globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Transalp 700 má nějakých 214kg suchou hmotnost, ten starší měl 191kg. Do čeho šla ta hmotnost? Ten motor je těžší?

Potom bych se chtěl zeptat jak je na tom podvozek, protože když jsou testy v magazínech tak je to jen o tom, jak se mu daří na silnici. Dá se s tím jet komfortně po polní cestě nebo to bude kostitřas? (semtam nějaký ten hrbol atd.). A co nějaké srovnání s podvozkem od V Stromu? Světlá výška je tuším nějakých 186mm, kolik tomu ubere central-stand?

Co se týče zpřevodování tak sice každý říká, že to nemá šestku, ale když se podívám na http://www.gearingcommander.com/ a srovnám to s V-Stromem, tak to má na 5. stupěň větší zpřevodování než Strom na 6 stupeň Dále to má lépe brzdit než Strom a má to lepší ABS.

Naposledy editováno 21.08.2016 21:19:03

2 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 21:31 | Nahoru | #1
jestli mi dáš seriozní článek kde tohle je tak ti pošlu na účet 200 korun.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 15:14 | Nahoru | #2
Mufiozo> ten článek vyšel v některém ze starších vydání Motocyklů, ale je to už pár let. Někde na hajzlu bych ho ještě našel. Motory jsou - byly made in Japan a motorky se montovaly v Itálii. Ale TA 700 se už samozřejmě nevyrábí.

Přečti si co se píše o TA 700 ve zdejších testech, je jich tady několik.
Podvozek je hodně rozpočtový, předek by ještě šel skousnout, ale zadek není nastaven moc dobře, je dost přetlumený, to se psalo obecně.
Po 4 letech s TA mi to začíná vadit víc a víc. Jeden mechanik mi radil dát na celou motorku progresivní pružiny, ale zatím nevím.
Polňačka se s tím dá, ale žádný komfort nečekej, ve stoje to jde.
Na rozbitých cestách tě právě ten přetlumený zadek může otrávit, spíš schytáš rány do sedačky, než nějaký pocit, že je schopen pobrat za sebou jdoucí nerovnosti.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 20:09 | Nahoru | #3

Mufiozo píše: jestli mi dáš seriozní článek kde tohle je tak ti pošlu na účet 200 korun.

MOTOCYKL květen 2011- výroba motocyklů díl první honda v Atesse- kola, pneu a brzdové kotouče pocházejí ze severu itálie, rám se dováží ze španělska ve třech kusech a v itálii se svařuje a lakuje, motory z japonska z Kumamotu, tady jsou made in china přepravní konstrukce, nádrž po sváření se zkouší na 8 barů.Ty peníze pošli na charitu, já nejsem na peníze, mám všechno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78


TOPlist