globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta výbrus, tuning, směs
7.8.2016 v 20:36
Zdravím. Chci si na babettě udělat výbrus a poladit trochu karbec. Zajímá mě jestli je to správné rozhodnutí, jak popřípadě poladit směs a jak po výbrusu správně zajet motorku. Přede díky za odpovědi

Babetta výbrus, tuning, směs

7.8.2016 v 21:02 | Nahoru | #1
Po výbrusu , tak akorát zvednout jehlu , víc mazat a hlavně zajíždět. Pak teprv můžeš něco poladit .

1 reakcí na tento příspěvek Babetta výbrus, tuning, směs

8.8.2016 v 00:29 | Nahoru | #2
víc toček stejně mít nebude...ještě dej vape zapalko a pak laboruj s paknama odstředivky a nakonec se to neuchladí...je to marný

Naposledy editováno 08.08.2016 00:29:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta výbrus, tuning, směs

8.8.2016 v 22:09 | Nahoru | #3
ja1> Tak ladit se dá a oproti sérii to jede podtstatně líp , ale v záběhu nee. Jo s paknama máš pravdu - dvojkový pakny jsou slovenská pomsta , ale to už mám vyřešený .



(reakce na) Babetta výbrus, tuning, směs

14.12.2016 v 10:25 | Nahoru | #4
motovlk> zdar,primotal jsem se k 215 babette a mám k ní motor i z 210.Co jsem tak četl tak ta dvourychlostní se teda pěkně srala. Jak jsi tedy vyřešil ty pakny?

1 reakcí na tento příspěvek Babetta výbrus, tuning, směs

14.12.2016 v 12:33 | Nahoru | #5
nesrala, jde jen o to dokázat to opravit, pokud propouští gufera a zapatlají se pakny logicky pak blbě řadí, jakékoliv nové pakny co se prodávají dnes jako nové / rozjezdové, brzdové, řadící) jsou šmejdy které nic nevydrží, proto je asi lepší nechat staré - originál zrepasovat , to samé platí i pro válec nebo hlavu...

Pokud máš další motor s válcem, který má navíc další propouštěcí kanály, dej tam ten

udělat pořádnou generálku a pojede jako pila

Jak LADIT?
sériový karbec včetně přípravku na seřízení hladiny vyhodit a nahradit značkou dellorto, má jen jeden šroubek
koleno výfuku zkrátit tak aby bylo v tlumiči jen 5-7 cm....jednoduše uříznou pilkou na železo, utěsnit azbestovou šnúrou na těsnění kotlů
Také lze otvory v tlumiči malilinko zvětšit, provrtat na průměr větší o 1 - 2 mm
Pakl můžeš ještě laborovat se sekundárním převodem

Naposledy editováno 14.12.2016 12:37:24

(reakce na) Babetta výbrus, tuning, směs

14.12.2016 v 22:56 | Nahoru | #6
mzxy> konečně někdo zkušenější jasně pokud je obložení mastné tak to chápu.
Pokud stojí druhovyroba za prd co dál? Nechat obložení nalepit nové? Nic jiného asi nezbývá ne?Kde by jsi doporučil? Znáš nějaký eshop s nahradnima dilama?
Nechápu to s tím válcem? Ono se dělalo více druhů? Jako že 210 měla více kanálů ve válci než ta 215?
Karbec dellorto mám na tom náhradním motoru
To bude pak opravdu takový rozdíl? Ještě jsem na ni nejel zatím jen zprovoznuji. Ale s tím origo běží motor taky pěkně. Na to koleno výfuku a tlumič mrknu. To bude hned. A k těm prevodum. Máš nějaký typ co je tak nějak zlatý střed?

1 reakcí na tento příspěvek Babetta výbrus, tuning, směs

14.12.2016 v 23:14 | Nahoru | #7
Vybrus a mensi rozetu se snizenou hlavou o 1mm. Pak jeste naladit vyfuk, viz vys prispevek a karburator pretryskovat- ladit. O slicovani a lesteni vsech prechodu a kanalku se nebavim, to je samozrejmost. Pak uz jen odstredivka. Laborace

(reakce na) Babetta výbrus, tuning, směs

15.12.2016 v 04:43 | Nahoru | #8
sullda> To snížení hlavy bude na úkor životnosti klikovky a v reálu si myslím že to ani nepoznám. Budu to mít na dojíždění do práce 2 km tam a z5.Spis bych rád znal nějaký osvědčený převod rozeta vs pastorek.Vyfuk.koleno jsem taky ochotný zkrátit. Ale na nějaké leštění a licovani asi dlabu.Na blbnutí mám doma jiné motorky

Babetta výbrus, tuning, směs

16.12.2016 v 12:17 | Nahoru | #9
Podobnou úpravu jsem provedl na 1-rychlostní B-207
jsou různé babety, myslím že STING s nakopávačkou (snad typ 225) měl válec se 6 propouštěcími kanály, moje 207 má dva, válec i hlavu jsem nahradil z typu B210 ( 4 kanály) , také kvůli absenci mechanického dekompresoru
B207 má v ojnici pístní čep, který je uložen v kluzném pouzdru, ojnici jsem vyměnil za typ s jehličkovým ložiskem, karburátor za dellorto a babča jede jako pila...
Převod jsem zatunil tak že jsem hnací kolečko 12z nahradil kolečkem 13z
Vyjedu jakýkoliv kopec, maximálka se z původních 39 km/h zvedla na 43 km/h
chvilku bych googlil protože jsou borci co tuní 210 tak že mění zadní rozetu za výrazně menší a tvrdí že když se babča rozjede, jede i 60, akorát s tím problémem že než tam padne dvojka uběhnou desítky sekund...ale s touto úpravou se dá jezdit akorát na rovinách západního slovenska

Naposledy editováno 16.12.2016 12:17:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 17 Dnes v 11:42 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 Martinkun 6 12.4.2024 v 09:09 JAVR
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 10 12.4.2024 v 08:02 ramlik


TOPlist