globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zbláznilo se čidlo!
11.6.2016 v 03:36
Čau, nerozumim tomu, v patek dopol přijedu zaparkuju vše jak má bejt. Za pět hodin chci odjet otočím klíč kontrolky svitej mačkam star čudl a nic ani ťuk! Zkoušim a marně! Nasranej se zase slíknu, sundam sedlo koukam po kabelech vše na oko v cajku. Pak mě napadne zmáčknout čidlo u stojánku na zařazenou rychlost a startnou a naskočila, pustim a scipne. Takze od ty doby nemůžu startovat když je na stojánku.. moc mi to nesere při nejhoršim ho vyhodim. Jo a dyš zařadim ze stojankem tak beži. Proč se to takhle votočilo!?

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 10:14 | Nahoru | #1
Kdyby jsi ten článek přeložil do češtiny,možná Ti někdo pomůže.

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 10:23 | Nahoru | #2
No moc srozumitelné to sice není, ale pochopil jsem z toho, že mu čidlo na policajtovi funguje najednou obráceně. Když má zařazenou rychlost a bočák dole, tak to nastartuje.

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 11:39 | Nahoru | #3
Jo přesně funguje obráceně

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 13:09 | Nahoru | #4
Otázkou je jestli ten spínač spíná nebo rozepíná obvod. Zkus ho odpojit co to bude dělat. Popřípadě spojit ty dva dráty.

Nezapomenout ale na to, že jde o bezpečnostní prvek takže moc bych s tím nejezdil. Nejeden motorkář si takhle rozbil hubu.

http://www.tipmoto.c...n-cidlo-gsf-600.html

Naposledy editováno 11.06.2016 13:10:02

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 14:03 | Nahoru | #5
aby ti neodesla krabicka kde je to cidlo napojene nekdy tam byvaji v ni diody a nektera muze byt spalena

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 15:49 | Nahoru | #6
Záleží na mechanické konstrukci spínače - třeba u XV535 je spínač brzdy u pedálu řešen tak, že v plastovém elementu je plastová tyčinka s kovovým zakončením a na těleso je nasunut gumový klobouček s protilehlými páskovým kontakty. V "klidu"je tyčinka zasunuta mezi kontakty natolik, že svou plastovou částí je od sebe odděluje a tím jsou rozepnuté. Při sešlápnutí pedálu se tyčinka povysune a mezi kontakty se dostane kovový konec tyčinky - tím se kontakty sepnou. A stačí se zamyslet - je jasné, že u takového řešení stačí, aby klobouček s kontakty nebyl domáčknut na doraz a funkce spínače se zinvertuje ancvaj.
Takže prvně kouknout do schématu elektriky (nebo to porovnat na jiné motorce stejného typu) a zjistit, zda má spínač při vyklopeném stojanu být sepnutý, nebo rozepnutý. Pak jej proměřit a dle výsledku postupovat dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 3 Dnes v 11:43 pepe100
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 6 23.2.2023 v 05:57 JardelT


TOPlist