globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: do čeho mám vlastně jít?
zdarec který ze strojů byste mi doporučili? kawasaki er5 nebo suzuki gs 500 nebo honda cb 500???
diky za rady

1 reakcí na tento příspěvek do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 09:59 | Nahoru | #1
Tak za prvý kup si co se ti líbí a s*r na názor ostatních jezdit na tom budeš ty a za druhý když chceš aby ti poradily tak přidej i finance zkušenosti atd :) ale ani s jednou neuděláš chybu

1 reakcí na tento příspěvek do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 10:03 | Nahoru | #2
Motorky jsou to +/- stejný. Jedna má trošku navrch v tom ,druhá zase v onom. Mě se z pětistovek vždycky nejvíc líbila Kawa...

(reakce na) do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 10:04 | Nahoru | #3
Fredi> právě že vím že chci naháče a tyhle 3 mě hodně oslovili ale bohužel mě oslovili stejným dílem takže nevím pro kterou se do budoucna rozhodnout....... ale děkuji za radu

(reakce na) do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 10:08 | Nahoru | #4
vikik> mě se kawa právě že taky hodně líbí a asi bych to na ní i viděl ale ani s jednou nemám zkušenost tak jsem chtěl zabránit tomu abych si jí koupil a potom zjistil že kdybych koupil jinou tak bych udělal líp

do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 10:36 | Nahoru | #5
Co vím, tak málo která GS 500 nebere olej, některé motory i celkem dost oleje. A když to nepohlídáš, tak hrozí přidření. Tak pozor na to. Jinak CB i ER5 v pohodě. Šťastnou ruku při výběru.

1 reakcí na tento příspěvek do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 10:56 | Nahoru | #6
V sousedově ER5 jsem se loni dost hrabal, takže můžu napsat pár dílenských postřehů. Chladicí kapalina je vedená skrz karburátory, což je při demontáži nepříjemné. Má neobvyklou velikost svíček, tuším šestihran 18mm, takže si dej při případné koupi pozor na nářadí, klíč na svíčky se špatně shání. S tím souvisí měření komprese, např. já na to nemám redukci. Palivový kohot je na rámu a s nárží propojený hadicemi - kopmpikuje demontáž nádrže. A jeden subjektivní mínus - originál výfuk má takový nějaký pisklavý zvuk.
GS500E ( r.v. 1989 nebo tak nějak) měl kdysi kolega, olej se tratil opravdu rychle, ale spíš netěsnostmi mezi válci a blokem.

do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 12:17 | Nahoru | #7
Ja bych zaradil do vyberu jeste XJ600

do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 14:53 | Nahoru | #8
GS 500 mají do 35kW, Kawa nebo Honda by muselo být škrcená. Pokud se ti líbí všechny, tak je to jednoduché = vyber podle stavu a ceny

do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 16:35 | Nahoru | #9
Tak tak...a ja na GS 500 nedam dopustit,mel jsem ji snad 10 let a mimo spotrebaku na to nebylo potreba sahnout,skvelej strojek

do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 18:33 | Nahoru | #10
Za mě rozhodně tuto, do začátků skvělá mašina Krom toho vzadu 160ka guma nevypadá vůbec zle
http://www.motorkari...a/honda-cbf-500.html

1 reakcí na tento příspěvek do čeho mám vlastně jít?

7.5.2016 v 18:40 | Nahoru | #11
cb, er - vodník je plus. Záleží také na výšce. Jinak co se ti líbí.

(reakce na) do čeho mám vlastně jít?

8.5.2016 v 16:31 | Nahoru | #12

Fück píše: V sousedově ER5 jsem se loni dost hrabal, takže můžu napsat pár dílenských postřehů. Chladicí kapalina je vedená skrz karburátory, což je při demontáži nepříjemné. Má neobvyklou velikost svíček, tuším šestihran 18mm, takže si dej při případné koupi pozor na nářadí, klíč na svíčky se špatně shání. S tím souvisí měření komprese, např. já na to nemám redukci. Palivový kohot je na rámu a s nárží propojený hadicemi - kopmpikuje demontáž nádrže. A jeden subjektivní mínus - originál výfuk má takový nějaký pisklavý zvuk.
GS500E ( r.v. 1989 nebo tak nějak) měl kdysi kolega, olej se tratil opravdu rychle, ale spíš netěsnostmi mezi válci a blokem.


Snad na každý motorce je něco komplikovanýho při rozebírání. Ale nevěř tomu, že má Kawa "neobvyklou velikost svíček" Dost mě to pobavilo, ale u motorek je 12mm závit v kombinaci s klíčem 18 úplně běžná záležitost.

do čeho mám vlastně jít?

8.5.2016 v 16:38 | Nahoru | #13
Taky jsem řešil něco s menším objemem (kolem 500 - 600) na dojíždění do práce. Nemám to zase tak daleko, aby jsem jezdil na velký - tu nechávám na delší vejlety.
Jenže ty pětistovky jsou takový nemastný, neslaný, tak jsem si pořídil Monster 600. Je to super lehký, výborně ovladatelný a už od pohledu je to oproti běžnejm pětikilům o dost zajímavější.

(reakce na) do čeho mám vlastně jít?

14.5.2016 v 07:27 | Nahoru | #14
maspe> mam něco okolo 180 cm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist