petrumr píše: a proč by to někdo dělal rozjíždět se na dvojku na motorce? Vzpomínka z matesa?
To je snad jedno, prostě se ptám jak se to chová. Jestli to při podtočení hodí v terénu, v nějakém těžkém výjezdu za 1 i v manuálním režimu, nemusí to být moc příjemné.petrumr píše: a proč by to někdo dělal rozjíždět se na dvojku na motorce? Vzpomínka z matesa?
kdyby jsi jezdíl v terénu,tak to víš.tohle nemá cenu vysvětlovat,je to naprosto běžná věc...prostě jsou chvíle kdy není čas řadit,musíš to odpálit z místa.....
Kdyby Honda spolu s elektronickou řadičkou montovala i el. páčku spojky a šel by tam dát plně manuální režim (vlastně by tak vzniklo 100 % drive by wire), dovedl bych si to představit v garáži.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
TomasK7 píše: No dobře, ale kdy je teda dobrý vymáčknout spojku při enduru? :D Cvičení na rovnováhu a stabilitu je důležité, ale neodpovídá to na můj dotaz.
Buďto si děláš legraci nebo jezdíš jako Bůh. Zvlášť když máš v profilu TA-čko, které je problém přizvednou se spojkou, natož bez ní. Ano, i na enduru je občas potřeba projet nějaký špek hodně pomalu a zakladem pak je souhra spojky a plynu.
P.S. Když se dá opravdový trial jezdit se sajdkárou, nejspíš to půjde i s automatem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
vilemx píše: Buďto si děláš legraci nebo jezdíš jako Bůh. Zvlášť když máš v profilu TA-čko, které je problém přizvednou se spojkou, natož bez ní. Ano, i na enduru je občas potřeba projet nějaký špek hodně pomalu a zakladem pak je souhra spojky a plynu.
P.S. Když se dá opravdový trial jezdit se sajdkárou, nejspíš to půjde i s automatem
Jako bůh zdaleka nejezdím, ale věř, že na tu spojku nesáhnu. Přizvednout TAčko? Problém to je obrovskej, ale ne to moje Mám z předu přes 15 kilo pryč a do toho lehčí převod (myslím si, že mám i víc váhy vzadu jako má Africa když vyměníš čumák, myšleno vidle, boano, zkrátka ty klasický stavby), když si zaklapnu plyn a jdu hned do plnýho tak se to postaví samo i bez pohybu těla, v terénu tomu samozřejmě musíš pomoct ... ale ta nová AT rozhodně na zadní hůř nepůjde
Co se trialových pasážích týče tak jsem to vždycky jezdil přes spojku, jenže motorka ti hrozně zpomalí, musíš nohou na zem a to už je lepší prdelí do sedla a kluci co umí mi furt dávali sprdunk o kolik bych jel snadněji a sám sebe míň trápil, moct přesouvat váhu ve stupačkách s opřenejma stehnama o nádrž, už jsem se ten spojkový zlozvyk odnaučil a teď raději nechám jedničku, jedu o trochu rychleji než by mi třeba občas přišlo rozumné, ale vždycky mi ve finále pomůže to že stojím a můžeš pořádně přenášet váhu (tím neříkám, že si sem tam nerozbiju držku) jediný co si netroufám jsou brody kde jsou velký šutry, nemám rád brody všobecně a v tomhle typu mě ve stupačkách drtit plyn nikdo nikdy neuvidí, jenže to je můj jezdecký nedostatek a ne lepší technika
Naposledy editováno 20.08.2016 16:03:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
Spíš už prosímtě řekni, kdy je lepší vymáčknout spojku a nechat jí prokluzovat jak nahoře probíráte jak je to důležité, tahám to z tebe už několikátý příspěvek
Naposledy editováno 20.08.2016 17:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 1000 L Africa Twin jaký typ řazení
vilemx> To máš pravdu, že z rychlosti chůze plynem kolo nezvedneš, ale jak často to potřebuješ? Třeba já co znám lidi kteří jezdí off, tak po zadním většina jezdí buď velmi nerada, nebo to ani moc neumí (s motorkama jako jsou Afriky, Transalpy apod.). Mě už dá se říct i terén kde bys musel z místa vystřelit na zadní ani nepřijde jako terén na mastodonta, zase se snažím tu motorku nepřeceňovat, je jen tak dobrá jako její pilot
spojka je v terénu základ a na těžké a překoňované motorce to platí dvojnásob.....
.......valím lesem,samozřejmě stojím ve stupačkách,roztočím jedničku,zatáčka,zaklapnu plyn a buď letím na pysk přes řidítka a nebo jde zadní kolo do smyku.vymáčknout spojku je na litru a výše naprostá nutnost.....
tohle jsou absolutní základy!neseďte tady jak pecky a běžte jezdit,protože tyhle teorie,to je fakt děs.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |