1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: nejde mi o ty kecy kolem, mám rád techniku..........................
Jo mne se clanek libi a je to rozhodne zajimave cteni, ale proste uz mam na zlutacky kydy lehkou averzi. (Ani legandari Rossi s Burgesem si s ducati nedokazali poradit a Stoner zajel dobre jen proto, ze byl mladej a nemel navyky na hlinikovy ram.... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: slyším dobře... tys na to sedl znovu? jeslti to dobře chápu?
Vzdyt jsi tam s nami byl nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> v bohunicich
Tam mam znamost, kdybys neco potreboval...
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Jo mne se clanek libi a je to rozhodne zajimave cteni, ale proste uz mam na zlutacky kydy lehkou averzi. (Ani legandari Rossi s Burgesem si s ducati nedokazali poradit a Stoner zajel dobre jen proto, ze byl mladej a nemel navyky na hlinikovy ram.... )
však napsal pravdu nebo ne? rossi toho dokázal v novodobé historii víc něz kdo jinej, proto asi oslovení legendární...na tom mi nic zvláštního nepříjde, ale třeba jak si napsal to že chorche zpráskal valentina v tréninku atd, to už je prostě rýpání a si stejnej (v tomhle) jako jak ty říkáš "žlutky"
já si ty diskuze pod velkýma cenama čtu a je to jak na dětským pískovišti
a věřím tomu, že ohledně toho carbonovýho rámu vs hlinikový je kurňa velkej rozdíl, když jedou na hranici svých možnosti i technik a vidíš te´d i chorcheho má stejner rám, akorát jinou komcepsi a prostě mu to zatím nejde. Celou dobu jezdil na yamaze, takže kdyby přešel na duknu s carbonovým rámem, byl by na tom jak tenkrát rossi, nevěděl co stím....
já celou dobu fandím rossimu a fandit budu a když sebou plácne, tak přece nevypnu celej závod... fandím dovimu, iannonemu, petruxovi dokonce sem se přistihl, že fandím i abajovi a toho moc nemusím za ty jeho názory atd...
vyloženě nemusím chorcheho,nemusím ani marca, ale ten jeho jízdní styl to je prostě bomba, neuvěřitelný a střasně se mi ten styl líbí....ale bych přál někomu něco špatného, to vůbec.
Chorcheho bych rád viděl na špici, ať je to zajímavější, třeba tak iannoneho (tomu sem hodně věřil na suze, že něco předvede)...
baiker píše: matt> peknej pohled na vec. A musim souhlasit. Vseobecne nechapu ty reci ,, zluty ostrov, hnedy ostrov. Ja mam treba rossiho rad. Kdyz jsem byl,malej jezdil za hondu a byl to mazec . cucel jsem na nej s otevrenou hubou. Stejne tak mam rad capirossiho pohodar, hopr to stejny. A ten ze vypafa tak, a ten je zlitej a ten je hnedej a ten do nej zduchl atd. O tom to neni. Kazdej znich jsou borci a muj sen jezdit aspon tak jak v m3
tak to vidíme stejně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: však napsal pravdu nebo ne? rossi toho dokázal v novodobé historii víc něz kdo jinej, proto asi oslovení legendární...na tom mi nic zvláštního nepříjde, ale třeba jak si napsal to že chorche zpráskal valentina v tréninku atd, to už je prostě rýpání a si stejnej (v tomhle) jako jak ty říkáš "žlutky"
já si ty diskuze pod velkýma cenama čtu a je to jak na dětským pískovišti
Dokazal, ziskal 9 titulu MS a rikat o nem, ze neumi jezdit je absolutni nesmysl, ale tech vyhod co mel, to takve v novodobe historii nikdo nemel.
Zadnej jezdec si tolik nevymrzoval a neslo se mu s technikou tak naproti, jako prave Rossimu.
Nejsem zadnej utra anti Rossak, GP sleduju dlouho jen vim kolik se toho pro Valeho udelalo, pak mi jako motocyklovy buh neprijde. Tenkrat Capirossi prohlasil, ze minimalne prvni 6 jezdcu GP jsou absolutne vyrovnani a dokazi ze stroje dostat maximu, o vitezstvi uz jen rozhoduje technika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jak ses k tomu dostal? ty jo doufám, že mi to vyjde a zejedu se podívat
Objevila se nabidka na zapujceni stroje, dal jsem se proste jen prihlasil a vyridil licenci...
e: Se pak podivej na FB, poslal jsem ti pozvanku na "udalost", kde je popsany info...
Naposledy editováno 16.08.2017 12:52:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Dokazal, ziskal 9 titulu MS a rikat o nem, ze neumi jezdit je absolutni nesmysl, ale tech vyhod co mel, to takve v novodobe historii nikdo nemel.
Zadnej jezdec si tolik nevymrzoval a neslo se mu s technikou tak naproti, jako prave Rossimu.
Nejsem zadnej utra anti Rossak, GP sleduju dlouho jen vim kolik se toho pro Valeho udelalo, pak mi jako motocyklovy buh neprijde. Tenkrat Capirossi prohlasil, ze minimalne prvni 6 jezdcu GP jsou absolutne vyrovnani a dokazi ze stroje dostat maximu, o vitezstvi uz jen rozhoduje technika.
tak souzhlasím stím, že tenkrát to bylo vyrovnanější, myslíš že si to rossi vydupal sám?? to je jak dneska maš znamé něco zařídí atd... a ostatní měli tu samou možnost, ale nevyužili toho třeba, nebo taky třeba jo a ani to nevíme.
fascinuje mě, jak každý ví, jak to bylo doopravdy, jaké měl výhody atd...
nevím, věřit tomuhle povídání je jako věřit co povídají na TV nova... veřejnost ví, jen to co oni chtějí, aby se vědělo, třeba ten cyklista Armstrong - vracel pohárky krz doping,, pak napsal knihu, aby vše vysvětlil a myslíš, že tam napsal úplnou pravdu
jen můj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Objevila se nabidka na zapujceni stroje, dal jsem se proste jen prihlasil a vyridil licenci...
e: Se pak podivej na FB, poslal jsem ti pozvanku na "udalost", kde je popsany info...
pak se snad někdy o tom pobavime podrobněji, jen zvědavost, co vše je potřeba vyřídit, udělat atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše:
fascinuje mě, jak každý ví, jak to bylo doopravdy, jaké měl výhody atd...
Tak ja ti pak k tem vyhodam neco napisu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: ok kouknu na info
pak se snad někdy o tom pobavime podrobněji, jen zvědavost, co vše je potřeba vyřídit, udělat atd..
Tak v prve rade je treba licence pro road racing.
Musel jsem prokazat zavodni historii a pak uz jen potrebujes potvrzeni od lekare.
Jako novacek RR dostanu vystraznou vestu a dle vysledku merenych treninku se rozhodne o tom, jestli ji budu mit i do nedelniho zavodu.
Motorka musi splnovat technicke predpisy:
Zadny fridex v chladici, laminatova vana pod motorem + komplet kapoty, z riditelk ovladane zadni cervene svetlo (do deste), ruzne pojistky/zavlacky u vik provoznich kapalin, pena v nadrzi, v moji kategorii zluty podklad pod zavodni cislo...... to je asi vsechno.
A protoze jedu tridu SSP - produkcni supersport, tak muzes mit upravy/ dily jen ty, co se k motorce prodavaly. Zadne spešl racing veci, ktere patri jen do kategorie GP a nebo open 600/open 1000.
e: Proste prijed, stejne budu potrebovat pomoc z motorkou. V pripade deste se budou menit kola, prevod a brzd. desky a to sam nedam.
Naposledy editováno 16.08.2017 13:41:16
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
jinak kdes byl na dovči (jestli to není tajný)? aktuálně sháníme tipy, kam jet. a nebo si zas kopal nějakou studnu, jak děláš o víkendech?
baiker>sem se právě na tebe minulej týden ptala, jestli už to je.... ale v klidu, však ono to jednou bude. navíc přenošený děti sou děsně inteligentní. třeba já sem byla myslím o týden pozdějc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Tak v prve rade je treba licence pro road racing.
Musel jsem prokazat zavodni historii a pak uz jen potrebujes potvrzeni od lekare.
Jako novacek RR dostanu vystraznou vestu a dle vysledku merenych treninku se rozhodne o tom, jestli ji budu mit i do nedelniho zavodu.
Motorka musi splnovat technicke predpisy:
Zadny fridex v chladici, laminatova vana pod motorem + komplet kapoty, z riditelk ovladane zadni cervene svetlo (do deste), ruzne pojistky/zavlacky u vik provoznich kapalin, pena v nadrzi, v moji kategorii zluty podklad pod zavodni cislo...... to je asi vsechno.
A protoze jedu tridu SSP - produkcni supersport, tak muzes mit upravy/ dily jen ty, co se k motorce prodavaly. Zadne spešl racing veci, ktere patri jen do kategorie GP a nebo open 600/open 1000.
e: Proste prijed, stejne budu potrebovat pomoc z motorkou. V pripade deste se budou menit kola, prevod a brzd. desky a to sam nedam.
a tu dráhu tam znáš? máš to aspoň najeté?
rád bych dojel.. fakt bych to rád zažil, ale uvidím časově
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
MDDr píše: matt>on je tam ještě jeden podstatně důležitej mezikrok aby se to mohlo zrealizovat, ale na ten se, jak vidím, už pěkně rychle zapomnělo. ale neva.
jinak kdes byl na dovči (jestli to není tajný)? aktuálně sháníme tipy, kam jet. a nebo si zas kopal nějakou studnu, jak děláš o víkendech?
baiker>sem se právě na tebe minulej týden ptala, jestli už to je.... ale v klidu, však ono to jednou bude. navíc přenošený děti sou děsně inteligentní. třeba já sem byla myslím o týden pozdějc.
teď nevím, k čemu myslíš ten mezikrok, na kterej se zapomíná?
chorvatsko omiš - šílený vedro ve stínupořád 40 na slunku ani nevím a pres noc cca 30 zas k moři nemusím cca 3-5 let ale chtěl bych se zajet podívat na plitvická jezera.. tak je to užasný, letos jsem to nestihl no...
studnu sem letos kopal jen jednou zatím
přenošená jsou desně inteligentí? nemyslíš spíš extrémně drzá
matt píše: to je mazec, tak super, že takhle můžeš jezdit,
a tu dráhu tam znáš? máš to aspoň najeté?
rád bych dojel.. fakt bych to rád zažil, ale uvidím časově
To je prave to, drahu vuuuuubec neznam a na te motorce se svezu az v prvnim ostrem merenem treninku.
Ale ja si dokazu na stroj zvyknout docela brzy, tak snad nebude problem.
Budu rad, kdyz dorazis, to ostatne plati pro vsechny.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: teď nevím, k čemu myslíš ten mezikrok, na kterej se zapomíná?
Zapomnel jsem oznamit, ze MDDr je muj osobni agent, podobne jako Lavi z Vyšehradu ma sveho agenta.
Lidem se bezne (trebas pro karieru) leze do riti, ale pokud chces mit licenci pod CAMS, organ uspechu je hned vedle.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše:
fascinuje mě, jak každý ví, jak to bylo doopravdy, jaké měl výhody atd...
Tak jasne, ze jsem nebyl u toho, kdyz Rossi podepsal svuj prvni kontrakt, ale verejnosti jsou známy nize uvedene fakta a vubec bych se nedivil, kdyby toho bylo vic.
Vale na rok 2002 podepsal smlouvu u HRC s pominkou, ze nikdo jiny (krom kolegy) nepojede special RC211V. Satelity West Honda Pons (Capirossi, Barros) jezdili NSR500 a az na posledni 4 zavody dostal alespon Alex Barros 4T 990cc a hned zacal Rossiho porazet a to bez vetsich zkusenosti.
Valentinuv kolega Thoru Ukawa mu vlastne delal jen nosice vody v podobe testovani nobych dilu prave pro tento novy 4T stroj.
Pak prislo peceni michelinu podle Rossiho jizdniho stylu (dat).
To bylo v TV hlasek, jak si Rossak dokaze udrzet zivotnost gum az do konce zavodu, jenze to se mu to jezdilo, kdyz mel gumy a na miru. Samozrejme kazdy ma svuj jizdni styl a rozdily na urovni motoGP musi byt nekde znat.
Rossi presel k yamaze v dobe, kdy umrel hlavni sef inzenyr HRC, s nim odesel prakticky cely tym a opet byla smluvni podminka, ze yamaha uz zacne do vyvoje poradne sypat, ne jak za doby Biaggioho a Checy. S kombinaci vyvoje a michelinu se opravdu povedlo.
V r. 2008 prisel k Valemu do tymu Jorge a hned ho jako mladej novacek zacal porazet. Mozna uz sam zil v domeni, ze jen on je motocyklovy buh a ostatni od nej pouze opisuji, a tak nechal vybudovat zed v tymovem boxu. Dalsi vec, kt. nema v historii GP obdoby.
Nakonec to dopadlo tak, ze od r. 2010 Rossi nedal zadny titul, pac vznikly rovnocenne podminky pro vsechny. Od teto doby dal Jorge 3x titul, Marc rovnez 3x a 1x Casey. Ted uz se mluvi o tom, ze uz je Vale starej...
Rossi na r. 011, 012 presel k Ducati, kde 2 roky jezdil hovno (ano je to evidetne hodne slozitej stroj), ale po te co za cele 2 roky v podstate nic nedokazal, ziskat zpatky misto u tovarni yamahy, to se taky nikomu nikdy nepovede.
VR46 je za me umele vytvorena marketingova znacka. Otec Graciano mel (ma) penize, kontakty, dokazal z syna vychovat svetovyho zavodnika a zajistit mu vzdy tu nejlepsi techniku, bez ktere by tolik titulu nikdy nedal. Ovsem trebas Schumi v F1 mel taky svoje vyhody v technice....
Za me je nejlepsi novodoby zavodnik CS27. Jezdec co si vypninal TC a vse si hlidal zadni brzdou a plynem, vzdy se dokazal prizpusobit technice. Tovarni material ziskal az u ducati, nasledne u hondy a u obou znacek titul udelal.
Jeho odchod z GP plne chapu. On si karieru vyslovene vydrel, nebyl z zadny prominentni rodinky a kdyz se zacala jezdit trida Open (pro bohace), zacal bejt nasranej a prestalo ho to bavit.
Tenkrat se jeho rodina odstehovala z Australie do UK, aby mohl mladej zavodit v Evrope. Otec chodil do 3 zamestnani, aby bylo na okruhy... Vsak po ziskani titulu to vse tatovi i s urokama vratil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Tak jasne, ze jsem nebyl u toho, kdyz Rossi podepsal svuj prvni kontrakt, ale verejnosti jsou známy nize uvedene fakta a vubec bych se nedivil, kdyby toho bylo vic.
Vale na rok 2002 podepsal smlouvu u HRC s pominkou, ze nikdo jiny (krom kolegy) nepojede special RC211V. Satelity West Honda Pons (Capirossi, Barros) jezdili NSR500 a az na posledni 4 zavody dostal alespon Alex Barros 4T 990cc a hned zacal Rossiho porazet a to bez vetsich zkusenosti.
Valentinuv kolega Thoru Ukawa mu vlastne delal jen nosice vody v podobe testovani nobych dilu prave pro tento novy 4T stroj.
Pak prislo peceni michelinu podle Rossiho jizdniho stylu (dat).
To bylo v TV hlasek, jak si Rossak dokaze udrzet zivotnost gum az do konce zavodu, jenze to se mu to jezdilo, kdyz mel gumy a na miru. Samozrejme kazdy ma svuj jizdni styl a rozdily na urovni motoGP musi byt nekde znat.
Rossi presel k yamaze v dobe, kdy umrel hlavni sef inzenyr HRC, s nim odesel prakticky cely tym a opet byla smluvni podminka, ze yamaha uz zacne do vyvoje poradne sypat, ne jak za doby Biaggioho a Checy. S kombinaci vyvoje a michelinu se opravdu povedlo.
V r. 2008 prisel k Valemu do tymu Jorge a hned ho jako mladej novacek zacal porazet. Mozna uz sam zil v domeni, ze jen on je motocyklovy buh a ostatni od nej pouze opisuji, a tak nechal vybudovat zed v tymovem boxu. Dalsi vec, kt. nema v historii GP obdoby.
Nakonec to dopadlo tak, ze od r. 2010 Rossi nedal zadny titul, pac vznikly rovnocenne podminky pro vsechny. Od teto doby dal Jorge 3x titul, Marc rovnez 3x a 1x Casey. Ted uz se mluvi o tom, ze uz je Vale starej...
Rossi na r. 011, 012 presel k Ducati, kde 2 roky jezdil hovno (ano je to evidetne hodne slozitej stroj), ale po te co za cele 2 roky v podstate nic nedokazal, ziskat zpatky misto u tovarni yamahy, to se taky nikomu nikdy nepovede.
VR46 je za me umele vytvorena marketingova znacka. Otec Graciano mel (ma) penize, kontakty, dokazal z syna vychovat svetovyho zavodnika a zajistit mu vzdy tu nejlepsi techniku, bez ktere by tolik titulu nikdy nedal. Ovsem trebas Schumi v F1 mel taky svoje vyhody v technice....
Za me je nejlepsi novodoby zavodnik CS27. Jezdec co si vypninal TC a vse si hlidal zadni brzdou a plynem, vzdy se dokazal prizpusobit technice. Tovarni material ziskal az u ducati, nasledne u hondy a u obou znacek titul udelal.
Jeho odchod z GP plne chapu. On si karieru vyslovene vydrel, nebyl z zadny prominentni rodinky a kdyz se zacala jezdit trida Open (pro bohace), zacal bejt nasranej a prestalo ho to bavit.
Tenkrat se jeho rodina odstehovala z Australie do UK, aby mohl mladej zavodit v Evrope. Otec chodil do 3 zamestnani, aby bylo na okruhy... Vsak po ziskani titulu to vse tatovi i s urokama vratil.
CS byl nepochybne skvely jezdec, ale zaroven velka placka (v cemz si dokonale notoval s JL) a o zodpovednosti k teamu se u nej taky moc mluvit nedalo (proste se mu nedarilo, tak se vysral na pul sezony). Z meho pohledu mu chybelo k dokonalosti plno detailu, zazranost a bojovnost az do konce. Valeho klidne necham bokem, ale kdyz se podivam na MM, tak ten jej podle mne predxi jak jezdecky, tak prave temi malickostmi, ktere CS nemem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 7 | Dnes v 17:19 psenap |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35274 | Dnes v 08:26 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | Včera v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |