bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem dojezdil!
Tak jsem dojezdil .
Servis za 11 tis. po koupi mi měl zaručit dlouhé poježdění. Po 500 kilometrech začalo klepání v tahu. Téměř tři čtvrtě roku se mi v tom někdo hrabal, aby zjistil co to je. Do zimy jsem jezdil s tím, že "šály to asi nebudou". Po zimě výměna zoxidované elektriky, na kterou se předtím nepřišlo, mě stála 13tis. Suché konstatování dvou dalších servismanů "JSOU TO ŠÁLY!" ze mě opět udělalo nemotorkáře. Možnosti jsou tři. Prodat s vadou silně pod cenou, sehnat jiný motor se stejným rizikem a nebo nechat přebrousit...atd. v hodnotě té ceny, kterou bych dostal za prodej. Každopádně dál nejezdit.
Tak já sezonu nezačínám a na vás ostatní budu jen smutně koukat a přát vám hodně šťastných kilometrů!!

Více na: http://www.motorkar...45&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 11:51 | Nahoru | #1
Ahoj, koukám, že máš taky pěkný peripetie s motorkou, taky jsem toho docela hodně teď řešil. Ta výměna tý elektriky to je ranec, to dávali origo? Myslím, že kdyby sis ji nechal udělat u soukromníka, nebo sám, tak tě to výjde na pár kaček, těch drátů tam neni tolik a nový svorkovnice jdou sehnat, ale aby byla tak napadrť v motorce z roku 2002, aby se musela měnit, tak to bych chtěl vidět. Měl někdo na motoru něco rozdělaný, nebo to odhadli jen poslechem..?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 12:25 | Nahoru | #2
Pokud si to nedokážeš udělat sám, tak bych to na tvým místě rozprodal na díly nebo vcelku pod cenou, u moto, které je v takovémhle stavu může za chvilku vykouknout zase něco jiného a zahučíš do toho další hafo prachů. Jak píšeš, jiný motor je stejné riziko a dělat přebroušení v ceně moto je naprostý ekonomický nesmysl, když k téhle částce přihodíš to, co dostaneš za prodej i pod cenou s vadou, tak si můžeš koupit něco lepšího.

navádět k čechyše šwajnhund praktikám stylu koupit barzjaký motor, jebnout ho tam a fofrem prodat jako málo jetou po hodném důchodci bez investic tě nebudu

Naposledy editováno 29.04.2016 12:28:49

Tak jsem dojezdil!

Skvělá odpověď, děkuji! 29.4.2016 v 13:13 | Nahoru | #3
Dredd: máš-li ji hodně rád a dovedeš si představit, že na ní budeš ještě pár let jezdit, nech zjistit co je ve věci a pak zvaž jestli opravovat nebo ne.... Ještě není jisté, že to šály jsou...

A taky se může (někde v Evropě) objevit bouračka s dobrým motorem...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:14 | Nahoru | #4
smutne ironicke je citat co si pisal v u profilu svojej moto hned po nakupe. Ak to chalep spravne, zatial si zaplatil 23 000kc a stale tomu nie je koniec. obavam sa ze si kupoval moc srdcom a nie hlavou. Bushman ma pravdu, zbav sa toho

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:34 | Nahoru | #5
Hele nevim co se ti delalo na elektrice za 13k. Za tuhle cenu bych musel delat komplet vymenu kabelu vcetne vsech konektoru atd abych se do toho vesel. Protoze pocitam ze na tyhle motorce zas nebude nejak moc prebujela elektrika a okolo 10+k se pohybuju kdyz delam elektriku na stavbu komplet od navhru elektriky az po realizaci.
Ale jinak bych se toho zbavil a misto pojizdnyho cirkusu bych koupil motorku, treba se aspon svezes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:46 | Nahoru | #6
Rolda89> Ta elektrika byl ranec, ale musela se měnit i řídící jednotka a tu mi sehnal origo za 4tis. Dál všechny skříňky i zapalování a hlavně 25h práce .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:50 | Nahoru | #7
bushman7> Víš, to co říkáš jsem zvažoval. Nechci a nebudu dělat žádný levárny, takže jedině prodat pod silně cenou. Na druhou stranu po opravě, pokud se udělá dobře, už vím s čím jezdím. Teď se bojím i zkusit koupit něco jinýho a naletět pro změnu jinak. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:51 | Nahoru | #8
Dredd> ty jsi kupoval motorku s vadnou ECU ? + vandej motor ? proc si to clovece delal ?

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:53 | Nahoru | #9
Komorerth> Máš pravdu! A s tím srdcem bych ji i prodával. Takže naprosto nesmyslně pod cenou. Možná bude lepší si ji nechat a věřit!:))

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:55 | Nahoru | #10
gugo> Díky! Elektrika byla kompletně nová, včetně řídící jednotky, všech krabiček, zapalování a kabeláže. Práce na 25h ve dvou lidech.Prý. Teď už je mi zase skoro líto se jí silně pod cenou zbavovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 13:56 | Nahoru | #11
gugo> Žádnou vadu nezjistil nikdo (ani servisák) dříve než jsem najel cca 500km a začalo to v tahu klepat.

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 14:26 | Nahoru | #12
Dredd> a že to jsou šály je zjištěno jak?

Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 15:17 | Nahoru | #13
Za par rokov sa na to budes pozerat uplne inac...Ked nejde o zivot ide o hovno...
Asi to tak ma byt....

Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 16:03 | Nahoru | #14
Vždy když si přečtu ty pálky co někteří dávají za servis si říkám jak jsem levný.Volil bych přebroušení.Nákup jakékoliv použité motorky je riziko,a prodával bych to jen v okamžiku kdy bych končil s ježděním(takže nikdy).Jen zkus příště oslovit víc lidí a uvidíš že cena bude jinde....

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 17:17 | Nahoru | #15

Dredd píše: bushman7> Víš, to co říkáš jsem zvažoval. Nechci a nebudu dělat žádný levárny, takže jedině prodat pod silně cenou. Na druhou stranu po opravě, pokud se udělá dobře, už vím s čím jezdím. Teď se bojím i zkusit koupit něco jinýho a naletět pro změnu jinak. Díky



Jasný, jako já jsem šel poddobnou cestou, opravil jsem všechno možné, vyměnil motor, dal laďák atd, jenže jsem si to dělal sám jen za cenu dílů a motor jsem sehnal za pár peněz velice pěkný, nezbývá než popřát hodně štěstí, třeba na nějaký slušný kápneš, zkus i ebay.de a polské allegro, ten starý bych fakt asi neopravoval, pokud jsou v háji šály tak v kdoví jakém stavu je zbytek motoru.

Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 19:29 | Nahoru | #16
jestli je to za výměnu vše i s jednotkou, tak to pak chápu, ale proč se vše měnilo? Jinak záleží na tobě, já taky přemýšlel přesně jako ty, buď to to prodat s tím, že na tom budu tratit a bát se co zas člověk koupí, nebo do toho jít za cenu investice s tim, že budu mít sice starou motorku, ale budu vědět na čem sedim. Ale jak tu píšou kluci, tak se poptej u více lidí co dělá motorky.., každej ti dá nějakou cenu a vybereš si. Koukám že jsi ze Semil, takže dobrý jsou kluci v Martinicích. Na kliku asi nejlepší p. Černohorský nebo v Lomnici p. Albrecht. Jak a kdo teda zjistil, že by to měli být šály na klice?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 20:43 | Nahoru | #17
.

Naposledy editováno 02.05.2016 20:11:24

Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 20:55 | Nahoru | #18
Kdyby to byly šálky, tak to ztrácí tlak mazání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 22:16 | Nahoru | #19
Shadom> Je to jen stroj a pokud nejseš první majitel tak je to loterie, ať je to rejže, itálie nebo Amerika. Na druhou stranu z diskuzí špatná zkušenost není pravidlem.

Naposledy editováno 29.04.2016 22:26:14

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!

29.4.2016 v 22:37 | Nahoru | #20
Nebrousit, to stojí za houno. U V2 jsou ty kliky víc namáhaný než u 4V. Koupit buď jinej motor nebo kliku...

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

30.4.2016 v 06:04 | Nahoru | #21
.

Naposledy editováno 02.05.2016 20:11:32

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

30.4.2016 v 06:37 | Nahoru | #22

dewwil píše: Nebrousit, to stojí za houno. U V2 jsou ty kliky víc namáhaný než u 4V. Koupit buď jinej motor nebo kliku...


Čistě technicky,kde je problém v případě přebroušení?V zmenšeném čepu?VN není TL,ten motor by mohl fungovat.Obávám se že nová klika bude stát nesmysl a jetá bude problém sehnat.Těch strojů tady moc nejezdí a víš jak to je když má motor chronické problémy...

Tak jsem dojezdil!

30.4.2016 v 10:00 | Nahoru | #23
Rovněž přebroušení kliky nedoporučuji,,,
Jelikož běhouny kluzných části klikovky jsou povrchově upravené a to do určité tloušťky... V řádu páru stovek.
Jestliže se tato vrstva naruší, životnost kliky se razantním spůsobem sníží.
Ano, koupíš různé průměry šálků,, ale to výrobce neprodává kvůli tomu, že se bude brousit klika, ale kvůli tomu že ve výrobě dělají různé tolerance klikovek a karteru..
Každá klika má své označení,,, buď písemné nebo číselné, a na základě toho,,, se dopasuji šálky.

Každopádně je to můj názor,, a klidně to nemusí být pravda, ale kdysi dávno jsem to řešil na Gsxr 1100 a FZ 750 A vždy po přebroušení kliky, měl krátkou životnost..
Leda že by ti někdo zaručil že tvrdost běhounu zůstane bez poškození.
Momentálně stejný problém řeším na side,kde máme motor Suzuki Gs 1000 R.v. 72
A rozhodnutí je, sehnat nebrousenou kliku říkal
Možná se mýlím, ale je to pouze můj názor.

Tak jsem dojezdil!

30.4.2016 v 11:45 | Nahoru | #24
Dneska se dá cokoliv-plazmování,cementování a jiné povrchové úpravy.Originál je originál ale jak jsem psal výše...

Tak jsem dojezdil!

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2016 v 12:16 | Nahoru | #25
kup jiný motor, klika drbnutá na šálách bývá často ohnutá a opravovat se to nevyplatí.

případně tady máš kliku v polsku cca za desítku: http://allegro.pl/w...can-i4850058319.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!

30.4.2016 v 12:21 | Nahoru | #26

Rolda89 píše: Ahoj, koukám, že máš taky pěkný peripetie s motorkou, taky jsem toho docela hodně teď řešil. Ta výměna tý elektriky to je ranec, to dávali origo? Myslím, že kdyby sis ji nechal udělat u soukromníka, nebo sám, tak tě to výjde na pár kaček, těch drátů tam neni tolik a nový svorkovnice jdou sehnat, ale aby byla tak napadrť v motorce z roku 2002, aby se musela měnit, tak to bych chtěl vidět. Měl někdo na motoru něco rozdělaný, nebo to odhadli jen poslechem..?



Za tu elekttriku ho okradli !!!!!

(reakce na) Tak jsem dojezdil!

2.5.2016 v 19:45 | Nahoru | #27
bulldogbiker> Elektrika byla kompletně nová, včetně řídící jednotky (origo JP za 4k normálví cena je 11k), všech krabiček, zapalování a kabeláže. Práce na 25h ve dvou lidech. Dělal mi to Stelčík z Chlumu u Hořic. Doporučenej a podle mě dobrej. Díky

Tak jsem dojezdil!

4.6.2016 v 22:55 | Nahoru | #28
Zdarec k tomu klepání já bych se toho nebál. Měl jsem ten samej problém v tahu klepání jak prase, při rozjezdu nebo jen prudké přidání plynu klepání. mechanici všichni tvrdily že jsou v prdeli šály. Tak sem jezdil a řekl až to padne tak to padne jenže po dvou letech pořád nic. Tak sem se nasral oddekloval motor na levej straně, stáhl dynamo a vymontoval ozubené kolečko na kterém je z druhé strany na gumovejch silenblokách namáčklej vyvažovák. A EJHLE GUMOVÉ SILENBLOKY NA SRAČKU. objednal cena kolem 1500 smontoval a hele ono už to neklepe. Zkus než budeš řešit šály věřím že to bude tím. CO sem se dočetl je to klasická závada když se motor drží v malejch otáčkách. zdar a hodně štěstí ať můžeš zase lítat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 2 17.6.2023 v 06:19 kokoška.
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus


TOPlist