globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda vt1100,Kawa vn1500
28.5.2016 v 09:38
Zdravim,uvažuji,že po letech zase osedlám jednu stopu,pro upřesnění,nejraději bych Dněpra nebo Urala se sajdou,leč raději bych víc jezdil než opravoval,tak koukám po chopperech,nikdy jsem ho neměl,měl jsem nějaké naháče,endura atd.Můžu do toho dát jen 80 tis,je to málo,ale sehnat se za to dají výše zmíněné motocykly,které teda asi nebudou v nijak ucházejícím stavu,ale snad to nebude tak hrozné.Nebo pokud někdo máte tip na jiné moto než je Kawa vn 1500 a Honda vt 1100,tak sem s tím,ale chci obsah nad 1000 a právě že tyto 2 mota splnují i mojí cenovou hladinu,víc si nemůžu dovolit,pokud bych nesehnal,musel bych zase koupit nějaké enduro.
No a co mě trápí,já sám mám 189cm a 135 kilo,s manželkou se dostaneme něco přes 200+nějaká ta bagáž,mám strach,jestli to ta motorka zvládne,jednou jsme zkoušeli Virago 1000 a tam to dost sedělo na zemi,ani jsme to radši neprojížděli.Třeba na BMW GS jsme problém neměli,ani na Africe 750.Jde mi hlavně teda o podvozek a taky o brzdy,díky za odpovědi.

Honda vt1100,Kawa vn1500

28.5.2016 v 19:15 | Nahoru | #1
VN1500, VT1100 a i XVS110 se těžko povede sehnat v dobrém stavu do 80000,-, u Dračeny začíná rozumná hladina kolem 105000,- a u Driftera (verze VN1500, vypadající jako Indian Chief) kolem 140000,-. Všechny tyto motorky ale patří do kategorie "cruiser" (pohodlný křižník na větší dálky), jako "chopper" platí třeba XV535, VT750, možná LS650 (ale to není motorka nic extra). Co se týče výšky a váhy, tak XVS1100 a kor VN1500 s tím rozhodně nebudou mít problém, jen holt ta cena.
S motorkami, jako je R1150GS, nebo Africa 750, popř. by s této kategorii připadala v úvahu i Tenerka (XTZ750), neporadím, s těmi zkušenost nemám. Ale pokud jde o Urala, tak včera mně kolega vyprávěl o chlápkoj ze Štatlu, co sem vozí Uraly i nové, jenže každý kus rozebere do šroubku, osadí kvalitními českými ložisky (bo ta původní prý mají kuličky dost kostrbaté) a i vše ostatní vyrychtuje a poskládá, takže motorka je pak spolehlivá a bezporuchová. Ale zase ta cena, bohužel.

Mimochodem, když vidím tu přezdívku (EL83)... kolega "lampář"?

Honda vt1100,Kawa vn1500

28.5.2016 v 19:43 | Nahoru | #2
Kolega asi ne,nevím,oč jde,ta přezdívka má původ hluboko v mém mládí....
Pokud jde o Uraly,ten pán se jmenuje Pavel Kučera,je z Rozhraní a nový Ural už se dávno před prodejem nerozebírá,to platilo pro Dněpry,nové Uraly mají německá rozvodová kola,vstřikování,kotouč.brzdy Brembo,altík Denso,zápalko Ducati a cenu nového BMW .Mohl bych o tom dát dlouhou přednášku .
Jinak pokud jde můj dotaz,měl jsem na mysli třeba něco takového http://www.motorkar...0-shadow-987759.html nebo toto http://www.motorkar...0-shadow-976922.html nebo toto http://www.motorkar...-vn-1500-987116.html ,každá má na tacho pěkné kilometry,třeba 35tis.ale to tam nejspíš bude podruhé.Pravda je,že se mi tyto motocykly líbí víc než nové.

Honda vt1100,Kawa vn1500

28.5.2016 v 20:34 | Nahoru | #3
Tak to bude jen shoda, mně jako člověku z onoho oboru se logicky jako první vybaví EL83. Pokud jde o odkazy, tak ta první Shadow by docela ušla a u toho VN1500 je nízká cena z toho důvodu, že jde o staré provedení 1988, toto provedení je skutečně "chopper". VN1500 Drifter je něco zcela jiného, ten s cenou pod 100000,- rozhodně nepůjde.
Jinak na ty najeté km rozhodně nespoléhat, ono už jen to, že skoro každá motorka, různého stáří, má "najeto" 20000 - 30000km, na první pohled bije do očí. Rozhodující je skutečný stav - tyto motorky hravě vydrží přes 100000km (a to budou teprve "zajeté"), pokud se s nimi slušně zachází a dělá se potřebná údržba. Naopak, když je někdo prase, dokáže novou motorku "zrakvit" do stavu zralého na GO i po méně, jak 10000km.
Jinak díky za upřesnění, na jméno jsem si bohužel nepamatoval. Pravda je to každopádně ohledně těch alteců - u původních RPOC praskají hřídele, kolo na jejím konci pak spadne dolů do rozvodu - právě proto se motoru přezdívá "granát". Dělávaly se i redukční příruby pro montáž altecu Denso, tak bylo otázkou času, kdy na to výrobce přinde a začne Denso montovat rovnou. Mně by tedy nový Ural už do baráku nesměl, stříkačka a podobné pičičandy na motorce, která je od základu "kus jednoduchého železa", co vydrží všechno a opraví ji každý vesnický kovář, nemají co dělat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist