bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klapky - provedení
8.8.2016 v 10:04
Zdravím. Nevíte někdo jaký vliv má různé provedení membrán jazýčkových ventilů v sání dvoutaktů. Je mi jasné, že vyšší počet jazýčků zlepší průtok a rychlost chodu, ale konkrétně na mém Mitu jsou čtveřice jazýčků na konci propojené. Jaký to má význam?

Klapky - provedení

8.8.2016 v 10:11 | Nahoru | #1
aby nepraskaly né?

Klapky - provedení

8.8.2016 v 11:35 | Nahoru | #2
Asi se to z toho nedá pochopit. Jsou propojené na volných koncích vzájemně mezi sebou všechny 4. Drážka mezi nima není proříznutá až do konce.
http://www.mitoclub....uppi-termici-cagiva#
Asi před půlkou jsou obrázky membrán a vpravo je ta neprořízlá 4-násobná.

Naposledy editováno 08.08.2016 11:36:40

Klapky - provedení

10.8.2016 v 08:57 | Nahoru | #3
Nikdo žádný nápad?

Klapky - provedení

10.8.2016 v 09:02 | Nahoru | #4
proudeni vzduchu je slozita vec, vyvoj tech membran je castecne pokus/omyl... tzn k tomuhle tvaru dosly po nejakejch simulacich, po tom co predchozi tvary praskaly atd... jakej s tim mas ty problem? mas pocit, ze z toho neco vyriznes a pojede to lip nebo jak?

1 reakcí na tento příspěvek Klapky - provedení

10.8.2016 v 11:30 | Nahoru | #5
To právě ne, zaráží mě, že tento tvar se spojením jazýčků na konci je jako poslední varianta. Jen mě tak napadá, že jedním z důvodů toho spojení je to, že prostřední jazýčky, které se nejvíce otvírají průchodem vzduchu - tahají i za boční, aby se najednou otevřela velká plocha. Při 4 samostatných se asi otvíraly většinově jen ty prostřední a ty krajní se ani neotevřely naplno. To by mohl být ten důvod. Jen jestli to někdo cítí také tak.

(reakce na) Klapky - provedení

10.8.2016 v 11:35 | Nahoru | #6

mito7 píše: To právě ne, zaráží mě, že tento tvar se spojením jazýčků na konci je jako poslední varianta. Jen mě tak napadá, že jedním z důvodů toho spojení je to, že prostřední jazýčky, které se nejvíce otvírají průchodem vzduchu - tahají i za boční, aby se najednou otevřela velká plocha. Při 4 samostatných se asi otvíraly většinově jen ty prostřední a ty krajní se ani neotevřely naplno. To by mohl být ten důvod. Jen jestli to někdo cítí také tak.



ja si myslim, ze tim ze jsou tam 4 uz vysly tak uzke, ze dochazelo k nejakym deformacim, praskani atd. tak ty volne konce propojili...

Klapky - provedení

9.11.2016 v 11:32 | Nahoru | #7
Zjistil jsem, že vzdálenost dorazových plechů ovlivňuje tah ve středních otáčkách. Pokud jsou dál od sebe, tak klesá zátah ve středních otáčkách, přičemž nahoře se to též nelepší. Dokonce jsem našel, že výrobce udává vzdálenost dorazových plechů 23 mm, Takže to má asi dost velký význam (dříve jsem se snažil je roztáhnout abych zvětšil průřez otevřené klapky).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist