Naposledy editováno 03.06.2016 01:11:35
1 reakcí na tento příspěvek Street Triple gumy
Jinak z ostatně zvolených bych si nenazul nankang, ani dunlop qualifier, je to dost stará guma, takže tady jsou jen 3 adepti na výběr.
Vybrel bych následovně: Bridgestone, Metzeler, Mitas, a pak zbytek.
Ale možná bych taky přemýšlel o dunlup roadsmart 2-3, s těmi něuděláš chybu taky.
1 reakcí na tento příspěvek Street Triple gumy
1 reakcí na tento příspěvek Street Triple gumy
1 reakcí na tento příspěvek Street Triple gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
Slavek_Street_R píše: Souhlas, M7 RR
Super že někdo se Streetem. A kolik tak vidíš nájezd? Primárně po něm nejdu, ale kdybych dal dražší pryž, rád bych i nějakej nájezd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
e: a S20 EVO, no anketa k hovnu
Naposledy editováno 03.06.2016 11:36:21
1 reakcí na tento příspěvek Street Triple gumy
Není třeba se jich bát.
Naposledy editováno 06.06.2016 10:45:25
2 reakcí na tento příspěvek Street Triple gumy
V létě jsem nazul Rosso II, byl to skok jak z Ochcávky do Jagoše, najednou motorka zase zatáčela na pohled do zatáčky. Nový gumy rulez. (a co teprve ještě k tomu nová řetězovka!)
V dešti nebo mokru jezdím jak pokakanej, takže nemůžu sloužit s pohledem na věc. Ale na teplotu je ta Pirelka citlivější, pod 15 a ve stínu je třeba být na výjezdech hodně jemnej.
Příště bych zkusil nějakou sport-cest.
Pirell Diabloi Rosso III docela drzi i na mokru, na dalnici kdyz to trosku popustis, tak ubyva rychleji. Ale jak rikas, kdyz klesne teplota tak mi prijdou takove ne uplne jiste v kramflecich. Metzeler M7 RR mi prisel v chladnejsim pocasi trochu lepsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
selkie píše: tomasd.> ..když jsi jel se mnou, přišlo ti to pomalý..?
Docela akorát, warum?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
Gahan37 píše: selkie> Třeba Tě ani nevidel
Přesně, byl jsem tak vožralej, že jsem sotva zaostřil na přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
tomasd. píše: Docela akorát, warum?
..jel jsem na cestovní gumě1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
selkie píše: ..jel jsem na cestovní gumě
Ja proti cestovnim gumam nic nemam, vasnosti. Krome profilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street Triple gumy
selkie píše: tomasd.> myslel jsem to tak, že to bohatě stačí. Mě už nebavil nájezd 5 tis zkusil jsem tohle a zdá se dobrý...
Ale jo, já příště možná taky dám taky sport-cest, na to moje šmrdlání budou bohatě stačit a nebudu se bát v 15° zatočit. Navíc takový Angely jsou pořád profilem trochu Pirelky
Ovládání za 1, celkem špičatej profil, Pirelka že jo. Do zatáček krásně padá. Hodně záleží na tlaku obou, halvně předku. To ostatně obecně. Foukám většinou standardní silniční tlaky (údajně na Daytonu, v manuálu na Tripla je totiž zadek 2,9, ale podle vlastní zkušenosti je to holej nesmysl) 2,35/2,50.
Měkká směs na bocích je celkem v úzkých pruzích běhounu a většina z povrchu gumy je ta tvrdší směs uprostřed. Což je dobrý na cestování, ale na nic jinýho. (Diablo Rosso III má poměr měkká-tvrdá 40/20/40, zatímco DR II bych tipoval obráceně (i jsem někde viděl obrázek, ale nemůžu už ho najít).
Nezahřátá guma, pod 20° a vlhko - často dá zadek vědět, že se jí nelíbí přidání plynu v náklonu. Hned se chytne, když malinko uberu, ale když ti to dělá v každý druhý zatáčce, není to úplně radostná jízda. Přední v pohodě.
Nezahřátá guma pod 15° i bez vlhka. Ale třeba o 30 kilo těží žokej nebo motorka a může být vše OK, co já vim...
Shrnul bych - na sucho a cestování kolem komína včetně nějaké rychlostní vložky i malýho okruhu v pohodě guma, za teploty 20+. Pod tuto teplotu zůstává v pohodě na to cestování kolem komína, pod jakýmkoliv tlakem zadní dává najevo, že takhle ne. Na vodě jezdím jak pos*anej, takže co se svižný jízdy týká, tak vlastně nevim; co se cestování týká, tak není problém.
(Podvozek jezdím s touhle gumou standardní, oproti S20evo jsem kromě tuhosti pružin na všcha parametrech víc do měkka, což pocitově pomohlo právě v těch neideálních povětrnostních podmínkách. Pylot 85kg včetně výbavy. Na plynu i brzdě bych řekl většinou lehká ruka se snahou o plynulou jízdu.)
A srovnání s předchozí gumou S20Evo je jednoduchý - chci-li jezdit na koupaliště a občas protáhnout Slapy nebo Dubou, DR2 není problém, naopak. Jestli chci hlavně zatápět na okreskách a občas na okruh, S20Evo vyhraje na celý čáře. Ale co by člověk čekal, šel jsem vlastně o krok "níž" v účelu použití, ze sportovní na sport-cest, v roku uvedení na trh ('11/'14?), i ve směsi (2 sm DR2, 3sm Evo)...
Pomalu vybírám nový bačkory a jak je teď horký léto, mám v hledáčku spíš něco lepivějšího. Uvidíme, co nakonec zvolím, když už do toho asi promluví září...
Anketa by momentálně byla S20Evo / Avon 3D Ultra Sport / Dunlop Sportmax Sportsmart 2MAX / Rosso Corsa. První znám, druhá mě láká recenzema ze zahraničí, třetí je nová guma a čtvrtá - kterou jsem tam měl dát už vloni - by byla dobrá na srovnání se stávající...