globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorový kit na kolo - 80 ccm
28.7.2016 v 11:26
Zdar - nemám co dělat a uvažuju,že bych si dal na mojeho Rockmachine motorový kit 80 ccm.

Konkrétně tento : http://www.moto-ada...a-kolo-80ccm-2t.html

Má s tím někdo zkušenost ?

1 reakcí na tento příspěvek Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 13:37 | Nahoru | #1
Lepčí je sáhnout hlouběji do peněženky a koupit elektro setík s pořádnym výkonem nebudeš tak nápadnej.

když už máš teda potřebu porušovat vyhlášku

Naposledy editováno 28.07.2016 13:39:27

2 reakcí na tento příspěvek Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 15:38 | Nahoru | #2
jakou vyhlášku zase

(reakce na) Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 15:51 | Nahoru | #3
BladeRider> ...a kde hledat elektro setík s pořádným výkonem?

1 reakcí na tento příspěvek Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 15:55 | Nahoru | #4
Na Internetu. Jeden kilowatový motor do předního kola, druhý do zadního a k tomu 20 kg akumulátorů a musí to jet jak střela.

(reakce na) Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 16:00 | Nahoru | #5
šmudla> Podle slavné příručky pro příslušníky se jakékoli kolo s motorem, který to kolo rozfofruje víc jak na tuším 30km/h považuje automaticky za neschálený motocykl či snad moped.. no a z toho pak plynou veškeré flastry a zákazy činnosti..

Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 16:16 | Nahoru | #6
elektro kity sezenes treba zde - http://www.aliexpre...xt=bicycle+kit+motor

Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 16:17 | Nahoru | #7
Naše motorové nástavby splňují podmínky vyhlášky Ministerstva dopravy č.341/2002 sb. přílohy č. 13 a jsou tak považována za nemotorová silniční vozidla - jízdní kola. Dle legislativy nejsou naše nástavby ( motorizovaná jízdní kola ) brána jako kategorie MOTOKOLO nebo MOPED, ale jako jízdní kolo s pomocným motorem.

Nejdůležitější body vyhlášky vztahující se k motorovým nástavbám osazeným spalovacím motorem.
===================================================
1) Je nadále zachován původní charakter jízdního kola.
2) Výkon motoru nepřesáhne 1kW.
3) Motor nemá objem válce (válců) větší než 50 cm3.
4) Maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km/h
5) montáž pohonného systému (motor, nádrž paliva) na jízdní kolo si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.
===================================================
Tj. není třeba řidičského oprávnění, věkové omezení jako u jízdního kola, žádné pojištění...
===================================================
V současné době se objevují na trhu jízdní kola osazená spalovacími motory o obsahu vyšším než 35 ccm. tvářící se jako jízdní kola s pomocným motorem. Popř. svojí konstrukcí již spadající do kategorie MOTOKOLO/MOPED.

Na co si dát pozor, obecně se dá říci:

2-taktní motory o obsahu vyšším než 26ccm a 4-taktní morory o obsahu vyšším než 35ccm mají výkon přesahující 1000 W. U elektrokola nesmí být výkon vyšší než 250W.

Pokud se již jedná o zástavbu, kdy motor je pevně vmontován do rámu, nádrž je dodatečně montovaná do rámu a k přenosu hnací síly je použit řetěz/řemen, tak se již jedná o kategorii MOTOKOLO, potažmo MOPED a pak je nutné splnit veškeré povinnosti viz. prohlášení POLICIE výše.

V takovemto případě, je třeba mít: ŘP AM, povinné ručení na moped, osvědčení o schválení technické způsobilosti (brzdy, osvětlení jako v kategorii MOPED), osvědčení o homologaci, povinnost používat helmu atd.

Pokud má dvoukolé vozidlo pedály na šlapání, jedná se o moped a pokud nikoli, je to skútr/motocykl ...
Vozidla těchto kategorií, musí mít schválenou technickou způsobilost k provozu na pozemních komunikacích. Při schválení musí být vystaven doklad o schválení i provozní doklad, a to buď osvědčení o registraci nebo výpis technického osvědčení. Vozidla jejichž technická způsobilost byla schválena do 30.06.2001, se registrují pouze na žádost vlastníka (dle čl.1 zákona 193/2003 Sb., který mění zákon č. 56/2001 Sb.). Provozovatel vozidla, které podle tohoto zákona bylo doregistrováno, není povinen vozidlo přistavovat k pravidelným technickým prohlídkám. Vozidla, jejichž technická způsobilost byla schválena po 30.06.2001 na základě zákona č. 56/2001 Sb., se povinně registrují. Jinak řečeno, u starých mopedů, například Stadion, Jawetta, Babety různých typů do 30.6.2001 stačí malá kartička, vydaná výrobcem...u Stadionů je to kartička s názvem Doklad k mopedu, u Babet může mát název Technické osvědčení nebo dokonce Technický průkaz, ale u uvedné malé šedivé kartičky s názvem technický průkaz se nejedná o doklad, vystavený úřadem, ale o kartičku kterou vydal výrobce. Technické osvědčení nebo výpis z technického osvědčení k mopedu je schopen vydat i úřad, ale potřebuje k tomu podklady od výrobce, nebo například od zkušebny typu DEKRA a pod...pak by šel dpkald vystavit za správní poplatek 100,-Kč, pokud by jste prokázal vlastnický vztah k mopedu a požadovaní podklady si opatřil. Dnes se v aukcích a na burzách nebo na inzeráty prodávají různé mopedy, často zahraniční výroby, samozřejmě převážně bez dokladů, prodejci tvrdí, že k mopedu stačí jen pojistka a můžete jezdit, není to pravda, a neznalost zákona neomlouvá, podle zákona smí na veřejnou komunikaci jen vozidlo, která má schválenou technickou způsobilost, případně které je registrováno podle zákona, jak jinak než předložením technického osvědčení nebo osvědčení i registraci by jste chtěl prokázat hlídce dopravní policie při kontrole tuto skutečnost? Do registru vozidel lze zapsat a registrační značku přidělit jen vozidlu, kterému byla technická způsobilost schválena, takže u registrovaného mopedu který má registrační značku technickou způsobilost prokážete předložením osvědčení o registraci část I.- malý technický průkaz, u neregistrovaného mopedu (do 30.6.2001) technickou způsobilost prokážete technickým osvědčením výpisem z technického osvědčení nebo zmiňovaným "Dokladem k mopedu"...

Nápovědy ke kategoriím vozidel:
M1 – vozidla pro dopravu osob, která mají nejvýše osm míst k sezení + místo řidiče, nebo víceúčelová vozidla
N1 – vozidla pro dopravu nákladu do celkové hmotnosti 3500 kg
L1 – mopedy (dvoukolové) se zdvihovým objemem válců do 50 ccm a do maximální konstrukční rychlosti 45 km/h
L2 – mopedy (tříkolky) kategorie L1 se 3 koly (zdvihový objem válců do 50 ccm a maximální konstrukční rychlost do 45 km/hod)
L3 – motocykly (dvoukolové) se zdvihovým objemem válců nad 50 ccm a s konstrukční rychlostí nad 45 km/hod
L4 – motocykly (se třemi koly uspořádanými nesouměrně vzhledem ke střední podélné rovině) kategorie L3 s postraním vozíkem se zdvihovým objemem válců nad 50 ccm a konstrukční rychlostí nad 45 km/hod
L5 – motocykly (tří a čtyřkolové) se zdvihovým objemem válců nad 50 ccm a konstrukční rychlostí nad 45 km/hod, se třemi koly uspořádanými souměrně vzhledemke střední podélné rovině, čtyřkolky (jiné než lehké tříkolky) jejichž hmotnost nepřesahuje 400 kg nebo 550 kg u vozidel určených k přepravě nákladů, maximální čistý výkon motoru nepřesahuje 15 kW

(reakce na) Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 16:39 | Nahoru | #8

šmudla píše: jakou vyhlášku zase



To ti pak příslušník poví až mu budeš odevzdávat noty.

myslim že to nesmí překročit objem 50cm3 a 25km/h

Elektro motor máš ukrytej v zadnim kole. O vejkendu jsem to viděl na horskym kole u pražáka a na první to nebylo poznat.Rozhodně to bylo lepší než tenhle bazmek kterej hlučí a neexistuje policajt co by si něčeho takovýho moh nevšimnout.

Naposledy editováno 28.07.2016 16:42:09

Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 18:25 | Nahoru | #9
u SPALOVCIHO MOTOU: Max. 50cccm, max, 1kW = 1,35kone a max.25km/hod. potom SE MUZE JEDNAT O KOLO S POMOCNYM MOTOREM. Ten bazmeht v uvoru rozhodne nesplnuje
u ELEKTROKOLA jso taky tezky restrikce, mimochodem nesmi byt jako trvaly pohon, jen pomahat pri prislapu, max. 250W apod.

Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 18:30 | Nahoru | #10
mame na jedno celoperu ten stredovej (namontuje se na stred kola a zabira primo do klik) 900W a je to docela fajn... spalovak bych do kola fakt nechtel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 20:34 | Nahoru | #11

Maxipes_Fík píše: Na Internetu. Jeden kilowatový motor do předního kola, druhý do zadního a k tomu 20 kg akumulátorů a musí to jet jak střela.

Atřetí motor do středu.

Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 20:36 | Nahoru | #12
i elektrokolo nesmí jet více jak 25km

Motorový kit na kolo - 80 ccm

28.7.2016 v 22:38 | Nahoru | #13
presne tenhke kit jsem mel a je to uplne na nic. Rve to a nejede to a furt se to sere. Vyhodil jsem to, byl to takovej pokus jak si dojet pro toceny na chate, kdyz sem uz zlitej. Nicmene kluci z Pocernic to maj na presouvani po hospodach uz asi 3 roky a maj najeto celkem dost, ale ty neresej jestli je chytnou na tomhle, protoze kdyz na tom jedou, tak maj stejne ctyrku pod kuzi, takze uz je asi jedno na cem jedes.

1 reakcí na tento příspěvek Motorový kit na kolo - 80 ccm

29.7.2016 v 11:14 | Nahoru | #14
legalni kit 35ccm na silnici je treba tato honda , ridičák netřeba a muzes s tim aji do lesa .

nevýhoda - cena , nelze pouzit na celopéro , a nelze použí jakekoliv pneu - drapák na zadním

http://www.motokola.cz/

(reakce na) Motorový kit na kolo - 80 ccm

29.7.2016 v 13:24 | Nahoru | #15
Kuges> jen jedina "nevyhoda" - zere to tu zadni gumu pred ocima! musi se foukat >3Atm.

(reakce na) Motorový kit na kolo - 80 ccm

29.7.2016 v 16:54 | Nahoru | #16

petrumr píše: Atřetí motor do středu.



Ty dva stačí, viděl jsem video a vystřelil s tím pěkně, zahrábly obě kola (z prašné krajnice) a byl pryč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
neznámý motor, poznáte ho Ostatní Motokolo mengeles 2 24.1.2024 v 22:02 ja1
Výměna těsnění při kontrole pístu (... Ostatní Motokolo AdamTicha 8 17.7.2021 v 19:54 AdamTicha
Motor na kolo z Aliexpressu Ostatní Motokolo Jarda8770 16 13.10.2019 v 13:33 jawakain
Dobrý levný skútr [1, 2] Ostatní Motokolo, Ostatní Ostatní cikulina 32 13.9.2019 v 10:25 vhisky
Elektro skutr bez ridicaku nebo nec... Ostatní Motorová koloběžka, Ostatní Motokolo, Čína E... skandera221 29 14.1.2019 v 23:09 Petr4512


TOPlist