bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Adventure dusi se prosim o radu!!
31.7.2016 v 13:06
Ahoj prosim o radu jsem v italii a motorka zacala protestovat a po pridani plynu se zacne dusit. Prijde mi ze to delahlavne za tepla. Myslim ze bude problem bud s privodem vzduchu nebo paliva. Nestalo se to nekdy nekomu nebo pipadne co by to nohlo byt? Potrebuju dojet domu cca 800 km. Diky za rychle odpovedi.

Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 13:28 | Nahoru | #1
prvni co tak zkus novej benzin, 990ka by nemela uz mit problemy s palivovou pumpou

chybu vstrikovani to nehlasi?

Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 17:35 | Nahoru | #2
Nenatankoval jsi ten jejich líh?

Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 18:27 | Nahoru | #3
Tipoval bych zanesený benzinový filtry v čerpadle.

Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 20:30 | Nahoru | #4
Natankoval, ale baralo to vic motorek a problem jsem mel jen ja. Jinak teda už jsem v Rakousku, po konzultaci s mým servisakem to vypadá na palivové čerpadlo. Nevíte je v nádrži nebo mimo? Přijde mi jako kdyby když mám málo benzinu čerpadlo se nechladí benzinem zahřívá od motoru a vynechává. Ale je to jen teorie. To s tím dusenim se mi už parkrát stalo. Prvně jsem šel po přívodu vzduchu ale filtr vypadá OK. Potom jsem si říkal ze to múzou byt i svíčky, že když ma motorka dost proste vynechávaji. Ale nevim nevyndával jsem je tak nevím. Nakonec padla volba na čerpadlo. Ale přijde mi divné ze na neutrál ikdyz držím motor v šesti tisich otáčkách tak nevynechava. Nastesti už se vracíme, máme za sebou pres 2 tis km zítra je v plánu přesun po Rakousku, budu držet plnou nádrž a modlit se ať je vše OK. Díky kluci.

Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 20:42 | Nahoru | #5
Jenom přidám ze vždy dušení souvisí s teplotou pokud to prehreju 11 dilků nebo prehreji az blika kontrola vody potom to začne dělat neplechu. Pokud je nějaký delší přesun po rychlostce nebo nebo tak tak je to vklidu jak to uvařím v uličkách italských měst je problem.

1 reakcí na tento příspěvek Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 21:02 | Nahoru | #6
co znamena blikat kontrolkak vody? me se to jeste nikdy nestalo, jestli nahodou nebude problem nekde tam

1 reakcí na tento příspěvek Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 21:16 | Nahoru | #7
Když natankuješ čerstvej (studenej) benzín,tak to dělá taky? Kámošovi začlo blbnout čerpadlo a dobře to jelo,než se to zahřálo. Tankoval míň a častěji a stavěl na vychladnutí.

(reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 21:50 | Nahoru | #8
KubaLC8> Nestalo? Nechával jsem si měnit chladicí kapalinu před dovolenou. Je tam Motul inugel nebo jak se to jmenuje uvařil jsem to už tak 10x.. Vim ze tam je nějaký problem ale nevíme čem, bežně jezdím na 10-11 dilek, 12 vaříš ... Chci přidat druhou Saharu ale nevím myslím ze to bude nějak zavzdusnene nebo tak něco každopádně nebyl čas to zatím řešit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 21:51 | Nahoru | #9
v-twin> Přesně tenhle to zlobí.. V plánu je častější tankování a vychladnutí snad dojedem, protože cena odtahu je masakr... Dam vědět díky za rady

(reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

31.7.2016 v 22:03 | Nahoru | #10
JouneSs> kámoš takhle loni dojel 600km z Itálie. Držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 06:31 | Nahoru | #11
Líh rozpouští usazeniny a ty mohou zasvinit filtry v čerpadle v levé nádrži. Že se Adva přehřívá ve městě je standart ale že to necháš dojít až do semaforu to ne, zácpy jsou smrt i když je čistý chladič (tvoje leštěnka) Zácpy se totiž objíždí kudy to jde, jen když sebou taháš kufry je to v řiti.

1 reakcí na tento příspěvek Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 08:05 | Nahoru | #12
Ze je to lestenka neznamena, ze nema bordel mezi vostinama v chladici.

Ja mam teda jinej merak teploty vody, normal 4 dilky, 5 se spousti sahara, pak tam mam jeste 2 nebo 3, ale nikdy jsem to nemel vic nez na tech 5 dilku.
Nevim jestli to na to bude mit vliv, spis ne.

Ted me napada, nemas uz zkroucenou palici nebo podfoukle tesneni?

(reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 11:59 | Nahoru | #13
lobo6> Takže by teoreticky nemuselo byt v hajzlu cele čerpadlo ale jen zastane bordelem jo? Je divné ze je to nepravidelné a vždy to souvisí s prehratou motorkou. Dnes držím na dálnici 6-7 dilků a plnou nádrž a jede vklidu.
Nějaký problem s chlazením tam určitě bude v ČR budu zjišťovat vic, chladič je čistý z venku, už jsem přemýšlel ze sundal tu originální plastovou mřížku, ale zatím jsem ji tam nechal.

(reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 12:04 | Nahoru | #14
KubaLC8> Netuším, netuším ale vše je možné motor ma natocenych pres 95 tis km. Pokud si motorku nechám půjde motor na kompletní generálku pres zimu.

1 reakcí na tento příspěvek Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 12:36 | Nahoru | #15
Plastova mrizka na to vliv mit nebude

Nejsem si jistej, ale pri nejakych km se meni vodni pumpa, delalo se to?

1 reakcí na tento příspěvek Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 14:46 | Nahoru | #16
JouneSs> asi ti fouklo tesneni pod hlavou nebo pod obema. Neni chladic pod tlakem a nestrika z pod vicka chladivo?

(reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 15:20 | Nahoru | #17
KubaLC8> Do 85 tis. To jezdilo v Itálii pravidelně na servisy do KTM mám výpis servisů dle km, ale není tam psané co přesně dělali. Potom to sem nekdo dotáhl stahl o 30 tis a zahodil servisku a naivně si myslel ze to nikdo nezjistí. Za mě už klasická údržba..

(reakce na) Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 15:23 | Nahoru | #18
Slávek-TDM> Ne, ikdyz jsem to regulérně uvařil tak nikdy nic nevyteklo ven.. A v expanzce se udržuje stále stejna hladina.. Což mi přijde divné, myslel jsem ze se tam ma ta hladina pohybovat podle teploty vody

Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 15:36 | Nahoru | #19
JouneSs> hmm, tak jestli je to jak pises, tak by to ukazovalo spis na vodni pumpu. Podivej se, jestli v chladivu neplavou cucky tesneni a oleje, a na vicku neni sediva olejova emulze a jestli pri pridani plynu nejdou do chladice bubliny. Pokud ne, tesneni pod hlavou je asi v poradku.

Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 15:39 | Nahoru | #20
Vyzkoušim díky dnes dala 450 km úplně vpohodě jela jak z praku. Zítra druhy přesun domu.

Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 16:44 | Nahoru | #21
Myslel jsem ze když jebne těsnění pod hlavou tak se voda tlačí do oleje, nebo když vodní pumpa přestane fungovat... Ale olej je vpohodě krásně čistý.

Adventure dusi se prosim o radu!!

1.8.2016 v 19:24 | Nahoru | #22
Jestli chceš mít 100% jistotu nech vyměnit ty filtry v nádrži ale je to docela nákladná zaležitost i když je to vlastně prkotina. Chladící soustava bude cajk jen pro sichr překontroluj odvzušnění chladiče, prední kolo musí 50cm do výšky a vlevo na vrchní straně chladiče je šroub dolít a fertig.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S marcin23 1 15.2.2023 v 17:57 rg250
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S Fuckyn 6 28.9.2022 v 15:05 Ariete
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S Krkovice 11 11.6.2022 v 20:06 Krkovice


TOPlist