ahoj.

Před 2 lety jsem si koupil motorku (Kawasaki KSR, 125 ccm / 6 kW) na ježdění po městě. Ale začal jsme ji používat i na kratší výlety. Typicky 80 Km tam a 80 Km zpět. Což zvládá naprosto v pohodě. Nejdelší trasa byla asi 150 Km tam a 150 Km zpět. Což už bylo dost nad její limit.

Teď by jsem chtěl jezdit třeba i 500 - 1000 Km. Proto potřebuji novou motorku. Díval jsem se Kawasaki Z300 (300 ccm / 25kW), Ninja 500, Z800.

Myslíte si, že by 300 ccm bylo na takové ježdění dostatečné? Od silnějších motorek mě odrazuje to, že stojí dvojnásobek až trojnásobek ceny... . S přítelkyní nejsme moc velká zátěž (65kg + 45kg). Především kvůli ceně jsem velmi nakloněný k Z300. Bude to ale dostatečné? Nerad bych se dostal do situace, kdy ji budu za půl roku prodávat, protože nebude stačit... .

Díky za názor.

(nežiji v ČR)


Naposledy editováno 10.09.2016 05:55:26

2 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 01:14 | Nahoru | #61
Tvl, a na co máš vůbec noty? Nebo tam kde bydlíš se všichni s policajtama znáte?

Pokud tě tohle neomezuje, tak věř, že výkon ničím nenahradíš. Motorku (nebo i auto, cokoliv) řídí jen a pouze tvůj mozek. Když máš mozek v pořádku, tak ti nic ruce neutrhne ani tě to nikde s batůžkem nevyválí. Ale pokud seš pako, tak se zmrzačíš i na Stadionu.

S výkonem to máš jako s peněženkou - když v ní máš jen pár drobnejch, tak je to k vzteku, chodíš kolem cukrárny, díváš se jen výlohou a nemůžeš dovnitř. Když tam máš prachy, tak na dort MŮŽEŠ zajít, ale nemusíš, to už je na tvé hlavě.

Budeš potřebovat předjet a budeš si jistej že ti to v poho vyjde. Nějakej zakomplexovanej trumbera ti lehce zrychlí, protože to neunese, jenže ty seš zrovna vedle něj, rovinka se krátí, najednou do protivky ze zatáčky auto a ty už nemáš jak... ti plechovkáři to přežijou a poldům řeknou: "von byl blbej, neměl tam co předjíždět když věděl že to nedá..."

Vždycky je dobrý mít něco v rukávu, i když na tebe nezbude zrovna žolík.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 08:41 | Nahoru | #62

Behike56 píše: Tvl, a na co máš vůbec noty? Nebo tam kde bydlíš se všichni s policajtama znáte?

Pokud tě tohle neomezuje, tak věř, že výkon ničím nenahradíš. Motorku (nebo i auto, cokoliv) řídí jen a pouze tvůj mozek. Když máš mozek v pořádku, tak ti nic ruce neutrhne ani tě to nikde s batůžkem nevyválí. Ale pokud seš pako, tak se zmrzačíš i na Stadionu.

S výkonem to máš jako s peněženkou - když v ní máš jen pár drobnejch, tak je to k vzteku, chodíš kolem cukrárny, díváš se jen výlohou a nemůžeš dovnitř. Když tam máš prachy, tak na dort MŮŽEŠ zajít, ale nemusíš, to už je na tvé hlavě.

Budeš potřebovat předjet a budeš si jistej že ti to v poho vyjde. Nějakej zakomplexovanej trumbera ti lehce zrychlí, protože to neunese, jenže ty seš zrovna vedle něj, rovinka se krátí, najednou do protivky ze zatáčky auto a ty už nemáš jak... ti plechovkáři to přežijou a poldům řeknou: "von byl blbej, neměl tam co předjíždět když věděl že to nedá..."

Vždycky je dobrý mít něco v rukávu, i když na tebe nezbude zrovna žolík.



Boze to jsou kecy

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 09:14 | Nahoru | #63
na Z300 bych se vůbec nedíval, kdyby jsem měl předtím nějakou 125 tak bych se možná tímto směrem taky díval, ale obecně je pro cestování lepší silnější motorka a větším objemem. Ale 600ccm by pro mě byla startovní hodnota, míň by jsem na cestování fakt nebral. Kup si FZS 600, super motorka, co má držák motor, výborný brzdy, cestovní posez, dáš na to bágle a ve dvou pohoda. Je to za pár korun, spotřeba kolem 5l a náhradní díly všude dostupný za přijatelný prachy.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 09:14 | Nahoru | #64

Behike56 píše: S výkonem to máš jako s peněženkou - když v ní máš jen pár drobnejch, tak je to k vzteku, chodíš kolem cukrárny, díváš se jen výlohou a nemůžeš dovnitř. Když tam máš prachy, tak na dort MŮŽEŠ zajít, ale nemusíš, to už je na tvé hlavě.



Tohle prirovnani se mi docela zamlouva

1 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 10:07 | Nahoru | #65
Těžko říct, pokud ti jde o pohodovku, tak 300 by mela stačit i ve 2, ale jestli chceš jezdit svižně a rychle, tam potřebuješ větší objem motoru.
Když si ale vezmu, že jsi jezdil na 125ccm, tak ta 300ccm není zas tak málo, jak se zdá.

Taky jsem jezdil dlouho na 125, malý výkon a nízká cestovní rychlost mně trochu vadily, ale zase ta spotřeba 2,2/100 byla velmi příjemná.
Teď mám 400ccm a nadávám na spotřebu, že to ježdění najednou stojí o hodně víc, když motorka proti předpokladům bere 4/100, což je hodně! Motor jsem si sice vyladil, ato jak karburator, tak ventily a jestě jsem zjistil posunuté rozvody, tak snad už se k těm 3/100 dostanu, ale vždy je to výkon a dynamika vykoupená vyšší spotřebou a také více stojí spotřební materiál a opotřebitelné díly.

Takové ty doporučení, kup si litr, jehož výkon je sice ohromný, ale jak často a kde to vlastně můžeš využít při současném provozu? Potom ta strašná spotřeba, takže pokud neukradneš železniční cisternu benzínu, nebo nemáš zdroje tak se to fakt nedá! Potom přesednout ze 125 na litra je pro mnoho lidí dost drsný skok, kteří ledaskdo ho neustojí a krom toho, že litr žere jako tank, může jako bonus skončit i na hřbitově, protože tak velký motor už má fakt obrovskou sílu, na kterou nejsi zvyklý a hravě dosahuje rychlostí o kterých jsi na 125 mohl sotva snít a navíc se ti pak ani nezdá, že to opravdu jede až tak rychle a pak vletíš někam rychleji, než bys měl a je průšvih!

Naposledy editováno 13.09.2016 11:29:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 10:15 | Nahoru | #66

Properitus píše: Těžko říct, pokud ti jde o pohodovku, tak 300 by mela stačit i ve 2, ale jestli chceš jezdit svižně a rychle, tam potřebuješ větší objem motoru.
Když si ale vezmu, že jsi jezdil na 125ccm, tak ta 300ccm není zas tak málo, jak se zdá.

Taky jsem jezdil dlouho na 125, malý výkon a nízká cestovní rychlost mně trochu vadily, ale zase ta spotřeba 2,2/100 byla velmi příjemná.
Teď mám 400ccm a nadávám na spotřebu, že to ježdění najednou stojí o hodně víc. Motor jsem si sice vyladil, ale vždy je to výkon a dynamika vykoupená vyšší spotřebou a také více stojí spotřební materiál a opotřebitelné díly.

Takové ty doporučení, kup si litr, jehož výkon je sice ohromný, ale jak často a kde to vlastně můžeš využít při současném provozu? Potom přesednout ze 125 na litra je pro mnoho lidí dost drsný skok, kteří ledaskdo neustojí a krom toho, že litr žere jako tank, může jako bonus skončit i na hřbitově.



pišeš blbosti....

spotřeba 1000 vs 600 skoro stejná při cestovním tempu. Výkon na cestách tolik nevyužiješ, ale krouťák určitě. Prostě jedeš na 6ku a otočíš a krásně zrychluješ, žádný dva kvalty dolů jako na 6ce.

Pokud jde o spotřebu pneu, tak to bude asi víc papat litr, ale opotřebení dílů určitě má větší 6ka, už jen proto, že víc řadíš, musíš ji občas trošku rozmotat, aby jsi mohl dát další kvalt apod.

Ať je to jak chce 125 a určitě i 300 není na cestování dobrý nářadí, dej si alpy ve dva a budeš nasranej, že to do kopce nejede a že to musís točit, až je Ti motorky líto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 11:43 | Nahoru | #67

Sonicek píše: pišeš blbosti....

spotřeba 1000 vs 600 skoro stejná při cestovním tempu. Výkon na cestách tolik nevyužiješ, ale krouťák určitě. Prostě jedeš na 6ku a otočíš a krásně zrychluješ, žádný dva kvalty dolů jako na 6ce.

Pokud jde o spotřebu pneu, tak to bude asi víc papat litr, ale opotřebení dílů určitě má větší 6ka, už jen proto, že víc řadíš, musíš ji občas trošku rozmotat, aby jsi mohl dát další kvalt apod.

Ať je to jak chce 125 a určitě i 300 není na cestování dobrý nářadí, dej si alpy ve dva a budeš nasranej, že to do kopce nejede a že to musís točit, až je Ti motorky líto.



S tím točením, no možná, záleží co od toho budeš chtít. Potom 4válec je více točivý jak 2válec nebo 1válec. Je to hlavně o průběhu kroutícího momentu. Na cestování je tudíž lepší středootáckový motor, než sportovně laděný točák, který má sice vysokou špičku, ale nic moc průběh bez velkého objemu.

Naposledy editováno 13.09.2016 11:44:44

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 11:51 | Nahoru | #68

Properitus píše: S tím točením, no možná, záleží co od toho budeš chtít. Potom 4válec je více točivý jak 2válec nebo 1válec. Je to hlavně o průběhu kroutícího momentu. Na cestování je tudíž lepší středootáckový motor, než sportovně laděný točák, který má sice vysokou špičku, ale nic moc průběh bez velkého objemu.



to bych taky zrovna netvrdil. Když porovnám dvě motorky ve stejné segmentu např: FZ1 Fazer, a Tuono, tak každej funguje jinak, je sice pravda, že krouťák má dole lepší 2V, ale ta motorka je v takovej otáčkách naprosto nepoužitelná, když jedeš 150 cestovně, tak OK, ale 4V dokáže v klídku na 6ku tlačit motorku 70km/hod, a to by se Ti 2V rozsypal pod nohama při takové rychlosti na 6ku. Jinak celkově řeči, že 2V jede dole je blbost, má to sice níž než 4V, ale i tak to není dole Na 2V je super být v otáčkách kde máš max.moment a tam jezdit, resp. na tuono to držet stále na 6tis - 8 tis, tam to jede suprově a využíváš toho točáku....ale jak to jde dolu, tak je to nic moc, celkově mi přijde 4V použitelnější, ale je to můj názor. Mám projeto oboje, takže trošku vím jak co jede nebo nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 12:10 | Nahoru | #69

Sonicek píše: pišeš blbosti....

spotřeba 1000 vs 600 skoro stejná při cestovním tempu. Výkon na cestách tolik nevyužiješ, ale krouťák určitě. Prostě jedeš na 6ku a otočíš a krásně zrychluješ, žádný dva kvalty dolů jako na 6ce.

Pokud jde o spotřebu pneu, tak to bude asi víc papat litr, ale opotřebení dílů určitě má větší 6ka, už jen proto, že víc řadíš, musíš ji občas trošku rozmotat, aby jsi mohl dát další kvalt apod.

Ať je to jak chce 125 a určitě i 300 není na cestování dobrý nářadí, dej si alpy ve dva a budeš nasranej, že to do kopce nejede a že to musís točit, až je Ti motorky líto.



Jo úplně souhlasím, navíc mě fakt baví jak řešíte spotřebu, proboha proč???
Není jedno jestli jedu za 4l na 400ccm, nebo za 6l 600/1000ccm?
Pokud budu řešit spotřebu koupim si 125ccm nebo NC
A co se týče porovnání 2V/4V tak všechno má svoje.. 2V má nástup dřív ale taky dřív umírá...

1 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 13:29 | Nahoru | #70
Asi píchnu do vosího hnízda, ale ono právě tolikrát zesměšněné NC700S/X by ti možná motorově vyhovovalo. Obsah 700ccm a 35Kw. Samozřejmě, že to není žádná sláva, ale jestli řešíš 300 nebo 500 ccm, tak mrkni i na NCčko. Nebudu ti tady psát nic bližšího, protože zde to funguje jako mávání červenou vlajkou před nadrženým býkem . Samozřejmě, že má svoje výhody i nevýhody.

Jinak rady, že se nedá cestovat na ničem pod litr, beru s rezervou. Nedávno tady někdo dával cestopis, jak projel Evropu na Pionýru. Běžně jezdí Pincky na výlety do Alp na Gross a všude jinde, kde by jiní s podlitrm nejeli. Takže ono všechno záleží na potřebném sebemasochismu každého jedince.

Hodně štěstí při výběru.

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 13:32 | Nahoru | #71
To máš asi pravdu, ale bral jsem to jako "ideální" stroj na cestování. Všude dojedeš i na kole žejo, ale na cestování se mi jeví motorově nejlíp 1000ccm,4v....

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 14:07 | Nahoru | #72
Duxik> NC neni o motorce ale o uzivatelich

1 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 14:21 | Nahoru | #73
Nerad bych v tomto vlákně sklouzl k NC. Sorry

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 14:30 | Nahoru | #74
Duxik> Ano, proto ti to pisu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 20:49 | Nahoru | #75

Zlesa píše: Jo úplně souhlasím, navíc mě fakt baví jak řešíte spotřebu, proboha proč???
Není jedno jestli jedu za 4l na 400ccm, nebo za 6l 600/1000ccm?
Pokud budu řešit spotřebu koupim si 125ccm nebo NC
A co se týče porovnání 2V/4V tak všechno má svoje.. 2V má nástup dřív ale taky dřív umírá...



to zrovna úplně jedno není.. Ono rozdíl 2l/100km = 90Kč/100km (západní země) a to máš na 10tkm vejletu 9000Kč.
Teď si k tomu přidej, že 500ccm to odjede na jednejch gumách a sada stojí 4000Kč, 600/1000 spotřebuje minimálně dva zadky a seš na 8500Kč minimálně. A to bych mohl pokračovat ve všem dalším - řetězovka, destičky...

Já sem udělal ve dvou vejlet dlouhý 10tkm na gs500 a pak na gsf650. Bandit sežral jen na tu cestu asi o 13000Kč víc v nákladech. + rozdíl 1l spotřeby taky udělal svoje (4500Kč).
Ty si ale zrovna jeden z těch troubů, co nevidí přednosti NCčka, takže ty to stejně nepochopíš, i kdybych to tu vytesal do kamene.

PS: motorově mi bylo úplně jedno na čem jedu. Bandit má ale lepší brzdy a podvozek a nevibruje..

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 21:39 | Nahoru | #76
No já mám nadlitr /1200/ a žere 4,5 litru, 5 město. Nejvíc mě to sežralo kolem 5,5, když jsem blbnul s heftem. A zátah z volnoběhu jako prase. Na 5ce otočím heftem a jde mě shodit.

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

13.9.2016 v 22:30 | Nahoru | #77
mi_psi> tak to by mě zajímalo, kdes nabral těch dalších 8500kč/10tkm... Jels na slickách z Moto GP ?

Když ti je jedno, na čem si jel, proč si GS500 prodával ? Tím i usuzuju tvoje šnečí tempo, při tom ti silnější motorka víc gumy taky nesežere.

Naposledy editováno 13.09.2016 22:33:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 13:16 | Nahoru | #78
mi_psi> Trouba jses mozna tak akorat ty. Pokud budu chtít jezdit dlouhý štreky tak si tam na to dám gumu k tomu určenou a ne sportovní. Zadruhý NC ti tu gumu sežere stejně jako 600/1000, není to jen o výkonu ale taky o hmotnosti atd... A výlet dlouhý 10tkm j¨sou 2 a víc týdnů dovolené takže na dovolenou si radší připlatím abych měl klid.

1 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 15:11 | Nahoru | #79
Kasli na vysoke vykony:) Cokoliv kolem 30Kw a vys je v pohode. Na delsi cesty jsou mnohem dulezitejsi veci, jako celkova ergonomie motorky, vibrace, ochrana pred vetrem, atd atd. Vsechny tuhle veci delaji tu spravnou radost z jizdy - ne maximalka nebo pocet predjetych aut. Nejlepsi je si danou motorklu zkusit.

Do me spousta lidi hucelo at ve svem veku a s velkym ridicakem koupim neco silnejsiho, ze mi vykon 35kw u me ER-5 nebude za chvili stacit, atd adt. A kupodivu, i po 3 letech mi ten vykon porad naprosto dostacuje. Jedine co bych uvital jsou prave mensi vibrace a lepsi posez - to je jedine realne omezeni na desi cesty.

Co takhle Honda CB 500X ? Pohodovej malej cestak, vykon na cestovani naprosto dostatecny + pohodli i pro spolujezdce a rozumne provozni naklady.

1 reakcí na tento příspěvek Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 17:40 | Nahoru | #80
Jestli trváš na nové a levné jako tříkila, tak cb500F a dodat plexi. 35kw na klidné cestování stačí, spíš ti bude scházet krouťák v nižších (takže ojeté NC700? )
Škoda, že jsem si nezměřil pružné zrychlení třeba 90-130 se spolujezdcem, když jsem jezdil pěti-šestikila. Když jsem převážel vzadu 90kg lidské zátěže nějak sem si moc nevšim rozdíl v akceleraci, jen v naklápění. Má někdo faktická čísla? Furt to bude lepší než polovina aut, navíc sem užší, kdybych předjetí nestíhal

Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 18:04 | Nahoru | #81
.

Naposledy editováno 09.07.2018 19:03:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 20:23 | Nahoru | #82
bledemon> Pružné zrychlení jsem nikdy neměřil, ale garantuju ti, že lepší než polovina aut to s 35kw nebude. Obyč čiplé TDIčko mi zrychluje od 100km/h rychleji než TA, i v jednom.

Naposledy editováno 14.09.2016 20:24:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 20:58 | Nahoru | #83
Tech> změř to, pocity jsou matoucí. A na kolik to máš kw? Na 105? Já bych mohl měřit jen 66tku Odhaduju, že průměrné auto v čr má tak 80kw, to jsem našel na netu údaje 100-140kmh na 5tku a 6tku minimálně 12sek, spíš 14.
Nc700 má 10sekund na dlouhou 6tku, cbr500 překvapivě 7,5sekundy na šestku (v jednom)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 21:00 | Nahoru | #84
bledemon> Nemusím to měřit, ani cítit, normálně mi ujede.

Jo a nové Hondy maj prý hodně ukecané tacha, tak si 10km/h přičti....

EDIT: stejně je to jedno, neřeš sekundy, v praxi potřebuješ předlítnout rychle, ne se přetahovat celý stoupací pruh. Na 98% aut pak stačí těch 80kw v litru.

Jestli NC potřebuje 10sec na 100-140, to mám v čiplé 81čce rychleji i na pětku, nemluvě o čtyřce.

Naposledy editováno 14.09.2016 21:14:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:22 | Nahoru | #85
Tech> A koho bude potřebovat předjíždět ve 100-140? 80% aut jede stejně 80-90 km/h, tak co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:28 | Nahoru | #86
Kynklačka> Fajn, auto jede 90-100, kolik musí pepíček jet aby ho předjel na rozumné vzdálenosti. Ano správně, cca 140

(reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:30 | Nahoru | #87

lupa007 píše: Kasli na vysoke vykony:) ................... jako celkova ergonomie motorky, vibrace, ochrana pred vetrem,..................... Jedine co bych uvital jsou prave mensi vibrace a lepsi posez - to je jedine realne omezeni na desi cesty.



Tak to jseš ve svých 39ti stařec nad hrobem. Já ve svých 50ti dokud nejsem vymlácenej jak ječmen a příslušně ovátej, ani neslejzám z motorky. A že teda jako vibruje, péra jsou tvrdý a sedím na placatce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:32 | Nahoru | #88

Kynklačka píše: Tech> A koho bude potřebovat předjíždět ve 100-140? 80% aut jede stejně 80-90 km/h, tak co?



Nejels v životě po dálnici a nenarazils na kamion? Podle tebe je lepší jej obíhat tak půl hoďky, co?

Naposledy editováno 14.09.2016 22:32:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:32 | Nahoru | #89
Tech> zvláštní počty, ale jinak je mi to jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je 300ccm dostatečné? Nebo raději 500ccm

14.9.2016 v 22:40 | Nahoru | #90

Plazivec píše: Nejels v životě po dálnici a nenarazils na kamion? Podle tebe je lepší jej obíhat tak půl hoďky, co?



tak po dálnici tio je teda výlet to nemusím, kamion ti předjedu s přehledem na staré jawě omezovám má na devadesát víc nejede

Naposledy editováno 14.09.2016 22:45:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 dyks 0 26.1.2021 v 07:33 dyks


TOPlist