Téma: Problem-chcipa
26.6.2016 v 15:48
Zdravím pánove.
koukal jsem na fórka dlouho a byl jsem i v origo servise Yamaha. Když jsem mu říkal co to vše dela a co říkali na fórkách tak mi říkal že na ně nemám koukat a ani nechci citovat.
Mám problém že mi moje r6 2006 chcípá za jízdy. Hodně sem tady četl o TPS i v yamaze mi hned na rovinu rikal na 99,5procent je to TPS senzor a ani se na tom nesvezl.Chyby mi nehlásí. 0 chyb.Chcípá mi to jen občas a spíše ve vyších otáčkách. Koukal jsem na tps na motorce a čistil spoje kontaktolem a nic. Jeden mam origo a druhy je z bazaru. Nepřeměřoval jsem je nemam čím.
Nemůže to to byt něco jiného jako je benzín atd.
A kdyby to byl TPS senzor jak funguje namontovaní. jako jak se tam musí dat-do jaké polohy a jestli se musí spárovat s řídící jednotkou přes VAG.
děkuji za odpověd
koukal jsem na fórka dlouho a byl jsem i v origo servise Yamaha. Když jsem mu říkal co to vše dela a co říkali na fórkách tak mi říkal že na ně nemám koukat a ani nechci citovat.
Mám problém že mi moje r6 2006 chcípá za jízdy. Hodně sem tady četl o TPS i v yamaze mi hned na rovinu rikal na 99,5procent je to TPS senzor a ani se na tom nesvezl.Chyby mi nehlásí. 0 chyb.Chcípá mi to jen občas a spíše ve vyších otáčkách. Koukal jsem na tps na motorce a čistil spoje kontaktolem a nic. Jeden mam origo a druhy je z bazaru. Nepřeměřoval jsem je nemam čím.
Nemůže to to byt něco jiného jako je benzín atd.
A kdyby to byl TPS senzor jak funguje namontovaní. jako jak se tam musí dat-do jaké polohy a jestli se musí spárovat s řídící jednotkou přes VAG.
děkuji za odpověd
Naposledy editováno 27.06.2016 07:00:02
2 reakcí na tento příspěvek Problem-chcipa
palivovej je na čerpadle,musíš vyndat nádrž,zespoda je čerpadlo odšroubuješ,vyndáš čerpadlo,je tam jen sítko,,možná tam bude i voda smetí určitě,vyčistíš složíš,pak se nelekni hned to pak nechytne,až po pár protočení.
svíčky máš nové sem koukal do fóra Brisk nebo NGK to nemá vliv,filtr vzduchu taky nový,tak už jen palivová soustava.Za vyčištění paliv.sítka nic nedáš je trochu svého času.A pak bych to viděl na servis,může to byt nějaký senzor,otáček,vzduchu apd.
Naposledy editováno 02.07.2016 08:18:56
Naposledy editováno 02.07.2016 08:18:56
1 reakcí na tento příspěvek Problem-chcipa
Já už používám iridiový svičky,líp to pálí.Tak tam zkus dát ty starý.I nová svíčka může být špatná.Zkus trochu zvednout volnoběh co to udělá.
Tak pánové problém přetrvává. Měl jsem šmudlu v Yamaze. Oprava 13 600,- +- pár set. Dávali mi tam novej TPS senzor a druhej byl přej takév háji. Sehnal jsem použité klapky komplet z jiné r6 a nic. Sehnal jsem kompletní vzduchovou soustavu namontoval a nic. Chcípá furt. Jezdi lépe ale problém to nevyřešilo. Už nevím čím by to mohlo bej. Jestli nějaké cidlo. Už nevím. Pomozte prosím. Nejhorší je že. Občas po vymáčknutí spojky za jízdy padnou otáčky z 1500 na 1000. Občas se udrží ale většinou ne a chcípne. Pomozte. Už si nevím rady. Jo a chybu NEHLÁSÍ.
2 reakcí na tento příspěvek Problem-chcipa
Ahoj,
Mel jsem stejny problem na speed triplu. V diagnostice nikdy nic, motorka to delala hlavne zahrata (studena snad nikdy). Po dvou mesicich trapeni se prislo na to ze je to pravdepodobne vypalenym pinem v konektoru ke spinacce (napajeni svetel + starter) - byl takovej vylestenej a nafialovelej jak svody + kolem toho pinu byla nakrabatela buzirka. Bylo to asi tim ze jak se konektor ohral, tak se zvysil odpor a tim ubytek a pak to kleklo. Pin se vyndal, nakrimpoval se namisto nej Faston 3,5 a od te doby mam cca 5000km klid.
edit: Kdyz to kleklo, tak zhasly budiky a jak zhasly budiky tak prej RJ chcipne motor ze je to nestandartni provozni stav. Nekdy to ale zdechlo i kdyz budiky zustaly zapnuty, prote to cuklo, blikla kontrolka chyba motoru - clovek nestihl nijak zareagovat (spojka brzda nic) a tak se to opet jakoby svoji setrvacnosti roztlacilo a jelo se dal. Po cca 5-10s zhasla kontrolka chyby motoru.
Naposledy editováno 05.09.2016 08:40:05
Mel jsem stejny problem na speed triplu. V diagnostice nikdy nic, motorka to delala hlavne zahrata (studena snad nikdy). Po dvou mesicich trapeni se prislo na to ze je to pravdepodobne vypalenym pinem v konektoru ke spinacce (napajeni svetel + starter) - byl takovej vylestenej a nafialovelej jak svody + kolem toho pinu byla nakrabatela buzirka. Bylo to asi tim ze jak se konektor ohral, tak se zvysil odpor a tim ubytek a pak to kleklo. Pin se vyndal, nakrimpoval se namisto nej Faston 3,5 a od te doby mam cca 5000km klid.
edit: Kdyz to kleklo, tak zhasly budiky a jak zhasly budiky tak prej RJ chcipne motor ze je to nestandartni provozni stav. Nekdy to ale zdechlo i kdyz budiky zustaly zapnuty, prote to cuklo, blikla kontrolka chyba motoru - clovek nestihl nijak zareagovat (spojka brzda nic) a tak se to opet jakoby svoji setrvacnosti roztlacilo a jelo se dal. Po cca 5-10s zhasla kontrolka chyby motoru.
Naposledy editováno 05.09.2016 08:40:05
T0m4s> Dekuji za cenou radu. Ale mě budík funguje dál. Nic tam neproblikává. Poznám to na otáčkoměru že spadne na 0. A podle zvuku. Nastartuju a jedu dál. Za studena mi to drží otáčky a nechcípne. Jak mile se zahřeje tak blbne. Ale říkám je to nestále. Občas padnou otáčky občas to zdechne hned a občas nic. Ještě přemyslím jestli to nebude dělat čidlo teploty. Sepnou se mi ventilátory okolo 216 farhajta.
1 reakcí na tento příspěvek Problem-chcipa
Hrubking> otackomer na 0 a motor jeste toci? Zjevne problem v elektrice - fakt rozpoj a projdi vsechny konektory, prostrikni je kontaktolem. Zvlast se zamer na ty u motoru - od alternatoru a regulatoru. Rekl bych, ze nekde se bude kostrit nekterej drat nebo bude vypadavat kostra jak jsem uz psal.
Slávek-TDM píše: Hrubking> otackomer na 0 a motor jeste toci? Zjevne problem v elektrice - fakt rozpoj a projdi vsechny konektory, prostrikni je kontaktolem. Zvlast se zamer na ty u motoru - od alternatoru a regulatoru. Rekl bych, ze nekde se bude kostrit nekterej drat nebo bude vypadavat kostra jak jsem uz psal.
Ne možná sem to blbě napsal. Ne ten motor umře. Zhasne.
Naposledy editováno 05.09.2016 15:15:53
Teď sem sehnal řídící jednotku. Akorát Já mám americkou verzi a půjčená je evropská. Akorát myslím že mi to nepomůže. Chcípá dál a zdá se mi že i více. Ale jednou jde normálně,jednou padnou otáčky a pomalu se zvednou a jindy se nezvednou a chcípne. Napadá vás něco.
1 reakcí na tento příspěvek Problem-chcipa
Může blbnout čidlo otáček resp. signál od něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem-chcipa
tomasd. píše: Může blbnout čidlo otáček resp. signál od něj
A to myslíš TPS senzor. A nebo jaký myslíš. Já. Už. Fakt nevím.
Hrubking píše: A to myslíš TPS senzor. A nebo jaký myslíš. Já. Už. Fakt nevím.
Hele ja jsem technická lama, ale to jsou dve věci.To čidlo otáček je někde na klice, kdežto TPS je nekde před vstřikem.
Me vypinala r6 při prudším dobrzdení do zastavení, křižovatka atp. A jen ohřátá a po ostřejší jízdě. Prostě zvadla, všechno mrtvý, ale nastartovala po znovuotoceni klíčkem bez problemu. Ja myslel na směs, jestli není moc bohatá. Ale to bylo OK a vada byla v čidlu otáček.
Podobně v autě, chcipalo to na křižovatkách, super 😁 Tam vypadlo ukostreni ŘJ, prej to byl celej problem.
Nekde je tady starsi téma r6-TPS, tam byl kluk s vadnym TPS a nakonec s vymenou na svolavacku.
Jo to máš pravdu. Ale TPS-ka to nejsou jsou tam dvě. Mam komplet nové klaply se vším včetně vstřiků. Sicož je to starší ale z funkční . Mam i novou vzduchovou soustavu-celou. Chybu mi to nehlásí a furt chcípá -za tepla. Akorát me zaráží kdyby to byl senzor otáček-proč nehodí chybu. Občas funguje super,občas spadnou otáčky ale ustojí to a většinou chcípne. A chytne z plynem bez plynu hned opět chcípne. Už fakt nevím a jenom zkouším od začátku roku. A mám v tom balík A nic. Je možný že by to byl ten senzor otáček a neukázala mi to diagnostika! Chtěl jsem vyzkoušet jednotku ale sehnal jsem evropskou verzi a ja mam americkou verzi mé r6. Čidlo už sháním a vyzkouším.
1 reakcí na tento příspěvek Problem-chcipa
asi i na vadnou lambdu by to mohlo chcípat, pokud dává do ŘJ nějaký zmatený informace...
hlášení nebo nehlášení chyb při odpojení konektoru atd., to jde úplně mimo mě. Ale nezůstává pořád možnost, že je někde rozjebaná "nějaká" elektrika? Stačí maličkost. Prošel jsi celou ele.instalaci?
hlášení nebo nehlášení chyb při odpojení konektoru atd., to jde úplně mimo mě. Ale nezůstává pořád možnost, že je někde rozjebaná "nějaká" elektrika? Stačí maličkost. Prošel jsi celou ele.instalaci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem-chcipa
tomasd.> děkuji za rady. Landu sem odpojil ale nestartoval. Kabeláž..... Důležité konektory jsem přišel a prostříkal. Senzor otáček mi ještě nepřisel. Dávám v to velkou naději. Teď jsem spavoval i Exup. Předchůdce tam udělal pěknou prasárnu. Akorát nechápu že to dělá když se to ohřeje. Akolo 170 Fahrenheita.
Tak na vzdory penězům a času a hlavně nervů co jsem měl - na motorce jsem vyměnil vše co šlo až teda na cívky. To sem nestihl. Dnes sem moji r6 opravil. Šlape jako Švýcary. Kdybych to zjistil hned ze začátku nestalo by mě to nic. Pánové stačilo zvednout volnoběh.
Zdravím pánové. Potřeboval bych od vás pomoct,už si nevím rady. Mam yamahu r6 2006. A mám problém při volnoběhu mi haprujou otáčky a pri rozjezdu cuká. Ale potom pri větší rychlosti a víších otáčkách jede jak má,bez problémů. Zkoušel jsem přes budíky střiky a ok,svíčky ok,čísla a vse v pořádku. Žádnou chybu nehází. mi že začíná blbnou až když je zahřátá (zlobí víc). Filtr vyčištěn. Opravdu nevím co už Stím. Předem děkuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 | harwey10 | 35 | 5.2.2024 v 13:58 Gahan37 |
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 | Jar0 | 10 | 1.2.2024 v 16:06 Jar0 |
Yamaha R6 chcípá Yamaha YZF-R6 | LukeyR6 | 7 | 11.10.2023 v 17:47 LukeyR6 |
R6 2002 25kW, A2 Yamaha YZF-R6 | Dandos489 | 4 | 13.9.2023 v 06:57 ja1 |