bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: podvozek
15.5.2016 v 14:24
Potrebuju poradit s nastavenim podvozku. Po 100 000 km jsem nechal zrepasovat predni vidle a vymenil pruziny za Hyperpro a taky jsem poridul fungl nove plne stavitelne tlumice do zadu, opet Hyperpro. Na starych tlumicich pri jizde ve dvou s kufry se motorka uz casto dostavala na dorazy i pri maximalnim predpeti pruzin. V rychlych tahlych zatackach se motorka houpala,pri propruzeni sla na doraz a mela tendenci se rovnat a jit ven ze zatacky. Na hrbolatych cestach motorka prilis drncala, podvozek prakticky vubec nic nevyzehlil. Od noveho podvozku jsem si sliboval vice komfortu a zlepseni jizdnich vlastnosti. Misto toho motorka porad drnca, je prilis tvrda, ve dvou jdu na dorazy (vzadu) stale, rekl bych, ze predek se co do komfortu trochu zlepsil, ale zadek je stale jako prkno. Rekl bych, ze motorka se stala vic nervozni, zkouska chovani v max rychlosti dopadla hrozne. Od 200 km/h vlneni a nutnost zpomaleni, jinak by me motorka vysadila. Na starem podvozku byla motorka pri max speed absolutne jista. Zainvestoval jsem hromadu penez a vysledek neni dle predstav. Poradi nekdo? Ocekavam komfort pri solo jizde i na hrbatych okreskach (obcas i sotokinka nebo polnacka pomalinku), jiste vlastnosti pri rychlych projizdkach a zaroven chci jednoduse prenastavit pro jizdu se spolujezdcem a tremi kufry na cestach vsech kvalit a rychlosti. Predpeti jsem nastavil dle navodu, zmeril staticke propruzeni,ale neni to ono. Je vubec realne tohle vsechno od podvozku chtit? Mate nekdo zkusenosti s novym podvozkrm a jeho nastaveni na podobnych strojich, tedy velkych tezkych nahacich? Diky moc za postrehy a rady. Pomuze nastaveni profikem? Napr. p. Buráň, ktery delal i repas vidlic?

1 reakcí na tento příspěvek podvozek

15.5.2016 v 18:02 | Nahoru | #1
Měl jsem několik let non S model, tak si dovolím soudit toto: vybral sis španou motorku pro dané užití.
Je to jen přerostlej ,,hornet,, , kterej perfektně poslouží středně těžkému páru kluk-holka, ideálně bez bagáže a při jen lehounce svižnější jízdě.
Ty popisuješ něco, co ti splní jedině plnohodnotný GTčko. FJR, GTR, KGT a pod. CB1300 se jen tváří... ale mě vyhovovala.

(reakce na) podvozek

15.5.2016 v 19:18 | Nahoru | #2
OndraCB> Ahoj. Nu já si troufnu v určitém směru CB přirovnat k mé XJR a dle mých poznatků bude něco špatně. Jezdím převážně ve dva, k tomu tři kufry - dle potřeby nabalené. Nevzpomínám si, že by mi šli tlumiče někdy nadoraz. Jen jsem začal do předků dávat hustější oil, na můj styl ježdění byly lehce měkčí. V jakémkoliv režimu se podvozek chová naprosto bravurně, ať jedeš 50 nebo 200. Samozřejmě jezdím jen silnice, žádný polňačky. Pokud jeho mašina má přes 100tis, tak bych se nezaměřoval jen na tu výměnu tlumičů, svou pozornost by si zasloužily taky ložiska jak v kolech, tak v krku, uložení kyvky hraje taky velmi důležitou roli. Jen mi bedna nebere, proč ty tlumiče jdou na doraz. Jsou správně nastavený? Je to adekvátní náhrada za origoše?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S Obdélník 4 31.7.2023 v 22:46 Obdélník
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S vladoxxx7 6 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... QU33G 13 12.1.2023 v 07:25 DominikF
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S OSKARCB 7 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S Dr.Kosák 2 18.8.2019 v 12:56 fs155


TOPlist