globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
Je to téma co už tu bylo, ale je to déle. Nemam zkušenosti s offroadem (zatím jen pár výletů). Nicméně moje pneu co aktuálně mám jsou naprosto nevhodné, jelikož jsou silniční, takže jsem párkrát měl neskutečnej problém se od někud dostat.

Nyní se rozhoduju mezi Mitas E09 a E10 a zajimal by mě kilometrový nájezd, protože se udajně nějak měnily směsi a někde najdu, že někdo ujede na E10 10000km někdo 1000km a tyhle rozdíly se mi zdaj strašně velký. Popřípadě jiný gumy od jiný značky v podobný kvalitě z apodobný prachy.

Co jsem vyčetl:
E09 - lepší do terénu, menší nájezd, přední na prd.
E10 - horší do terénu o něco, o něco vyšší nájezd.

Moto cca 200kg + 30kg bagáž + 90 kg já.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 17:44 | Nahoru | #61
gugo> Kvůli tobě ti to risknu a natočim to, ale teď je nemám nazutý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 18:37 | Nahoru | #62

gugo píše: Fakt bych chtel videt kdo na e07 postavi 200 kg motorku na predek, a chtel bych takovo e07 zkusit obout, protoze pak bych treba pochopil tu vasi chvalu.Zatim jsem to nevidel.



Keď sa to dá na E09 (teda aspoň tak vyzerá) Tak na 07 by to malo ísť tiež.





Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 18:50 | Nahoru | #63
Měl sem e07, e08 i e09 a tkc..
07 byli sice už sjetý, ale jak píše gugo, jeli při brždění doprdele a v zatáčkách nic moc.
08 je největší tragédie, kterou semkdy měl na kolách
09 sem po asi 600km oddělal tak, že vepředu byl nepoužitelnej žralok a vzadu už to nebralo, jak byli kulatý špunty (na xtz 660 z roku 93 !!)
tkc stála zaprd v terénu na silnici se dalo.

Dohromady kdybych šel ještě někdy do cestovního endura, tak bych tam nechal silniční cestovní pneumatiky. 3000km od domova v bahně nepojedu a prašnou cestu to projede v pohodě.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 18:53 | Nahoru | #64
bacaono> Každý musí svojí jezdeckou neschopnost na něco svalit. Mít na cenduru hladký gumy je nuda, nevyužíváš potenciál motorky.

Naposledy editováno 26.04.2016 18:54:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 19:06 | Nahoru | #65

bacaono píše: Keď sa to dá na E09 (teda aspoň tak vyzerá) Tak na 07 by to malo ísť tiež.







keBY boly v prdeli ryby ......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 19:26 | Nahoru | #66
gugo> Chceš snad říct že přední E09 je na silnici lepší než E07 ?

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 21:30 | Nahoru | #67
no...?

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 22:25 | Nahoru | #68
Zdar, nečet jsem to celý, ale mě už na zadek nepůjde nic jinýho než E09 - už jsem jich ojezdil mnoho a zvládá dobře silnici i terén, mám ji cca 5 tisíc (Tiger 900) a ještě tak 2 - 3 dá. Předek teď na Tigeroj zkouším E10 a mám na ní cca 9tis. (2tis. ještě dá) v terénu se neztratí a na silnici taky ne - hlavně se moc neobržďujou špunty, což je supr. Asi u týhle kombinace, která je docela často chválená, zůstanu
Podle všeho máš stejný rozměry gum, ale menší výkon a váhu....

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 22:34 | Nahoru | #69
Jo zapomněl jsem napsat, že tu zadní E09 ideálně ve verzi Dakar - je dražší, ale ta co tam mám dala cca 90km prázdná, a to vážím metrák + bagáž cca 35kg a do teď tam slouží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 08:08 | Nahoru | #70

Tech píše: gugo> Chceš snad říct že přední E09 je na silnici lepší než E07 ?



to jsem nerekl uz z toho duvodu, ze jsem e09 na predku nikdy nemel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 10:33 | Nahoru | #71
gugo> Potom nechápu tvůj předchozí příspěvek. Píšeš že na E07 nejde zabrzdit po předním, ale to je spíš než o pneu o přenesení váhy a rozlozeni vahy motorky, takže jsme tam kde jsme byly, jezdecká neschopnost se svaluje na pneu.

Naposledy editováno 27.04.2016 10:37:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 10:49 | Nahoru | #72
Tech> pisu o e07 tak proc do toho motas e09 ?
Hele sorry ale na normalni pneu zadnou vahu abych tu motorku postavil na predek prenaset nemusim. Kapis ?

TAKZE JESTE JEDOU PRO TY CO TO NECHAPOU: TA MOTORKA S E07 NA PREDKU BRZDI ZNATELNE HURE NEZ S JAKOUKOLIV JINOU SILNICNI PNEU

ja uz nevim jak jinak to mam napsat. Kdo tomu neveri at klidne prijede , adresu najdete v profilu. Ja vam nazuju nejakou vojetou e07 tu tady nam, nebo vam prezuju na nejakou normalni pneu, na silnici namaluju caru a vy si zkuste zabrzdit se svou moto s e07 a s jinou gumou.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuf uz nemuzu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 10:54 | Nahoru | #73
gugo> Ty umis prezouvat gumy? Ze bych se stavil a ted nemyslim na zkouseni ty 07

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 11:08 | Nahoru | #74
Tech a gugo: to je zase diskuse a slovíčkaření. Soudnému člověku je jasné, že E-07 nebude na asfaltu oproti silničním univerzálům žádná hitparáda. Prostě poměr vzorku guma/ vzduch v kombinaci se směsí, která vydrží fůru km tak nějak vylučuje, aby měla na afsaltu stejné vlastnosti. Tak proč si dokazovat, že tomu tak je či není? Prostě když nazuji E-07, 09 nebo 10, tak holt o co jedu opatrněji na afsaltu, o to víc si můžu dovolit mimo něj. Každému vyhovuje něco jiného

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 12:23 | Nahoru | #75

MARTlN píše: gugo> Ty umis prezouvat gumy? Ze bych se stavil a ted nemyslim na zkouseni ty 07



viz profil

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 12:33 | Nahoru | #76

vilemx píše: Tech a gugo: to je zase diskuse a slovíčkaření. Soudnému člověku je jasné, že E-07 nebude na asfaltu oproti silničním univerzálům žádná hitparáda. Prostě poměr vzorku guma/ vzduch v kombinaci se směsí, která vydrží fůru km tak nějak vylučuje, aby měla na afsaltu stejné vlastnosti. Tak proč si dokazovat, že tomu tak je či není? Prostě když nazuji E-07, 09 nebo 10, tak holt o co jedu opatrněji na afsaltu, o to víc si můžu dovolit mimo něj. Každému vyhovuje něco jiného



protoze vetsina ztech kteri ty gumy jezdej hlasaj ze je to super guma a dodavaj ze se sni da jezdit na stupacku. Tak ja uvadim ano ale to se da jezdit s kde cim, jenom stou e07 proste nezabrzdis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 13:00 | Nahoru | #77

gugo píše:

TAKZE JESTE JEDOU PRO TY CO TO NECHAPOU: TA MOTORKA S E07 NA PREDKU BRZDI ZNATELNE HURE NEZ S JAKOUKOLIV JINOU SILNICNI PNEU



Abych zůstal u slovíčkaření, zapomněl si dodat "podle mého názoru" podložené to nijak seriozně nemáš.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 13:08 | Nahoru | #78
Tech> Podlozene to mam tim ze jsem to zkousel. Pokud tam potrebujes mit IMHO..tak FAJN IMHO je ta guma na picu.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 13:18 | Nahoru | #79
Tak jo, prekecal jsi me, je to guma na picu

3 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 17:27 | Nahoru | #80
hele jeste detail. Je nutny tyhle gumy nechat vyvazovat ?

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 18:43 | Nahoru | #81
MARTlN> no spis moc ne. Predek jsem nechal a zadek se podivali jako moc je to nevyvyazeny

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 18:59 | Nahoru | #82
MARTlN> Nikdy jsem to na špuntech, pseudošpuntech nebo šípákách nevyvažoval a problém nebyl. Je fakt že na tom nejezdím běžně víc než 110 a zcela vyjímečně 150.
Čau, Tom

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 19:00 | Nahoru | #83
Ja jsem si to myslel, ale radsi jsem se zeptal. Dikes

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 20:20 | Nahoru | #84
Taky nevyvažuju, už ani přední. Stabilní i při maximálce TA, 170km/h...

Naposledy editováno 27.04.2016 20:20:26

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

27.4.2016 v 20:41 | Nahoru | #85

MARTlN píše: hele jeste detail. Je nutny tyhle gumy nechat vyvazovat ?



zadek nevazim na nicem (svojem) pokud to chce zakazik tak jo.
A predek jenom placaty gumy u spuntu je to vurt.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

28.4.2016 v 19:09 | Nahoru | #86
Na takové divno rozměry si můžeš gratulovat že jde ještě sehnat dost hrubších pneumatik, s těma E10 budeš spokojenej mají totiž drsnej look, proti slickům dojedeš sice dál ale stejně se někde zamrdáš. Ečka od Mitasu jsou skvělá na suchu jak přijde bláto je to vesměs v prdeli, nesmí se zastavit nevládnou mocnou trakcí, rozjet mastodonta jinak než na rovině bývá zážitek. Zato skvěle hází bordel a kamení po vzadu stojících kamarádech a hloubí hluboké drážky.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

13.5.2016 v 22:33 | Nahoru | #87
Tak mam ty E10 obe, najel jsem na nich asi 600km a kdyz pominu prvnich 100km, tak me prekvapilo, ze na silnici fakt pekne drzej... Bylo to teda zatim vsechno na suchu. Takze dikes vsem za rady.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

13.5.2016 v 23:05 | Nahoru | #88
Tak mam ty E10 obe, najel jsem na nich asi 600km a kdyz pominu prvnich 100km, tak me prekvapilo, ze na silnici fakt pekne drzej... Bylo to teda zatim vsechno na suchu. Takze dikes vsem za rady.

Sorry za double. Nejak nechapu, proc se to poslalo dvakrat to samy...

Naposledy editováno 13.05.2016 23:06:12

2 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 10:06 | Nahoru | #89
A jak je to se stabilitou u přední e10, měl jsem ve předu e09 a ve vyšší rychlosti nad 120 se celá motorka nepříjemně rozvlnila je ta 10 lepší ?

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

16.5.2016 v 10:12 | Nahoru | #90
klondajk> ructite a ze vseho nejlepsi je e07 ...to je dobre si pamatovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS firedept 7 Včera v 19:36 TomasNBK
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chybějící díl na víku ventilů BMW F 700 GS Martasek84 10 14.1.2023 v 21:10 Fantom250


TOPlist