bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Zdravím všechny motorkáře a zároveň žádám o radu. Mám GS 500E rok 91 a do nedávna jela jak vzteklina. Včera jsem jel po dálnici a cca ve 140km/h po minutě jízdy na cca 5-6 tis. otáček motorka jakoby neměla benzín. Už jsem si něco málo četl- svíčky, ucpaný hadičky, skříplý hadičky, palivovej kohout atd.
Při poloze palivovýho ventylu na PRI se to nestává. Víte co s tím ? :(

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 20:43 | Nahoru | #1
Typicke pro GS. Kdyz chci jezdit 120+ stabilne, tak jezdim na PRI. Dela to palivovy kohout, reseni je udajne vymena za novejsi typ, ten s tim nema problemy.

1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 21:17 | Nahoru | #2
Idealni je hosi jezdit na PRI pak tu budou dotazy proc mam plny motor benzinu

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 21:23 | Nahoru | #3
To je druhá věc, na kterou jsem nenašel odpověď. Můžu jezdit na PRI ? Plováky bych měl mít v cajku ale jistota je jistota.

(reakce na) Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 21:26 | Nahoru | #4

HornisGSX píše: Idealni je hosi jezdit na PRI pak tu budou dotazy proc mam plny motor benzinu


A do motoru GS 500 sa zmestí cca 8 litrov zmesi olej+benzín.

1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 21:30 | Nahoru | #5
No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...

Naposledy editováno 10.07.2016 21:31:06

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 21:34 | Nahoru | #6
Jo to je mi jasný, při vyplém motoru samozřejmě ventyl v PRI být nemůže, ale za jízdy v tom taky nevidím moc problém. Tak mi jde o to, jestli si nepoškodím motor jen jízdou na PRI .

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2016 v 21:35 | Nahoru | #7
Když na PRI jedeš, tak by se nemělo nic stát, prostě jen otevřeš podtlak uplně stejně. U rychlosti 120+ na dálnici je to u GS v pohodě. Nesmíš s tím zůstat stát na místě, to se to pak může ulét...

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 21:40 | Nahoru | #8
Takže chvilkové řešení do koupi nového palivového ventylu není problém při rychlejším tempu přepnout na PRI.
Díky chlapi!!!

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2016 v 21:51 | Nahoru | #9
Zhodiť nádrž a rozobrať obidva palivové kohúty. Druhý je na konci hadičiek z prvého, ktorým prepínaš on-off-pri-res.Po vyčistení a kontrole tesnosti to musí hrať.

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

10.7.2016 v 22:37 | Nahoru | #10
To jsou teda nazory kluci Kazdopadne bud vymenit membranu, nebo cely kohout. Delalo mi to taky, me stacilo vycistit a muzu to tahat i 200 v kuse. Coz ale nedelam, samo Jo a vycisti si taky vicko nadrze. Jo a taky je dobry nastavit hladinu plovaku

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

11.7.2016 v 11:45 | Nahoru | #11
Když pomůže přepnutí na PRI, tak nefunguje pořádně podtlakové otevírání kohoutu - skřípnutá, nebo prasklá hadička podtlaku, vadná membrána.

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

11.7.2016 v 11:57 | Nahoru | #12
možno by som odskúšal niečím takýmto to zreparovať. Nový kohút stojí nezmyselne veľa - 2300kč na partsdepot.

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

11.7.2016 v 16:48 | Nahoru | #13
Dřív než ten ventil stejně koupíš novou motorku. Vyčisti to a třeba to bude lepší. U mě se to posunulo ze 120 na 150 - 160 a tak to neřeším vůbec, protože takhle se dá jezdit vždycky jen chvilku, nehledě na to, že to GS se tím pomalu dostává na svůj strop 180ti tacho a moc mu to nesvědčí.

(reakce na) Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

11.7.2016 v 21:01 | Nahoru | #14

MEK0TA píše: No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...



znám a ani to nemuselo bejt PRI. proste nějak nefungoval ten zapráskanej kohout a plováky nezavřely. Nateklo tam toho kýbl, ale pořád ještě tak aby to chytlo.... stál sem poblíž. dodneška se občas budím v noci s křikem

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

12.7.2016 v 07:42 | Nahoru | #15
Chytlo...? já myslel, žes viděl letící ojnici....

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

12.7.2016 v 15:58 | Nahoru | #16
chytlo jako že ve válcích bylo ještě trocha místa , vzuchu, že jiskra mohla zapálit ten bazén co tam byl. řacha to byla brutální. málem sem si káknul

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

2.8.2016 v 20:29 | Nahoru | #17
Chlapi je možný, že na RES je to ok ?

Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E

Skvělá odpověď, děkuji! 11.8.2016 v 12:51 | Nahoru | #18
Když na RES se závada neprojevuje, tak bude někde přicpaná cesta benzinu v pozici ON - může to být v té trubičce, určující hladinu rezervy, nebo někde zalomená, či skřípnutá hadice. Nedá se sice vyloučit, že by byla krpa i přímo v třípolohovém kohoutu, ale to až jako poslední, prvně bych šel po cestě od nádrže ke kohoutu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E SimsonS51Enduro 3 31.3.2024 v 08:31 dewwil


TOPlist