bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
16.8.2016 v 12:48
Ahoj,vím že už podobné vlákno bylo založeno, ale opět at kliknu na jakoukoliv stránku, debata přeskočena na úplně jiné motorky prosím o radu hlavně majitélů AF nového modelu, hodlám si objednat novou AF a mám dylema jestli prostřední model s ABS a kontrolou trakce, nebo model s DCT(jedná se mě o řazení), pořádnou odpověď jsem nedostal ani u dealera, protože je to vpodstatě ještě novinka. Prosím o radu každěho kdo měl možnost na tomle stroji jezdit. Děkuji!!!
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

18.8.2016 v 21:22 | Nahoru | #61

petrumr píše: a proč by to někdo dělal rozjíždět se na dvojku na motorce? Vzpomínka z matesa?

To je snad jedno, prostě se ptám jak se to chová. Jestli to při podtočení hodí v terénu, v nějakém těžkém výjezdu za 1 i v manuálním režimu, nemusí to být moc příjemné.

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

19.8.2016 v 10:58 | Nahoru | #62

petrumr píše: a proč by to někdo dělal rozjíždět se na dvojku na motorce? Vzpomínka z matesa?



kdyby jsi jezdíl v terénu,tak to víš.tohle nemá cenu vysvětlovat,je to naprosto běžná věc...prostě jsou chvíle kdy není čas řadit,musíš to odpálit z místa.....

Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

19.8.2016 v 23:16 | Nahoru | #63
současný DCT automat si dokážu představit u motorky, se kterou nechci jezdit pomalu v těžkém terénu. Hlavně u mastodontů je hranice mezi projetím a ostudou strašně tenká, takže nemít možnost korigovat prokluz spojky nezávisle na otáčkách motoru je další hendikep navíc.
Kdyby Honda spolu s elektronickou řadičkou montovala i el. páčku spojky a šel by tam dát plně manuální režim (vlastně by tak vzniklo 100 % drive by wire), dovedl bych si to představit v garáži.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 10:07 | Nahoru | #64
Kluci a na co to vymáčknutí spojky je dobré? Snažím se po rozjezdu na spojku vůbec nesahat do opětovného zastavení, vymáčknu ji max když je někdo pomalejší předemnou (no nesundám ho, žejo), i když potřebuju na něco vyhodit přední kolo tak to dělám přes zaklapnutí plynu a ne spojku. Výmáčknutí spojky většinou znamená usednutí do sedla a jízdu na lachtana a já ještě nepřišel na to, v čem je tento styl lepší, než si tam nechat rychlost, hrábnout raději kolem a jet ve stupačkách

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 11:03 | Nahoru | #65
TomasK7> Od tebe bych takový příspěvek nečekal. You wanna be faster offroad ? Slow down.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 11:55 | Nahoru | #66
No já sice nejsem tak dobrej angličtinář tak jsem to louskal na dvakrát a stejně nechytl každý slovo, ale co jsem z toho pochopil, že tam celou dobu mluví o balančním cvičení a vůbec ne o enduro ježdění...

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 13:56 | Nahoru | #67
TomasK7> A víš ty vůbec kdo to je Graham Jarvis ? Cokoli on řekne by mělo být bráno jako slovo svaté. Nemyslíš že stabilita a rovnováha je u endura alfa omega úspěchu ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 14:22 | Nahoru | #68
No dobře, ale kdy je teda dobrý vymáčknout spojku při enduru? :D Cvičení na rovnováhu a stabilitu je důležité, ale neodpovídá to na můj dotaz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 15:08 | Nahoru | #69

TomasK7 píše: No dobře, ale kdy je teda dobrý vymáčknout spojku při enduru? :D Cvičení na rovnováhu a stabilitu je důležité, ale neodpovídá to na můj dotaz.


Buďto si děláš legraci nebo jezdíš jako Bůh. Zvlášť když máš v profilu TA-čko, které je problém přizvednou se spojkou, natož bez ní. Ano, i na enduru je občas potřeba projet nějaký špek hodně pomalu a zakladem pak je souhra spojky a plynu.
P.S. Když se dá opravdový trial jezdit se sajdkárou, nejspíš to půjde i s automatem

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 15:12 | Nahoru | #70
vilemx> se sajdou trial? To si neumím představit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 15:48 | Nahoru | #71

vilemx píše: Buďto si děláš legraci nebo jezdíš jako Bůh. Zvlášť když máš v profilu TA-čko, které je problém přizvednou se spojkou, natož bez ní. Ano, i na enduru je občas potřeba projet nějaký špek hodně pomalu a zakladem pak je souhra spojky a plynu.
P.S. Když se dá opravdový trial jezdit se sajdkárou, nejspíš to půjde i s automatem



Jako bůh zdaleka nejezdím, ale věř, že na tu spojku nesáhnu. Přizvednout TAčko? Problém to je obrovskej, ale ne to moje Mám z předu přes 15 kilo pryč a do toho lehčí převod (myslím si, že mám i víc váhy vzadu jako má Africa když vyměníš čumák, myšleno vidle, boano, zkrátka ty klasický stavby), když si zaklapnu plyn a jdu hned do plnýho tak se to postaví samo i bez pohybu těla, v terénu tomu samozřejmě musíš pomoct ... ale ta nová AT rozhodně na zadní hůř nepůjde



Co se trialových pasážích týče tak jsem to vždycky jezdil přes spojku, jenže motorka ti hrozně zpomalí, musíš nohou na zem a to už je lepší prdelí do sedla a kluci co umí mi furt dávali sprdunk o kolik bych jel snadněji a sám sebe míň trápil, moct přesouvat váhu ve stupačkách s opřenejma stehnama o nádrž, už jsem se ten spojkový zlozvyk odnaučil a teď raději nechám jedničku, jedu o trochu rychleji než by mi třeba občas přišlo rozumné, ale vždycky mi ve finále pomůže to že stojím a můžeš pořádně přenášet váhu (tím neříkám, že si sem tam nerozbiju držku) jediný co si netroufám jsou brody kde jsou velký šutry, nemám rád brody všobecně a v tomhle typu mě ve stupačkách drtit plyn nikdo nikdy neuvidí, jenže to je můj jezdecký nedostatek a ne lepší technika

Naposledy editováno 20.08.2016 16:03:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 17:03 | Nahoru | #72
TomasK7> Myslíš že ti to předělaný TAčko jde na zadní lehčeji jak 300 2T Huska ? Páč je to divný, Jarvis ji potřebuje a ty ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 17:13 | Nahoru | #73
Tech> Co ti na to mám říct .. asi neumí jezdit ... obě metody mají něco svého, přes spojku postavíš motorku na zadek z místa, přes plyn potřebuješ pár metrů, myslím, že potřeba je na enduro umět obojí, já to přes spojku nestavím, protože to neumím a jen bych si ji spálil

Spíš už prosímtě řekni, kdy je lepší vymáčknout spojku a nechat jí prokluzovat jak nahoře probíráte jak je to důležité, tahám to z tebe už několikátý příspěvek

Naposledy editováno 20.08.2016 17:16:28

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 17:41 | Nahoru | #74
TomasK7> Třeba tady, hnedka na začátku máš nějakou práci se spojku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 17:52 | Nahoru | #75
TomasK7> děkuji za obsáhlý, leč zbytečný příspěvek. Je to o voze a koze. Při jízdě rychlostí chůze, tedy s podtočenou jedničkou, to je bez diskuse o spojce. Jde jen o to, jestli se dá s DCT heftem dávkovat stejně citlivě, jako s páčkou. V téhle rychlosti TA jen plynem podle mě nezvedneš

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 18:01 | Nahoru | #76
vilemx>

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 18:18 | Nahoru | #77
Tech> Tohle, ale neuvidíš nikdy jet někoho s těžkou motorkou, na Erzbergu co vím kategorie velkých furt je, ale myslím, že tohle nejezdí

vilemx> To máš pravdu, že z rychlosti chůze plynem kolo nezvedneš, ale jak často to potřebuješ? Třeba já co znám lidi kteří jezdí off, tak po zadním většina jezdí buď velmi nerada, nebo to ani moc neumí (s motorkama jako jsou Afriky, Transalpy apod.). Mě už dá se říct i terén kde bys musel z místa vystřelit na zadní ani nepřijde jako terén na mastodonta, zase se snažím tu motorku nepřeceňovat, je jen tak dobrá jako její pilot

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 18:51 | Nahoru | #78
TomasK7> kámo,nechci tě nějak podceňovat,ale to co tady píšeš,fakt ukazuje na to,že se sice sjet mimo asfalt evidentně nebojíš,ale v terénu jezdit neumíš.
spojka je v terénu základ a na těžké a překoňované motorce to platí dvojnásob.....

(reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

20.8.2016 v 19:10 | Nahoru | #79
TomasK7> Chtěl si příklad, jasně že tohle nejde jet na mastodontovi, ale i tam to potřebuješ, hodně. Top jezdci nikdy nenechávají zadní kolo hrabat, trakci si hlídají spojkou/plynem. Ikdyž to nechceš slyšet, všechno nejde jet stylem za dva plnej a zavřít oči. Nebo jde ale pak to podle toho vypadá.

Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

21.8.2016 v 12:31 | Nahoru | #80
2t ostrý enduro neni zrovna idelani priklad pro volbu razeni Afriky twin, i na mx motorkach se u 4t spojkuje min nez na 2t. Pokud nejezdí hc ofrroad da se to bez spojkovani prezit když máš dost kratky převod jednicky a dvojky

Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení

21.8.2016 v 17:04 | Nahoru | #81
jeli jste vůbec někdy v terénu?

.......valím lesem,samozřejmě stojím ve stupačkách,roztočím jedničku,zatáčka,zaklapnu plyn a buď letím na pysk přes řidítka a nebo jde zadní kolo do smyku.vymáčknout spojku je na litru a výše naprostá nutnost.....

tohle jsou absolutní základy!neseďte tady jak pecky a běžte jezdit,protože tyhle teorie,to je fakt děs.....
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist