Mám dotaz zda někdo z Vás nemá zkušenost se změnou převodového poměru (zubů na rozetě a ozubeném kolu). Dle mých zkušeností s transalpem xl 700 V mu dle mne chybí šestý rychlostní stupeň a zbytečně se moc motor vytáčí při rychlostech při kterých se transportuji (přejezdy). Samozřejmě je to dáno stylem jízdy a na co moto používáte atd. Rád bych tedy zaměnil stávající počet zubů ze standartních rozeta versus zadní kolo 15/47 do těžka na 16/46. Což je poměr z 0,32 na cca 0,35.
Prosím máte někdo s tímto zkušenost ? Předem děkuji za příspěvky a přeji hodně moc km na pohodu při cestování bez nehod.
zkus ruzné kombinace v gearing commanderu jak psal Myna a uvidíš rozdíly v otáčkách v daných rychlostech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |
GIVI E41N Keyless Honda XL 700V Transalp | Lukas415 | 3 | 6.12.2023 v 21:21 docent |