1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: no to už by bylo moc tech 15/46
to asi jo, poradim se a zkusime to nejak vymyslet, ale prevodu do sily bych se nebal. Tak nebudu jezdit 300, vsak s RSV jsem po Vysocine taky moc nejezdil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
MDDr píše: s tím předěláváním na trhač bych byla opatrná, když ji nejsi schopen uřídit ani s normálním převodem.
To nevadi, ale bude to vypadat huste na fb skupine motorkari.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: To nevadi, ale bude to vypadat huste na fb skupine motorkari.
to by vedle toho nesmělo být selfíčko s kotlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Se pak v praci vyfotim, mam super vyhled a samo budu mit oblek, abych mohl jeste vico blbovat holky z devitky.
Ne, tohle neresme, aby to tu nekdo nebral vazne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: MDDr> ...Se pak v praci vyfotim, mam super vyhled a samo budu mit oblek, abych mohl jeste vico blbovat holky z devitky.
kdyby jen z devítky...
E:tyjo, tak já budu muset taky polaďovat, abys mě ještě nedojel...
Naposledy editováno 13.03.2017 13:14:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: to asi jo, poradim se a zkusime to nejak vymyslet, ale prevodu do sily bych se nebal. Tak nebudu jezdit 300, vsak s RSV jsem po Vysocine taky moc nejezdil.
jj můžeme to nějak poladit a bude víc možnosti, když máme stejný motorky, doufám, že v boxech neuděláš zeď jako rossi1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
budeš dělat něco s tlumičema vpředu, říkal, že se v tom hrabal a zdálo se mi to tvrdé..
nebo pak porovnáme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
mám cca 87kg + věci (11kg) - jak vidno váhu jsme záměrně napsal pod 100kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Dulezity je staticky a kompresi s utlumem uz das podle oka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Btw uz se tesim, az pojedeme pro Michallluv stroj, elektroniku mit bude, tak ji zas muzu zkusit.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Na bmw days se tam takhle pekne bavil Troy Corser, ale na DTC off.
Jinak moderni kontrola trakce je cil, o tom zadna a cim vic nasteveni, tim lip.
Kdyz ja si vazne myslel, ze ta kims bude fungovat nejak, jak jednoduche dsc u bawa plechovky. Tam kdyz das v zatacce plnej, hned ti to sebere plyn (+ brzdami srovna smer) a do powerslidu, te to vubec nepusti. Tady se nic podobnyho nedelo.
Ale jak jsem se pozde decetl, kims je neaktivni pri prokluzu spojky, plnem plynu a rychlem pridani. S poslednima 2 body jsem tak uplne nepocital (i kdyz plnej jsme nedotocil).
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Ale takhle bych si to presne predstavoval a jen si "ovladacem od playstationu) reguloval, jak hodne si necham zadek proklouznout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> kamos mi to nastavuje, jak si rikam. Zadny vychozi na Brno apod. nemame.
Dulezity je staticky a kompresi s utlumem uz das podle oka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> jo a ja ti muzu proverit elektroniku.
Btw uz se tesim, az pojedeme pro Michallluv stroj, elektroniku mit bude, tak ji zas muzu zkusit.
Michalll? jak jel s náma? co bude kupovat - povídej, jeslti to není tajný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: aha takže podle tvého pocitu.. spíš jsem myslel sladit to na váhu jezdce
No vzdyt, udelat staticke pruzeni (na hmotnost jezdce) a kompresi a utlum vetsinou staci o 2 kliky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: psenap> tím, že je vše vykuchané ten motor líp "dýchá", ale jelikož tam nejsou lambdy, tak nevím jeslti je schopnej se stím poprat. A neboj než jsem ji koupil, byl jsem pár kůsu projet, takže cca vím, jak jedou jiné. Jde mi jen o to aby, to bylo seřízené
Je dost mozny, ze nemas optimalni smes, to by vazne chtelo na to brzdu, jinak to nezjistis.
Za litr to dela v HK i Jirka Latr z motorpoweru81. Drive KL intermoto HK: K - Joska Kubicek, L - Jirka Latr, jezdili MS stocky (mimojine i s mistnim testerem mcz Tomasem Miskovskym), nasledne pak MS supersporty, ale to uz sli Kubicek a Latr svoji cestou.
Latrovi dorostl synator a tak s nim chtel jezdit Alpeadrii, coz se stalo a Joska zustal u MS.
Jirka Latr pripravit motorku vazne umi, dela i 3d data pro FGR....
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Z Kawy:
S-KTRC (kontrola trakce) využívající základní technologie, která Kawasaki používala na svých motocyklech v MotoGP. Tato technologie plynule kontroluje určitý prokluz zadního kola, aby bylo dosaženo maximální možné akcelerace. Maximální zrychlení motocyklu vyžaduje určitý prokluz zadního kola ( obvykle 20-30%, to znamená, že zadní kolo se točí o 20-30% rychleji, než přední kolo. Aby bylo docíleno optimálního přenosu síly na asfalt, S-KTRC monitoruje prokluz zadního kola v reálném čase, a plynule upravuje výkon motoru. S-KTRC monitoruje několik parametrů zaráz, včetně rychlosti předního a zadního kola, otáčky motoru a pozici klapek. Tyto údaje jsou zpracovávány každých 5 milisekund, tedy 0,005s. Tato unikátní metoda Kawasaki umožňuje dopředu určit, jak se motocykl bude chovat v dalších sekundách. Kromě módu 3, který omezuje výkon již při náznaku prokluzu zadního kola, S-KTRC využívá jen malé poklesy výkonu, aby bylo zachováno bezpečné zrychlení stroje. protože cílem je maximální zrychlení motocyklu, tak tento systém umožňuje i power wheelie při výjezdu ze zatáček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše:
Michalll? jak jel s náma? co bude kupovat - povídej, jeslti to není tajný
To prave ani on sam nevi. Prvotne chce prodat fazera a pak bud nova suzuki gsx1000f, ojeta Duc Multina a nebo idealne nove S1000XR, ale planuje kupovat nemovitost, takze spis ta suza nebo stráda....
Safra, ted vaham, jestli je to tajne info nebo ne, ale spis ne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše:
Z Kawy:
S-KTRC (kontrola trakce) využívající základní technologie, která Kawasaki používala na svých motocyklech v MotoGP. Tato technologie plynule kontroluje určitý prokluz zadního kola, aby bylo dosaženo maximální možné akcelerace. Maximální zrychlení motocyklu vyžaduje určitý prokluz zadního kola ( obvykle 20-30%, to znamená, že zadní kolo se točí o 20-30% rychleji, než přední kolo. Aby bylo docíleno optimálního přenosu síly na asfalt, S-KTRC monitoruje prokluz zadního kola v reálném čase, a plynule upravuje výkon motoru. S-KTRC monitoruje několik parametrů zaráz, včetně rychlosti předního a zadního kola, otáčky motoru a pozici klapek. Tyto údaje jsou zpracovávány každých 5 milisekund, tedy 0,005s. Tato unikátní metoda Kawasaki umožňuje dopředu určit, jak se motocykl bude chovat v dalších sekundách. Kromě módu 3, který omezuje výkon již při náznaku prokluzu zadního kola, S-KTRC využívá jen malé poklesy výkonu, aby bylo zachováno bezpečné zrychlení stroje. protože cílem je maximální zrychlení motocyklu, tak tento systém umožňuje i power wheelie při výjezdu ze zatáček.
okok, za 2 roky vyzkousim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: No vzdyt, udelat staticke pruzeni (na hmotnost jezdce) a kompresi a utlum vetsinou staci o 2 kliky...
nebo to nastavím podle manuálu na seriové nastavení a mělo by to být to nej..Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35183 | Včera v 19:19 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Včera v 15:07 IvanDvoutakťák |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Eqwidirium | 3 | 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_ |