Při poloze palivovýho ventylu na PRI se to nestává. Víte co s tím ? :(
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Naposledy editováno 10.07.2016 21:31:06
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
MEK0TA píše: No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...
znám a ani to nemuselo bejt PRI. proste nějak nefungoval ten zapráskanej kohout a plováky nezavřely. Nateklo tam toho kýbl, ale pořád ještě tak aby to chytlo.... stál sem poblíž. dodneška se občas budím v noci s křikem
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 18 | 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01 |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E | SimsonS51Enduro | 3 | 31.3.2024 v 08:31 dewwil |