globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Negativní zkušenost s e-shopem
 
24.8.2016 v 15:12
Nerad to dělám, ale aby se někdo nespálil jako já.... 9.8.2016 jsem objednával moto válecv e-shopu moto-army.cz , ten stejný den jsem jej taky zaplatil. 11.8.2016 mi z e-shopu přišel e-mail, že děkuji za objednávku a mám ji zaplatit na příslušný účet. Prý jakmile peníze dorazí, tak zboží odešlou a dají mi vědět na e-mail.
Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.

Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
Předchozí
1 2
Následující

4 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 15:34 | Nahoru | #1
na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 16:12 | Nahoru | #2
Než někde platím předem, aspoň si něco zjistím http://obchody.heur...oto-army-cz/recenze/
To fakt nikde jinde neměli??

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 16:39 | Nahoru | #3
ten valec koupis ve sportissimu

edit: rikaji tam tomu lodni pytel..nema to popruhy pro uchyceni na motorku >> gumicuk

Naposledy editováno 24.08.2016 16:40:35

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 17:27 | Nahoru | #4
Do číny posíám peníze předem běžně ale v Čechách bych si to teda nelajsnul.

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 17:44 | Nahoru | #5
psenap> Vidíš, to sem nenašel, resp. nehledal, protože přes eshopy nakupuju běžně a toto bylo poprvé....

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 17:45 | Nahoru | #6
gugo> tak pro mě je to už normálnní, je pravdou, že obvykle bývá na výběr

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 17:45 | Nahoru | #7

Jarrinn píše: ten valec koupis ve sportissimu

edit: rikaji tam tomu lodni pytel..nema to popruhy pro uchyceni na motorku >> gumicuk



Jojo to vím, i v Bikerscrownu, jen za trošku jinou cenu a ne tak velký..objednával jsem 90l :) Ale díky

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 17:46 | Nahoru | #8
BladeRider> No od teď už si taky budu dávat bacha, je to první špatná zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 18:03 | Nahoru | #9
Já když něco objednávám po Čechách tak jedině na dobírku, pokud to teda neni něco velkýho známýho jako třeba depot.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 18:36 | Nahoru | #10
Thunder> Což zcela jistě zaručí, že v balíku bude to, co jsi objednal a že to bude v pořádku, že ano?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 18:45 | Nahoru | #11

Číkus píše: Thunder> Což zcela jistě zaručí, že v balíku bude to, co jsi objednal a že to bude v pořádku, že ano?



ale zaručí to že peníze nedostane ihned on a když v balíčku je loučka místo mobilu pošta mu je zatáhne a má smolíka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 19:23 | Nahoru | #12

Číkus píše: Thunder> Což zcela jistě zaručí, že v balíku bude to, co jsi objednal a že to bude v pořádku, že ano?

tak určitě nezaručí, ale zatim se mi nestalo že by tam bylo něco jinýho...pokud víš něco lepšího než dobírku a neplatit předem, tak sem s tim...

Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 21:12 | Nahoru | #13
Zkušenost za 500 a to se vyplatí. Teď se může měsíce dohadovat, kde (pry)včas odeslána zásilka zůstala. Přitom existuje TOLIK praxi ověřených obchodů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 21:39 | Nahoru | #14

BladeRider píše: ale zaručí to že peníze nedostane ihned on a když v balíčku je loučka místo mobilu pošta mu je zatáhne a má smolíka.



Prdlajs. Nedavno mi prislo rozbity zbozi zjevne neodpovidajici stavu "zbozi vystaveno, 100% stav, pred odeslanim zkontrolovano". Zacala anabaze, kdy se na me postupne vysral prodejce, coi i aukro. No prachy sem vyrazil zpatky. Potom co jsem zverejnil negativni komentar a po lzive verejne reakci prodejce. Jsem jen lakonicky odeslal mail s obsahem ze tento komentar mam zalohovany a protoze na emaily nereaguje predal sem vse svemu pravnikovi. Za 2 dny poslal prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 21:39 | Nahoru | #15
Asi tu někdo čte fórum....právě přišel mail:
Dobrý den,

děkujeme za trpělivost. Zboží bylo vyexpedováno. V pátek Vám bude doručováno.

S pozdravem / Best Regards

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

24.8.2016 v 21:48 | Nahoru | #16

Twister píše: Prdlajs. Nedavno mi prislo rozbity zbozi zjevne neodpovidajici stavu "zbozi vystaveno, 100% stav, pred odeslanim zkontrolovano". Zacala anabaze, kdy se na me postupne vysral prodejce, coi i aukro. No prachy sem vyrazil zpatky. Potom co jsem zverejnil negativni komentar a po lzive verejne reakci prodejce. Jsem jen lakonicky odeslal mail s obsahem ze tento komentar mam zalohovany a protoze na emaily nereaguje predal sem vse svemu pravnikovi. Za 2 dny poslal prachy.



To je jinej případ tam je jediná cesta nekupovat z pofidérních zdrojů. Pokud tě ale někdo podvede tak že pošle cihlu místo věci jdeš na policii a pak pošta koruny zadrží. Musí to bejt ale hned ne že si někdo vzpomene za 14 dní.

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 07:03 | Nahoru | #17
máš objednávat u lidí, co to vyrábí a mají to otestované i v drsných podmínkách

http://www.motovaky....s-bočním-plněním

Naposledy editováno 25.08.2016 11:19:59

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 09:20 | Nahoru | #18

fockewulf píše: máš objednávat u lidí, co to vyrábí a mají to otestované i drsných podmínkách

http://www.motovaky....-plněním [/quote]

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 09:29 | Nahoru | #19

Thunder píše: tak určitě nezaručí, ale zatim se mi nestalo že by tam bylo něco jinýho...pokud víš něco lepšího než dobírku a neplatit předem, tak sem s tim...



osobní odběr

Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 14:09 | Nahoru | #20
Presne, osobni odber je jistota a zaroven podporim prodejce z meho okoli a ne nekde na druhy strane republiky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 14:23 | Nahoru | #21

gugo píše: na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.


To je ale blbost, nemůžeš být paranoidní kvůli 1% podvodníků.

Na internetu nakupuju přes 10 let, skoro vždy platím předem (přece nebudu platit jako pitomec za dobírku...) a nikdy jsem neměl problém. Stačí si ten eshop trochu omrknout - většinou nakupuji v zavedených eshopech, které by si takový podvod nedovolily. Jen pokud bych čirou náhodou kupoval něco, co by měl pouze eshop, který vypadá jako podezřelá garážovka a existuje měsíc, asi bych ty peníze předem neposlal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 16:06 | Nahoru | #22
Spazik> Tak abych se poopravil treba z chiny nebo usa cloevk nijak jinak nejakoupi takze to holt predem kartou zaplatim.
V CZ objednavam na dobirku tech 50 Kc me fakt nezabije. Zvlast treba z toho duvodu, ze kazdej eshop ma vse zazracne skladem, ale pak nejsou schopni to dodat ani do tydne. Takze kdyz to nemaj zaplaceny a nedodaj to v terminu kterej slibovali tak si to muzou strcit vis kam. Kdezto kdyz jim to zaplatis tak mas smulu a cekas nez ti to dodaj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 16:13 | Nahoru | #23

Kafi píše: Asi tu někdo čte fórum....právě přišel mail:
Dobrý den,

děkujeme za trpělivost. Zboží bylo vyexpedováno. V pátek Vám bude doručováno.

S pozdravem / Best Regards

spíš jim přišlo hodnocení z heureky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 20:56 | Nahoru | #24

gugo píše: na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.


chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.

tže vždy to má 2 pohledy.

jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 22:34 | Nahoru | #25

Artepx píše: spíš jim přišlo hodnocení z heureky


taky možnost :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 22:36 | Nahoru | #26

KawaSV píše: chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.

tže vždy to má 2 pohledy.

jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?



Tak tak, samozřejmě je vždy více možností a již dlouho volím platbu předem...imho máš to i rychleji doma

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 22:50 | Nahoru | #27
KawaSV> Předem platební kartou je to rychlejší ale některý plísnivý eshopy tuhle možnost nemaji. V tomhle případě mi ale přijde že když měli peníze na účtu tak to zboží co machrovali že je skladem teprve někde objednávali.

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

25.8.2016 v 23:37 | Nahoru | #28

Kafi píše: Tak tak, samozřejmě je vždy více možností a již dlouho volím platbu předem...imho máš to i rychleji doma


nevim....platební kartou je to hned, pokud má eshop propojené automaticky párování plateb k dané objednávce, tak toto je nejrychlejší.
platba předem - ty zkurvený banky - někdy jim to trvá fakt 2 dny. dobírka je podle mě rychlejší, než platba předem, karta nejrychlejší.
ale ve finále záleží na tom, co je to za e-shop a zda reálně mají skladem, jak již výše zmínil BladeRider.

(reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem

26.8.2016 v 00:40 | Nahoru | #29

KawaSV píše: chápu. ale když nakupující zvolí platební metodu bankovním převodem (btw. to zakladatel vlákna nikde neuvedl), tak bys jakožto e-shop poslal něco zadarmo a čekal, že ti to někdo možná zaplatí?
osobně jsem nenarazil na e-shop, který by měl platební podmínku pouze platba předem. je to 1 z možností a je na zákazníkovi, co zvolí - dobírka, bank. převodem (předem), platební kartou (předem). tže dle mě má člověk vždy možnost volby.
nicméně z vlastní zkušenosti: zákazník si zvolí platbu bank. převodem, vystaví se mu faktura, zašle mailem. najdou se tací, kteří po pár dnech (bez provedení platby) volají - kde mám zboží? tak se mu vysvětlí: zvoleno bankovním převodem, čekáme na platbu. mnoho z nich se diví: to mám platit předem a věřit, že pošlete zboží?
moje odpověď: a my to máme poslat zdarma a věřit, že zaplatíte? následně 80% z takto se dotazujících opravdu zaplatí předem, samozřejmě pak dostane zboží. 20% chce změnit na dobírku.

tže vždy to má 2 pohledy.

jaká je větší pravděpodobnost:
e-shop bude riskovat kvůli "pár penězům" svoje jméno, že by neposlal?
nebo se najdou vyčůránci, kteří nezaplatí, když dostanou zadarmo?



No jasne ma to dva pohledy. Ja treba delam repas / aftermarkt pistky do spojek a brzd a vetsinou je to polozka 600-1000 Kc , nesnasim neco posilat na dobirku takze to vetsinou poslu postou a rovnou jim pisu at poslou prachy na ucet. Jeste se me nestalo ze by nekdo nezaplatil .
Ale to jsou vetsinou lidi se kterejma jsem predtim mluvil alespon po telefonu.

Negativní zkušenost s e-shopem

26.8.2016 v 07:44 | Nahoru | #30
Nejvic se mi libi platby pres prostrednika ve stylu ali anebo paypal.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist