1 reakcí na tento příspěvek Babetta výbrus, tuning, směs
Naposledy editováno 08.08.2016 00:29:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta výbrus, tuning, směs
1 reakcí na tento příspěvek Babetta výbrus, tuning, směs
Pokud máš další motor s válcem, který má navíc další propouštěcí kanály, dej tam ten
udělat pořádnou generálku a pojede jako pila
Jak LADIT?
sériový karbec včetně přípravku na seřízení hladiny vyhodit a nahradit značkou dellorto, má jen jeden šroubek
koleno výfuku zkrátit tak aby bylo v tlumiči jen 5-7 cm....jednoduše uříznou pilkou na železo, utěsnit azbestovou šnúrou na těsnění kotlů
Také lze otvory v tlumiči malilinko zvětšit, provrtat na průměr větší o 1 - 2 mm
Pakl můžeš ještě laborovat se sekundárním převodem
Naposledy editováno 14.12.2016 12:37:24
Pokud stojí druhovyroba za prd co dál? Nechat obložení nalepit nové? Nic jiného asi nezbývá ne?Kde by jsi doporučil? Znáš nějaký eshop s nahradnima dilama?
Nechápu to s tím válcem? Ono se dělalo více druhů? Jako že 210 měla více kanálů ve válci než ta 215?
Karbec dellorto mám na tom náhradním motoru
To bude pak opravdu takový rozdíl? Ještě jsem na ni nejel zatím jen zprovoznuji. Ale s tím origo běží motor taky pěkně. Na to koleno výfuku a tlumič mrknu. To bude hned. A k těm prevodum. Máš nějaký typ co je tak nějak zlatý střed?
1 reakcí na tento příspěvek Babetta výbrus, tuning, směs
jsou různé babety, myslím že STING s nakopávačkou (snad typ 225) měl válec se 6 propouštěcími kanály, moje 207 má dva, válec i hlavu jsem nahradil z typu B210 ( 4 kanály) , také kvůli absenci mechanického dekompresoru
B207 má v ojnici pístní čep, který je uložen v kluzném pouzdru, ojnici jsem vyměnil za typ s jehličkovým ložiskem, karburátor za dellorto a babča jede jako pila...
Převod jsem zatunil tak že jsem hnací kolečko 12z nahradil kolečkem 13z
Vyjedu jakýkoliv kopec, maximálka se z původních 39 km/h zvedla na 43 km/h
chvilku bych googlil protože jsou borci co tuní 210 tak že mění zadní rozetu za výrazně menší a tvrdí že když se babča rozjede, jede i 60, akorát s tím problémem že než tam padne dvojka uběhnou desítky sekund...ale s touto úpravou se dá jezdit akorát na rovinách západního slovenska
Naposledy editováno 16.12.2016 12:17:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 17 | Dnes v 11:42 Krautkopf |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 | Bluecz98 | 7 | 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros |
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 | Martinkun | 6 | 12.4.2024 v 09:09 JAVR |
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 | Babetta-Sam | 10 | 12.4.2024 v 08:02 ramlik |