bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím dál hlučnější cvakání
Nazdar bajkeři!

Když už jsem si teda nedávno splnil sen a pořídil si dráčka, tak se vyskytnul již první problém. Při zaputí klíčku je slyšet běžný zvuk, ale když zapnu pak i chcípák, tak to začne divně bzučet (cvakat) po cca 3s. Nutno podotknout, že to je čím dál silnější rachot Když ho vypnu a zapnu, tak už nic. Ale když počkám pár desítek minut, tak to udělá zas Jinak ale startuje parádně na její obranu Nevíte čím by to mohlo být?
Teď ještě teda jeden dotaz. Když jedu, někde se zastavim na pár minut, tak zase v pohodě nastartuje. Když však už ji nechám vyplou cca půl hoďky až hoďku, tak si nedá říct ani se sytičem, ani bez. Přemluvim ji, až po přidání plynu Čím to? Baterka?

Moc díky za odpovědi!

Čím dál hlučnější cvakání

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2016 v 22:21 | Nahoru | #1
To cvakání je elektrické palivové čerpadlo a běží nebo neběží podle toho, jak jsou zrovna karburátory plné. Většinou se po jízdě teplem trochu benzínu odpaří a po následném zapnutí to čerpadlo doplní, po druhém zapnutí už neběží, protože je to plné. Po zimní odstávce, kdy budou karburátory nejspíš vyschlé úplně, budeš muset zapnout/vypnout několikrát, než se to doplní po vrch.

To startování s plynem je buď vlastnost (Dragstaristi to budou vědět přesněji, ale některé motorky na to trpí víc) nebo je hodně bohatá směs volnoběhu a pootevřením plynu to vyrovnáš větším množstvím vzduchu. Nemáš náhodou vyrabované výfuky? Pak bývá zvykem volnoběh obohatit aby to nestřílelo při zaklapnutí plynu a tohle může být důsledek. Případně zkoukni, jestli není zanesený (černý, mastný) vzduchový filtr.

1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 05:44 | Nahoru | #2
Aha, takže teoreticky, když zkusim jet ,,v zimě", tak by se následné znovunastartování už mělo obejít bez cvakání.
Jinak výfuky i filtr je ok, takže to bude pravdu jen vlastnost, se kterou je holt musim naučit žít

Ale moc díky za odpověď, uklidnil jsi mě!

(reakce na) Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 08:12 | Nahoru | #3
LeošH.> preventivně si nech seřídit karbce a dej nový svíčky

Naposledy editováno 29.06.2016 09:47:09

1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 15:03 | Nahoru | #4
Ahoj
u dragstara je to klepani normalni - mam ho taky ale pres ladaky ho neslysim jinak co se tyka toho startovani

Drive jsem daval Castrol ale dal jsem ted Yamalube a musim rici ze klepani je mensi.

mam to podobne viz video .

Nejpravděpodobnějším důvodem pro tento problém je v odvětrávání umístěné v zámku v palivové nádrži. Odvzdušnění plynové čepice je s největší pravděpodobností ucpané, a nedochází ke správnému odvětrávání. Pro vyrovnání tlaku v nádrži je nutné uzávěr nádrže otevřít. Jak jsem se dočetl je to docela běžný problém u těchto strojů.

Jinak jukni sem, je zde spousta dobrych rad tykajici se stroje

https://sites.google...ite/vstar1100kb/home

PS: motorku urcite nestartuj pod plynem - jak se doctes v odkazu muzes si poskodit volnobezku a na startovani to nema vliv.

Mej se
Pavel

Naposledy editováno 29.06.2016 15:16:04

Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 17:58 | Nahoru | #5
Cvakání po zapnutí klíčku je normální, je to palivové čerpadlo, jak už bylo psáno výše. A při startu, že ti to občas nechce chytit, to je taky normál. Stačí přidat malinko plyn, trošku pootevřít klapky karburátorů a chytne hned. Takže v pohodě, neboj se nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 18:01 | Nahoru | #6
Rooks>Co to je za video? Po takovém startování odejde volnoběžka asi rychleji než po mírném přidání plynu. No, ať si každý startuje Draka jak chce.

(reakce na) Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 18:53 | Nahoru | #7
Ahoj
to nejsem ja :) to je jenom ukazka ze to nekdy hold nenastartuje kdyz to nechas po jizde cca 20 minut stat. Cerpadlo nacepuje benzin a ani pod syticem to nechytne :)

1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 19:55 | Nahoru | #8
Chapáci, všem dík za odpovědi! Ovšem po zapnutí klíčku je to v poho, děje se to, až po zapnutí chcípáku. Přikládám video, kdyby se někdo chtěl mrknout V 5s zapínám chcípák



Naposledy editováno 29.06.2016 19:55:49

Čím dál hlučnější cvakání

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2016 v 22:14 | Nahoru | #9
cus
je to palivove cerpadlo -podle zvuku hadam ze mas zavreny palivovy kohout a cerpadlo jede naprazdo ps: tohle je uplne normalni ....

(reakce na) Čím dál hlučnější cvakání

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2016 v 22:36 | Nahoru | #10
[quote=LeošH.]Chapáci, všem dík za odpovědi! Ovšem po zapnutí klíčku je to v poho, děje se to, až po zapnutí chcípáku. Přikládám video, kdyby se někdo chtěl mrknout V 5s zapínám chcípák

Palivové čerpadlo je propojeno přes spínací skříňku i přes chcípák. Takže pokud nezapneš obojí, tak čerpadlo neběží. Tak to zkus udělat obráceně, přijď k motorce, jako první zapni chcípák a až potom otoč klíčkem ve spínačce a uslyšíš, že čerpadlo taky zavrní.

Čím dál hlučnější cvakání

29.6.2016 v 22:57 | Nahoru | #11
Aha, tenhle zvuk už mi právě přapadal až abnormální na čerpadlo. Asi se o ní trošku moc bojim. Každopádně díky moc všem!

Naposledy editováno 29.06.2016 23:07:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic MemphisUSA 4 22.3.2024 v 09:37 crestik


TOPlist