Téma: Power comander
27.5.2016 v 05:43
Čau lidi,
mám možnost koupit Dynojet power comander III., na kterém je číslo PN411-411(r1 04-06), pro moji Fz1 by tam mělo být PN420-411, tak se chci zeptat zda mi tam bude pasovat, případně jestli bude stačit pouze přehrat mapu r1 na fz1.
A další vec se týká tohoto videa:
Jaký vliv bude mít tato změna na chování motoru a životnost. Co mi to dá nebo sebere?
Děkuji
mám možnost koupit Dynojet power comander III., na kterém je číslo PN411-411(r1 04-06), pro moji Fz1 by tam mělo být PN420-411, tak se chci zeptat zda mi tam bude pasovat, případně jestli bude stačit pouze přehrat mapu r1 na fz1.
A další vec se týká tohoto videa:
Jaký vliv bude mít tato změna na chování motoru a životnost. Co mi to dá nebo sebere?
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Power comander
projdi si celou download sekci na stránkach Dynomet je tam toho pro PC III opravdu hodně
1 reakcí na tento příspěvek Power comander
Uz si to nepamatuju, ale ma za to ze do commandera na urcitej model nenahrajes mapu z jineho - kdyz uz to nutne nekdo potreboval prebastlit, tak se udela custom mapa - neda se pouzit predpripravena.
Ta uprava sekundarnich klapek nejspis prida neco malo na spodku a ve strednich otackach - muzes ztratit plynulost motoru pri prudkym pridani - pokud bys to chtel zkusit, doporucuju vypalit novy mensi sekundarni klapky na laseru nez strihani tech origo...
Ta uprava sekundarnich klapek nejspis prida neco malo na spodku a ve strednich otackach - muzes ztratit plynulost motoru pri prudkym pridani - pokud bys to chtel zkusit, doporucuju vypalit novy mensi sekundarni klapky na laseru nez strihani tech origo...
assassin> Pokud si dobře rozumíme, tak je tam asi "základní" mapa pro R1, kterou já přehraju dle svého nastavení (laďák apod.) Jde mi o to, zda konektory budou pasovat, mapa je jen soft kterej přejhraju.
tak určitě, nechal bych pálit na laseru, ani by mě nenapadlo likvidovat origo...šlo mi převážně o zjištění jaký to bude mět vliv na chod motoru a jeho průběh. Po této úpravě, asi bude zcela nezbytné odladit na bzdě že?
Jsem právě myslel, že tato úprava dodá větší plynulost při přidání, protože bude za potřeba méně času než se dostane vzduch k druhým klapkám....můžeš mi to nějak rozebrat? Docela mě to zajímá
tak určitě, nechal bych pálit na laseru, ani by mě nenapadlo likvidovat origo...šlo mi převážně o zjištění jaký to bude mět vliv na chod motoru a jeho průběh. Po této úpravě, asi bude zcela nezbytné odladit na bzdě že?
Jsem právě myslel, že tato úprava dodá větší plynulost při přidání, protože bude za potřeba méně času než se dostane vzduch k druhým klapkám....můžeš mi to nějak rozebrat? Docela mě to zajímá
1 reakcí na tento příspěvek Power comander
Sonicek: konektory nevim, yamahy neznam - v nejhorsim by sly preletovat. System a zapojeni bude stejny. Mapu v commanderu prehrajes jen mapou pro r1 tzn nenahrajes tam mapu fz1 (si myslim) tzn to nemusi uplne sedet.
Ty sekundarni klapky se chovaji jako podtlakem rizene karbce, tzn kdyz das motorce plnej pri volnobehu - slo by tam moc vzduchu a motorka se zadusila - proto jednotka pomoci druhejch klapek rohle reguluje a pomalu ty sekundarni otvira podle toho jak se roztaci motor - tzn to svym zpusobem eliminuje uzivatele kterej nema cit pro motor a pridava vic nez je treba - zavodni motorky mely primy karbce pripadne vstrikovani s vyndanejma sekundarnima klapkama. Pri dnesnich vykonech se tim ovladanim sekundarnich klapek resi kontrola trakce, rozdilne mapy atd - teda pokud uz to neni cely drive by wire - tam staci jedny. Podle me tahle uprava nevyzaduje doladovani na brzde. Jak se to bude presne chovat je tezko odhadnutelne predem. Proudeni vzduchu je dost slozita vec
Ty sekundarni klapky se chovaji jako podtlakem rizene karbce, tzn kdyz das motorce plnej pri volnobehu - slo by tam moc vzduchu a motorka se zadusila - proto jednotka pomoci druhejch klapek rohle reguluje a pomalu ty sekundarni otvira podle toho jak se roztaci motor - tzn to svym zpusobem eliminuje uzivatele kterej nema cit pro motor a pridava vic nez je treba - zavodni motorky mely primy karbce pripadne vstrikovani s vyndanejma sekundarnima klapkama. Pri dnesnich vykonech se tim ovladanim sekundarnich klapek resi kontrola trakce, rozdilne mapy atd - teda pokud uz to neni cely drive by wire - tam staci jedny. Podle me tahle uprava nevyzaduje doladovani na brzde. Jak se to bude presne chovat je tezko odhadnutelne predem. Proudeni vzduchu je dost slozita vec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power comander
assassin> takže mapa pro R1, modifiková na moji motorku, chápu.
Děkuji za info, dnes pokud bude trošku času, tak si oměřím, zítra to nechám pálit a snad přístí týden poskytnu informace jak motorka pracuje, či ne.
Děkuji za info, dnes pokud bude trošku času, tak si oměřím, zítra to nechám pálit a snad přístí týden poskytnu informace jak motorka pracuje, či ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power comander
Sonicek píše: assassin> takže mapa pro R1, modifiková na moji motorku, chápu.
Děkuji za info, dnes pokud bude trošku času, tak si oměřím, zítra to nechám pálit a snad přístí týden poskytnu informace jak motorka pracuje, či ne.
Presne tak, ale nejsem si tim jist, pc3 uz jsem na pokusy nemel ... Bohuzel informace o tom ja nacpat pc z jedne motorky na jinou se blbe shani - neni k tomu totiz jinej duvod nez usetreni par tisicovek, coz se ve svete moc neresi - lidi co maji schopnosti na to prepajet konektory/prepisovat mapy atd obvykle ve svete neresi par tisicovek a tudiz se blbe shani info :(
assassin> mě je to jasný, jak něco není origo a je to homemade, tak se težko bude hledat návod na ofiko stránkách. Jak jsem tady hledal na fóru, tak jsme narazil právě na to, že kluk má na PC3, cituji:
Mám power commander byl mi prodán přímo na Yamahu R1 r.v. 2006.Teď jsem si všiml že přímo na něm je nálepka kde stojí(for 411-411,,420-411,421-411)Zjišťoval jsem co ty označení znamenají:
411-411 R1 2004-2005
421-411 R1 2006
420-411 YAMAHA FZ1 2006 - 2008
Mám tedy tomu rozumět,že jde použít na tyto modely?
Já jsem mluvil s klukem, kterej ten PC3 prodává, a bylo mi řečeno, že tam má pouze číslo 411-411, takže mě překvapuje, že to není stejný jak popisuje viz.výše.
Mám power commander byl mi prodán přímo na Yamahu R1 r.v. 2006.Teď jsem si všiml že přímo na něm je nálepka kde stojí(for 411-411,,420-411,421-411)Zjišťoval jsem co ty označení znamenají:
411-411 R1 2004-2005
421-411 R1 2006
420-411 YAMAHA FZ1 2006 - 2008
Mám tedy tomu rozumět,že jde použít na tyto modely?
Já jsem mluvil s klukem, kterej ten PC3 prodává, a bylo mi řečeno, že tam má pouze číslo 411-411, takže mě překvapuje, že to není stejný jak popisuje viz.výše.
Sonicek: rozumim, kdysi jsem resil neco podobneho...
Jestli je 07-09 stejna melo by to byt ok, ale tusim ze tam nejaka zmena byla ne?
Obcas je s dynojet strankama a jejich informacema problem kvuli tomu, ze se info tyka americkeho trhu a nekdy bejvaj US modely odlisny od evropskejch...
Mam dojem ze na novejsi motorky na ktere uz pc5 jde tam maj uvedenej jen ten ikdyz tam jde i pc3...
Naposledy editováno 01.06.2016 08:11:02
Jestli je 07-09 stejna melo by to byt ok, ale tusim ze tam nejaka zmena byla ne?
Obcas je s dynojet strankama a jejich informacema problem kvuli tomu, ze se info tyka americkeho trhu a nekdy bejvaj US modely odlisny od evropskejch...
Mam dojem ze na novejsi motorky na ktere uz pc5 jde tam maj uvedenej jen ten ikdyz tam jde i pc3...
Naposledy editováno 01.06.2016 08:11:02
1 reakcí na tento příspěvek Power comander
Toto je zapeklitá situace, když se podívam na stránky dynojetu, tak na muj model není pc3, ale vím, že na tento model nějaká modelové řade je, ale oficálně neexistuje
Zmena byla u modelu 06-07, tam se řešila trošku jiná mapa, ale ostatní modely mají pouze změněnou kosmetiku, teda pokud se pletu opravte mě
Zmena byla u modelu 06-07, tam se řešila trošku jiná mapa, ale ostatní modely mají pouze změněnou kosmetiku, teda pokud se pletu opravte mě
Sonicek píše: Toto je zapeklitá situace, když se podívam na stránky dynojetu, tak na muj model není pc3, ale vím, že na tento model nějaká modelové řade je, ale oficálně neexistuje
Zmena byla u modelu 06-07, tam se řešila trošku jiná mapa, ale ostatní modely mají pouze změněnou kosmetiku, teda pokud se pletu opravte mě
konektory na vstrikach a tps nejspis budou stejny, kdyby byl prodejce ochotnej zkusit tam nahrat fz1 mapu tak by to bylo ok...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N | luke_87 | 4 | 24.8.2023 v 21:42 slejir |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |