mám problém s nastavením spojky, spojka jakoby zabírala pořád. zkoušel jsem lanko povolovat i utahovat ale vždy se při zařazení jedničky (na stojánku) kolo točí a když ho zkoušim zastavit botou má velký odpor. Když už je zahřátý motor tak to takový problém není ale když je studený a nemá ještě plný výkon tak zdechává....
Nestekla se prosím někdo s podobným probléme? čím se to případně vyřešilo? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Spojka zcela nevypojí
nicmene znam v okoli jen jednu cx500, bledemodra metaliza, majitel tvrdi ze origo lak,ale moc do reci s nim nejni,,,
a spojka je mokra?, pac motor vypada zboku jak guzzi, tzn, bych klidne cekal suchara, pak spajzka a kardan....
1 reakcí na tento příspěvek Spojka zcela nevypojí
nicmene zejtra zajedu na zvedy, udelam fotky /pokud ten majitel dovoli/ a kdyz nedovoli, tak to proste zkusim na spy..
na stojanu neserizuju spojku u motorky nikdy. zdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
georgiss píše: narovinu rikam, ze mokra spojka me prekvapila... cekal sem suchou lamelu jak u guzzi, bmw, pac ta motka vypada po strance motoru stejne,,,
nicmene zejtra zajedu na zvedy, udelam fotky /pokud ten majitel dovoli/ a kdyz nedovoli, tak to proste zkusim na spy..
na stojanu neserizuju spojku u motorky nikdy. zdar
CX500 je stejná koncepce jako má BMW R1200GS. Mokrá spojka vpředu, převodovka pod motorem. Japonci to zas okopčili jak je jejich dobrym zvykem
Edit: Jinak na tý spojce nejni co štelovat. Nastavíš si vůli na páčce a klidně na bočnim nebo hlanim stojánku a tim je vymalováno. Buď funguje nebo jak bylo uvedeno výše lepí nebo je křivej koš. Ale věřim spíš tomu že lepí. Spojka v CXu je strašnej mastodont z dob, kdy jiný oleje než auto oleje nebyly. Olej splňující JASO-MA to za studena zalepil vždycky absolutně spolehlivě. Když jsem měl cxo, lil jsem do toho autoolej a byl klid.
Naposledy editováno 27.05.2016 16:36:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
Výkonnostní třídy pro zážehové motory
SA - Oleje bez přísad pro motory pracující v mírných podmínkách s malým zatížením, vyrobené v letech 1940 – 1950.
SB - Oleje s přísadami proti tvorbě úsad pro motory vyrobené v letech 1951 – 1963.
SC - Oleje s přísadami proti tvorbě úsad a nízkoteplotních kalů pro motory vyrobené v letech 1964 – 1967.
SD - Aditivované oleje s detergentními a disperzními přísadami pro motory vyrobené v letech 1968 – 1971.
SE - Oleje pro velmi namáhané motory vyrobené v letech 1971 – 1979.
SF - Oleje pro vysoce namáhané motory vyrobené v letech 1980 – 1988.
SG - Oleje pro motory vyrobené v letech 1988 – 1993, které splňují nejpřísnější požadavky na minimalizaci opotřebení a tvorby kalů.
SH - Oleje stejných vlastností jako SG jsou však testovány podle náročnějších norem. Určené pro motory vyrobené v roce 1996 a starší.
SJ - Olej pro motory vyrobené v roce 2001 a starší.
SL - Oleje překonávající API SJ zvýšenou úsporou paliva a možností prodloužených výměnných lhůt.
SM - Oleje nejvyšší kvality překonávající API SL zvýšenou oxidační stabilitou, vyšší ochranou proti opotřebení a úsadám. Uvedena v platnost od roku 2004.
http://www.petroleum...ove-specifikace.aspx
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
Klíč se někde určitě koupí a za snesitelný peníze taky. Akorát vždycky, když jsem tenhle spešl ořech potřeboval tak byla sobota a krámy měly zavřeno takže jsem to vybrousil z nějakýho socialistickýho Tona vořechu, co se mi válel bezprizorně po dílně, Většinou to bylo něco kolem 24ky.. :) Soičiro Honda si navymejšlel tyhle matky v různejch rozměrech na různý místa. Spojka, kyvka...atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
gugo píše: yetti_cz> no to je presarna. Vem normalni vorech nebo trubkac prislusneho rozmeru. Priloz , fixem naznac kde budoy vyrezy a pak to normalne flexou vyrez/vybrus a mas klic hotovej.
A co jsem psal? že jsem to vybrousil z vořechu... Trubkáč je obvykle měkkej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
gugo píše: yetti_cz> aha sorry ja cetl jen ten zacatek
:o) když seš tak naježenej na ty prasárny tak hledám fotku z cyklu stahovák na rotor; s podtitulem stoupání sedí ale rádius ne. No někde bude :). To se ti bude líbit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
:D pro nezasvěcené, šrou kterým se k motoru připevnuje filtr na olej má stejné stoupání a rozměr aby jím šlou stáhnout rotor, to bylo ale promrdanýcho času než jsem si to na anglických forech někde přečetl...
btw tady je muj cyklus přivedení stroje k životu po 7 letech co stál v plechové garáži nejakemu skobčákovy na zahradě http://gl500.rajce.idnes.cz/Honda_GL_500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka zcela nevypojí
petrprochazka píše: yetti_cz> ... Tady ten borec jednu matku která nemá standardní tvar uvolňuje dlátem....
To není dláto
Zdravím Tě Bohušu. Je to ten koš. Kup si těsnění pod prsa motoru, kup si těsnění pod kryt spojky, dále bych Ti ještě poradil koupit si řetízek na olejovou pumpu, vše za pár peněz. Ten řetízek se hodí vyměnit, když už to odkrytuješ.
Povolíš koš, uvolníš napnutí řetězu, sundáš matici a zapamatuješ si polohu podložky, je pérová, abys ji tam vrátil správnou stranou. Odšroubuj šrouby zajišťující pružiny, vyndej lamely a zapiš (vyfotografuj) si jejich pořadí, ať to složíš stejně. Na povolení matky koše si flexkou z trubky vypiluj trubkový klíč. Vymačkaný drážky v koši vypiluj nožovým pilníkem tak, aby se v nich ty lamely mohly pohybovat v ose koše.
Povolení matky se dělá tím trubkovým klíčem, hasákem a kladivem, kterým dáš ránu na zakouslej hasák, hasák zakouslej do trubky, na jejíž konci jsou zoubky v tý povolovaný matce. V motoru by měly být svíčky, ten koš nelze nijak aretovat. Ta rána na hasák se mi osvědčila při povolování i utahování. Vořech z goly by znamenal potřebu račny či páky, po které mlátit kladivem by byla škoda.
Když bude sundanej koš, nepootoč motorem (třeba startérem), jinak ho tam budeš dávat zpět s problémy.
Hodně štěstí.
PS. Budeš-li potřebovat poradit, napiš mi e-mail, pošlu Ti telefon. Dobrý internetový obchod je www.biketeile-service.de
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 6 | 25.3.2024 v 15:07 anfanger01 |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |
CX500 výměna budíků Honda CX 500 | Toretak1050 | 2 | 7.11.2023 v 21:50 combust |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Co se obecně musí zapsat do TP [1, 2, 3] Honda CX 500 | Klara_Dlouha | 66 | 28.8.2023 v 18:54 Martin50 |