bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ER6n drnci a cuka
20.7.2016 v 21:57
Zdravim,
uz nejakej patek mam ER6n 2015, aktualne najeto 15 000km (12 000 za 8 mesicu )

Motka jezdi obecne v pohode, ale ...

1) Mezi 5500-6500rpm hodne vibruje. To je sice normalni jev, ale zaroven neco vepredu strasne plastove drnci. V tehle otackach je to znat nejvic, pri mensich to nedela a pri vetsich je to znat, ale min. Jde to od krku rizeni, nebo tachomeru. Zkousel jsem podrzet snad vsechny soucastky na ktere se dostanu a nic nepomohlo. Zaroven zadny sroub nevypada povolene.
Asi to neni nic duleziteho, ale jsem sluchovy pekfekcionista a opravdu hodne mi to vadi. Taky je to nejpouzivanejsi rozmezi otacek (50 na 2, 130 na 6).
Pritelka ma navic stejnou, jen utazenou na 35kw, a prestoze vibruje tak nedrnci.

2) Pri jizde konstantni rychosti, treba 70km/h (opravdu konstantni, max +-1km/h) se jakoby trochu cuka. Neni to moc znatelne, a puvodne jsem si myslel ze to je od asfaltu, ale po spouste testu jsem si jisty ze je to motorkou. Je to videt i na otackomeru, rucicka lita tak +-50rpm.

Olej je novy, svicky taktez (oboji 2000km). Retez je cisty a namazany, a jelikoz byla pred 2000km na kontrole tak snad i spravne napnuty. Tankuji 90% jenom sp98. Staram se o ni casto a dobre.

Neporadil by nekdo co s tim? Kam se podivat? Co hledat?

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 07:07 | Nahoru | #1
mám er6 6roků a drnci mi někde vpředu u budíku něco taky,tak nějak už jsem se s tím smířil...

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 07:41 | Nahoru | #2
Na modelu 06 mě drnčel budík o světla, byla tam malá mezírka do které jsem nacpal gumu a bylo po drnčení, jak je tu o tvého novějšího modelu nevím, ale zkus na to mrknout. Cukání při konstatní rychlosti jsem taky zaznamenal, trošku pomohlo vyčistit vzduchový filtr.

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 08:50 | Nahoru | #3
Tak za prve diky za vase odpovedi, alespon jsem ujisten ze nejsem paranoidni

O vikendu to rozdelam, a uvidime. Smirit se s tim nehodlam!

Cukani asi necham byt, obecne jezdi v poho, a konstantni rychlosti zase tak casto nejezdim...

Diky :)

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 11:00 | Nahoru | #4
Budík drnčel i mně na mé bývalé kawě (2008), nic děsnýho to ale nebylo, dotáhni co jde (nepřežeň to), jinak všiml sis že když natankuješ ten lepší a samozřejmě kvalitnější benzín, že to jede o 20kmh rychlej?

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 13:42 | Nahoru | #5
Vim ze 98 neni v zasade kvalitnejsi, ale tady je vyber prakticky jenom mezi 98 a 95e10. (a kdyz uz je 95 tak stoji prakticky stejne jako 98)

O vikendu to rozmontuju a zkusim zase smontovat a uvidime :) kdyz tak budiky odstrihnu, vsechny plasty utrham a bude po problemu.

Naposledy editováno 21.07.2016 13:48:51

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 13:51 | Nahoru | #6
já e s tím smířil,neboť za poslední 3 sezóny jsem najel dohromady asi 3000km,a letos ještě nic... ale žáky mám pocit že to vždy šlo od světla.
jo a cukání může být i nerovnomerne vytaženej řetěz- pomalu toč na zvedáku kolem a kontroluj pruves

ER6n drnci a cuka

21.7.2016 v 15:30 | Nahoru | #7
3000 to ja mam za 2 mesice :)

O retezu jsem uvazoval, ale dela to uplne od zacatku a s casem se to nezhorsuje ani nezlepsuje. Ale to cukani mi zase tak moc nevadi, to drnceni je horsi...

ER6n drnci a cuka

24.7.2016 v 13:27 | Nahoru | #8
Tak jsem se zrovna projel na motorce pritelkyne. Ma najeto 10 000, utazena na 35kw. Jinak je stejna jako ta moje (er6n 2015).

Rozdil je obrovsky. Prakticky nevibruje, nikde nic nedrnci, dokonce mam pocit ze jede lip. No nic, jdu na ni, uvidime vecer...

ER6n drnci a cuka

26.7.2016 v 10:59 | Nahoru | #9
Mám dost podobnej problém s cukáním(ER6N-2008 34tis.najeto). Nejvíc to pocukává při konstantní rychlosti okolo 3800-4000ot. Když malinko přidám, jede naprosto bez problému.

Taky je zvláštní,že když zastavim a na místě chci jen držet konstantní otáčky třeba kolem 4000 (na neutrál), tak to kolísá klidně až do 1500ot.
Jinak volnoběh to vůbec nekolísá...

Netuší někdo čím to může být ?

ER6n drnci a cuka

26.5.2017 v 10:08 | Nahoru | #10
Trvalo to skoro rok, ale vyresil jsem to

Vite co to bylo? retez....

Vcera jsem ho vymenil, a motorka je nepoznani. Klidna, prestala drncet, nekope do zadku, omladla o 20kkm.
Ten stary mel najeto +-24kkm a evidentne uz to nejakou dobu nezvladal.



Naposledy editováno 26.05.2017 10:09:01

ER6n drnci a cuka

3.5.2018 v 12:44 | Nahoru | #11
Zdravím,
Dost mě vibruje do rukou a vibruje i nádrž.
Nemáte někdo zkušenost čím to je?

ER6n drnci a cuka

16.5.2018 v 10:23 | Nahoru | #12
Spatnej benzin, starej olej, spinavej vzduchovej filtr, spatny svicky, otevrenej vyfuk (= spatna smes), starej/vytahanej/spinavej retez, spatne dotazene srouby, prazdna nadrz (kdyz je plna tak to vibruje min ;) )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist