globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 11:46 | Nahoru | #11941

Ozzy_ píše: Nebudes rychlejsi, ale bude se ti snaz ucit jezdit dobre ... protoze toho min urves na motor na vyjezdu a hlavne na rovine, takze ti nezbude nez mit lepsi nalety, atd.

To samy pak na brzdach kdyz brzdis z mensich rychlosti, tak to neni tak "scary" a lip se posouvaj brzdny body dal a lip se uci nalety do zatacek na brzdach.

Ja to strasne vidim kdyz ted obcas trenuju na cmelakovi, tam neurves motorem vubec nic. Moc mi to pomaha. Treba nalet v Brne na stadion v ty dvojity pravy z kopce bez brzd ... drzis plnej, tam co sestky a litry brzdi porad drzis plnej, pak podradis dva dolu a slozis to doprava


jaký rychl. stupně (nebo jak se tomu říká) v brně jezdíš na ktm? jo a jakej top speed máš na konci cílovky? dík

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 11:49 | Nahoru | #11942
V Brne je to easy, vsechny zatacky 4 (mozna ze rozjetej jezdim cilovou zatacku na petku, to si nejsem jistej), trojka je vsude moc kratka. Takze po rozjezdu jen pred zatackama na 4, a pak 5,6 a zas

A na konci cilovky mam podle GPS kolem 160 jestli si dobre pamatuju. Tachometr mi neukazuje, mam vyndany ABS a udaje se berou z nej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 11:56 | Nahoru | #11943

Ozzy_ píše: Musis to zprumerovat, loni asi jo, predloni po zraneni hned na velikonoce v Misanu ani nahodou, to sem pak poradne jezdil az od pulky leta, predloni po tom zahozu v Madarsku taky ani nahodou ...



tak psals "kdyz se povde sezona" , ne prumerne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 11:58 | Nahoru | #11944

Veverčák píše: tak psals "kdyz se povde sezona" , ne prumerne



Musíš to přepočítat na ozzákovy poměry... Nestrávit půl roku sešroubovanej a v gypsu = úspěšná sezóna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 11:59 | Nahoru | #11945

Hančaa píše: Aaaa tady zase někdo píchá do vosího hnízda....a pak zase budeš škemrat!



Myslis takovyto: "Hanicko, tak aspon pusinkou, kdyz to jinak nejde..."

Omlouvam se, omlouvam se, kdyz toho se nedalo nevyuzit. Ja ti koupim zebirka a nebo stehynka, jo?

Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:02 | Nahoru | #11946

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:03 | Nahoru | #11947

Ozzy_ píše: V Brne je to easy, vsechny zatacky 4 (mozna ze rozjetej jezdim cilovou zatacku na petku, to si nejsem jistej), trojka je vsude moc kratka. Takze po rozjezdu jen pred zatackama na 4, a pak 5,6 a zas

A na konci cilovky mam podle GPS kolem 160 jestli si dobre pamatuju. Tachometr mi neukazuje, mam vyndany ABS a udaje se berou z nej.



To mas ale nejakej kratkej prevod, ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:17 | Nahoru | #11948

SLEEPER píše: Myslis takovyto: "Hanicko, tak aspon pusinkou, kdyz to jinak nejde..."

Omlouvam se, omlouvam se, kdyz toho se nedalo nevyuzit. Ja ti koupim zebirka a nebo stehynka, jo?



Jenom JEDNY?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:25 | Nahoru | #11949

SLEEPER píše: To mas ale nejakej kratkej prevod, ne?

to je normální ne? ta ninja 300 bude mít podebné převody a 160 to nepojede na 4ku

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:35 | Nahoru | #11950

Hančaa píše: Jenom JEDNY?!



Ja pro tebe neco peknyho vymyslim, neboj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:37 | Nahoru | #11951

matt píše: to je normální ne? ta ninja 300 bude mít podebné převody a 160 to nepojede na 4ku



Seriovka ninja300 dlouhy prevod docela ma. Premyslim, jestli jsem vubec zaradil 5, maximalne mozna na cilovce, jinak ne.
Pravda, ze je tam nepruhledny plego a to mi bylo neprijemny na krk, takze jsem nebyl poradne zalehlej a houby to se mnou do tech kopcu jelo. Ale jinak to neni spatna vubec motorka.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:38 | Nahoru | #11952

Ozzy_ píše: Nebudes rychlejsi, ale bude se ti snaz ucit jezdit dobre ... protoze toho min urves na motor na vyjezdu a hlavne na rovine, takze ti nezbude nez mit lepsi nalety, atd.

To samy pak na brzdach kdyz brzdis z mensich rychlosti, tak to neni tak "scary" a lip se posouvaj brzdny body dal a lip se uci nalety do zatacek na brzdach.

Ja to strasne vidim kdyz ted obcas trenuju na cmelakovi, tam neurves motorem vubec nic. Moc mi to pomaha. Treba nalet v Brne na stadion v ty dvojity pravy z kopce bez brzd ... drzis plnej, tam co sestky a litry brzdi porad drzis plnej, pak podradis dva dolu a slozis to doprava

rad bych to zkusil, pač si myslím, to samé jak to pišeš ... průjezd zatáčky bude ovlivněm nájezdem - a výjezd nejsi na plynu rychleji a agresivněji než na litrech?rovinky jsou jasne..

to je mazec bez brz - ale jo videl jsem borce na ninje 300 a dával si tam R1 vubec nebrzdil a projiždel zatácky full gas - ale nevim jaky to byl okruh

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:40 | Nahoru | #11953

FiZzeR píše: Protože jsem lama a po pěti sezónách jsem se na ZX10R nenaučil řadit. Jak to má lehkou kliku a tudíž nulovou setrvačnost je hrozně těžký trefit správný otáčky, a krom toho že mě to sere akusticky to tu motorku občas dost destabilizuje. Na to abych to tam ládoval jen s ubráním plynu (což je hladký jak dětská prdýlka) jsem málo otrlej.
Další věc je, že spojčím dvěma prstama, takže když jedu někam dál nebo v provozu, bolí mě ruka

aha tak to by ses mohl už naučit po 5 sezonách - zaleží kolik si na tom najel jeslti tis za rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:44 | Nahoru | #11954

Ozzy_ píše: Matt: jinak si nemyslim ze sestka "vic dostava", ja kdyz vidim jak kapou litry (loni jsem videl osobne 2 novy ZX10R, starou R1, 1199, a 2 Bawa), tak proti tomu si nepamatuju sestku skapanou na motor. Imho jsou ted sestky krasne dotazeny a vychytan. Za poslednich cca 8 roku se na ne nesahlo, max se prave vychytavali problemy, takze R6ka 06+, a kawa 09+ a honda temer jakakoli, a i zuzany jsou podle me nesmrtelny motorky, ktery vydrzej muka. Ten motor co ma najeto pres dvacet tisic mam od novyho, a nedokurvit si sam tu rychlosku, tak uz krouti bez sahnuti sestou okruhovou sezonu. Za tu dobu se po cca 3-4 dnech meni olej za libovolnej motorkovej 10W40 olej pod 200kc/litr, jednou rocne filtr, jednou se vymenili svice, a jednou zkontrolovali ventily

a ty motorky to jezdili už nějaci fakt střelci třeba v brně pod 2:10 ??

docela sem zakočenej že víc padají litry. si koupím litra pojedu čas na hovno v brně cca 22 a jelsit mi to odejde na motor tak se aspo zblázním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:48 | Nahoru | #11955

SLEEPER píše: Seriovka ninja300 dlouhy prevod docela ma. Premyslim, jestli jsem vubec zaradil 5, maximalne mozna na cilovce, jinak ne.
Pravda, ze je tam nepruhledny plego a to mi bylo neprijemny na krk, takze jsem nebyl poradne zalehlej a houby to se mnou do tech kopcu jelo. Ale jinak to neni spatna vubec motorka.

já teda jezdil na 250 vic bejvalka ji měla a poježděni suprové a podvozek o dost lepší než třeba GS500 a motorově tomu GS ani neujíždělo - je pravda že na tom seděl kámoš který má o 20 kg vic ale stejně.

na tu motorku nedám dopusti na začátek super stroj - spolehlivej nic to nežere nákladi min. a kupovala to tenkrát za 75 a za cca 70 to prodala po dvou letech

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:52 | Nahoru | #11956

matt píše: já teda jezdil na 250 vic bejvalka ji měla a poježděni suprové a podvozek o dost lepší než třeba GS500 a motorově tomu GS ani neujíždělo - je pravda že na tom seděl kámoš který má o 20 kg vic ale stejně.

na tu motorku nedám dopusti na začátek super stroj - spolehlivej nic to nežere nákladi min. a kupovala to tenkrát za 75 a za cca 70 to prodala po dvou letech



Kamos, co jezdil okruhovou R6R mel ninju250 na jezdeni po Praze. Ten si to fakt pochvaloval, jak si daval kolena pres krizovatky atp.

Teda po 3x si ctu Fizzovo razeni a nechapu, co mu na tom nejde, kdyz macka spojku...

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:53 | Nahoru | #11957

SLEEPER píše: To mas ale nejakej kratkej prevod, ne?



Tak jak ten bajk strojej v CUPovy verzi standardne, nic jsem s tim nedelal ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:56 | Nahoru | #11958

matt píše: a ty motorky to jezdili už nějaci fakt střelci třeba v brně pod 2:10 ??

docela sem zakočenej že víc padají litry. si koupím litra pojedu čas na hovno v brně cca 22 a jelsit mi to odejde na motor tak se aspo zblázním



Osobne si myslim ze vetsina tech lehlejch motoru jsou motory ve kterejch se nekdo hrabal a tunil je. Serie jsou v 99% pripadu nesmrtelny. Ale treba ta kawa co klekla na slovaci byla Baterky taty, slovac jezdi cca 2:30 na litru ....

ono si nemysli, ze tim ze jezdis pomalejsi kola tak motor dostava min/vic, plnej preci drzej vsichni, a jestli rychly jezdci o 5% casu vic, tak jakej je to rozdil ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 12:58 | Nahoru | #11959

FiZzeR píše: Musíš to přepočítat na ozzákovy poměry... Nestrávit půl roku sešroubovanej a v gypsu = úspěšná sezóna



ja se nesmeju, nebo mne to dostihne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:15 | Nahoru | #11960

Veverčák píše: ja se nesmeju, nebo mne to dostihne



Zraneni nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:20 | Nahoru | #11961

Ozzy_ píše: Zraneni nebrat



souhlas ..

furt premyslim, jestli si neporidim kombu s airbagem ... na zahradaku ji usijou za cca 54, je to ta verze, kde se privazes k motorce, ale vesta je uvnitr kombinezy a bombicky v hrbu .. po vystrelu jen vymena bombicek za cca litr ..

na vystave jsem se bavil s hubikama, behem roku by snad meli mit obdobu D-Air, ale to je treba +50 ke kombineze a pak cca 10 po kazdem padu ..

Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:21 | Nahoru | #11962
Ja kdyz uz, tak bych sel do druhy varianty, s GPS atd ... proste neresit pripojovani a odpojovani k motorce a takovy ty picoviny ... ale to ma tak 2 roky cas ... pak se uvidi.

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:24 | Nahoru | #11963

Veverčák píše: souhlas ..

furt premyslim, jestli si neporidim kombu s airbagem ... na zahradaku ji usijou za cca 54, je to ta verze, kde se privazes k motorce, ale vesta je uvnitr kombinezy a bombicky v hrbu .. po vystrelu jen vymena bombicek za cca litr ..

na vystave jsem se bavil s hubikama, behem roku by snad meli mit obdobu D-Air, ale to je treba +50 ke kombineze a pak cca 10 po kazdem padu ..



Do tohodle teda nevidim, ale to pripojeni k motorce mi neprijde jako idealni spoustec bagu...

A to kdyz spadnes a nemas bobicky, tak jsi dojezdil nebo jak to funguje?

2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:32 | Nahoru | #11964
. Tu je slíbené fotka dědka obecneho

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:33 | Nahoru | #11965
Tak kombu mas i bez bombicky ne ? Kde je problem ...

Ale prave to spojeni s mmtorkou je nahovno, 2 pady kdy prave prasknul klicek byli tak, ze mi ulitnul predek a motorka ppodlitla a bokem se mnou flakla na rameno (predni brzda v zatacce kdyz jsem za ni musel vzit abych nevzal borce co mi prekrizil stopu a zavrel me, podruhy pomalej vjezd do kacera na acku a ulitnuti predku) a ani v jedny tydle situaci by dratek / spojeni s motorkou nepomohlo, protoze sem v zasade neopustil sedlo a rameno uz bylo na sracku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:37 | Nahoru | #11966

Ozzy_ píše: Tak kombu mas i bez bombicky ne ? Kde je problem ...

Ale prave to spojeni s mmtorkou je nahovno, 2 pady kdy prave prasknul klicek byli tak, ze mi ulitnul predek a motorka ppodlitla a bokem se mnou flakla na rameno (predni brzda v zatacce kdyz jsem za ni musel vzit abych nevzal borce co mi prekrizil stopu a zavrel me, podruhy pomalej vjezd do kacera na acku a ulitnuti predku) a ani v jedny tydle situaci by dratek / spojeni s motorkou nepomohlo, protoze sem v zasade neopustil sedlo a rameno uz bylo na sracku.



je jasny, ze na pady na predek to na tu prvni ranu do asfaltu nezabere .. ale na plno padu to muze zabrat .. je to ke zvazeni, zas tolik penez navic to neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:43 | Nahoru | #11967

Veverčák píše: je jasny, ze na pady na predek to na tu prvni ranu do asfaltu nezabere .. ale na plno padu to muze zabrat .. je to ke zvazeni, zas tolik penez navic to neni.



Tak ja vim ze na zdravi se z pohledu statistiky koukat nema ... ale na okruhu mi 3x prasknul klicek, a jsem si naprosto jistej, ze 2x z toho by me vesta / komboska s dratem k motorce nepomohla.

Takze radsi vydrzim, a az bude ta moznost koupit vyzkousenej system s GPS ala DAIR, kterej funguje bez dratu a je vyzkousenej od spickovejch jezdcu na okruhu a pomuze i v techdle pripadech, tak do nej pujdu, a seru nato ze rana muze stat desitku. Hlavne kdyz kosti vydrzi

Kdyz ted koupim "mezireseni", oddalim koupi finale ...

Ale kazdej jak mu vyhovuje. Takhle to mam ja, kazdej at si dela co chce, a muze.

Naposledy editováno 21.03.2018 13:43:52

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:46 | Nahoru | #11968
Mne se ten napad libi, ale co jsem ted cumel na GP, nafoukne se ti vlastne jen trup. Tzn., ze stejne spadnej na rameno a tu klicku si zlomis nebo takhle mi to aspon prislo...

baiker> Hm...to pujdou casy pod 20. A maj doma z motorky aspon radsot?

(reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 13:54 | Nahoru | #11969

Ozzy_ píše: Tak ja vim ze na zdravi se z pohledu statistiky koukat nema ... ale na okruhu mi 3x prasknul klicek, a jsem si naprosto jistej, ze 2x z toho by me vesta / komboska s dratem k motorce nepomohla.

Takze radsi vydrzim, a az bude ta moznost koupit vyzkousenej system s GPS ala DAIR, kterej funguje bez dratu a je vyzkousenej od spickovejch jezdcu na okruhu a pomuze i v techdle pripadech, tak do nej pujdu, a seru nato ze rana muze stat desitku. Hlavne kdyz kosti vydrzi

Kdyz ted koupim "mezireseni", oddalim koupi finale ...

Ale kazdej jak mu vyhovuje. Takhle to mam ja, kazdej at si dela co chce, a muze.



blby na finalnim reseni je, ze po padu musis kombu poslat do servisniho centra a ses bez ni minimalne mesic :-/. Ty bombicky si vymenis sam. Je to neco za neco .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

21.3.2018 v 14:03 | Nahoru | #11970
SLEEPER> Doma mají radost ze nebudu protivník jak prdel ze nemám na čem jezdit . S casama to nevidím tak slibně. Jak psal Vevercak je to spíše o jezdci. A v mem případě to platí dvojnásob.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35274 Dnes v 08:26 Veverčák
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 5 Včera v 09:23 grooll
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist