globalmoto_duben_nolan





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:00 | Nahoru | #1
Ne dobu jsem nezaspal, já jen, že 60 Nm není málo, 100 koní je možná optimální, ale poznal jsem v životě hodně málo lidí, který to s nima fakt uměj.
Ono hodně lidí má naprosto zkreslený představy o tom, co to je výkon a co je krouťák a k čemu to je dobrý. Pro rychlost 100 km/h stačí 10-12 kW, pro 130 km/h 20 kW, tedy pro udržování těchto rychlostí.
Pokud má někdo potřebu jezdit 200 v městě, samozřejmě potřebuje aspoň 70 kW. Ale plno lidí soudí, že pohybovat se v provozu takovými rychlostmi není úplně ok. Plno lidí taky na motorce chce cestovat, a ti se pak ptají co to je fun-factor? K čemu to je dobrý? Dá se na tom někam dojet?
Motorka, která má 60 Nm při 2 000 ot./min. je na cestování úplně v pohodě. Po zadním na trojku, ani 250, ale jezdit nebude, to je pravda. Ovšem takový požadavky na motorku má málokterý dospělý člověk.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:14 | Nahoru | #2
MartinNTV> mm...a pak ti se 40 kW jezdí jako auta, zaberou mnohem víc místa a doprava se tím pádem zpomaluje

A když na těch 20 kW navěsíš bágly a batoha, tak potřebuješ alespoň 30 kW a ejhle, koupíš NC
70 kW proto, abych mohl jezdit dvě stě v městě? Ne...70 kW proto, abych se bavil.

No, na fun-factor se dá cestovat taky...do cíle přijedeš vysmátej a utahanej tak, že nemáš sílu honit místní baby a neničit tak snahy místních chlapců o kopulaci.

Tou poslední větou si to zazdil úplně jenom proto, že Tebe to nebaví, nebo to spíš neumíš, tak jsou ti, který to baví, nedospělí...hele, že ty sleduješ zprávy na TV Nova a budeš jedním z přispěvovatelů na novinky.cz? Jinak si to nedovedu vysvětlit....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist